Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vakcíny proti rakovině budou mít dívky zdarma, shodli se politici

Poslanecký zdravotní výbor se letos s opozicí jednomyslně shodl jen na jediné věci. Očkování proti lidským papilomavirům, které způsobují rakovinu děložního čípku u žen, bude pro všechny dívky zdarma. Návrh se týká děvčat od 13 do 14 let. Očkování pro ně nebude povinné, ale budou na něj mít nárok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ewwwa

Obchod se strachem

Farmaceutický průmysl potřebuje stálý přísun chronicky nemocných, mládež a děti jsou ideální oběti. ;-€

0/0
2.9.2011 6:06

emailnapicu

Nebezpečné očkování proti rakovině děložního čípku

http://zvedavec.org/komentare/2011/08/4565-.htm

+1/0
30.8.2011 13:41

emailnapicu

Každý svého štěstí strůjcem

Kdo chce ať nechá do svojí rodiny napíchat vak-CÍNU, kdo chce ať navštěvuje onkologická centra. Mě však v čekárnách nehledejte ;-D ;-D ;-D

+2/0
26.8.2011 11:58

Sprintujici.stonozka

Re: Každý svého štěstí strůjcem

ve kterých? mohu Tě ubezpečit, že rakovina se nevybírá a nikdo z nás to jisté nemá

0/0
26.8.2011 11:59

emailnapicu

Re: Každý svého štěstí strůjcem

Ubezpečovat můžete tak maximálně svůch strach. O mě mít obavy nemusíte ;-D

0/0
26.8.2011 12:04

Live_in_the_death

Re: Každý svého štěstí strůjcem

tak takových siláckých řečí jsem už slyšel a ti, co to pronesli, už nejsou mezi námi. Nemoc si nevybírá!

+2/0
26.8.2011 12:10

emailnapicu

Re: Každý svého štěstí strůjcem

jste vážně taková ovce, nebo jen placenej provokatér? ;-D

+1/0
26.8.2011 12:11

O.M.

Re: Každý svého štěstí strůjcem

Takže nemoc je náhoda? Ne, nemoc není nikdy náhoda. Já už se nebojím rakoviny, AIDS, ničeho. Je to skvělý pocit.

+1/0
26.8.2011 12:34

ccaaggii

Re: Každý svého štěstí strůjcem

Naposled tohle tvrdil Bursík, než dostal encefalitidu...

0/0
26.8.2011 13:03

Live_in_the_death

No mě se líbí

že sami farmaceutické firmy uvádí, že účinnost je 95 - 98%, takže při počtu 50.000 dívek narozených v jednom roce se může nakazit 2% z nich, tedy to dělá 1.000 dívek z jednoho populačního ročníku a přitom se u nás, bohužel, nakazí 1.000 žen nebo dívek ze všech populačních ročníků!! Jedná se tedy o účinné očkování?

+1/0
26.8.2011 11:49

emailnapicu

Re: No mě se líbí

no vida takže už víme kde se těch 1000 nakažených bere?

0/0
26.8.2011 11:54

duhacenzor3

Re: No mě se líbí

mozna je v tom cosi jineho, je divne uz jen to, ze nasi setrilci to chteji dat zadarmo, navic jde o nemoc sexualne prenosnou a tedy v populaci zijici normalnim sexstylem neskodnou. AB\ TO OCKOVANI NEBYLA CHEMICKA STERILISACE.

0/0
26.8.2011 18:29

notordluhousek

co je zdarma to je spatne a nekvalitni

spravne in divky ktere jsou trendy a voli pravici by tento spatny produkt mely odmitnout

+2/0
26.8.2011 11:29

O.M.

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Měli by to odmítnout všichni rozumní lidé, kterým záleží na zdraví. Farmabyznys není o zdraví, ale o penězích.

+2/0
26.8.2011 11:35

Carpe.Noctem

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Řekněte to samé, až za Vámi přijde Vaše dcera (pokud nějakou máte) s tím, že má rakovinu způsobenou HPV.

0/0
26.8.2011 11:38

emailnapicu

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

bu bu bu bu bu ;-D ;-D ;-D

0/0
26.8.2011 11:41

emailnapicu

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Obvykle ten co přeje zlo druhým na to samé zlo sám dojede. Každému to co jeho jest!

+2/0
26.8.2011 11:42

TommyB.

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Kdo komu přeje zlo?

0/0
26.8.2011 11:43

emailnapicu

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

"až za Vámi přijde Vaše dcera s tím, že má rakovinu" je podle vás přání dobra? :-)

0/0
26.8.2011 11:44

Carpe.Noctem

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Psala jsem snad "preji Vám..."? ;-D

0/0
26.8.2011 11:45

xs123

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

To není žádné přání. To je varování. Že by maturita z češtiny?

+1/0
26.8.2011 11:46

Carpe.Noctem

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Zřejmě bude nutné zařadit slova "až" a "přeji Vám" do výkladového slovníku. Pak snad každý pochopí rozdíl mezi nimi ;-)

0/0
26.8.2011 11:50

TommyB.

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

Ne...ale ani zla. Pouze chtěl upozornit na teoretickou možnost, která, díky vašemu přístupu, může postihnout vaši dceru.

+1/0
26.8.2011 11:46

emailnapicu

Re: co je zdarma to je spatne a nekvalitni

starejte se laskavě o svojí familii. Děkuji.

+1/0
26.8.2011 11:55

Anita76

vakcína

Je to sice hezké, že se politici shodli ne tom, že se dívky musejí chránit proti proti rakovině a předražené vakcíny, které se musejí po 10 letech opět přeočkovat., což se matkám holčiček moc neříká,  budou pro dívky zdarma, tedy  lépe řečeno, zaplatí je stát.  A když ještě lékař napíše antikoncepci, tak si rodiče i dívky oddechnou, jak mají vystaráno, proti početí i rakovině.

 Nechám stranou vedlejší účinky vakcíny, které ještě nejsou ani všechny pořádně známé. Čas ukáže, jestli se tenhle styl , nasaď  antikoncepci a očkuj,  v budoucnu nevymstí právě těm mladým holčinám. A hesla , raději si utrhnu od pusy a zaplatím vakcínu své dceři, aby byla zdravá, tak to se občas svým kolegyním - matkám směju .  Vůbec totiž neřeší, kolik kluků už dcery vystřídaly a kolik vystřídají. A AIDS je v ČR na vzestupu, ale o tom se taky moc nemluví, je to přeci nemoc homosexuálů a to naše děti nejsou...

+1/0
26.8.2011 11:19

Carpe.Noctem

Re: vakcína

Hloupost, žádné přeočkování není potřeba. Smyslem tohoto očkování je, že vyvolá imunitní reakci proti HPV, tím si tělo vytvoří protilátky a ty má do konce života. Je to vlastně stejný princip jako u lidí, kteří přijdou do kontaktu s HPV, proběhne u nich imunitní reakce tak jak má a jsou za vodou. HPV způsobuje problémy lidem, kteří nemají v pořádku imunitní systém.

0/0
26.8.2011 11:23

Anita76

Re: vakcína

Podle některých odborníků by přeočkování bylo na místě, ale to neřešme.  Měla jsem na mysli spíš to, že třeba dcera nedostane rakovinu, ano, ale při nepoužívání kondomu  narazí během života třeba na muže HIV pozitivního a tam už  by ji mohl zachránit  právě jen ten kondom, který ale díky antikoncepci a očkování nepoužívá. Tím vlastně dcery vystavujeme falešnému pocitu,  že má očkování a nic se jí  nestane ani při náhodném sexu  nebo větším množství sexuálních partnerů. Kondom totiž mladí v drtivé většině vůbec nepoužívají.

+1/0
26.8.2011 11:38

modrá pipeta

Re: vakcína

jo, ale to uz je o vychove ;-)

0/0
26.8.2011 11:45

Džadeita

Re: vakcína

Hloupost to není, protože vakcína není dožitvotně. Má omezou dobu účunosti takže za 10-15 let se zapotřetí zase naočkovat což je houby platné, protože to už těm slečnám bude přes 30. A jak jistě víte vakcína není určená pro ženy v takové věkové kategorii.

0/0
26.8.2011 11:56

Carpe.Noctem

Re: vakcína

Nemá žádnou omezenou dobu působnosti. Je to jako např. s očkováním proti neštovicím. Taky stačí očkovat jednou a jste chráněný po celý život. Funguje na jiném principu než např. očkování proti žloutence nebo klíšťové encefalitidě. V případě očkování proti HPV proběhne imunitní reakce, kterou si Vaše tělo pamatuje navždy. Je to stejné, jako když proděláte nějaký druh chřipky... už ji nikdy nedostanete. To, že můžete za svůj život oněmocnět chřipkou opakovaně, někdo i několikrát za rok, je způsobeno tím, že existuje hodně druhů chřipkových virů, které navíc mutují. Proto např. nechodím na očkování proti chřipce. Stačí totiž, aby se vakcína přesně netrefila do konkrétního chřipkového viru, který zrovna mezi lidmi řádí, a pokud pak chřipkou onemocníte, má horší průběh, než kdybyste se nenechala očkovat.

0/0
26.8.2011 12:10

Sprintujici.stonozka

Re: vakcína

pokud vím, očkování se provádí před započetím pohlavního styku, nepředpokládám, že dívka 14-15 let vystřídala kupu kluků, v podstatě předpokládám, že ještě žádného

0/0
26.8.2011 11:23

TheRichiee

Re: vakcína

Tak, to předpokládáte špatně :-)

0/0
26.8.2011 11:31

Sprintujici.stonozka

Re: vakcína

možná

0/0
26.8.2011 11:34

Tajemný muž

Re: vakcína

Většina dívek začíná s pohlavním životem (v ČR) mezi 17. a 18. rokem života. Některé začínají i před 15., ale jsou to jen promile. Proto byl věk určen tak, jak je. Navíc pohlavní styk s osobou mladší 15 let je trestný čin pohlavního zneužití (a je jedno, že jí bylo 14 a 3/4 a Vám bylo 15 a 1/4 a že svedla ona Vás - ale v tomto případě by tuto žalobu chytrý soudce zamítl). Nicméně ve 13 letech je dívek žijících pohlavním životem skutečně minimum. Nebo máte jiné informace, než oficiální průzkumy?

+1/0
26.8.2011 11:36

Sprintujici.stonozka

Re: vakcína

patrně se pohybuje v jiné, jaksi promiskuitnější, společnosti :-)

+1/0
26.8.2011 11:51

modrá pipeta

Re: vakcína

toto ockovani se dela kolem 15 roku a zadne preockovani uz treba neni nebot imunitni pamet je trvala

+1/0
26.8.2011 11:33

Live_in_the_death

Re: vakcína

aha, takže proč se provádí přeočkování proti tetanu, žloutence, chřipce, encefalitidě a pod.?

0/0
26.8.2011 11:37

Carpe.Noctem

Re: vakcína

Protože ta očkování fungují na jiném principu. Pokud mi nevěříte, zeptejte se docenta Roba, naši největší kapacitu na tento typ rakoviny. Určitě Vám to rád vysvětlí, znám ho a je to moc příjemný člověk.

0/0
26.8.2011 11:39

modrá pipeta

Re: vakcína

protoze toto ockovani funguje jinak - neockuje se proti virum, jenz rychle mutuji, ale proti nadorovym antigenum, ktere maligne transformovane bunky maji na svem povrchu. (info r. 2006, mozna doslo k jistemu vyvoji...)

+1/0
26.8.2011 11:43

OskarPokorny

Re: vakcína

To jsou zase kecy, takže když necháte dceru očkovat tak se zvrhne a stane se z ní lehká žena co? Ono je to paní taky výchovou víte? Dále v to hraje roli také osvěta (tzn. říct jim, že početí není jediné nebezpečí, ale jsou i pohlavní nemoci). P.S. Podle mých osobních zkušeností jsou nejvíc "rozdavačné" slečny vychované v tzv. "slušných rodinách", protože je rodiče dlouho drží zkrátka a pak když přijdou např. na kolej nebo internát tak se naprosto zblázní a rozjedou to ve velkém.

+4/0
26.8.2011 11:33

Live_in_the_death

Re: vakcína

ne ono opravdu dle studií stačí pravidelná kontrola u gynekologa a malá promiskuita, toto jsou výsledky provedených studií, protože rakovina děložního čípku lze snadno výléčit pokud je včas rozpoznaná a zahájená léčba.

+1/0
26.8.2011 11:40

OskarPokorny

Re: vakcína

A) pokud je očkování bezpečné, tak je pořád bezpečnější než rakovina (i když ji poznáte brzy). B) vymůžete být málo promiskuitní,ale Váš partner (bez Vašeho vědomí) nikoliv.

+1/0
26.8.2011 11:43

Carpe.Noctem

Re: vakcína

Vyléčit? Opravdu? To mi je novinka ;-D Jak "vyléčíte" buněčné změny? Jediná léčba je operace, chemo nebo ozařování. Tomu říkáte léčba? ;-D

0/0
26.8.2011 11:53

Anita76

Re: vakcína

Ne očkováním, ale právě pojídáním antikoncepce se mnohým dívkám zdá, že si mohou víc užívat.   Samo záleží i na výchově. Ale ve svého okolí mám dost takových , které si se střídám partnerů moc hlavu nedělají a to jim je pod 20 let . Tudíž nemají stálého partnera, hledají se v životě i v tom sexuálním.

0/0
26.8.2011 11:47

OskarPokorny

Re: vakcína

Tak to samozřejmě není pravda - takové ženy byli vždycky - jen prostě bez antikoncepce si "užívali" tak dlouho, až otěhotněli a pak rychle sháněli někoho kdo si je vezme aby nebyla ostuda. Nyní je těchto žen pořád stejně, ale prostě jim to dýl vydrží, protože nehrozí to riziko otěhotnění.

+1/0
26.8.2011 11:55

modrá pipeta

Re: vakcína

To, ze vakcina ( u ktere mimochodem jako u jedne z mala bylo skutecne dokazano ze funguje dobre a trvale) je predrazena zpusobuje fakt, ze spolecnost, ktera ji vyvynula z jejich vynosu financuje vyzkum jinych leku. A to je pomerne velmi rizikova investice, ktere provadi na svete velice malo subjektu. Kazdopadne hrazena z pojisteni mela byt uz pred 10 lety... nadorove onemocneni delozniho cipku (ackoliv si to nekteri z nas uz nepamatuji) bylo docela caste, priblizne 1:2000 a naklady spojene s lecbou jsou mnohem (mnohem zvlaste v ceskem predrazenem zdravotnictvi) vetsi nez naklady na 2000 vakcin.

Mimochodem, na to aby Vase dcera timto onemocnela vubec nemusi mit pohlavni styk. Herpesove viry se do tela dostanou i jinym zpusobem (napr. peroralne) a pak se latentne siri.

+1/0
26.8.2011 11:40

King4

Re: vakcína

Tím chcete říct, že Vaše dcery jsou takové o jakých píšete ? Že už ve 13 vystřídaly spoustu kluků ? neměla byste se nad sebou zamyslet ? A navíc, žloutenka je 800 x nakažlivější než HIV a o tom se taky nemluví. A tu můžete dostat řeba i v autobuse. Stačí si neopatrně protřík oko, či rty, když jste se předtím držela třeba v autobuse držadla ...

+1/0
26.8.2011 11:40

Anita76

Re: vakcína

Vy jste vůbec nic nepochopil..

0/0
26.8.2011 11:51

paralyse

Re: vakcína

Jsem ráda, že zde někdo o té nutnosti přeočkování píše :-) Zajímala jsem se o očkování proti HPV, mám v předcích rakovinu děl. čípku. Doktor mi řekl, že jestli chci mít "jistotu", tak že mě oočkuje, ale že vzhledem k tomu, že na kontroly a odběry chodím dvakrát do roka, tak prevence stačí. A o poklesu imunitních látek v krvi po 10 letech od očkování jsem slyšela z vícero lékařských zdrojů.

0/0
26.8.2011 13:54

Naked and petrified

Injekce proti smrti? To neni zadna vakcina proti rakovine

vy solidni jurnalisti, ale proti viru, jehoz dusledkem se rakovina MUZE vyvinout.

V pozadi teto zpravy je nutno videt, ze to neni uspech Jihocekych matek, bojujicich za delozni cipky svych dcer, ale farmaceuticke firmy, ktera se ted z verejnych penez pekne napakuje za ockovani, o jehoz smyslu existuji i podlozene pochybnosti...

0/0
26.8.2011 11:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.