Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejvyšší most na D1 čeká oprava, policisté varují před kolonami

Řidiče čekají na dálnici D1 kolony. Od 10. září začne oprava mostu u Velkého Meziříčí a doprava bude v obou směrech na dva měsíce svedena do jedné poloviny mostu. Dopravní policisté se obávají komplikací nejen na dálnici, ale třeba i na průjezdu Velkým Meziříčím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shrek74

Proboha...

Vzdyt tam se vrtaji v necem kazdy rok... kilometr pred mostem, otevrou, za mesic kilometr za mostem, otevrou a za mesic zas pracujou na samotnem moste... RvRv

0/0
25.8.2011 18:19

karelvesely.cz

-

dokud nebude hotová dálnice z Hradce do Olomouce, je jakákoliv rekonstrukce a omezování provozu na D1 šílenství a ten kdo to vymýšlí, by potřeboval dostat ránu pěstí ;-O;-€

0/0
25.8.2011 17:58

semelik

Protože most bude po opravě jako novej,doporučuju ministrovi

dopravy od října zdvojnásobit cenu dálničních známek. To přece musí pochopit každej, ne?

0/0
25.8.2011 17:28

kilociP

Kouzlo

Sledujte české kouzlo, aneb jak udělat z mostu tunel:-P

0/0
25.8.2011 17:22

V.Poustka

a kdy začmou opravovat ty schody kolem Jihlavy?

0/0
25.8.2011 17:21

expat47

Re: a kdy začmou opravovat ty schody kolem Jihlavy?

.............takový schody do nebe........lalalala. Teď ale vážně. Začne se opravovat příští rok. Je to ale běh na velmi dlouhou trať. Také víme, co se stalo. Šlo o splnění plánu za každou cenu a tak aby byla dálnice dokončena k jakémusi výročí, na podloží se šetřilo.............samozřejmě, že na moravské straně a pak dál po nynější D2 na Slovensko......:-/

0/0
25.8.2011 17:32

Leinad

Re: a kdy začmou opravovat ty schody kolem Jihlavy?

Na Moravské straně se šetřilo a proto jsou u Jihlavy schody. ;-D

0/0
25.8.2011 23:33

expat47

Re: a kdy začmou opravovat ty schody kolem Jihlavy?

.........já myslím, že je to spíš k pláči, kamarád fajka.........;-(

0/0
26.8.2011 12:36

eskimo

Noční

To budou dělat přes noc ;-)

0/0
25.8.2011 17:05

semelik

dělat nebudou, ale v noci tam sníží rychlost na polovinu

Dělá se od šesti do dvou, úterý až čtvrtek. V pondělí se scházíme, v pátek balíme kufry. Nástup je v šest, to znamená, že v devět vyráží první vlaštovky s lopatama, v půl desáté začíná svačina, která je do jedenácti. Ve dvanáct je oběd - do jedné a o půl druhé začínáme balit.

UŽ JE TO JASNÉ?????

0/0
25.8.2011 17:26

Mr_Hypra

metla dálnic

Mosty a tunely jsou vředem všech dálnic. Neustále zavřené, opravované a se sníženou rychlostí. Všude by měli udělat náspy nebo vybagrovat kopce. Tohle to je peklo. Proč někdo nevymyslel mosty na který by se 100 let nemuselo šáhnout ??

0/0
25.8.2011 16:58

Fare.l

Re: metla dálnic

Věřím, že se takový dá postavit

0/0
25.8.2011 16:59

mmkk

Re: metla dálnic

možná, ale to nikdo nezaplatí :-P i v zahraničí se mosty zavírají a opravují. a samozřejmě také pravidelně udržují, ale to není moc vidět a náklady na tuto údržbu jsou značné.

0/0
25.8.2011 17:03

expat47

Re: metla dálnic

......tak, tak...vybagrovat kopce a udělat náspy......přesně tak stavěli za války "Německou dálnici". Ale u toho Velkého Meziříčí by to asi nešlo...............jo, most je OK, ale povrch a další prkotiny jsou třeba opravit.........:-/

0/0
25.8.2011 17:27

Mar.Lenka

to bude

To bude sprostých nadávek ;-D, ale myslím, že ze strany řidičů oprávněných...

0/0
25.8.2011 16:45

neverleft

tak opravy jsou potreba, to jo

ale co tam chteji delat 2 mesice.8-o ten vycet praci by mel byt za tyden hotov. vzdyt ho nestavi ale opravuji ne, asfaltovy koberec je vymenen za vikend...nechapu tu produktivitu:-/

0/0
25.8.2011 16:42

Leinad

Re: tak opravy jsou potreba, to jo

O víkendu a v noci se na českých silnicích nemaká. Přes den se maká jenom tak pro efekt, aby to vypadalo.

0/0
25.8.2011 16:47

mmkk

Re: tak opravy jsou potreba, to jo

je to docela velký úsek, takže chvíli trvá, než všechno odstraní (odhad týden), následně opraví/vymění ty skryté prvky (co jsou tam vyjmenované). A nový povrch není jen asfalt, ale i další vrstvy pod ním a v případě mostu i izolace, atd. Ty mají při pokládce určitý technologický postup. Když jej ošidíš (zkrátíš), tak výrazně snižuješ životnost :-P A v tom termínu mají +/- týden rezervu na případné komplikace, které se mohou vyskytnout.

0/0
25.8.2011 16:58

bkv

Re: tak opravy jsou potreba, to jo

Můžeš nastoupit a ukázat jak se to dělá. ;-D

0/0
25.8.2011 17:04

Highdriver

Někde jsem četl, že účelem D1 je...

aby se do Brna dostalo co nejméně pražáků :)

0/0
25.8.2011 16:38

e-mann

varovat by mohli a nejake vazne nebezpeci, tady si opet

pletou pojmy....meli by upozornovat na kolony....nebo taky casto slychavame od policajtu...ridici NAM tu delaji...to a to...jak nam? policajtum?maji zprivatizovanou policii?

0/0
25.8.2011 16:26

Philosopher

Nová D1

Jedinná rozumná oprava D1 je postavit paralelně vedle novou ....

0/0
25.8.2011 16:16

korsičan

Re: Nová D1

Nápad dobrý, ale škoda, že nelze realizovat. Po obou stranách D1 jsou vesnice, takže by se z jedné strany muselo bourat.

0/0
25.8.2011 16:21

Otta Black - trefa do černého

Re: Nová D1

jedine rozumne reseni je R35. ale to je otazka mozna dalsich 30 let :-/

0/0
25.8.2011 16:27

korsičan

D1 není problém

Problémem jsou z 90% řidiči kamionů. IQ tykve, kolečko v ruce, pod zadkem 400 koní a za zády 40 tun. Naprosto vražedná kombinace.

0/0
25.8.2011 16:03

MIR80

Re: D1 není problém

a pak jeste ridici, kteri vam v ramci predjizdeni toho kamionu vleti do rychleho pruhu aniz by se koukli (anebo mozna kouknou, ale dlabou na to) do zpetneho zrcatka a vsici za nim brzdi i ocima.. Podobne jako soferi, kteri sverepe jedou se svoji dodavkou/osobakem v rychlem pruhu a uhnou z nej az v okamziku, kdy zjisti, ze uz jedou 90 a vic z toho vraku nevytahnou..samozrejme vsici za nimu uz jedou taky 90 a do prudsiho stoupani uz to treba taky poradne neroztahnou....

+1/0
25.8.2011 16:20

korsičan

Re: D1 není problém

Ano, pro tyto to platí taky.

0/0
25.8.2011 16:22

mirek103

Re: D1 není problém

primární problém je jakýkoliv idiot za volantem od Trpišovského až po Bulhara za volantem kamionu, paušalizovat je také projevem iqvé tykve.

+3/0
25.8.2011 16:21

korsičan

Re: D1 není problém

To není paušalizování. Řidičů kamionů je pouze těch 10% a těch zbývajících 90% nejsou řidiči.

0/0
25.8.2011 16:25

Leinad

Re: D1 není problém

Problémem jsou i pasivní agresoři, kteří jezdí v levým pruhu, aniž by předjížděli(a myslí si, že když jejich tacháč ukáže 129,5km/h, tak si můžou dělat, co chtějí, protože je přece při dodržení 130 nedojedu/nepředjedu.)

i blbouni, kteří neumí dodržovat rozestupy, zipovat se či projet vícepruhový kruháč. Nedodržování rozestupů je častá příčina toho, že se kolona úplně zastaví, místo toho, aby jela pár kilometrů menší rychlostí. Někdo asi má hodně peněz na palivo a na rozjezdy. Neschopnost jezdit po městě často způsobuje kolony na výjezdu.

Co dělají někteří kamioňáci, vrhá špatný stín na všechny.

0/0
25.8.2011 16:45

mmkk

Re: D1 není problém

Na D1 je problém v tom, že jet v pravém pruhu (na větší části úseku Mirošovice - Brno) je za trest a ničíš si auto. Je to strašně hrbolaté. Levý pruh taky nic moc, ale je minimálně o 100% lepší. I když to jinde nedělám, tak tady jezdím v levém pruhu. Ale sleduji i provoz za sebou a rychlejším včas uhýbám.

0/0
25.8.2011 17:02

Leinad

Re: D1 není problém

Jasně, tohle beru. Uhejbat rychlejším a jinak jet na místě, kde jsou menší koleje, je v pořádku.

Jenže někteří to dělají i na úseku Praha-Mirošovice(za městem) či za Olomoucí.

0/0
25.8.2011 23:31

vransen

Ono taky co z doby komunismu

se nemusí opravovat? Tenhle most má obrovské štěstí, že ještě nespadl...

0/0
25.8.2011 15:59

MIR80

Re: Ono taky co z doby komunismu

Vite, kdyz se jen tezi penize z toho, co ti komunisti vybudovali a setri se, kde se da, tak to je pak tezke. Dalnici politici zdedili a jedine co s ni umeli udelat bylo poradne jeji pouziti ridicum osolit..

0/0
25.8.2011 16:18

neverleft

Re: Ono taky co z doby komunismu

...komunisti vybudovali... ;-D vy jste me rozesmal. ty tu dreli bidu z toho co se tu vybudovalo za 1. republiky. po 40 letech uz tu padalo vsechno na hubu.

+2/0
25.8.2011 16:40

Leinad

Re: Ono taky co z doby komunismu

Totiž ony za první republiky žádné plány nebyly a nikdo stavět nechtěl, dokonce Hitler také nestavěl.

Fakt, že byl dlouhou dobu Nuselský Most přetěžován (těsně před dostavením mostu se nařídilo, že tam budou jezdit těžší soupravy metra, než se plánovalo) také není chyba soudruhů.

0/0
25.8.2011 16:56

antizelenka

dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

D1 existuje pouze proto, aby se pražáci nedostali do Brna ;-D;-D

0/0
25.8.2011 15:47

vitezslav.ondracek

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

opravdu tam vysí?

0/0
25.8.2011 15:51

sandar

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

ano ano, může maximálně viset[>-]ale nejsem si jist, zda i toto opravdu dělá...:-)

0/0
25.8.2011 15:58

vransen

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

Opravdu jsi tam už někdy byl? :-P

0/0
25.8.2011 15:58

vitezslav.ondracek

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

Viděl jsem ho viset na fotce, snad to stačí na to, abych věděl, že slovo vyset čeština nezná.

Mimochodem, my si tykáme? :-)

0/0
25.8.2011 16:00

vitezslav.ondracek

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

Pardon, zná, ale určitě ne v tomto významu :-)

0/0
25.8.2011 16:00

antizelenka

Re: dnes vysí nad D1 v Praze pěkný nápis

;-(;-(;-( pardon, za to budu viset

0/0
25.8.2011 16:00

Radim Rumun

D1 řešení

Navrhuji, aby celá dálnice měla ne dvě, ale tři "poloviny".

Jedna do Prahy, druhá do Brna a třetí se opravuje.

Když se to bude šikovně střídat, tak to akorát vyjde na frekvenci oprav a bude to průjezdné.

0/0
25.8.2011 15:32

Lev----z_Rožmitálu

Re: D1 řešení

proč ne rovnou 5 půlek?

2 by se opravovaly po 2 by se jezdilo

a ještě by jedna zbyla k použití při nenadálých komplikacích:-P

+1/0
25.8.2011 15:58

Rionela

jsem si při vyhýbání všech děr, rygolů a vln na D1 ani

nevšimla, že na D1 je nějaký most a to jsem jí už tak 100x projela ;-D

0/0
25.8.2011 15:30

BOP B 3AKOHE

Re: jsem si při vyhýbání všech děr, rygolů a vln na D1 ani

A co tunely a železniční přejezdy, těch sis taky nevšimla? ;-D

0/0
25.8.2011 15:45

Mildas1973

Re: jsem si při vyhýbání všech děr, rygolů a vln na D1 ani

Nedávno jsem tam jel a přišlo mi, že z Mirošovic až na slovensko jsou jenom železniční přejezdy.;-D;-D

0/0
25.8.2011 15:58

agent 001

Re: jsem si při vyhýbání všech děr, rygolů a vln na D1 ani

to snad néééé??? 8-o;-D

0/0
25.8.2011 15:48

Pajus

Kam ty lidi pořád jezdí??

+1/0
25.8.2011 15:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.