- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale S-Bahn, čili městská železnice, která se před vjezdem do centra spustí pod zem. To je něco, co Praha nenávratně prošvihla.
No, nekde jsem kdysi neco zaslechl/cetl o zeleznicnim tunelu zhruba mezi Masarykovym nadrazim a Smichovem za x desitek miliard..
Brno je zhruba co do počtu obyvatel velké jako německý Norimberk, který má též metro. Myslím, že by se úředníci měli zajet podívat a učinit si sami obrázek, jak je to norimberské metro využívané a zdali je dlouhodobě rentabilní.
Bavorsko je velmi bohaté, to se nedá srovnat s chronicky zchátralým a chudým Brnem.
Doporučuju píseň "Rychlošalina, hrozná konina"... :o)
Zlepšit dopravní obslužnost je potřebné. Ale je i řada dalších věcí např. domy napojené přes 40 let na provizorní vodovodní přípojky. Hold provizorium vydrží nejdéle.
Za prvé: Proč je ten diametr tak dlouhý - stačí snad jen metro pro centrum Brna. I v Praze začínalo metro v centru a postupně se rozšiřovalo na předměstí.
Za druhé: Proč to má cvakat kraj, kterej tu má být především kvůli slabým regionům v okolí Brna a ne kvůli Brnu samotnému (viz Praha a Středočeský kraj). Metro by si mělo Brno platit samo. Stačí už, že za krajské peníze se financovaly brněnské tramvaje, zatímco ve zbytku kraje jezdí zastaralé vlakové soupravy jak v 80. letech. Co takhle modernizace tratí směrem na Třebíč, na Znojmo? To kraj nezajímá?
|Na obě otázky je stejná odpověď - protože to NENÍ METRO, ale v podstatě systém příměstské rychlé železnice s podzemním vedením v nejzastavěnějším území (obdoba francouzských RER, které pod Paříží jezdí taky poíd zemí, i když k tomu mohou využít už dříve existující síť skutečného metra).
Když mají Národní divadlo, tak proč né Metro. Ještě námořní přístav a jsou světový.
Myslíš, že národ si smí postavit jen jedno jediné Národní divadlo?
Národní divadlo v Praze bylo poprvé otevřeno 11. června 1881
Divadlo v Brně vzniklo podle vzoru Národního divadla v Praze a zahájilo svou činnost v roce 1884.
v Modřicích. Tím by už pak žádné nádraží nebylo potřeba
Já jsem spokojená s našim Šalingradem. Na co metro mame šaliny.