- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bezpečnostní závory, patrně redaktor chtěl napsat břevna závor, dále rád upozorním řidiče že břevna se dají normálně pokud jsou spoštěny zvednout, dokonce přítom návěstidlo pokud tedy je závislé na poloze závor a kryje přejezd přejde do polohy stůj, to vše kvůli bezpečí na přejezdu a bezpečí dopravy. Tolik asi ke článku...
Kdyby mělo hl. návěstidlo jít na Stůj kdykoliv někdo brnkne o závoru, tak by nic nejezdilo. Mezi PZZ a SZZ či TZZ je vazba jen jednostranná - při stavění cesty se zohledňují uzavírací (předzváněcí) doby přejezdů. Nezaměňovat s přejezdníkem, což ale není hl. návěstidlo. Tolik asi k příspěvku.
"Řidič po nehodě nezastavil a odjel směrem na Císařov," podotkla Zajícová. - Tak zastavily ho ty závory, nebo nezastavily?
Nakladnim autem neni problem zavoru prerazit. Visel jsem to na vlastni oci. Rozhodne je skoda mensi, nez pri srazce auta s vlakem, max. par tisic.
Ovsem to, ze nekteri ridici jsou hovada nepochybuji. Tak treba minuly tyden jsem videl dva pripady prejizdeni prejezdu na cervenou (ne po zacatku cervene, ale kdyz jsme prijizdeli, tak uz davno blikala). Jeden z pripadu byl "profesional" se skrinovym zasobovacim autem. Druhy motorkar - tomu bych pral, aby si o tu zavoru urazil palici. Skoda by tak byla minimalni. Zavora by to prezila a motorka asi take.
... propustit z prace, jelikoz se zivil jako profesionalni ridic, kdyz ne propustit, tak poslat treba do dilny. Ten je nebezpecny pro sebe i pro okoli ...
Řidič který na přejezd vjel je blázen který riskoval zbytečně svůj život a možná i život jiných.Nevěřím však tomu,že nějaký železničář manuelním vybavením závoru zvedl.To by totiž byl ještě větší hlupák a riskoval by daleko víc.Přejezdové zařízení ovládá přímo vlak svou jízdou a manuelní zásah je možný jen za okolností kdy vlak nemá obsazený úsek.Závory se dají zvednout rukama přímo za břevno,v tom případě se nic neděje.Navíc jsou konstruované úmyslně tak aby i osobní auto je dokázalo prorazit.Dojde sice k otěrům laku ale stále je to lepší než být na šrot.Na tomto přejezdu kde je koridor a vlaky dosahují slušnou rychlost hazardují řidiči často.Hřeší na to,že přejezd je na konci obce a že na ně není moc vidět.Jen pokud vím jedná se nejméně o třetí případ.Rozsvícení světel na přejezdu je načasováno tak aby při nejrychlejší jízdě vlaku dokázalo nejpomalejší a nejdelší silniční vozidlo stále projet.Bohužel není počítáno s tím,že některým lidem za volanty je vše jedno.
Ano, také mne to pobavilo: "Ovládáním závor na místě se mu podařilo zábrany zvednout." Pokud se nejedná o starý typ na kliku (prý snad ještě někde přežívají asi 3 kusy), tak je to samozřejmě nesmysl. Nemůžeme chtít po IDnes aby rozuměli i železnici. Když musí psát o tolika jiných důležitých věcech Platí, že u verze AŽD71 a nad všech následníků padají břevna samotíží po odjištění elmg. západky, v dolní poloze nejsou blokované, lze je tedy ručně zdvihnout. Zvedá je motor. I to je důvod, proč dolů jdou všechna břevna najednou, a na horu postupně (na větších složitých přejezdech).
za svého pobytu na této planetě neměl získat řidičské oprávnění. Když tak jedině na kolo nebo trakař. Pokud by jej po odbrání znovu získal tak toho hlupáka , který by mu ho dal zavřít.
I když se mi nezdá, tak je ten přejezd asi prokletej. To uz je min treti auto (co si matne vybavuju) co tam zastalo viset mezi zavaroma a pritom tam nejsou nejaky neprehledny podminky ani neni ten prejezd nejak moc dlouhej. A to nekteri tvrdili, ze tam ten prejezd blbne, ze Vam treba na par sekund blikne, vse ok a pak zase cervena. Tohle asi nebyl ten pripad :)
vzhledem k tomu, ze otec schvaluje vsechnu dokumentaci k navestim a signalizaci a resi i poruchy na signalizaci tak vim, ze tento prejezd je naprosto v poradku, uz jsme se o tom bavili. To by museli ridici respektovat predpisy hlavne.
s náklaďákem je to teda asi velká potíž prorazit. Kdyby mu jako nepomohl železničář, tak tam ten náklaďák nechá dá si venku cigárko a počká až ho srazí vlak?
Ty závory jsou jen špejle, raději je přerazím, i kdybych si měl poškodit auto. S drtí, která by z něj - a ze mě - zbyla, kdyby ho zametl vlak, se to v žádném případě nedá srovnat...
A nebylo by lepší na ten přejezd nevjíždět, když bliká červené světélko a ozývá se klink-klink, než přerážet závory? Měl by ten šofér s IQ prasklé žárovky zaplatit veškeré škody a mastnou pokutu navrch (nehledě na to, že být jeho zaměstnavatel, vyrazím ho bez mrknutí oka).