Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uražený „poskok“ Hájek vytáhl na „podržtašku“ Schwarzenberga právníky

Hradní vicekancléř Petr Hájek se chce právní cestou bránit proti výrokům ministra zahraničí Karla Schwarzenberga. Ten ho nazval Klausovým poskokem. Podle Hájka tím urazil instituci prezidenta, což si nesmí dovolit ani člen vlády. Hájek žádá po Schwarzenbergovi hlasitou omluvu, jinak se prý obrátí na soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blucher

Hájek to přehání

Raději bych byl poskokem u Václava Klause, než náměstkem na ministerstvu zahraničí.

0/0
24.8.2011 13:12

Pajus

Zajímalo by mě,

kde vůbec Hájek s Jaklem berou tu potřebu neustále něco komentovat. Není to přece jejich práce a tak se potom nemůžou divit, že je má každý za šašky. Kdyby se radši věnovali svým povinnostem a jestli nemají co dělat, tak tam být nemusí ;-O;-O

+1/0
24.8.2011 10:22

jaros07

Parta na Hradě

...Udivuje mě, jakými lidmi se náš prezident obklopuje, a ještě víc mě udivuje, že to občanům nevadí a prezident se stále těší jejich velké podpoře. Není přece možné, aby si tohle prezident při své inteligenci neuvědomoval. Není-li to ovšem záměr, který má jen udržovat pozornost lidí na hrad. A tuto pozornost na sebe upoutávat, jak je známo z chování prezidenta, vždy, stále, a za každou cenu...

0/0
24.8.2011 9:43

obambiodřekykunene4

chudák kníže,

jak mu všichni jeho blízcí straníci lezou do kolónu spodní stranou. Jeden se z toho ani pořádně nevyspí...on má tu výhodu, že je majetkově někde úplně jinde, než třeba pan Gazdík či soukmenovec Kalousek. Ale mezi námi, neměl by se raději věnovat klidnému užívání důchodu? Má tohle zapotřebí? Nebo jeho mise ještě neskončila?;-)

0/0
24.8.2011 8:41

Blucher

Re: chudák kníže,

Co je dovoleno bohovi není dovoleno volovi. To je heslo našeho "knížete". Hájek je poskok, ale nedej bože aby Bátora napsal něco nelichotivého o jeho "jasnosti". To odejde TOPka z vlády.

0/0
24.8.2011 13:15

oldas1

Urážka instituce?

Tak jestli si na kabelu nesedím já, tak si na něm sedí pan Hájek. Pan Schwrzenberg se zminuje o panu Hájkovi a ne o jeho postavení nedaleko od prezidenta. Tak jakápak urážka instituce? Nebo je to jinak8-o?

0/0
24.8.2011 5:46

kostej_

to je logické

když nemůže úředník urážet ministra, tak ministr nemůže urážet prezidenta (a jeho spolupracovníky), a nebo platí opak. Schwarzenberg by si v tom měl udělat jasno.

0/0
24.8.2011 0:47

libynn

Re: to je logické

možná by i chtěl, ale už toho není schopen.

0/0
24.8.2011 0:52

Smile

Re: to je logické

Hájek je poskok. Ovšem poskok, který se těší výsadám malého trapného ratlíka, kterého má na stužce jemnostpaní, tak si myslí, že je taky VON. Schwarzenberg přešel Bátorova slova s klidem, pouze s poznámkou, že tohle by si ke členovi vlády neměl dovolovat. Pod kotel přidává Kalousek. Ale Hájek předvedl mentální veletoč, kdy prezidentský majestát snad bude vztahovat i k paní, co chodí vynášet do kanclu koše ;-D

0/0
24.8.2011 15:25

medved.m

A pak si nasadil bambuli na nos

a spěchal zase poskakovat, aby měl Vašík z něho radost.

+1/0
24.8.2011 0:34

certik_bertik

známý

to konzervativec, tj zavařuje dršťky ať má držkovou do zásoby;-D

0/0
23.8.2011 23:55

Honza I.

Člověk by řekl,...

...že s věkem přichází nějaká moudrost a ono sakra ne :-)

0/0
23.8.2011 23:23

medved.m

Ta přichází s vývojem.

A on se přece ještě nevyvinul ;-D

0/0
24.8.2011 0:35

Kurri22-II.

Schwarzenberg by si při případné omluvě ...

... mohl udělat vzor z Scheldona Coopera:

"Omlouvám se, že jsem vás nazval idiotem, byla chyba na to upozornit.";-D

+9/0
23.8.2011 22:22

ProMoDro

Re: Schwarzenberg by si při případné omluvě ...

;-D;-D;-D R^

0/0
23.8.2011 23:00

Thorough

Je zajímavé, že když Hájek prezentuje vyšinuté myšlenky

a společnost na jeho výplody reaguje, tak má plnou pusu svého práva vyjadřovat se jako soukromá osoba. Když ale slyší něco co se mu nelíbí, tak si najednou vzpomene, že je spojován s institutem prezidenta :) Měl by si to pan sebestředný pan Hájek srovnat v hlavě a nezneužívat společenského postavení, do kterého byl uveden a které si nevybudoval svými schopnostmi jako soukromá osoba :)

+4/0
23.8.2011 22:20

ProMoDro

Re: Je zajímavé, že když Hájek prezentuje vyšinuté myšlenky

R^ poskokům se většinou nelíbí když někdo na jejich poskokování poukáže ;-)

+1/0
23.8.2011 23:01

medved.m

To, že by byl spojován s nějakým "institutem" (presidenta),

si myslí akorát Hájek sám. 

Chudák... mylně.

0/0
24.8.2011 0:38

ProMoDro

Trapný Hájek

;-D  inu "potrefená husa se vždycky ozve". Je mu jasné že na svou uraženou ješitnost se odvolávat nemůže , tak se ohání a zaštiťuje autoritou prezidenta . To je přízračné právě pro patolízaly a poskoky , kteří nepožívají vlastní autority a respektu. Schwarzenberg ho , a jeho páníčka , vystihl naprosto přesně :-)

+1/0
23.8.2011 22:12

Thorough

U hradních pánů to chodilo tak

že měli své šašky, kteří mohli říkat prakticky cokoliv výstředního  a byli nedotknutelní. Pokud se někomu nelíbilo co říkal nebo dělal a začal oponovat, tak ztrácel na důstojnosti, protože reagoval na šaška.

+1/0
23.8.2011 22:11

kuttna

Re: U hradních pánů to chodilo tak

Dneska šaškové vyhrožují právníky.

+1/0
23.8.2011 23:05

certik_bertik

Re: U hradních pánů to chodilo tak

taky vždycky kopnul šaška do zadku

+1/0
23.8.2011 23:53

Thorough

U hradních pánů to chodil

0/0
23.8.2011 22:09

zeolit

Tomio Okamura se mi líbí čím dál víc. Myslí mu to.

http://www.np-diskuze.cz/?p=21525&cpage=3#comment-222879 R^

+1/0
23.8.2011 21:29

kuttna

Re: Tomio Okamura se mi líbí čím dál víc. Myslí mu to.

Ale v tomto případě se trošičku plete. To, že někdo má 4 vysoké školy, ještě nic neříká o jeho mravních vlastnostech. Zato pokud demonstruje s transparentem namířeným proti inteligenci, už to něco vypovídá. Pan Okamura píše: "Psal jsem, že pana Bátoru neznám". Bylo by dobré, kdyby si poslechl někateré Bátorovy výroky, než se jej začne zastávat. Doporučuji třeba Hyde park na ČT, to bylo na mne docela silné kafe.

0/0
23.8.2011 23:14

kafy

:D

Hájek i Kníže vždycky zaručeně pobaví :D Když už nic, tak alespoň ten humor :D

0/0
23.8.2011 21:03

karelka k

Co si to tam

náš ,,pán Prezident,, drží za zvláštní lidi? Co to je za sortu důležitých nul? Ty jejich žblepty nejdou dohromady s p.Profesorem!  8-o

0/0
23.8.2011 20:51

zeolit

Re: Co si to tam

Karelko k, doporučuji, abyste se občas "mrknul" na Klausův web http://www.klaus.cz/, možná, že budete překvapený. Třeba se chytnete i za nos. Tak je se Vy vyjadřujete, divil bych, kdybyste od Václava Klause přečetl jeden článek. Je ubohé mluvit Vaším stylem o "hlavě státu".[>-]

0/0
23.8.2011 21:35

karelka k

Re: Co si to tam

moje hlava státu to nikdy nebyla a nebude, zrovna jako Veškrna. ,,Sedmiletý,, a neúspěšný kanditát KSČ u mě nemá úctu ani za nehet. A co provedl s republikou- privatizaci bez řádných zákonů, za to mu patří jen jeden trest!!! Ubohý zeolite.EU

0/0
23.8.2011 21:57

ProMoDro

Re: Co si to tam

R^ .. souhlas ! Kvůli tomu , že se prokupčil a prokšeftoval do úřadu si žádnou úctu nezaslouží . A nic jiného ve svém úřednickém životě nevykonal co by mu zajistilo sebemenší respekt . Jestli někomu imponuje vydávaní narcistických postřehů sponzorovaných Lukoilem .. tak prosím .. dobrou chuť !

0/0
23.8.2011 22:16

zeolit

Re: Co si to tam

Karelko K, Václav Klaus nikdy o členství v KSČ nežádal. A co se týče privatizace, slovy VK, transformace má nenulové náklady. Srovnejte naše náklady s Německými /za NDR/. 30 000 000 000 000 Kč - ano 30 bilionů korun. Tolik to západní Němce stálo a to ještě není všem dnům konec. A to jejich podmínky byly nesrovnatelně výhodnější než naše. Výměna DM 1:1, státní aparát, policie, soudci, prokurátoři, veškeré zákony převzaty. Výsledek, vysoká nezaměstnanost atd. Zlatej Klaus. Předpovědi VK sedí: situace s eurozónou/€? Zkuste spíš hledat pravdu na webu prezidenta :-)[>-]

0/0
23.8.2011 23:51

karelka k

Re: Co si to tam

žádal o členství, jen mu to zkazil předseda místní organizace Ksč s.Dlouhý, a to je pravda. Kdyby byli u moci čerti a obyčejný člověk se měl líp, tak je budu volit! Věřil jsem že to tady bude lepší, velké nic! Krize! Prdlajs, zničili všechny vlády celé hospodářství, zemědělství, a teď jim zbývá už jen lid a tak nás budou ždímat, než je naházíme do Vltavy! Podniky co měly dělat peníze pro stát jsou v kovošrotu, zničené, rozbité!

Zeolite, máš rád VK, neberu ti to, u mě je to nenažraný zazobanec. Jestipak víš, kolik mají Klausovci bytů a baráků? Bývalý vášnivý Trabantista z Proseku, z bytu 3+1! Bejvávalo! EUR^

0/0
24.8.2011 0:22

dana33

Re: Co si to tam

Umasteny ptaky!

0/0
23.8.2011 23:22

J.

Hajek ma pravdu. Ve vsem. Ja s nim napr. souhlasim

v tom ze nepochazi z opice. Ja mam opice rad a tohle bych jim nepral. Ted by si meli jeste pribrat do party Mudr.Bartaka a mohli by obstaravat sylvestrovskou revue. Pripadne reality show o zivote na hrade.

+3/0
23.8.2011 20:11

..Zmuda..

Re: Hajek ma pravdu. Ve vsem. Ja s nim napr. souhlasim

Jasně.., Sylvestře .... ;-D

0/0
23.8.2011 20:13

Kurri22-II.

Re: Hajek ma pravdu. Ve vsem. Ja s nim napr. souhlasim

A teď by mě zajímalo, jestli by Hájek řekl, že je Barták deviant.

0/0
23.8.2011 21:04

Prophet

Jak to jen říct?

Jak to jen říct, aby mi nesebrali body? Jsou to přizdikakáči.

:D

0/0
23.8.2011 20:05

michal II

Asi pomsta

za kamose Bathoru

0/0
23.8.2011 19:55

Reg

co blázní?

Co ten Hájek blázní? Přece "poskok" je významově naprosto neutrální slovo. :)

+5/0
23.8.2011 19:53

pskoda

Re: co blázní?

Přesně to bylo první, co mě napadlo ;-D

0/0
23.8.2011 20:22

Kurri22-II.

Re: co blázní?

R^R^R^;-D

0/0
23.8.2011 21:05

bajo.ano

urazit prezidenta nelze

:-P

0/0
23.8.2011 19:51

baldrick

kdybych

si ja ve firemnim tričku ve firemni kanceláři dovolil do světa pourážet kde koho tak by mě vyrazili ... tady mu šéf da ještě pochvalu ....   Rv

0/0
23.8.2011 19:31

2libedejroznec

Cenzore zapamatuj si co nemáš mazat

Mě když označili za podržtašku Havla, tak jsem to považoval za čest. Když člověk smí sloužit prezidentovi republiky, má to být jeho ctí. Je-li tomu dneska jinak, tak je mi to líto," reagoval pro iDNES.cz Schwarzenberg. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/urazeny-poskok-hajek-vytahl-na-podrztasku-schwarzenberga-pravniky-11l-/domaci.aspx?c=A110823_121109_domaci_cem

Když mě označili za podržtašku Havla, tak jsem to považoval za čest řekl Schwarzenberg :-)

0/0
23.8.2011 19:14

halaker

myslim, ze je potreba to posuzovat stejne jako slovo DEVIACE

... Poskok - nekdo, kdo poskakuje okolo nekoho vyznamnejsiho, nekdo kdo skace, jak nekdo jiny vyznamnz pozaduje. Obavam se, ze to vse svoji vedomou pozici pan Mr. Hajek u pana Vaclava Presidenta splnuje ;-DR^

+3/0
23.8.2011 18:58

Ryky

Jako za mocnářství

Pan prezident a jeho klika nápadně připomínají poklidnou dobu našeho rakouského mocnářství. Vládce je starý a není s to pochopit moderní dobu. Proto prská na všechny strany, jeho neschopní rádci mu pochlebují a předhánějí se ve výtvoru ještě větší hlouposti. A veškerému lidu jsou k smíchu.

+1/0
23.8.2011 18:56

halaker

Re: Jako za mocnářství

;-DR^

0/0
23.8.2011 19:16

Kurri22-II.

Re: Jako za mocnářství

Jo, ono mi to počínání té kliky připomíná pohádku Honza málem králem.

Nejodvážnější, nejstatečnější, nejchytřejší, ....

A Klaus na rukách počítá, jestli řekli všechno.;-D

0/0
23.8.2011 19:23

zeolit

Dá si někdo tu práci a sestaví ze slovních přešlapů

KNÍŽETE seznam? Některé byly docela trefné, o rakouských demonstrantech proti Temelínu se vyjádřil, že jsou to MAGOŘI. Jako miliardář na případný soudní spor má dostatek prostředků. Může si to dovolit, že, jaksi. Za svědky mu můžou jít lidé z klanu P&L... EPIMÉDIA ho nenechají bez podpory. /Jestli mě někdo zklamal, tak to je právě Kníže. Kalousek, který se dohadoval s Paroubkem o vládě s tichou podporou komunistů jsem nic nečekal. Gazdíka, skauta, jsem považoval za politika, který v budoucnu půjde nahoru. V kauze Bátor se v Událostech choval jako papoušek Žak.../

+1/0
23.8.2011 18:35

2libedejroznec

Re: Dá si někdo tu práci a sestaví ze slovních přešlapů

To by byla velká dřina z mumlání podržtašky Havla vybírat slovní přešlapy ;-D

0/0
23.8.2011 19:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.