Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O domobraně neuvažuji, říká starosta Rumburku po útoku Romů

Hostem on-line rozhovoru iDNES.cz byl starosta Rumburku Jaroslav Sykáček. Město se potýká s přílivem nepřizpůsobivých obyvatel a nárůstem kriminality. "O domobraně zatím neuvažuji," reagoval na jeden z dotazů Sykáček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stivn

stiven

Sluknov osobne znam. Jeto poklidne mesto kde dosud nebyli zadne problemy. Ziji tam romove ktery tam vyrostli chodili do skol, a maji tam sve rodiny. Snazi se slusne a poklidne zit. Proplem v soucane dobe vydim v tom ze majoritni spolecnost podcenuje romy a snazise vzdy na nich vydelat. Ve vsem lze vydet finance. Prospech atd..

Vlada neustale hovori o programech a projektech na pomoc romum. Mam zato ze udeli uz dost. Vse  jen to co udelat meli to neudelali.

0/0
30.8.2011 13:49

bavlnka2.0

starosta mozna neuvazuje o domobrane

ale starousedlici nejspis ano. maji snad nejakou jinou moznost?

0/0
26.8.2011 18:13

hasmen

Tak nevím...

http://www.lidovky.cz/kdyz-nas-bude-chtit-nekdo-napadnout-budeme-se-branit-fyd-/ln_domov.asp?c=A110826_155317_ln_domov_spa

0/0
26.8.2011 17:06

swensk

neschopna vlada

je  to  skandalni  kdyz  se  lide  boji  mensiny.    nehlede  k  tomu  ze  vlada si  necha  diktovat  Bruselem a a  jeste  plati   pablby  jako  je  Kocab  a  jine  ..Tady  je  treba  skutecne lidi  jako  je   pani  Rapkova  a  jini kteri  se  neboji  rici  co  si  narod  mysli ...Socialni  davky  nejsou   za  nic  ale  tihle  lide  si  je  musi  zaslouzit ...tedy  prace  treba  pro  mnesto  ..uklid  a  sekani  travy    zametani  a  ne  se  vyvalovat  na  lavickach  a smat  se  ostatnim  ze  na  ne  makaji  Bylo  patrno  jak  v Londyne  se  tahle  zber  chovala   Kriminali  jsou  z  90 procenty  jima  zaplneny

0/0
25.8.2011 11:23

raxina

Msta???

Pan majitel Kittl-take nemluvi pravdu-msta-jaka za to,ze od romu vyhodne koupil PRAZDNY dum???? NIKDY pod nim, zadni romove nebydleli a uz vubec ne,ze mu neplatili najem...Rbk je opravdu male mesto a nejspiz kazdy vi o kazdym....Tato LEZ byla vsem sousedum opravdu k smichu a pan starosta vesele prikyvoval...;-D;-D Jen tak dal urcite na MESTSKEM URADU- pane Kittle bude mistecko i pro Vas.... a tech penez...;-D;-D;-D

0/0
23.8.2011 15:53

Jan.Tleskac

Na starostově ub´važování vůbec nebude záležet,

domobrana vznikne nezávisle na úvaze starosty. Jednoho dne se pan rumburský starosta probudí a bude mít ve svém městě domobranu. Pak může být rád anebo nerad, pokud se ho někdo zeptá, ale vliv to žádný mít nebude. Pokud bude pan starosta rád, může se do domobrany zapojit a pokud bude nerad, vůbec mu to nepomůže.

Pan starosta by si měl uvědomit, že domobranu ve svém městě potřebuje jako sůl, když nemá fungující policii.

+1/0
23.8.2011 14:44

rundlik

Bohužel,.....

...jak to tak vypadá,-pokud stát není schopen jasně rozlišit rasismus a naši Rómové si myslí,že si mohou dělat,co se jim zlíbí,-slušní občané si založí Domobranu sami.Dodnes jsem si naivně myslel,že všichni lidé jsou si rovni,ale musím na stará kolena změnit názor.V

0/0
23.8.2011 13:50

horác

takový soudce Roy Bean

by se mohl objevit i v dnešní době

_____________________________

http://www.dooffy.com/cs/historie-kriminalistiky-soudce-roy-bean-americky-nevzdelanec-ve-sluzbach-prava.html

0/0
23.8.2011 13:26

duhacenzor3

Domobrana je hloupost, souhlasím,

lepší by byla po zuby vyzbrojená Městská Stráž s právem použití zbraně na místě, jak to bývalo pravidlem ve středověku.

0/0
23.8.2011 12:49

zdeseny obcan

Re: Domobrana je hloupost, souhlasím,

Kdyz se budete furt spolehat na to ze vase problemy za vas bude resit nekdo jiny tak se dockate leda zklamani. Domobrana je nejucinejsi proto ze mistni lide maji nejvetsi motivaci k tomu aby v jejich okoli byl poradek, nehraji si na carky nebo medialni ohlas.

+1/0
23.8.2011 13:06

VSG001

Re: Domobrana je hloupost, souhlasím,

Jeden městský strážník vyjde na půl až jeden milion ročně. Kolik myslíte, že města typu Rumburk si jich mohou dovolit? Domobrana má výhodu, že je dobrovolná, stačí nějaký ten menší příspěvek z obecní kasy či to lze zvládnout třeba sbírkou mezi místními občany a podnikateli. Podstatná je záštita obce nad takovými hlídkami, dát instrukce právě městské policii, aby s nimi spolupracovala apod. Problémem bude, až ta domobrana bude vznikat živelně bez spolupráce se samosprávami...

0/0
23.8.2011 13:18

orwelg

neodpovědnost nezodpovědných

politici u nás nemají žádnou odpovědnost, jejich neschopnost je neustále tolerována, lidé v Rumburku by měli začít u svého starosty, kterého si sami zvolili. Není cesta, aby na jejich naivitu dopláceli všichni ostatní a platili jim extra policii. Odpovědný starosta by v této chvíli naopak vyzval k vytvoření domobrany, protože situace je nezvladatelná a bojové tlupy nepřizpůsobivých občanů ohrožují životy pokojných občanů. To, že se dodnes podařilo chytit jen 2 z 20 teroristů, je jasný důkaz, že na to policie nestačí. Vrahy z Nového Boru také ještě nedopadli. Tak nač čekat.

+1/0
23.8.2011 12:32

pěnice

Pane starosto,

pokud takto naivně uvažujete,pak opusťte místo starosty a přenechte ho někomu, kdo je schopen ochránit obyvatele .kteří i Vás platí ze svých daní.V čem spočívá Vaše naivita? Že policie ČR bude konat. Tak jako dosud nekonala,bude pokračovat.

0/0
23.8.2011 12:20

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Pane starosto,

a co má jako dělat? Vyzvat k sebeobraně národa a nechat se zavřít?

0/0
23.8.2011 13:32

Scarlett O Hara

já bych o ní taky moc neuvažovala a rychle bych ji zavedla

:-P

+8/0
23.8.2011 12:07

BARON FON SAXOFON II.

myslím, že domobrana s brokovnicema

..zmůže víc, než jedna služebna PČR s policajtama, kteří se kvůli možnému nařčení z neadekvátnosti případného zákroku bojí cokoliv dělat. :-/

+2/0
23.8.2011 12:01

warell

Já už jsem pěkně "votrávenej"

0/0
23.8.2011 12:01

Bijec modrých zlodějů II

Pane starosto a nepletete se ??? Policie má největší

starosti s motorkářskými gangy !;-D;-D;-D

+3/0
23.8.2011 11:59

Levicový populista XI.

Re: Pane starosto a nepletete se ??? Policie má největší

;-D;-DR^

0/0
23.8.2011 12:04

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: Pane starosto a nepletete se ??? Policie má největší

;-D

0/0
23.8.2011 13:38

rundlik

Re: Pane starosto a nepletete se ??? Policie má největší

Pardon,-spíše sama se sebou.Rv

0/0
23.8.2011 13:51

Kece

Zajímavý vývoj češtiny

Tak jsem na tom už jako v USA, kde se postupně z černochů stali afroameričané. U nás se z Cikánů, přes Romy stávají nepřizpůsobiví.;-D;-D;-D

0/0
23.8.2011 11:47

Scarlett O Hara

Re: Zajímavý vývoj češtiny

omyl, to jsou jen ti "zlí", všichni obecně se nazývají dle newspeaku "sociálně vyloučení":-P

0/0
23.8.2011 12:08

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

je pravda

že obrovským impulzem jsou dotace na sociální bydlení takto si jednak realitka zajistí vysídlení nepohodlných obyvatel z lukrativnějších nemovitostí jednak po jejich nastěhování jinam i příjem ze státního rozpočtuRv

0/0
23.8.2011 11:39

carli7

Vláda

Tak naše zbabělá vláda raději řeší Bátoru a ČSSD nejspíš píjde a návrhem,že je potřeba cikánům přidat na socialních dávkach.

0/0
23.8.2011 10:33

carli7

Pane starosto !

Nechápu k čemu tam ty policejní posily budou???To, co policajtům chybí je respekt.Policajt,který vidí cikána krást misto toho ,aby vzal obušek a cigoše pořádně střískal,nebo nedejbože po něm vystřelil, tak se raděj otočí a jde pryč.

Umíte si představit,jak by policajt po takovém zásahu dopad?To by byl razismus,ubližovaná menšina ,a média, a Kocáb,a humanisti....Chudák by dostal min 10 let natvrdo.

+2/0
23.8.2011 10:28

persona-non-grata 2

Re: Pane starosto !

Chyba není v policajtech, ale v legislativě. Nebo vás by bavila sysifofská práce, kdy budete den co den chytat jednoho a toho samého nepřizpůsobivého a on se vám bude smát do ksichtu, protože bude ven dřív, než vám skončí služba a jeho příjem z čórek je vyšší než váš služební plat ?

+4/0
23.8.2011 11:18

Tommaso Antinari

Zrušit státní policii a bezpečnost dát městské policii

..k čemu máme státní polici, když neumí ochránit občany ?  Já bych státní policii zrušil je k ničemu a nechal bych jenom městskou policii , protože je to lepší. Strážníci znají lépe problémy místních lidí a jsou placeni svým městem a né nějakým přídelem peněz z ministerstva.

0/0
23.8.2011 10:27

- antimultikulturista -

Re: Zrušit státní policii a bezpečnost dát městské policii

ja bych.... ;-D nastesti to zustane jen u toho tvyho "ja bych" ;-D

0/0
23.8.2011 11:56

psýtchoř

Re: Zrušit státní policii a bezpečnost dát městské policii

já bych zrušil účet nesvéprávným lidem, třeba ty jsi zářný příklad

0/0
23.8.2011 11:58

Pro patria V.

pozn.

Pokud si dáte tu práci, tak najdete, že majitelé nemovitostí kam stěhují cikány jsou z N.Boru, Jiříkova.

0/0
23.8.2011 10:20

Pro patria V.

Tohle blbě skončí.

Tohle blbě skončí. Odbojnou majoritu pozavírají, cikánům poskytnou všemožnou podporu a dávky. Po té si zase budou o kousek víc vyskakovat. Příkladem je Nový Bor, tam cikán zfackoval poslance a dostal okamžitě prezidentskou milost, dnes tam cikáni sekají bílé mačetami.

+2/0
23.8.2011 10:19

barthold

Re: Tohle blbě skončí.

Už tenkrát u toho mačety byly. Pan doktor měl docela štěstí, že vyvázl jen s monoklem. Naštěstí na tom náměstí nebyl sám.

0/0
23.8.2011 13:31

Alcator

Skutečné otázky, které by si občan měl položit

1. Vzhledem k tomu, že prapůvodcem problému jsou realitní kanceláře, neměli bychom spíše volat po potrestání těchto kanceláří?

2. Rozhodoval(a) jsem se v posledních volbách na základě toho, která strana se zavázala zajistit funkční policii a účinný systém soudní spravedlnosti? Nebo jsem se nechal(a) uplatit rozličnými benefity pro svůj způsob obživy?

3. Opravdu chtějí politici řešit problematiku osob žijících parazitickým způsobem života? Nebo jim spíše vyhovuje, že občané mají koho nenávidět, a proto nevidí tu skutečně obří kriminalitu na státní úrovni?

4. Nedostali už náhodou současní politici dostatek šancí, aby předvedli svá řešení? Není už načase současné i minulé parlamentní strany bojkotovat a dát šanci těm, kdo navrhují odlišný přístup?

+2/0
23.8.2011 10:15

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Skutečné otázky, které by si občan měl položit

ad.1 nelze volat tenhle problém je tu od konce minulého století kdy sem tu svoloč sestěhovali odevšad hlavně Praha a střední čechy

0/0
23.8.2011 10:17

Alcator

"Svoloč"?

Dobře - KDO je sestěhoval? Snad někdo žijící paraziticky? Nebyli to náhodou bílí úředníci?

Co se s těmi úředníky stalo? Dělají dnes náměstky krajských hejtmanů? Užívají si skvělý důchod?

Je snadné ukazovat prstem na parazity, ale nikdo neukazuje prstem na selhávající a přeplácené úředníky a politiky.

Dokud se tohle nezmění, NIC se nezmění. Dokud politik může dělat brutální chyby a není za to potrestán svými voliči, nic se nezmění. Jemu to vyhovuje.

0/0
23.8.2011 10:59

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re:

nikoli státní úředníci ale majitelé realitních kanceláří

0/0
23.8.2011 11:37

duhacenzor3

Re: Skutečné otázky, které by si občan měl položit

Ad1: Ne

Ad2a: Anob: Ne

Ad3: Ne/Ano

Ad4: Ano/Ne

0/0
23.8.2011 12:53

persona-non-grata 2

A opět nelze pokládat dotazy

:-( Rv

0/0
23.8.2011 10:09

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: A opět nelze pokládat dotazy

aj ja aj ja asi nějaký problém s kabely, ;-D

0/0
23.8.2011 10:13

STOP 09

Re: A opět nelze pokládat dotazy

zcizenými?

0/0
23.8.2011 10:24

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: A opět nelze pokládat dotazy

Já jsem otázku položil.

Je to trochu o inteligenci. :-P

0/0
23.8.2011 10:14

persona-non-grata 2

Re: A opět nelze pokládat dotazy

Jo. O inteligenci cenzora. Není to první diskuze a není to jen můj problém. V minulosti jsem se na ten problém dotazoval i e-mailem. Ovšem admin hrál mrtvého brouka, takže už tuto cenzúru beru jako folklór iDnes :-(

0/0
23.8.2011 10:19

BLBAJLA

Re: A opět nelze pokládat dotazy

VAŠE OTÁZKA BYLA TAK INTELIGENTNÍ, ŽE NA NÍ ODMÍTL ODPOVĚDĚT. ;-D

0/0
23.8.2011 10:38

BLBAJLA

Re: A opět nelze pokládat dotazy

a na mojí taky ;-D

0/0
23.8.2011 11:02

Ftipnejj

Re: A opět nelze pokládat dotazy

a na moji taky :-(

0/0
23.8.2011 12:23

BLBAJLA

Re: A opět nelze pokládat dotazy

Ale jde, taky mě to vykoplo, že nejsem přihlášený, ale musíš jít přímo na seznam otázek.

0/0
23.8.2011 10:21

neandrtálec

A již jsi přemýšlel o Čunkodomcích ?

Né pro nepřizpůsobivé, ale pro ty chudáky, co se do bídy dostali v průběhu posledních 20 let.

:-)

0/0
23.8.2011 10:08

Gargamel11

Znám přísloví páni vládci země české-jak si ustelete,,..atd

Starejte sevy slavná  vládo o blaho českého lidu a nepodporujte tyto kočovné tlupy přivandrovalců,kteří jsou horší než Avaři.Tady je ČESKÁ REPUBLIKA,tak bychom se tu tak měli cítit a né,aby nás tu cikáni diskriminovali a vraždili.Už proto něco ksakru udělejte,nebo naco jste ve vlán¨dě,když se vás to netýká?!Brzy tu někdo založí KKK,dobře víme,jak by to dopadlo,ale už se k tomu schyluje a nezabráníte tomu.Tak se proberte,českým národem to už cloumá,nechtějte vyčkávat dál,svezete se jako tandem.8-o8-o!![>-]

0/0
23.8.2011 9:45

Dalca-zbrna

Řešení?

cituji:

Starosta tvrdí, že jsou Romové sestěhováváni organizovaně. Ti podle něj majitelům nemovitostí mimo jiné zajišťují jisté příjmy ze státních příspěvků na bydlení.

Co prostě zrušit tyto nesmyslné dávky? A spoustu dalších? Většině občanů nikdo na bydlení nepřispívá. Každý ať bydlí dle svých možností!

Dávky patří jen handicapovaným, prostě jedincům, kteří z objektivních příčin něco nemohou, ne že se jim nechce!!!

0/0
23.8.2011 9:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.