Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražské nemocnice Bulovka a Thomayerova ztratí přívlastek fakultní

Pražské nemocnice Bulovka a Thomayerova ztratí k prvnímu lednu příštího roku přívlastek fakultní. Kvůli restrukturalizaci lůžek o tom rozhodlo ministerstvo. Veškerá činnost včetně klinik a odborných center zůstane zachována.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bajo.ano

jó, ještě furt je co "privatizovat"

8-o!!

+2/0
22.8.2011 19:43

rebereb

Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

Vzpomenu-li na to, že si důchodci budou jezdit pro důchod, bude jim vytvořen účet ve kterém se 90letí důchodci budou hravě orientovat), vzpomenu-li na to, že místopředseda VV chce někomu upřít volební právo, a nyní ještě toto - během jednoho dne - je tato vláda zločinná a jenom evropská kultura jí zatím chrání od krvavé likvidace. Volby totiž už od roku 1952 nefungují!Rv

+1/0
22.8.2011 17:55

newstagger

Re: Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

nevzpomínej, 90 letý důchodce si k důchodu ani nečuchne, skončí u dětí a vnoučatRv

0/0
22.8.2011 18:11

Tobinka2.0

Re: Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

Moje prababička si se svým důchodem hospodařila do 96 let sama

já osobně doufám, že pokud budu jednou tak mimo, abych s důchodem zaobcházet nemohla, budou tu slušní příbuzní, kteří se o mě postarají...

0/0
22.8.2011 18:48

kOBLICH

Re: Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

No, tak už máš splněno a můžeš jít do hospody Na krvavou likvidaci budou kámoši slyšet...

0/0
22.8.2011 18:13

josefl

Re: Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

Je to jenom nesmyslná hra s čísly. Daňové období u OSVČ je rok a daňové přiznání se podává na konci 03/12 resp. 06/12. Tvrdit tedy v 08/11 že je daň v mínusu je nesmysl. Je to jenom porovnání odhadu o výběru záloh se skutečností. Protože se ovšem zdvihly ceny energií, poplatků a pod. musí tedy v situaci, kdy se hospodářství potácí na hraně recese, výběr poklesnout. O tom ovšem na MF a "ekonomové" typu Kalousek, Nečas a Sobotka nic neví, Nedivím se. Proto budu volit Stranu svobodných, ktrá chce prosadit zrušení této daně.

0/0
22.8.2011 23:10

josefl

Re: Nejprve ztratí přívlastek fakultní, potom budou prodány!

Omluva. Můj příspěvek patří jinam.

0/0
22.8.2011 23:11

newstagger

NO BULOVKA BY MĚLA ZTRATIT I PŘEDMĚT

nebo podmět??  nějak mi ty větný členy dělaj potíže

+1/0
22.8.2011 17:52

Kozel_

Nechápu smysl, pro pacienty se nic nezmění, pro lékaře taky

ne. Tak proč ta změna? Administrativní změna bude stát dosti peněz, nejde jen o změnu razítek a cedulí, ale předělání různé administrativy. Nechátu ten význam, pokud se nezlepší péče o pacienty ani podmínky lékařů, tak proč to celé? Na Bulovce stejně některá oddělení měla statut kliniky a to bude dále. Některá jen jako oddělení, kde v čele je primář a ne profesor či docent z fakulty. Bulovka má přední ortopedii (operovali prezidenta), infekční klinika je pro 3 nebo 4 fakulty zároveň, chirurgie je středně velká. Interních klinik mají několik a ne malých, i kožní je klinika s profesorkou v čele. Název fakultní mi přijde na místě, i když Bulovka není hlavní nemocnicí jedné lékařské fakulty, jak VFN, Motol či Vinohrady.

0/0
22.8.2011 17:28

hcwerk

Re: Nechápu smysl, pro pacienty se nic nezmění, pro lékaře taky

Heger už se před časem vyjádřil, že by ji chtěl zrušit. Zásadně proti je ODS, takže se to musí udělat tradičně jako se to v čechách dělalo vždycky. Takže se převede na hlavní město a výrazně se oseká smlouva s VZP - ztrátu by muselo financovat Hlavní město, které bude muset omezovat péči. Momentálně se bojuje o vyjednávací pozici Prahy, protože za infekční lékařství a onkologii není v Praze náhrada, takže město by mělo šanci vyjednat si lepší pozici při dohadování smluv.

0/0
22.8.2011 17:39

sámvelkýmao

no

do fakultní nemocnice s radostí. do nemocnice jen tak obyčejné? nikdy........................

0/0
22.8.2011 16:50

zdes

Nemocnice Bulovka

Souhlasím s názorem o vyšetření rodičky,opravdu ty maminy trpí,FN je v Praze moc,Bulovka si ale svou medicínskou tvář určitě zachová.Ředitel MUDr Zajíc určitě zajistí.Přeji mnoho úspěchů Nemocnici Bulovka.Vděčný pacient:-)

+1/0
22.8.2011 16:41

poly_

Výsledek

Zatím z toho plyne výsledek, že se budou muset předelat komplet hlavičky na všem co se tisklo, udělat nové cedulky a nevím co ještě. Jiný efekt tam nevídm At žijou úspory.R^

0/0
22.8.2011 15:51

jirka1965

Re: Výsledek

A taky ten nápis nad vchodem do areálu. To bude tak dvacet výběrových řízení.

0/0
22.8.2011 16:00

poly_

Re: Výsledek

Na to zapomen. Přece brácha má firmu a švagrová tiskárnu ;-D

0/0
22.8.2011 16:46

rebereb

Re: Výsledek

No jo, ale platí do stranických pokladen parlamentních stran??? To jste nezmínil!!!

0/0
22.8.2011 17:57

Králík z klobouku

Úspora

Úspora má spočívat v nižších nákladech na údržbu nápisu nad vchodem a nižší spotřebě razítkové barvy? Nebudou náklady na přejmenování vyšší?

0/0
22.8.2011 15:49

ELAPHURUS

A co emerické léky kvůli varovnému dopisu,

budou, pane Heger ?

0/0
22.8.2011 15:42

.@.

Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

Chápu, že se to studentíci někde naučit musí, ale když před porodem se vám manželce v jejím lůně čistě z výukových důvodů pohrabou kromě profíka ještě dva nezkušení elévové, není to rozhodně nic příjemného především pro ni, ani pro vás. To jen aby každý dobře chápal, jaký je v praxi rozdíl mezi nemocnicí fakultní a těmi ostatními.

+3/0
22.8.2011 15:32

Rudla01

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

Takže na jednu stranu chápete, že se mají učit, ale vzápětí jim to nechcete umožnit?

0/0
22.8.2011 15:44

.@.

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

Můžete mi vysvětlit, kde v mém textu je obsaženo, že jim to nechci umožnit? Naučte se číst a vnímat význam textu. ;-)

0/0
22.8.2011 16:01

jenda3

Re: Máte divné představy o prenatálním vyšetení.

Asi jste to sám někde neúspěšně zkoušel ne? ;-D

0/0
22.8.2011 15:46

.@.

Re: Máte divné představy o prenatálním vyšetení.

Jestli to myslíte tak, že pacient po zkoušce zemřel, tak ne. ;-D

0/0
22.8.2011 16:02

wrah

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

Při troše štěstí je vaše paní natolik grogy, že to vnímáte jen vy. Ale bohužel, přesně jak říkáte, ti elévové se to někde a nějak naučit musí. A rozhodně je lepší, když se to učí ve fakultní nemocnici pod dohledem zkušeného lékaře, než když něco natrénují na pitevně a zbytek až v noci na pohotovosti. (Bez onoho zkušeného dozoru. Respektive, on je hlídá, ale když se toho za noc sejde víc..)

0/0
22.8.2011 15:47

.@.

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

Pod dohledem?  ;-D

0/0
22.8.2011 16:05

Toranoko

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

pokud vim, psali tam, ze rozsah spoluprace zustane vicemene stejny jako dosud, takze v tom zadny rozdil oproti ted nebude

0/0
22.8.2011 15:59

.@.

Re: Víte, co to znamená, když je nemocnice FAKULTNÍ? :-)

No, nestrašte, to by byl pak podvod na pacientech! 8-o

0/0
22.8.2011 16:03

ilna

:-((

Zrušení statutu Fakultní nemocnice je hlavně první krok k privatizaci těchto nemocnic.

0/0
22.8.2011 15:22

Reeve

Posílení role?

Koukám, že role se dá "posílit" i tím, že se formálně degraduje role ostatních.

Takže pouhou změnou názvů Thomayerky a Bulovky se rázem zkvalitnila péče i praktická výuka ve VFN, Motole a Vinohradské nemocnici.

Jak jednoduché!

0/0
22.8.2011 15:14

eQuido

Bulovka

Bulovkaby hlavně měla ztratit přívlastek nemocnice :-/

+2/0
22.8.2011 15:02

quagaar

Re: Bulovka

Tuhle jsme tam byli na pohotovosti a lékař cizinec uměl tak špatně česky, že mu musela s dorozumivanim pomáhat sestra. To by jednoho až rozesmálo...

0/0
22.8.2011 15:36

eQuido

Re: Bulovka

Tak to jste dopadli ještě dobře. Já mám tu smůlu, že již dlouho žiji ve spádovém obvodě Bulovky. Takže historek mám mnohem víc - a bohužel smutnějších (jako je např. nerozpoznaná encefalitida, protože odmítli udělat krevní testy, záměna ohlášené(!) alergické reakce s počínající žloutenkou(?), totální ignorance personálu projevující se mj. sdělením o samovolném potratu na chodbě před cca. 25 dalšími pacientkami a navíc slovy "je to mrtvý, no", ...)

Prostě jak říkám - až na ortopedii, kterou tam mají vynikající (aby ne, když léčí vrcholové sportovce a berou na to dotace jak kráva) je jediné humánní řešení zrušení celé nemocnice.

0/0
22.8.2011 15:48

Antonín, topič

Re: Bulovka

No, mně řekla lékařka, že kdybych měl KME, tak se cejtím mnohem hůř. No, neměl jsem, ale od pohledu to poznat není, na to je skutečně nutné provést vyšetření. Měl jsem 14 dní od klíštěte bolesti hlavy, svalů, kloubů a mírnou teplotu, ale pro paní dochtor to neznamenalo nic... Ale v Brně.

0/0
22.8.2011 18:51

wrah

Re: Bulovka

A léčil? Můj obvoďák je z tunisu či alžíru. A neměnil bych, opravdu umí. A to s ním je trochu problém, protože mluví francouzsky a česky, kdežto já česky a anglicky. Takže pokud je nutné přejít na english, tak je problém.. A za další, posledně mi přišel na každoroční prohlídku kamen (waw) také černoch. rozebral, vyčistil, pracoval dobře, čistě, nedivil se úpravám (stáří kamen 25 let, odstraněny veškeré pružiny atd, dělající rozebrání nepohodlným, vše drží jen gravitací a pořadín při skládání), pohodový maník.. Doufám, že příště přijde zas. (udělám si hodně, ale vyndání a čištění hořáku, kde se musí odpojovat plyn fakt nemám rád)

0/0
22.8.2011 15:58

petr____22

Re: Bulovka

stáří kamen 25 let, odstraněny veškeré pružiny - tyka se to doufam tech kamen ?

0/0
22.8.2011 16:16

quagaar

Re: Bulovka

Ne, z urologie nás nejdřív poslali na pohotovost, že je po pracovní době, ten cizinec nás pak poslal na tu urologii.

0/0
22.8.2011 18:33

Vifon

Re: Bulovka

I ten Heydrich tam umřel!!!! ;-D

0/0
22.8.2011 16:25

eQuido

Re: Bulovka

To je jedna z mála věcí, co je ctí :-P

0/0
22.8.2011 16:33

Tobinka2.0

Re: Bulovka

;-D;-D;-D

0/0
22.8.2011 18:50

Mysel

Re: Bulovka

A to to byl kulich...

0/0
22.8.2011 18:52

Tobinka2.0

Re: Bulovka

A jakej ;-D

0/0
22.8.2011 19:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.