Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič porsche překročil rychlost o 78 km/h, zastavil jej až zátaras

O bezmála osmdesát kilometrů v hodině překročil povolenou rychlost čtyřiadvacetiletý řidič porsche, kterého na hlavním tahu z Brna do Svitav v neděli stíhali policisté. Řidič se po silnici řítil 168 km/h, neváhal přejíždět plnou čáru a zastavit se jej podařilo až díky mobilním zábranám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JDzacovsky

Ritil... :D

Pry ritil... proboha. :) Redaktori asi nesedeli v takovem aute.  V zavodnich kraskach by se dalo mluvit o riceni mozna  nad 250 za hodinu.

+1/0
23.8.2011 12:39

JeFFik

Re: Ritil... :D

zase jeden co si myslí, že jezdit po noumální silnici za hustého provozu způsobem jako na uzavřeným okruhu je naplosto noumální. Vždyt to auto přece zastaví "na fleku" z jakýkoliv rychlosti, tak proč ta buzerace, když nebyl ani žádnej mrtvej, že! ;-D

0/0
23.8.2011 22:09

Quasi

Re: Ritil... :D

no ty jsi jelito, diky takovym na silnicich umiraji lide.Rv

0/0
24.8.2011 14:11

Krištof

Prodělečná akce

Jestli 20 policajtů s technikou vybralo během akce 28 000 Kč, tak to silně prodělali. Příště bude lepší sedět doma a žádnou akci nedělat. Kdo to má pořád platit?

0/0
23.8.2011 10:44

Quasi

Re: Prodělečná akce

no, pokud dostane ladik predjizdejici rychle auta pres plnou 2000, tak vybrat nemuzou nic. Takovemu flaknout minimalne 5000 a on by si to rozmyslel.

0/0
24.8.2011 14:12

werox

dokud..

..nebudou zabavovat na místě auta, sbírat řidičáky a vybírat pokuty podle výše příjmu, budou lidi furt jezdit jak hovada.

0/0
23.8.2011 3:55

727

Re: dokud..

Touhle je jenom chyba policajtů na místě.

Za popsané předjíždění kolony na plné čáře s vysokou rychlostí se dají papíry sebrat a 2k pokuta je směšná. To se dává za menší přestupky. Policie asi rozdává tresty dle sympatií a známostí a to by nezměnil ani tvůj návrh.

0/0
23.8.2011 7:17

bitkar

Re: dokud..

nesmin to zpravodajstvi tak zrat. Tehle brainstorming, kde furt rikaj "riti se", "dokonce i pres plnou caru" apod., uz me fakt zacina unavovat. To je jako minule jak to bylo s tim videem, kde byla prazdna silnice a dotycny byl desny pirat. Ono v porsche nebo na motorce jet 160 neni zadny umeni. Ja nemam porsche a dam 160 na 3ku a to mam pomerne levny stary auto. Na nejaky prvotridce to neni zadna tragedie.

0/0
23.8.2011 9:12

JeFFik

Re: dokud..

ano to je ten největší omyl, že jet 160kou na normální silnici za provozu NENÍ ŽÁDNÝ UMĚNÍ. A na nějaký prvotřídce to není žádná tragédie dokud to není tragédie.

A to, že tvý auto umí 160 na trojku? To je jako něco, co tě odlišuje od piráta? Nebo tě to nějak povyšuje nad losery co musí dodržovat předpisy?

0/0
23.8.2011 22:37

Quasi

Re: dokud..

ja po te silnici jezdim dost casto a takovejch magoru , co se opravdu riti 160km/h je mraky. Nejen v porsche, ale i prave ve starych herkach. Vytoceny motor, plechy drzi silou vule, dym za nimi, ze nic neni videt. A pak najednou si budou rikat. Jak se to mohlo stat a proc se to stalo me? U toho zabiji deti nevinnym , odsedi si par roku a jsou cisti. Ovsem ta postizena rodina to ma na cely zivot.

0/0
24.8.2011 14:16

Lupulin

Re: dokud..

souhlasím se vším ažý na tu víši příjmu......na piráty tvrdcě...sebrat auto, odstavit, řidičák a ZDAR!! za týden u soudu....

0/0
23.8.2011 11:19

vItava

Re: dokud..

Jo, jo. V poršákovi by rád jezdil jako hovado každý. Ale ne každý na to má. Tak aspoň závidí.

0/0
23.8.2011 14:30

Quasi

Re: dokud..

to , ze dotycny se chova jako magor a ostatni to odsoudi je zavist? Ja mu to auto nezavidim, je pekny, ale pro mne nepouzitelny. mam auto +- za stejny love, ale ze bych jezdil jak blbec, to ani nahodou. Jako mlady jsem malem zabil sebe i svou zenu a tak vim co je jet "kapku rychleji" nez je povoleno. Ona prave ta kapka je rozdil mezi zivotem a smrti.

0/0
24.8.2011 14:18

vyvoraný vorvaň

Stacila by jedna srnka ze krovi,

problem by byl vyresen:) Bohuzel to ale vetsinou odskace nekdo nevinny.

0/0
22.8.2011 22:28

vItava

Re: Stacila by jedna srnka ze krovi,

U překročení rychlosti to většinou neodskáče nikdo. Jako třeba teď.

0/0
23.8.2011 14:28

JeFFik

Re: Stacila by jedna srnka ze krovi,

"většinou neodskáče" znamená, že to občas někdo odskáče a wo to gou. Jestli je to 1 nebo 10 nebo 100 je pro ty postižené naprosto irelevantní.

0/0
23.8.2011 21:57

Sieg1

Tak nevím

To musel být úplný magor (bohatý)protože z Brna do Svitav je super šestiproudá dálnice.Za tu děkujeme všem ZELENYM.

0/0
22.8.2011 20:52

PIsa.lek

Re: Tak nevím

V tomto případě ani moc ne - jejich obstrukce vlastní přípravu výstavby zase až tak nezpomalily (navíc existují spory i "nezelené" - třeba o vedení kolem Kuřimi mezi samotnou Kuřimí a krajem), hlavní problém je, že peníze nejsou a nebudou.

0/0
22.8.2011 22:21

krab

200

Jezis kolikrat ja uz jel dvoustovkou na dalnici.. Ale je fakt, ze jen kdyz byl provoz nizkej a na nikoho jsem se nelepil a kdyz predjizdelo auto 130tkou, tak jsem proste v uctivy vzdalenosti pockal az predjede. Zadnej stres jsem (aspon myslim) nikomu nezpusobil, mne nikdo taky ne, na nikoho jsem nikdy neblikal, kdyz byla hustsi doprava tak jsem proste jel tech 130 jako vsichni ostatni. A kdyz za mnou nekdo jel 220, tak jsem mu hnul. Proste jsme lidi, tak se nejak na ty dalnici poskladame, ne?

+3/0
22.8.2011 18:07

phi

Re: 200

a) nebylo to na dalnici

b) prekrocit rychlost je vec jedna, nechat se nahanet cajtamu, dokud neblknou silnici mobilnim zatarasem je vec druha

c) toho psychopata by bylo nejlepsi poskladat do hrobu, nez tam veme nekoho sebou

+3/0
22.8.2011 19:15

krab

Re: 200

No dyt jo, souhlasim. Psal jsem trosku off topic.

0/0
22.8.2011 19:41

bitkar

Re: 200

a) mezi dalnici a prvotridkou neni takovej rozdil

b) ujizdet cajtum je blby, tj

c) otazkou je jestli nekomu ublizil, ohrozil ho apod. Nevim ze se vsichni nechate touhle antipiratskou propagandou tak vymyt mozek.

+2/0
23.8.2011 9:14

fleeczech

Re: 200

a) mezi dálnicí a silnicí 1. třídy jsou následující rozdíly: rychlost 90 vs 130 (to je o 40 víc:), na dálnici máš ve SVÉM pruhu dva pruhy, směřující STEJNÝM směrem, a od druhých dvou s OPAČNÝM směrem Tě dělí svodidla. Mimo exotů, sebevrahů a spících kamioňáků tedy nic v protisměru nepojede. Na 1. třídě máš SVÝM směrem pouze 1 pruh, ten druhý je OPAČNÝM směrem, víš? To na Tebe nikdo netroubí a nebliká, když jezdíš v protisměru? Na silnici 1. třídy se smí táhnout jiné auto, mohou sem vozidla pomalejší než 80 kmh, apod. Jinak je to ale némlich to samý, viď..

b) jo to je, protože při tom

c) zákonitě dochází k omezení a ohrožení okolí. Možná kdybys ujížděl na motorce a cajt měl např. kolo, tak asi ujedeš i bez ohrožení okolí:) Ale jinak když mi ukážeš video s poklidnou honičkou auta s policií, kde nikdo nebude ohrožován, rád se podívám. A antipirát propaganda? Jak tedy nazvat někoho, kdo jede téměř dvojnásobnou rychlostí a pak se nechá nahánět cajty? Máš recht, asi rovnou vrah..

0/0
23.8.2011 13:56

vItava

Re: 200

To jsou jenom formální rozdíly. Na silnicích 1. třídy se dá jet většinou 130 zcela bez problémů. Tedy pokud to dovolí provoz.

No a k jakému ohrožení došlo v tomto případě? Pokud jste zkušený řidič tak asi víte že ta plná bývá někdy i na místech která jsou přehledná. Tak co?

Kdo jede dvojnásobnou rychlostí třeba i světla ale nikomu neublíží tak vrah asi není.

0/0
23.8.2011 14:42

fleeczech

Re: 200

Ano souhlasím, že se mnohde dá jet 130, ale jde o to, že a) na dálnici na to mám o jeden pruh navíc, b) většina lidí nečeká, že ten druhý pojede na 1. třídě 130, zejména ten v protisměru nebo vyjíždějící z vedlejší. Taky nejezdím vždy podle předpisů, ale snažím se chovat čitelně a to pro mne 130 na 90 teda není.

No zkušený celkem jsem, a ano, také se často rozčiluju nad stavem značení našich silnic (zarostlé značky "dej přednost" mám nejradši, taky dobrý je omezení kvůli škole i o půlnoci), to máte pravdu. Ale je mojí nebo vaší úlohou soudit a hodnotit, zda je daná značka oprávněná? Tahle jedna třeba není, ta další už bude, jak poznáte předem, jak to bude? A k jakému ohrožení došlo? Opakuji, ukažte mi nějakou honičku s policií (v autě), kde nedošlo k ohrožení okolí. Jakákoliv honička z principu ohrožuje okolí, protože všichni jedou "co to dá" a riziko chyby neúměrně roste jak díky rychlosti, tak nervozitě a adrenalinu apod., to snad nepopřete.

0/0
23.8.2011 15:02

vItava

Re: 200

Jistě. Ale pokud např. při předjíždění Vám začne předjíždějící zrychlovat tak je holt potřeba zrychlit víc.

Hodnotit značky - no jistě že je to naší úlohou, A pokud je někde dopravní značení mimo realitu tak na to upozornit odbor dopravy ať to spraví. Úředník to sám od sebe neudělá, na to je líný.

Obecně není dobré se na dopravní značení příliš spoléhat. Vlastní zkušenost z nezaviněné dopravní nehody - viník viděl přerušovanou čáru, a tak prostě začal předjíždět, aniž by mu vadilo že předjíždí proti kopci kam nevidí. A bum. Čelní srážka.

Dokud se budou zavádět drakonické tresty za banální přestupky tak prostě řidiči budou ujíždět od kontrol a bohužel taky od nehod.

0/0
23.8.2011 15:16

fleeczech

Re: 200

No tak naprostý souhlas. S těmi značkami - ano hlásit je na úřady, to je jistě správná cesta, ale osobně jsem to ještě nikdy neudělal, měl bych to napravit. A taky, že je nutné u řízení přemýšlet a nebrat značky dogmaticky - ale opačně, ne je podceňovat, ale naopak být podezřívavý i k těm "hodným" (nezákazovým). A to je dle mně ten problém, značky by měly být "důvěryhodné", aby o nich člověk nemusel přemýšlet, protože přemýšlením/možností volby vznikají další chyby.

A s těmi tresty taky úplně podepisuju. Tady fpráglu se denně x krát rozčiluju. Cajti jen zastavujou auta podle vytipování, ale že by se pohybovali v provozu a zastavovali myškaře a otáčeče na semaforech a jezdiče ve vyhrazených pruzích a parkovače drahých aut co nejblíže vchodu do obchoďáku a další blbečky, to ne. Chtělo by to auta bez označení policie, jako Prasátky na dálnicích, a lovit tyhle arogantní hovádka, pro který jsou všichni ostatní jen póvl, od rána do noci.

0/0
23.8.2011 15:27

fleeczech

Re: 200

Zajímavé také je, že hodně honiček končí bouračkou pronásledovaného, určitě tedy bude více nehod na 1 kilometr "honiček" než na 1 kilometr "normální jízdy". To není ohrožení? Co už lidí zabili takovíto "řidiči", prchající před policií? Prostě je to ruská ruleta. Normální jízda - s jednou kulkou v šesti komorách (vždy v autě je nějaké riziko). Honička s bengama - s pěti ze šesti (riziko značně vyšší).

Ale asi jste holt dokonalý a můžete jezdit 200 všude a honit se s bengama a nic se vám nikdy nestane. OK. Pro nás ostatní idioty tu jsou předpisy, abychom se vzájemně nepozabíjeli na první křižovatce. Ale jestli někdy mně nebo mojí rodině něco uděláte, radši se zabte při té nehodě, pro vlastní dobro.

A s tim vrahem - máte pravdu, už se mi to předtim nevešlo, chtěl jsem napsat "vrah v zácviku". Já jako řidič jsem taky potenciální vrah, ale snažím se jím nestát a nebudu zbytečně zvyšovat riziko ujížděním kvůli pokutě nebo řidičáku nebo lítáním 130 po státovkách a okreskách.

0/0
23.8.2011 15:13

fleeczech

Re: 200

jo a ještě pár příkladů: http://zpravy.idnes.cz/honicka-se-strazniky-skoncila-tragedii-tri-mladi-zahynuli-pnt-/krimi.aspx?c=A090722_071758_krimi_cen nebo http://tn.nova.cz/zpravy/krimi/ujizdel-pred-policisty-zabil-cyklistku.html a zde bohužel policajti zabili ženu při pronásledování jiného ujíždějícího auta: http://www.novinky.cz/krimi/180064-policiste-pri-honicce-v-krnove-srazili-a-zabili-zenu.html. Věřím, že kdyby Vám zabili někoho blízkého takhle zbytečně, taky byste mluvil jinak. Ale spíš ne, některé věcí se nemění, že..

0/0
23.8.2011 15:18

vItava

Re: 200

Podívejte, ptal jsem se, k jakému ohrožení došlo konkretně v tomto případě. Předjíždění přes plnou nemusí znamenat ohrožení. Předjet např. pomalé vozidlo - traktor - na přehledném úseku - proč ne.

Tak bych mluvil jinak - jak píšu jinde, byl jsem sám nevinným účastníkem vážné dopravní nehody ze které jsem vyvázl jenom s velkým stěstím a jinak nemluvím.

0/0
23.8.2011 15:27

WIND OF CHANGE

Re: 200

Až potkáte druhej extrém a to člověka co se narodil před rokem 1940, který vám tam svoji Škodu 120 pošle v 85 km/h a bude předjíždět kamion, tak jsem zvědavej kam to pošlete ...

0/0
22.8.2011 19:24

krab

Re: 200

No normalne zpomalim. Jedu dveste jen kdyz kilometr prede mnou nikdo neni, nebo jen jedno auto v pruhu. Kdyz vidim ze predemnou jede skodovka a pred ni kamion, tak je mi jasny ze asi bude predjizdet a asi pomaljhs nez ja, tak pustim nohu z plynu dlouho dopredu.

A 200 jezdim naprosto vyjimecne. Ale odmitam zjednodusenou policajtskou logiku, ze jedinym faktorem rizikovosti je rychlost. To je jedinej faktor ktera jim jednoduse vydela prachy.

Krom toho ten kdo jede na dalnici 85 tak je stejny riziko jako ten kdo jede 175.

+2/0
22.8.2011 19:41

WIND OF CHANGE

Re: 200

Vša píšu o 2 extrémech - jeden co jede 200 km/h a druhej co nesleduje zrcátka a jede 85km/h ... na průšvih je vystaráno - jeden takovej mě tam vjel a můžu vám paní říci, že i rozdíl 40 km/h je příšernej, když vám to pošle 50 metrů před autem

0/0
22.8.2011 19:45

Sapavlisna

Re: 200

Nebyl sem to ja? Cestou na Brno sem do jednoho kratkyho kopecku vjel do pravyho pruhu, aby me aspon nejaky auta mohly predjet a kdyz uz se blizila cedule ze se to svadi do jednoho pruhu, nechal sem dvakrat blinkout blinkr a najel do levyho pruhu (asi tak 75km/h). Borec co jel za mnou asi nedaval pozor, nechtelo se mu brzdit a tak me smikl z prava a jeste troubil co sem za magora. Obecne tam lidi jezdej ja zvirata vseho druhu. Navic me neprijde, ze by zrovna tam clovek predjizdenim nahnal nejak moc casu, protoze co pul kilometru je nekdo kdo "brzdi" provoz tim, ze dodrzuje rychlost a jede 90 a za nim dalsi 3 auta.

0/0
22.8.2011 23:24

Genial

Re: 200

Taky jezdim podobnym stylem, proc znervoznovat ty pred sebou... Dobry odhad je zaklad, ale neda se na nej pokazde spolehnout. Uz mi to tam frajer lupnul pred cumak ve 160 a myslim, ze kdybych nebyl pilot + i ten za mnou, tak se tam vsichni vysekame... A fakt jsem to necekal... Toho za mnou jsem ani nevidel, jak se kourilo z brzd...

0/0
22.8.2011 20:22

bitkar

Re: 200

R^ kez by to tak brali vsichni. Ohleduplnost a tolerance predevsim. Pak by nebyl problem a stres.

0/0
23.8.2011 9:15

Mac4872786

Re: 200

Schvalování trestného činu je trestný čin podle zákona 40/2009 §360. Tak se modlete aby to byl jen přestupek. Jinak je povinností administrátora této diskuze postupovat podle zákona.

0/0
23.8.2011 10:59

vItava

Re: 200

Rychlá jízda je snad přestupek i bez modlení.

0/0
23.8.2011 14:45

Dale12

Nepoučitelní

Lidi se prostě nepoučí :-( A ty kauce se mi zdají směšně nízký i v té jejich nejvyšší povolené výši. Dokud na silnicích nebude hlídat 3x víc policistů, nezvýší se kauce i sankce samotné, bude to tu vypadat pořád jak na divokém západě. A až zase nějakej mameluk zabije někoho úplně nevinnýho, zapíše se opět jen do statistiky nehodovosti a počtu úmrtí a všechno bude stejně jak dřív :-/. Je to fakt smutný...

+1/0
22.8.2011 17:11

vItava

Re: Nepoučitelní

Policajtů máme víc než kterákoli jiná země v Evropě. Kromě Turecka a Ukrajiny.

Dokud ti, to jsou na silnicích, budou leda u radarů a vybírat tam, kde se dobře vybírá, tak jich může být klidně 6x tolik a nehodovost bude pořád stejná.

0/0
22.8.2011 17:20

WIND OF CHANGE

Re: Nepoučitelní

Zjistěte si skutečné informace kolik kde je policistů, porovnejte to s množstvím úkolů, které mají na starosti a pak se teprve vyjadřujte ... to co zde sdělujete je nesmysl.

0/0
22.8.2011 19:26

Mysel

Re: Nepoučitelní

No ony jsou ukoly a "ukoly". A v tom je prave u nas ten problem. Zabukareni by jim slo, provokace s radarovym prassatem taky, ale delat neco pro bezpecnost na silnicich, to uz je tezsi, tak se do toho nepousteji.

0/0
22.8.2011 19:31

WIND OF CHANGE

Re: Nepoučitelní

Pro mě jako slušného řidiče je dálniční Passat či radar za stromem jen bezpečnostní prvek pro moji cestu do cíle ... jezděte podle předpisů, tak jak jste udělal zkoušky, jinak byste neměl řidičák a pak vám nějaká hlídka policie nebude vadit. - vyzkoušeno

+5/0
22.8.2011 19:38

p_n_2

Re: Nepoučitelní

Tak hlavně sami policajti by se mohli chovat podle pravidel a pak teprve buzerovat ostatní. Třeba taková přednost zprava je na jejich chápání asi trochu moc a přitom po těch ulicích musí jezdit každý den když tam mají sídlo. Co pak chtít po ostatních řidičích... dneska třeba jeden ko..t v "americe" chevrolet spark s nápisem renocar.... nemít dítě v autě, tak se za ním rozjedu i dál. jenom by mě zajímalo jestli to byl někdo z firmy nebo někdo s "náhradním" vozidlem...

0/0
22.8.2011 22:38

vItava

Re: Nepoučitelní

No jo, vy máte řidičák od minulého týdne, to je potom jasný.

Kdybyste měl nějaké zkušenosti tak asi budete vědět, co je opravdu nebezpečné - nedání přednosti, nesprávné předjíždění, nevěnování se řízení, únava...

Radar za stromem má na bezpečnost provozu asi takový vliv jako loňský sníh.

0/0
23.8.2011 14:56

JeFFik

Re: Nepoučitelní

hmm u tebe tipuju řidičák tak na rok, maximálně dva!

0/0
23.8.2011 22:26

vItava

Re: Nepoučitelní

No právě že jsem si skutečné informace zjistil.

http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=crim_plce&lang=en

Množství úkolů - no to by mne zajímalo. Mohu poprosit o nějaký odkaz? Nebo jenom tak kecáte?

0/0
23.8.2011 14:51

FandaVV

Mobilní zátaras?

To asi nebyly pásy s hřeby? Nové obutí by hošíka stálo víc než tech 10litrů. A samozřejmě stíhat dál...

+2/0
22.8.2011 16:28

WIND OF CHANGE

Re: Mobilní zátaras?

Ono to není zas až tak jednoduché poslat na silnici pás s hřebama ... kdybyste si zjistil jaké omezení má policista pro případ, že se rozhodne využít  zastavovacího pásu, tak byste si možná i zanadával co to tu máme za zákony.Rv

+3/0
22.8.2011 17:09

taknevim

Kde jsou?

Včera jsem jel déle nez 100 km po silnici E50 (různých řidičských hovad jako máku) a ani jeden jediný policajt. Kde jsou?

0/0
22.8.2011 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.