Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kladenští strážníci havarovali, tři z nich se vážně zranili

Městští policisté měli v Kladně krátce před nedělní půlnocí vážnou nehodu. Cestou k zásahu se srazili s autem přijíždějícím z vedlejší silnice a havarovali. Tři strážníky museli záchranáři s vážnými zraněními převézt do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.hadrr

nemají jezdit jezdit jak prasata

Bydlím u té hlavní silnice a ani sanitky nejezdí tak rychle,jak zdejší Simírové,

0/0
22.8.2011 19:42

billa98

Re: nemají jezdit jezdit jak prasata

zkus se zamyslet nad tím, proc policajti jezdí rychle...

0/0
22.8.2011 20:43

přezdívky_došly

Re: nemají jezdit jezdit jak prasata

no zeptej se těch policistů z toho auta, jestli je narušení objektu důležitější než lidský život...

0/0
15.9.2011 13:07

Humr jménem Jiřina

svědci nehody

pro všechny, kteří polemizují nad tím, jak se nehoda stala - přečtěte si diskuzi na http://kladensky.denik.cz/nehody/v-centru-kladna-se-stala-nehoda-bude20110821.html?diskuse=1#1080234 Jsou tam reakce lidí, kteří byli svědky nehody. Policejní auto jelo v pravém pruhu, nikoli v protisměru a z vedlejší, odkud vyjížděl ten mercedes, je do křižovatky vidět... Každopádně jsou tam kamery, takže se všechno velice brzy osvětlí...

0/0
22.8.2011 14:30

Lvy

Nějak mi tam chybí zásadní informace

Jako například, že řidič Mercedesu byl vzat do vazby za těžké ublížení na zdraví a že mu hrozí 10 - 15 let vězení. Jo aha, to se stalo u nás a ne někde v civilizaci. :-/

0/0
22.8.2011 13:47

Antonín, topič

---

Myslíte, že hodlá pokračovat v trestné činnosti, ovlivňovat svědky, případně uprchnout???

+1/0
22.8.2011 15:00

Nostromo1975

Re: Nějak mi tam chybí zásadní informace

...za dopravní nehodu? To by musel na místě min. někoho usmrtit a být to cizinec, jinak těžko !!

0/0
22.8.2011 19:44

Ovcan Povolny Obecny

Ten meďour má ale hezkou

...registrační značku :D Strážníci ať se dají do pořádku, tohle alespoň nebyla jízda pro botičky ale reakce na narušení...R^

0/0
22.8.2011 13:31

Nostromo1975

SÁMVELKÝMAO

...chápu, že jistě pracuješ u MP a byli to kolegové. Můj příspěvek neměl ani čárku a podtext o tom, že bych snad tu nehodu četníkům přál, zřejmě čteš mezi řádky ale fabuluješ. Samozřejmě je to neštěstí, o tom žádná. Jen jsem napsal svůj názor, mám na to vůbec právo? A už vůbec nic nevíš o tom jak já jezdím křižovatkou. To je celý.

0/0
22.8.2011 13:18

JAROLD

!!!!

Vec jak se stala a kdo ponese vinu je v setreni Policie CR. Chapu, ze zde vyjadrujete od ruznych konspiracnich teorii po spatnou praci s brzdami, no delate si snad srandu !!? Dulezitejsi je prece aby se z toho dostali, je jedno jestli je to polda nebo nepolda. Ja verim, ze jeli chranit verejny zajem. Bohuzel se stala tato tezka nehoda. :-(

+1/0
22.8.2011 12:43

prngr2

méně mrtvých

jen taková hloupá drobnost - pokud se ten těžce zraněný bude držet na kapačkách a podlehne až za tři dny, pro statistiky neumře při dopravní nehodě a policie se bude moci prsit méně mrtvými díky bodovému zákonu.

Vlastně je otázka, jestli by se podobné nehody měly do těchto statistik vůbec počítat . . .

0/0
22.8.2011 12:32

medved_cz

Re: méně mrtvých

Omyl, 3 dny to nejsou už dávno. Mrtví moc kazily polycejní vrchnosti statistiky a ohrožovaly tak prémie. Takže nejprve si fízlové zkrátili lhůtu na 48 hodin a dnes je dokonce 24 hodinová. A to nám klesá počet úmrtí, to se nám to vyplácí statisícové odměny z kapes daňových soumarů.

Obdobný podvod provedli kriminální fízlové při zvýšení hranice trestného činu na 5.000,-. A blátošlapové jim v tom pomáhají - odmítají sdružovat škody způsobené jedním pachtelem či dokonce podhodnocují hodnotu ukradeného.

0/0
22.8.2011 13:57

Leinad

Mno mělo by se to vyšetřil

1) Bouchnutí Mercedesu zprava nevypadá na to, že by vjel těsně před MP. Možná, že už byl na konci vícepruhové křižovatky - pokud MP jeli hodně rychle, tak je možná řidič Mercedesu ještě neviděl, když do křižovatky vjížděl.

2) Odlítnutí auta pryč nevypadá na malou rychlost, ani na správnou práci řidiče v krizové situaci. Možná šlo udělat náraz daleko mírněji. Možná, že někdo chtěl vyzkoušet efekty z Kobry 11.

3) Na hlavní a s majákem platí formální přednost, ale celkem mi to smrdí.

0/0
22.8.2011 11:26

Antonín, topič

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

Formální přednost platí, taky platí povinnost dbát zvýšené opatrnosti.

0/0
22.8.2011 11:27

Psychorův klon

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

co to je ta formální přednost?

0/0
22.8.2011 11:31

prngr2

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

přednost při rychlosti do cca 70-80 km/h je jistě nezpochybnitelná

při rychlosti nad 100 - 120 km/h je ta přednost už jen formální - teoretická.

Fyzice neporučíš. To by jsi mohl vydat zákon, že nesmí padat letadla

0/0
22.8.2011 12:35

zlababa.dvur

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

to je to, že v zákoně to sice je, ale když pojede policajt s majákem víc než dvojnásobkem povolené rychlosti, tak musí počítat s tím, že ne každý ho uvidí včas, aby stihl uhnout.

0/0
22.8.2011 12:55

kolda501

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

mohu se jen domnívat, ale dle meďoura buď řidič již zatáčel, nebo škrtl jejich (MP) zadek ..... k nezvladatelnému smyku je jen kousek, fabulace o správném či nesprávném  zvládnutí plynu a volantu jsou na úrovni vtipu. ;-)

0/0
22.8.2011 11:35

Leinad

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

Neříkám, že já bych plyn a volant v podobné situaci zvládl, ale opravdu je správné, že u MP jezdí někdo, kdo má podobné řidičské schopnosti, jako já? ;-D

0/0
22.8.2011 11:42

prngr2

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

jezdit jistě může

ale ne 130 po městě

0/0
22.8.2011 12:36

pavlik12

Re: Mno mělo by se to vyšetřil

Podle fotek i z jinych serveru to vypada, ze Mercedes tuknul do zadku auta MP. Takze byt tak o 0,5 sec. pomalejsi uz se minuli.

No a co udela s jedoucim autem naraz zboku do zadni casti, to je videt treba z honicek v USA. Tam timhle zpusobem zcela spolehlive zastavi skoro kazde auto.

0/0
22.8.2011 12:56

Antonín, topič

Hm,

to jako nemůžou policajti dávat pozor, když dobře ví, jak je ta křižovatka problematická?

0/0
22.8.2011 11:26

Leinad

Re: Hm,

Ne, ale mohly by tam dát radar.

0/0
22.8.2011 11:27

Antonín, topič

Re: Hm,

JJ, to je přesně řešení ala MP R^

0/0
22.8.2011 11:28

grw

Re: Hm,

;-D;-D;-D

0/0
22.8.2011 11:28

sanny54

...

No jak tak čtu některý příspěvky tady, tak policie, hasiči a rychlá zachranná služba by měli začít využívat hlavně kola nebo nějaká odrážedla, protože vám hoši nezáleží na tom, aby jejich zásah proběhl rychle... Řidič Mercedesu jel z vedlejší a policajti jeli na majáky, přesto zde najde hodně zastánců.... Mám divnej pocit, že už většina lidí totálně zešílela... :-/

+9/0
22.8.2011 10:58

Leinad

Re: ...

Pokud by on vjel těsně před Policajty, proč není bouchnutý zprava, ale zleva? Že by to bylo protože on byl na křižovatce daleko dříve, než mohl spatřit "rychle" jedoucí MP, kteří nereagovali na auto v křižovatce?

0/0
22.8.2011 11:31

JAROLD

počkej si na animaci ala NOVA chytroline ...

;-D

0/0
22.8.2011 12:36

zlababa.dvur

Re: ...

policie, hasiči a záchranka ne. Ale městský strážník by měl procházet jemu svěřený úsek pěšky, od toho je platíme z daní.

0/0
22.8.2011 12:58

prngr2

fotky

Podle fotek to skoro vypadá i na špatnou práci s brzdama a volantem - vždyť tomu Mercedesu skoro nic není, ten kontakt musel být minimální.

Ale rychlost obrovská

0/0
22.8.2011 10:30

kolda501

Re: fotky

ten kdo si uní přečíst i text článku, nejen příspěvky a prohlédnout fotografie , nepíše takové bludy. :-/

0/0
22.8.2011 11:11

kolda501

Re: fotky

m

0/0
22.8.2011 11:11

kiv

Á , Městapo si zase hrálo

na Kobru 11.... :-/

Někdo jim opomněl sdělit, že i s majákem a houkačkou  "absolutuní" přednost mají jen do té míry , že nesmí ohrozit ostatní a dbát velmi zvýšené opatrnosti.Sanitky naprosto běžně zastavují při vjezdu na hlavní a to jde někdy o život...   

Faktem je, že v dnešních odlučněných autech při puštěném rádiu sirény moc slyšet nejsou a proto ti, co je používají musí bát opravdu obezřetní a trochu i myslet. Což bude  u "ozbrojené pěsti místního národního  výboru" asi trochu potíž ...:-/

+1/0
22.8.2011 9:46

no_body

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Tobě asi uniklo, že MP jela po hlavní. Tak než něco zase napíšeš, přečti si ještě dvakrát článek.

+2/0
22.8.2011 9:58

Psychorův klon

Re: Á , Městapo si zase hrálo

pět odstavečků je na někoho někdy moc. Ale hlavně že má kluk jasno, kdo je ten zlej.

+2/0
22.8.2011 10:00

Fatboymiki

Re: Á , Městapo si zase hrálo

a tobě unikl judikát nejvyššího soudu, který viní z nehody i řidiče jedoucí ne hlavní silnici nepřiměřenou rychlostí

0/0
22.8.2011 10:39

Psychorův klon

Re: Á , Městapo si zase hrálo

neunikl ti náhodou rozsudek nejvyššího soudu, kdy se řidička, která nedala přednost motorce na hlavní rychlostí o dost převyšující povolenou. Řidička se odvolávala na rychlost motocyklu jedoucího po hlavní. Marně. Musí dát přednost, i když neví, nevidí, neodhadne. Takže asi existuje rozsudek odporující judikátu téhož. Hoď´link na ten judikát.

0/0
22.8.2011 10:58

pavlik12

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Předpokládám že narážel na Princip omezené důvěry v silniční dopravě.

Tak jako tak ... podle mapy a fotek řidič Mercedesu mohl a měl vidět auto s majákem jedoucí po hlavní.

0/0
22.8.2011 11:04

Antonín, topič

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Hochu zlatej, přednost můžeš dát jen tehdy, pokud je to fyzikálně možný.

0/0
22.8.2011 11:32

Psychorův klon

Re: Á , Městapo si zase hrálo

vysvětli nejvyššímu soudu brachu.

0/0
22.8.2011 11:35

Antonín, topič

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Českýmu? Proč házet perly...

0/0
22.8.2011 11:46

Fatboymiki

Re: Á , Městapo si zase hrálo

http://www.mototest.cz/poradna-dotaz/poruseni-dopravnich-predpisu-versus-zavineni-dopravni-neho-dy-rozhodnuti-ns-900/

0/0
22.8.2011 11:59

Fatboymiki

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Podle Nejvyššího soudu ovšem nemá řidič z hlavní automaticky přednost

NS svým rozsudkem zrušil trest pro ženu, která před dvěma roky na severu Moravy vjela z vedlejší silnice a srazila se s řidičem Škody Octavia jedoucím po hlavní silnici. Při nehodě byly vážně zraněny tři spolujezdkyně.

Soudy v Karviné i Ostravě, přestože řidič Octavie jel místo 50 km/h rychlostí 86 km/h, původně za následky nehody potrestaly řidičku, která vyjížděla z vedlejší. Za trestný čin ublížení na zdraví dostala podmínečný sedmiměsíční trest vězení, patnáct měsíců také nesměla řídit.

Řidička poslala dovolání na Nejvyšší soud, byla přesvědčena, že nehodu nezavinila. Na její stranu se postavilo i Nejvyšší státní zastupitelství. "Platí zásada, že se řidič motorového vozidla může (oprávněně) spoléhat na dodržení dopravních předpisů ostatními účastníky provozu. Obviněná v daném případě nemohla předpokládat, že řidič nejede povolenou rychlostí," uvedla ve svém vyjádření státní zástupkyně.

0/0
22.8.2011 12:00

Psychorův klon

Re: Á , Městapo si zase hrálo

tak si pls přečti poslední odst. ve svém odkazu, který vše vysvětluje. Podobných případů bychom patrně našli desítky a shody nedosáhneme.

0/0
22.8.2011 12:12

jarwampaa

Re: Á , Městapo si zase hrálo

taky všude byl, všechno zná Rv

0/0
22.8.2011 10:02

wrah

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Ano, jeli po hlavní, měli houkačky atd atd. Ale zákonná přednost jim prostě nedává přednost před fyzikálními zákony. Neznám tuto konkrétní křižovatku, ale kolikrát jsem viděl policisty proletět křižovatku s takovým kvílením pneumatik ostatních řidičů, až jsem si říkal: Jednoho dne bude mít někdo trochu slabší brzdy a bude kluci po vás.. A tady k tomu došlo, ať už je dotyčný neviděl, nebo prostě nezvládl zastavit.

0/0
22.8.2011 10:13

pavlik12

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Ale ze Mercedes prijizdel z vedlejsi, to tu snad je jasne vsem. Takze i kdyby tam jel kdokoliv jiny ze MP s majakem, stejne by mu musel dat prednost.

Takze clanek by klidne mohl zni takhle:

Ridic z vedlejsi ulice nedal prednost vozidlu na hlavni a dononce ani kdyz se jednalo o policejni vozidlo s majakem.

+2/0
22.8.2011 10:25

prngr2

Re: Á , Městapo si zase hrálo

pokud ten na hlavní jede dostatečně rychle, tak ten na vedlejší nemá šanci přednost dát

0/0
22.8.2011 10:31

Maxx IV.

Re: Á , Městapo si zase hrálo

ježiš marjá RvRv

+1/0
22.8.2011 10:37

Fatboymiki

Re: Á , Městapo si zase hrálo

Rv

0/0
22.8.2011 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.