Diskuze

Mezinárodní železniční koridor dostal zelenou, zeď u Úval není potřeba

Dvanáctiletý spor o dostavbu železničního koridoru z Prahy na Pardubice u Úval je u konce. Rodině, která odmítala před svým domem pětimetrovou betonovou protihlukovou bariéru, teď dala za pravdu studie o vlivu na životní prostředí. Zeď tam být nemusí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mousehr

20. 8. 2011 23:25
Jděte se projet

vlakem z Klánovic do Běchovic, na staré trati vlak rámusí tak, že si skoro nerozumíte, ale jakmile vjede na rekonstruovaný úsek, tak skoro neslyšíte, že jedete vlakem. Takže protihlukové stěny nejsou vůbec potřeba.

0 0
možnosti

Anton Semjonovič Makarenko

20. 8. 2011 16:53
Sympatizuji s iniciativou D.O.S.T.

Proto jsem na jejich účet vedený v Komerční bance zaslal dar Kč 0,10.

0 0
možnosti

Anton Semjonovič Makarenko

20. 8. 2011 16:54
Re: Sympatizuji s iniciativou D.O.S.T.

sorry. to mělo být jinam.

0 0
možnosti

Anavi

20. 8. 2011 14:31
U nás taky chtěli v rámci rekonstrukce koridoru postavit

protihlukovou zeď. Jenže baráky podél ulice, kde je železniční trať, stojí na úpatí prudkého svahu a výhled máme akorát přes trať. Naštěstí jsme se začali bouřit před schválením stavebního povolení. Chvíli přemýšleli o tom, že by zeď udělali skleněnou, ale pak zjistili, že stačí všem vyměnit okna za protihluková.

0 0
možnosti

halagajda

20. 8. 2011 9:06
No divam se na to, 5timetrova stena je dost mazec...

Kdo to naridil? Ja jsem snad jeste nikdy nikde tak vysoke steny nevidela?

0 0
možnosti

J.K. 4

20. 8. 2011 8:41
No konečně!!!

Snad se to konečně pohne. Vše se zalévá asfaltem a přitom potenciál železnic leží ladem a jejich úroveň se mnohdy neliší od 19. století.

0 0
možnosti

Primitiv Varel Frištenský

20. 8. 2011 8:01
Aspoň nám žlutý komik Jančura bude moc ukázat, jak se jezdí

přes rekonstruovaný koridor bez zpoždění. R^

0 0
možnosti

Xladi

20. 8. 2011 7:43
Cena protihlukové stěny

by byla určitě vyšší než vyplacení mjitelů domku s tím že si koupí jiný domek někde jinde.

0 0
možnosti

nowas2

20. 8. 2011 4:36
to je pěkná

pakárna, že taková blbost blokuje modernizaci Úvaly-Běchovice. Ale děda v baráku za to nemůže. Proč neexistuje možnost, že majitel dotčené nemovitosti podepíše "reverz", že nechce protihlukové opatření, udělá se na to věcné břemeno na ten pozemek a hotovo.  ?

0 0
možnosti

Gróf

20. 8. 2011 0:54
Problém. Velký.

No, nevím, nevím. Pokud se jim tam po dokončení výstavby prokazatelně zvýší hluk, byť nad limity staré hlukové zátěže, pak by rozšíření tratě nemělo projít kolaudací. Čili teoreticky může drahám i postižené rodině vzniknout velký problém.Rv

0 0
možnosti

sun.alex

20. 8. 2011 6:51
Re: Problém. Velký.

Jo...Nejvyšší čas, aby už tihle idioti táhli do kelu! V Praze na jakési magistrále bez problémů překračují předepsané hlukové limity a aby se tam mohlo jezditi...tak ty limity prostě zvýšili...;-D Jsou v tom jenom peníze, jako ve všem. Tihle správní straníci jsou ještě nenažranější, než ti minulí..:-/

0 0
možnosti

t-k

19. 8. 2011 23:58
Dluhonice

Poslední zmodernizovaný úsek bude u Ústí nad Orlicí? A co výhybna Dluhonice, resp. celý úsek Dluhonice-Prosenice, to je taky pěknej děs.

0 0
možnosti

a8nn

20. 8. 2011 0:26
Re: Dluhonice

Tak ono toho je víc, uzel Pardubice, uzel ČT, uzel Olomouc, Ostrava hl.n.

0 0
možnosti