Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jakl hájí svobodu slova. I svobodu neonacistů zpívat

Tajemník prezidenta Klause Ladislav Jakl poskytl rozhovor do knihy, jejímž spoluautorem je manažer neonacistické hudební skupiny. A co více - říká v ní, že všechny kapely, včetně "pankáčů i nácků" mají právo zpívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravicovyruger

Jakl má pravdu , ultralevičáci -

Nácci, nebo aanrchisté se mi nemusí líbit, ale nikdo by jim neměl diktovat co mají zpívat, psát, nebo si myslet, stát by měl regulovat pouze výzvy k  násilí a protiázákonnému jednáni. Samozřejmě za předpkladu, že zmizí zákony přikazující co si mám a nemám myslet aříkata že nakopeme do háje politickoumkorektnost a multikulti mainstream

+1/0
20.8.2011 0:21

Semper2

Já bych ty neomarxisty zrichtoval raz dva...

http://www.youtube.com/watch?v=OyaLKFT3MKU

0/0
19.8.2011 23:48

pakoss

Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

kde je absolutní svoboda slova a ta je zcela nedotkutelná.

když jsou cenzurování ti či oni, jako v ČR, potažmo v Evropě, pak nežijeme v plné demokraciiRv

0/0
19.8.2011 13:38

Dita_1

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

A budete tu absolutní svobodu slova hájit, až Vás a Vaši rodinu budou chtít poslat do plynu?

0/0
19.8.2011 13:39

MadMax82

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

Poslal bych ho do .... A v pripade, ze bych byl ja, nebo ma rodina napadena, tak potom existuje nutna obrana a krajni nouze...

0/0
19.8.2011 13:43

pakoss

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

asi nechápete, že je obrovský rozdíl od svobody SLOVA a svobody KONAT ZLO /t.j. třeba posílat do plynu, jak píšete/.

0/0
19.8.2011 13:45

Dita_1

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

Ale vyzývat k tomu v rámci absolutní vobody slova lze, no ne?

0/0
19.8.2011 13:49

pakoss

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

ano, v USA ano.

Tam se ale velice přísně postihují jakékoli násilné projevy a činy.

A samozřejmě je tam i naprosto jiná společeská kultura a mezilidské vztahy než zde

0/0
19.8.2011 14:10

Ulrich

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

Asi ještě nikdy jsem neslyšel nikoho z našich nacistů vyzývat ke zplynování kohokoli. Spíše naopak. Vždyž oni dokonce tvrdí, že k žádnému plynování ve skutečnosti nedošlo a že holokaust je výmysl Židů.

0/0
19.8.2011 14:16

Ulrich

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

Vyzývání v vzraždě je trestné i v USA. To nemá se svobodou vyjádření názoru nic společného. Máte problém rozeznat názor od výzvy?

0/0
19.8.2011 14:18

Dita_1

Re: Jo, bohužel Česko není na úrovni USA,

Jistě, pokud řeknu "rodina pana X by měla být vyhlazena, protože..." a "běžte a povraždětě rodinu pana X", je v tom rozdíl. Ale pokud by platila absolutní svoboda slova, nepostihovalo by se ani jedno z těchto dvou vyjádření.

0/0
19.8.2011 14:23

Prophet

Mít svého Boha je strašně ulevující a zbabělé.

A tak tomuhle zas nerozumím. Nechápu tu potřebu se k někomu tolik hlásit. Přijde mi to jako malomocné se na někoho upínat. Ještě pochopím fanouška hudební skupiny, ale ne fanouška idologie. Navíc Hitler, i když jsem ještě nepřečetla tu tlustou knihu, co mám o něm doma nachystanou, je v mých očích spíše chudáček starej poprskanej. Sám byl žid, židy nenáviděl, dal na atrologii, kterou mám taky ráda, ale nežiju podle ní, on skoro ano. Obklopoval se bezvýhradně oddanými lidmi, to by asi žádný rozumný člověk nechtěl a navíc nebyl ani nijak vzdělaný. Možná se trochu rozumně dotkl žluté rasy, protože ta se opravdu šíří geometrickou řadou, ale jinak? Dokázal využít slabin ve vedení státu, brainwaschingem vymývat mozky , díky Hitlerjungen přidat svou ideologii Němcům do genu, ale všechno je to nepřirozené, na sílu, tudíž strašně ubožácké. Jen málo věcí by se mělo dělat lidem navzdory jejich vůli silou. Pokud bych chtěla být někdy radikálem, stejně se nebudu za nikoho skrývat.

0/0
19.8.2011 13:18

pakoss

Re: Mít svého Boha je strašně ulevující a zbabělé.

Mít svého Boha není zbabělé......

Pro mne je spíše divné v Něj nevěřit......

0/0
19.8.2011 13:36

inkognito79

Re: Mít svého Boha je strašně ulevující a zbabělé.

něčemu věřit je přirozená potřeba pocitu jistoty, že život dává smysl, má řád apod.

dříve tuto úlohu plnilo náboženství, dnes ji přejímají politické ideologie, případně různé filosofické pohledy na svět

0/0
19.8.2011 14:15

pravicovyruger

Hezká výpověď, ale o TOBĚ milá diskutující

nějak jsi pominula příčiny vzniku nacismu. Tvé hodnocení je stejně úsměvné , jako dotaz dítěte, které právě vzalo rozum , kouká z okna na padající s ních a ptá se:"To tady bude furt?"

0/0
20.8.2011 0:23

Ferybac

Kdo chce psa bít

Je bezesporu pravda, že státní úředník NESMÍ urážet ministry, a to ani na facebooku. Stejně nesporné je, že ministr NESMÍ urážet státní úředníky. Že pan ministr zahraničí velmi rád své okolí hodnotí nevybíravými výrazy je všeobecně známo. Lze jistě debatovat o tom, zda pan Bátora měl být jmenován do funkce, kterou zastává. V tomto případě ale pouze zcela legitimně reagoval na předchozí urážku pana ministra. A i ti nejpřesvědčenější kritici pana Bátory s lítostí konstatují, že zřejmě hranice zákona nepřekračuje. To, že se organizovaní homosexuálové staví do pozice někoho lepšího, než jsou ostatní lidé, to, že obtěžují okolí organizovanými obscénostmi, se považuje za zcela nermální. Kdo se se tomu postaví, toho média zválcují.

0/0
19.8.2011 12:55

čuk2gek

Jaklovo bláboly

nestojí za fajku tabáku, ale že je placený z našich daní to mi va...

0/0
19.8.2011 12:47

orangexx

Pěkné shrnutí, aneb kdo je v právu...

Tohle letmé shrnutí ukáže, kdo je vlastně ten špatný...................

http://pravyblog.blog.cz/1108/je-batora-osinou-v-knizeci-zadnici

+1/0
19.8.2011 12:44

anti-multi-kulturista

Re: Pěkné shrnutí, aneb kdo je v právu...

R^R^R^

0/0
19.8.2011 13:56

Vědma Phoebe

Jakl s Klausem a Bátorou prý uvažují o založení nové strany.

Kromě bolševika tu budeme mít další patologickou stranu, kterou se slušný člověk stydí pojmenovat.

+1/0
19.8.2011 12:40

Ulrich

Re: Jakl s Klausem a Bátorou prý uvažují o založení nové strany.

Všechny politické strany ve Sněmovně jsou patologické.

0/0
19.8.2011 12:42

seelen

Re: Jakl s Klausem a Bátorou prý uvažují o založení nové strany.

R^

0/0
19.8.2011 12:49

Dita_1

Svoboda slova podle Jakla

Zpívat o příslušnících jiných ras jako o vředu společnosti ano, dělat narážky na prořídlou kštici tajemníka pana prezidenta nikoli.

http://jakl.blog.idnes.cz/c/206166/Je-Mlada-fronta-iDnes-nacisticke-medium.html

0/0
19.8.2011 12:39

sámvelkýmao

no

pan jakl, dle ohlasů na článek, musel  svými názory a prohlášeními mnoha lidem strčit prst do krku hodně hluboko. vpravdě se divím, že byl článek uveřejněn. ale je to dobře, protože kdybychom něco podobného prohlásili někdo z nás, asi by si toho nikdo nevšiml, už jen proto, že příspěvek by byl smazán jako rasistický, vulgární a kdoví jak ještě závadný. takže věřím, že pan jakl k tomu dodá ještě něco ostřejšího na svém nejbližším blogu. a protože i za smajlíky jsem mazán, tak pane jakle, oba palce nahoru !!!..........

+6/0
19.8.2011 12:17

jano63

nemám rád

nemám rád homosechuály ,romy, náckov a naši politickou scénu a jsem rád že tp zatím můžu říct.

Schválně jsem to dal v pořadí od nejlepšícho k nejhoršímu tj politiky řadím až za nácky

0/0
19.8.2011 12:16

jano63

Re: nemám rád

to je hrozný psát to na telefonu samý překlep

0/0
19.8.2011 12:17

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: nemám rád

"Raději baketitový telefon než iPhone"

))

0/0
19.8.2011 12:33

anti-multi-kulturista

Re: nemám rád

pro bakelitovy mozky bakelitovy telefony ;-D

0/0
19.8.2011 12:39

Semper2

O tom, kdo je "extremista" rozhoduje Komárek a Tydlitátová ?

Ustava ČR a Listina základních práv a svobod už v téhle zemi neplatí. Anebo platí jen pro "vyvolený národ " ?

Hanba současnému neokomunistickému režimu Kalouska a Nečase ! Být Josefem Mašínem hodím Vondrovi i ten usmolený metál pod nohy.

XV8-o

+4/0
19.8.2011 12:05

Mirco1

Re: O tom, kdo je

No jistě, na naše židobijce jsem úplně zapomněl. Tak jak jde masturbace v kruhu na Zvědavci?

+1/0
19.8.2011 12:09

Semper2

Re: O tom, kdo je

příznačná reakce pravdoláskaře, nic jiného nemáš....

0/0
19.8.2011 12:13

Mirco1

Re: O tom, kdo je

Nebudeme si tu laskavě na nic hrát semper2, ano? Vaše trapné lhaní a demagogie o vyvoleném národě je tu na diskusích pěkně konstantní a podobný nick jsem na Zvědavci v diskusích zaznamenal také :) Tak stačí říct, že to nejste vy a neztrapňovat se tu nějakým hádáním o "pravdoláskařích", což je naprosto příznačně tupý pokus, když si někdo udělá z našich židobijců legraci :) Já jsem libertarián, což zmanená, že se se socialisty v příliš mnoha věcech neshodnu, víme? :)

+1/0
19.8.2011 12:17

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: O tom, kdo je

Já už na tyhle servery nechodím ... nebaví mě pokaždý umejvat obrazovku ))

+1/0
19.8.2011 12:21

jarda

Re: O tom, kdo je

Beze slov : :-/RvRvRv;-O;-€X

0/0
19.8.2011 20:36

mataerazzi

Tady jakaS TAka demokracie skoncila zákazem DS

a vy všichni diskutující můžete už psat co chcete a na podstatě věci nic nezměníte. Systém umlčel své odpůrce. Vládne zde eurounijní politickokorektnímarxismus.

0/0
19.8.2011 11:59

MadMax82

Re: Tady jakaS TAka demokracie skoncila zákazem DS

mezi nama DS (soucasne dobe DSSS) je normalni banda nacku, ale zakazovat je byla hloupost... Protoze oni jedini jsou ti, kdo muze skutecne ohrozit(politicky) soucasnou vladni garnituru u ktere je uplne jedno kdo ke ktere strane patri a vsem jde jen o vlastni prospech... Misto aby se nasi politici zmenili a zacli neco delat pro lidi, tak zakazou ty, ke kterym by se mohly uprit sympatie lidi....

0/0
19.8.2011 12:04

Semper2

Re: Tady jakaS TAka demokracie skoncila zákazem DS

myslím, že nácků tam je dnes menšina

0/0
19.8.2011 12:07

Semper2

Re: Tady jakaS TAka demokracie skoncila zákazem DS

ovšem považuji DS za zcela nedůveryhodnou , i proto že je silně infiltrována agenty sametokomunistického režimu. I ten jejich předseda Vandas je podivný... A to jak postrkují ty své nácky dopředu je příznačné... media si na tom vždy smlsnou. ...čili tvrdím, že p. Vandas je kýmsi úkolován...

+1/0
19.8.2011 12:12

MadMax82

Re: Tady jakaS TAka demokracie skoncila zákazem DS

Nevim, zas tak hluboko do nich nevidim, nicmene Vandas mi prijde jako takova nepovedena karikatura Sladka(ktery aspon dokazal pobavit;-D)

0/0
19.8.2011 12:19

bezdůvodně_smazaný_popáté

Tohoto bezdomovce

jsem viděl včera na hlavním nádraží. Je hezké, že se pan prezident stará o bezdomovce, a dělá z nich svoje poradce.;-)

0/0
19.8.2011 11:48

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Tohoto bezdomovce

Vypadá tak trochu jako ekologický aktivista, říznutý chartismem ))

0/0
19.8.2011 11:56

mataerazzi

Re: Tohoto bezdomovce

kdybys sis pečetl viditelny-macvek.cz věděl bys ,že je to umělecká fotka z jeho kapely-záměrně sem dana ,aby mf mohla pana Jakla stavět do negativního světla. Pan Bakala by byl jak vymydlený králíček azurit.

0/0
19.8.2011 12:02

Mirco1

Z téhle diskuse je člověku velmi smutno, protože ukazuje....

.... že tady skutečnou svobodu prakticky nikdo nevyznává, nevěří ji jako nějakému dlouhodobějšímu konceptu společnosti a drtivá většina si některou z nich (např. svobodu slova) chce urvat jako pouhý nástroj jak prosadit svůj typ "věčné a trvalé" nedemokratické společnosti. Ze všech stran od socialistů ať marxistických, nacistických nebo "demokratických", enviromentalistů, Hájkovských reakcionářů, izolacionistických národovců, ochlokratů (částečně zaměnitelné s pojmem "anarchisté") je svoboda opovrhována a nepochopena, avšak její použití jako nástroje ke zničení sebe sama je ovšem samozřejmě důrazně vyžadováno. Tohle ovšem není žádné specifikum politiků nebo vůdců oněch různých směrů, teď mluvím o veškerém obyvatelstvu - náš "vyspělý národ" si může veškeré případné následky tohoto opovrhování tím, co mu zaručuje, že ho někdo s veškerou mocí neklepne přes prsty, může přičíst sám.

Takhle nějak musela vypadat společenská situace ve výmarské republice někdy kolem roku 1930.

+1/0
19.8.2011 11:46

Semper2

Re: Z téhle diskuse je člověku velmi smutno, protože ukazuje....

poslední věta R^;-)

0/0
19.8.2011 12:15

DedecekHribecek

Re: Z téhle diskuse je člověku velmi smutno, protože ukazuje....

Krásně řečeno. R^

0/0
19.8.2011 12:19

wildchild

Tak celá hradní partička je již několik let mírně řečeno...

... pro smích ;-D

Nicméně, tady bych s p. Jaklem částečně souhlasil. V umělecké rovině ať si skutečně každý zpívá co chce. Ovšem že si před takovou skupinou slušný člověk minimálně odplivne, je věc druhá...:-P

P.S. Na výpadky paměti členů hradní partičky jsme již zvyklí, to nic ;-)

0/0
19.8.2011 11:45

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Tak celá hradní partička je již několik let mírně řečeno...

Mají tam roupy, kluci hradní )

0/0
19.8.2011 11:48

bezdůvodně_smazaný_popáté

Re: Tak celá hradní partička je již několik let mírně řečeno...

to je tím, že bezdomovec Jakl pije Okenu, oblíbený nápoj bezdomovců, který rozežírá mozek

0/0
19.8.2011 11:51

DedecekHribecek

Re: Tak celá hradní partička je již několik let mírně řečeno...

Tohle je smích člověka který dosud nepochopil co je svoboda projevu. I Hitlerovi se smáli když se dral k moci potlačováním svobody projevu. Doufám, že v tom nepochopení jste jedním z mála aby Vám tem smích nakonec nezamrzl na rtech.

0/0
19.8.2011 12:24

wildchild

Re: Tak celá hradní partička je již několik let mírně řečeno...

směju se především té pozoruhodné partě na Hradě... Co se týče svobody projevu, souhlasím s tím, že je možné ji do jisté míry okleštit v zájmu zachování stability společnosti.. Psal jsem spíše o umělecké rovině, tam podle mého může být svoboda projevu jaksi benevolentnější.

0/0
19.8.2011 15:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.