Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalousek bude ve vládě hájit daňovou reformu, až odejde Bátora či Dobeš

Ministr financí Miroslav Kalousek hodlá daňovou reformu, včetně zdanění hazardu, ve vládě hájit teprve ve chvíli, kdy ve funkci skončí úředník ministerstva školství Ladislav Bátora nebo ministr Josef Dobeš z Věcí veřejných. Odmítl variantu, že by za sebe poslal na jednání svého náměstka. Připustil, že by se spor mohl řešit na koaličním jednání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edriano

Práce

Nevím, nevím  co by mě řekl můj zaměstnavatel,kdybych odmítl pracovat, protože vrátný prohlásil,že můj mistr je starý páprda ?;-D;-D;-D

+1/0
19.8.2011 12:07

Moggs

Bátoro, Dobeši, vydržte!

Čím déle bez Kalouska, tím lépe pro naši zemi!

0/0
19.8.2011 10:23

Humbert Humbert

Kalousek bojkotuje jednání vlády

Jen mi přijde zajímavé, že před časem odboráře a všechny demonstranty posílal někam, že bojkotují svou práci a častoval je nadávkama a teď dělá to stejné, co oni. Ale viditelně se tím baví, a nikdo nemůže říct ani popel, protože je to pan Kalousek.

+2/0
19.8.2011 9:59

ptakPB

Ty blbosti, co navrhuje

tomu říká daňová reforma, no je  holt vidět, že je to odborník na svém místě. No čímpak nás ještě překvapí, jaká další blbost z jeho huby bude vypuštěna s velice hrdým názvem.

+2/0
19.8.2011 8:33

MCBP

Pokud je toto šance...

.. se vředa české ekonomiky zbaviti, přeji oběma pánům co nejdelší setrvání ve funkci.

0/0
19.8.2011 6:53

vítek z prčice

může ministr stávkovat ?

Nejlepší by bylo kdyby Kalousek do vlády již nikdy nepřišel. Dobeš je mizerný ministr a Bátora pomatenec, ale oba dohromady nenadělají tolik škody jako jeden Kalousek. On vlastě stávkuje - může ministr stávkovat? !?

+2/0
18.8.2011 23:13

zupan

ateo

http://ateo.cz/i/5728/

0/0
18.8.2011 22:21

zupan

A on

sam, velky mogul nechce odejit? Potom by nemusel obhajovat vubec nic a nam by se ulevilo.

0/0
18.8.2011 22:16

jan_libich

Kalousek je nejarogantnější a nejnamyšlenější hned po Klausi

Kalousek je nejhorší dinosaurus, který tam mohl být. Prostě byla velká chyba, že VV nechaly projít vládu s tímhle dinosaurem, asociálem a arogantním namyšlencem, který se před volbami maskoval hodným knížetem, aby mohl vystrčit svoje nahrabané drápy po volbách. Moc se divím lidem, kteří neprohlédli trapnou převlíkárnu kabátů u TOP 09. VV sice taky jsou hodně převlečenci, ale aspoň trochu sociálnější program než ty antisociální programy u zbylých dvou korupcí prorostlých stran. Jediné řešení je tuhle vládu položit, vše ostatní je špatné. Vondra páchne korupčním smradem a s ním i celá půlka vlády minimálně. Asi se nikdy nedožiji, aby nám nevládli jen zkorumpovaní hajzlové, to bych toho chtěl vážně moc.

+2/0
18.8.2011 21:36

vítek z prčice

Re: Kalousek je nejarogantnější a nejnamyšlenější hned po Klausi

R^

0/0
18.8.2011 23:14

jan_libich

Re: Kalousek je nejarogantnější a nejnamyšlenější hned po Klausi

s to ještě platíme z daní cesty Vondry na vyznamenání dvou vrahů, o skutečně kvalitní lidi a vědce dneska nikdo nazavadí a nevyznamená, ale vrahy vyznamenají hned, to je "křesťanská společnost", k smíchu celé křesťanství, Kalousek musel z KDU-ČSL odejít, neb by jinak dohnal celou tu proradnou stranu do pekla, maskovaný v TOPce může veselé krást desatero nedesatero. Má však svoje desatero:

1. Okraď. 2. Oklamej. 3. Obelži. 4. Poniž. 5. Chvástej se. 6. Očerni. 7. Urážej. 8. Podváděj. 9. Klam. 10. Jdi přes mrtvoly.

0/0
18.8.2011 23:55

zeolit

S nadšením jsem na začátku podporoval vládu.

Jsem na největší míru naštvaný na Kalouska. Před časem to bylo na Bártu. Před časem jsem chválil Kalouska. Včera jsem v Událostech fandil Bártovi. Proboha, to snad není možné. Stává se ze mě málem člověk apatický k osudům této vlády. Takhle dál to přeci nejde. Za zavřenými dveřmi si třeba nafackujte nebo nakopejte p.... http://www.paratdnes.cz/2011/08/Genderova-basen-casti-ceskych-korektnich-elit.html[>-]

0/0
18.8.2011 21:23

zeolit

Re: S nadšením jsem na začátku podporoval vládu.

Omlouvám se za tapetování, neuvědomil jsem si to, jsem už starej sklerotik...:-(:-(

0/0
18.8.2011 21:24

libynn

Re: S nadšením jsem na začátku podporoval vládu.

je divné, že i vy chválíte někdy Kalouska. Ten asociál má rád jen produktivní lidi!!

0/0
18.8.2011 21:40

vítek z prčice

Re: S nadšením jsem na začátku podporoval vládu.

Vyjadřujete se docela inteligentně takže nechápu, jak jste mohl s nadšením podporovat tuto vládu. Od počátku bylo zřejmé že je nekompetentní, dosazená do funkcí "z vůle strany" (jako za komunistů) a že bude sice sepisovat koncepce boje proti korupci, ale žádného miliardového korupčníka neodsoudí, ani nevyvlastní. A protože rozkrádání došlo tak daleko, že je ohrožen provoz veřejné sféry, bude tahat peníze z kapes občanů.Což žádné reformy nejsou.

To jste opravdu neprohlédl ??

+1/0
18.8.2011 23:20

zeolit

Re: S nadšením jsem na začátku podporoval vládu.

Vítku, to by bylo na delší povídání,než jenom zkratkovité příspěvky na iDNES. Ujišťuji Vás, jsem sice volič ODS, ale zájmy státu/tedy i nás všech, dávám zásadně na první místo. Z těch tahanic nakonec mi vychází, že od řádného fungování vlády odvádí spíše chování těch druhých partají. Přiznám se, že ČSSD i KSČM snadno získávají plus body. Sledování politiky je můj koníček, takže hodně překousávám a snáším. Pro celou veřejnost to musí být neúnosné. Podobné zhusení jsem prožíval v době, kdy Paroubek shodil vládu Topolánka, a potopil naše předsednictví v EU. Ale život jde dál a půjde dál. Štve mě, že podstata veřejně projednávaných sporů, jsou osobní neshody. Rozlišuji, negeneralizuji, snažím se zapamatovat  ty politiky, kteří se na tom především podílejí. Měli bychom dokázat, že si umíme sami vládnout. /Detail? Všimněte si, jak naše koruna posiluje. Není všechno jenom "špatně"./ Za tři roky budete mít zřejmě šanci předvést, jak vládne a hospodaří socialisté. Budu vám držet palce...

0/0
19.8.2011 8:11

zeolit

Co vy na to?

http://www.paratdnes.cz/2011/08/Genderova-basen-casti-ceskych-korektnich-elit.html ;-);-)

0/0
18.8.2011 21:14

wolf.ik

Namyšlená TOP 09 hlavně Kalousek a kníže

Hlavně at nedochází Bátora a Dobeš konečně se TOP 09 o sobě doví to co si o ní myslí všichni a všímáte si jak se čertí, kruciš at nechodí na zasedání, aspon padne vládne a bude tu vládnout někdo rozumný a ne tyhle ...... pííííípppppp, za ODS a TOP 09. Jen at  se Kalousek a kníže si udělají pořádek u sebe at se podívají jaký ........ je na Ministerstvu zahraničních věcí a na Ministerstvu Financí bo....... . Takže plně souhlasím s Bátorem a Dobešem. R^R^

+2/0
18.8.2011 20:26

nic.ole_modrobolsev stale vadi

ze neodesel, kdyz ho Mirda Topol verejne vyhlasil jednickou

:-)EURv

0/0
18.8.2011 20:15

Earnest Chytrolín

Kalousek je kluzký had

Kalousek je pěkný had a velice dobrý kalkulátor, který to má určitě promyšlené několik kroků dopředu. O Bátoru si myslím, že v tomto sporu vůbec nejde. To je na něj moc jednoduché.

+1/0
18.8.2011 20:02

vítek z prčice

Re: Kalousek je kluzký had

Samozřejmě, za jiných okolností by to přešel. Jde mu o oslabení nepohodlných VV a ODS, která stojí před neodvratitelnou historickou porážkou. O převzetí její role TOP. To Kalousek ví a chápe se šance na premiérské křeslo místo slabého Nečase. Myslí na jeden nebo dva tahy dopředu, je to zkušený intrikán. V takové případě by totalitní manýry ODS přerostly z ekonomické v politickou totalitu. Dojde-li k tomu vývoji, jdu do ulic. A nebudu sám.

Nechci žádnou totalitu, komunistickou ani nekomunistickou. !!!!

0/0
18.8.2011 23:26

ulkik

Kalousek nechce danit hazard

No jo, Kalousek nechce danit hazard, tak se kazda zaminka hodi. 7 mld kamaradum je 7 miliard kamaradum. A vubec, proc vlastne lidovci tak radi maji nezdaneny hazard, neni to divne ? (Kalousek, Sojdrova, a mozna dalsi)

0/0
18.8.2011 19:44

p_n_2

Tak ať se domluví, že se v danou hodinu sejdou na

pánských záchodcích, poměří si to a kdo vyhraje, tak má pravdu a ostatní se omluví. Fakt horší než děcka ve školce. A novináři místo aby napsali, že naši politici jsou hlupáci a místo takových pseudokauz řešili důležité věci, to ne. Otravují s tím každý den na titulce a pořád dokola.

0/0
18.8.2011 19:04

nespokojeny_obcan

Dnes jsem si koupil MF Dnes.

A dostal asi omylem Rudé Právo. Jinak si neumím představit, proč bylo věnováno tolik Bátorovi a jeho pseudoproviněním. Například, že figuroval v nacionalistických uskupeních nebo cosi o Generálu Gajdovi. Který byl záměrně uveden jako fašista, aniž by byla jen zmínka, že udržel s legionáři transsibiřskou magistrálu a vděčíme mu za vznik 1. republiky mnohem více než Masarykovi. Generál Gajda byl hrdina, jakých moc v naší zemi nemáme.

Dále jsem si všiml, kolik bylo času věnováno ,,masakru s mačetami". Zajímavé, že pokračování z přední strany bylo někde ke konci. Suché, Vítkovští dostali prostoru mnohem více.;-)

+2/0
18.8.2011 19:01

p_n_2

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Tak ona MF je hlásná trouba TOP09, stačí se podívat jak vyváženě píší... Já mám chuť jim zrušit to předplatné úplně, za to co předvádějí.

0/0
18.8.2011 19:05

zeolit

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Zrušit předplatné. Totéž jsem udělal před lety s LN kvůli L. Palatovi...

0/0
18.8.2011 21:16

zupan

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Vy jeste ctete noviny? A ctete take mezi radky? Tam je toho nekdy vic nez v radku! Meli by vam jako bonus dat Kindle.;-D

0/0
18.8.2011 22:26

802

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Jo tenhle plátek už jsem odhlásil předplatné, po té štvanici na člověka s podobným jménem na Bártu, ty kampaně se podobají jako vejce vejci, zkrátka vytahnout cokoliv, to překroutit a vytrhnout z něčeho jakkoliv a blít špínu a blít. My pamětníci tohle dobře známe z např. z normalizačních kampaní proti lidem z Charty 77.  

Ale on si člověk nevybere, minulý týdej jsem koupil Právo a tam byly tři komentáře o tom jak je Bátora ošklivý a zlý. To má člověk dojem že se ti lidi v těch novinách naprosto zbláznili a už si ani nehrají na nějaké objektivní informace.

Tady se opravdu už dá číst jen ten bulvár tam je alespoň poctivě deklarováno že to je bulvár a nikoliv podvodné přetvařování se na nějaký nezávislý deník.

0/0
18.8.2011 19:16

Propána Butána

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

A proč teda nejsi na jiným serveru?

Není to jistej sadismus?

0/0
18.8.2011 21:07

nespokojeny_obcan

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Poznej svého nepřítele.

0/0
18.8.2011 21:24

Propána Butána

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Jo tak, třídní boj ...

0/0
18.8.2011 21:28

nespokojeny_obcan

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Co do toho pletete třídní boj?

0/0
18.8.2011 21:49

802

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Co je na to divného jim sem chodit korigovat tu jejich propagandu.

0/0
19.8.2011 6:44

vítek z prčice

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Předplatné jsem zrušil dávno pro obsah a administrativní manýry. Čtěte Blesk, tam je všechno podstatné, třeba které hvězdičce vypadlo ňadro. Oblíbený výraz je "ukázala kalhotky". A nikdo se nezlobí, neztěžuje si. Tak má vypadat denní tisk. Nečas mně může být ukradený a Sobotka taky. :-)

0/0
18.8.2011 23:33

802

Re: Dnes jsem si koupil MF Dnes.

Já myslím že dělat důležitou záležitost z vypadlého ňadra nebo z kalhotek  je naprosto stejné jako dělat důležitou záležitost z toho že Bátora replikoval na faceboku na adresu knížete že se to staroušovi prská.

Rozdíl tady ale je velký to vypadlé ňadro nebo kalhotky tam není úmysl tu dotčenou nějak dohenestovat, u těch plků kolem Bátory je evidentně úmysl toho člověka vyhodit z práce a společensky znemožnit.

0/0
19.8.2011 6:53

802

Ať se Kalousek vyjadřuje přesně jak mu zobák narostl

tady se přeci jedná o jasné hanobení vedoucího představitele strany a vlády a tohle se u nás trestalo tradičně 40 let a teď by se to mělo zase zavést.

Teď je jenom otázka jestli tohle hlasá Kalousek jak extremista bolševik nebo extremista fašista nebo jestli to je jenom nějaký úlet obyčejného ožrana. V každém případě by první měl letět ten slizský megahochštapler Kalousek, extremisté nebo ožrani ve vládě jsou daleko nebezpečnější než ve státní správě.

+5/0
18.8.2011 18:57

Dukátštan

pravda

Já s Bátorou plně souhlasímR^

+4/0
18.8.2011 18:55

wikiped

AŤ se Kalous napřed omluví za fašouna

a Schlaffenberg za osinu v zadeli! RvRv

+5/0
18.8.2011 18:49

wikiped

Re: AŤ se Kalous napřed omluví za fašouna

Pak se teprve může omlouvat Bátora! !!!!

+2/0
18.8.2011 18:50

snaduzdost

až odejde Bátora či Dobeš

Kalousek je nechutnej kariérista, kterej si do pusy nevidí, ale pro kariéru udělá všechno! Narodněfrontovskej totalitář. Divím se těm, kteří volej tu jeho partaj tlučhubů, jejím šéfem počínaje.

0/0
18.8.2011 18:47

802

Pokud Kalousek opravdu nechce extremisty

ve státní správě tak by měl prosadit aby se tam provedli normální lustrace a měli by se vyhodit všichni kdo se angažovali v StB, nebo snad tihle skuteční extremisti ti tam nevadí a nějaký osamělý Bátora, který má bezpečností prověrku a tedy být extremista nemůže by tam měl vadit.

Já bych řekl že např. estébák ten by bezpečnostní prověrku určitě nedostal.

0/0
18.8.2011 18:44

zupan

Re: Pokud Kalousek opravdu nechce extremisty

Stbaci jsou uz davno prolustrovani. Tak proc lustrovat znovu. Vy jste ale naivka!

0/0
18.8.2011 22:28

802

Re: Pokud Kalousek opravdu nechce extremisty

Nemluv nesmysly, ve státní správě se nikdy nelustrovalo, lustrovali se akorát poslanci.

0/0
19.8.2011 6:41

nezavislypolitologamater

K tomu že "Kalousek bude hájit......." jak zní nadpis článku

se dnes na čt24 Kalousek vyjádřil. Řekl, že to co se objevilo v médiích jsou hloupé články  ještě hloupějších novinářů .....

0/0
18.8.2011 18:41

uplnej_debil

Re: K tomu že

Ještě že to nenapsal na FB :-/

0/0
18.8.2011 18:44

acvil

..."quod licet Jovi, non licet bovi..."...!!!

...zase tu budou někteří občané "rovnější" než občané ostatní...Rv!!Rv

+1/0
18.8.2011 18:40

MPoks

Re: ...

To už trvá 20 let. Nic se v tomto od doby totality nezměnilo.:-P

0/0
18.8.2011 18:41

zupan

Re: ...

Takze trva uz 60 let.

0/0
18.8.2011 22:29

Mira1785

Ne, že bych Kalouska zrovna miloval,

ale problém je trochu jinde. Pouze naprostý ignorant může do tak vysoké funkce ve státní správě posadit extrémistu. Pokud pan Dobeš nemá na tento post někoho nezatíženého extrémismem, tak je mi líto, ale od válu by měl pochodovat i on. Jestli si pan Bátora chce plácat svoje bláboly, nechť si je plácá. To mu nikdo nemůže zakázat. Ale ne jako vysoký státní úředník. K tomuto postavení patří také to, čemu se říká loajalita.

+3/0
18.8.2011 18:35

MPoks

Re: Ne, že bych Kalouska zrovna miloval,

Proč? Extrémistů je plná TOPka. Tak proč to vytýkat Dobešovi? :-/

+2/0
18.8.2011 18:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.