Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chartista kárá Vondru: Vyznamenáte Mašína, který nazval Havla kreténem?

Plánovaná cesta ministra obrany Alexandra Vondry na pohřeb Ctirada Mašína budí rozporuplné reakce. Zatímco premiér Petr Nečas lituje, že na pohřeb nemůže jet také, ministrův krok kritizuje jeho někdejší přítel z disentu farář Miloš Rejchrt. Cesta se nelíbí ani opoziční ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Socca

ucel cesty

tak hlavne,ze se proleti,popoklonkuje a nazere,ne....

vzdyt je to u vsech nasich politiku stejny,skoda ze se nekdo neprostrili stejnym zpusobem skrz ne,ted by mu letela dat poctu pulka cr, za statecnost:-)

0/0
17.10.2011 2:43

Bouše

Tak jsem tady chtěl něco napsat a zjistil jsem,

že už tady příspěvek mám. A kupodivu velmi podobný tomu, který jsem měl v úmyslu. Zdá se, že jsem ve svých názorech konzistentní. Ale hosip mám slušný. :-)

0/0
31.8.2011 14:17

Bouše

Všechny jiné důvody bych chápal,

ale to, že někdo nazve Havla kreténem, přece nemůže být rozhodovat o tom, zda udělit či neudělit vyznamenání. :-P

0/0
25.8.2011 6:15

culombo

kAMARÁDI

se po dvaceti letech mění v nepoznatelné dacany .  Bohužel.  :-(

0/0
25.8.2011 3:50

Prophet

S kreténismem jsou si všichni rovni. (Chce to jód.)

Já bych zase Havla tak neglorifikovala. Často tak na veřejnosti vystupoval.

0/0
19.8.2011 17:57

iVčera.iDnes.iZítra

Re: S kreténismem jsou si všichni rovni. (Chce to jód.)

Havla tady, myslím, glorifikuje opravdu jenom málokdo...

0/0
19.8.2011 18:07

vágus z ODS

Nějaké výtahy z knihy "Zatím dobrý"

Peníze z Kovolisu okamžitě vyřeší veškeré problémy s

dopravou, za 350 000 korun se koupí dva motocykly, Pepa je nechá

na bezpečnosti zapsat pod cizími jmény, jde o oblíbený Ogar 350 a

Jawu 500 se čtyřtaktním motorem

0/0
19.8.2011 16:47

vágus z ODS

Re: Nějaké výtahy z knihy

Pepa samozřejmě nemá nic proti tomu, aby skupina koupila

Švédům za peníze z Kovolisu roztahovací gauč

0/0
19.8.2011 16:47

vágus z ODS

Re: Nějaké výtahy z knihy

Později se ukáže, že Švédovi by se hodilo dalších dvanáct tisíc,

rodina chce do domu v Pivíně instalovat vodovod

0/0
19.8.2011 16:48

vágus z ODS

Re: Nějaké výtahy z knihy

Tohle jsou těžké otázky, třeba ještě někdo ze základní sestavy odpadne, možné je všecko, no dobře, ale kdo? Švéda jede určitě,ale

třeba Paumer má vážnou známost, no a co Janata, ten se v poslední

době chová pěkně divně, je zamilovaný, rozflákal v Cerhenicích

motorku a ani se k tomu nedokázal přiznat jako chlap, o tom jsou

Mašínové přesvědčeni, kromě toho chlastá

0/0
19.8.2011 16:50

culombo

Re: Nějaké výtahy z knihy

Tož to ten správný  kreténismus.   dekuji

0/0
25.8.2011 3:53

vágus z ODS

Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Peníze byly použity na věci osobní potřeby a zčásti byly i prochlastány.

Druhá brutální a neomluvitelná vražda byla spáchána na nehybném, spoutaném a omámeném člověkovi. Pokud tady bude nějaký fanatik operovat že komunisti vyhlásili válku, tak i ve válce platí jisté Ženevské konvence kdy tento čin klasifikují jako zločin.

+1/0
19.8.2011 15:52

imax.van.dort

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

to to těch prochlastaných penězích říkal taky mladej Rošickej?:-)

0/0
19.8.2011 15:54

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Pokud bys četl pozorně literaturu faktu, je tam o tom zmínka.

0/0
19.8.2011 15:58

imax.van.dort

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

no zatím ses tady ztrapnil nakopírovaným rozhovorem s mladým rošickým, takže lze oprávněně předpokládat, že ostatní tvoje zdroje budou obdobné kvality

0/0
19.8.2011 16:00

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Už jsem ti jednou říkal a odkazoval na knihu Zatím dobrý, tam si to dohledáš.

0/0
19.8.2011 16:07

imax.van.dort

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

já jsem tu knihu samozřejmě četl...ty evidentně ne:-)

0/0
19.8.2011 16:10

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Jen si to tam dohledej, je tam o tom zmínka.

0/0
19.8.2011 16:13

imax.van.dort

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

promiň, působíš dost nedůvěryhodně

0/0
19.8.2011 16:13

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Hele mne je to uplně šumafuk, chápu že potřebujete obelhat prokázaná fakta a jak se zdá, moc se to nedaří.

0/0
19.8.2011 16:17

pavel.61.

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

takže, když chci vědět co dělal Demjanuk Židům v koncventráku, tak sám dá , tak jako StB, nejlepší informace?

0/0
19.8.2011 16:05

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Sorry, ale ty jsi fakticky mimo.

0/0
19.8.2011 16:08

pavel.61.

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

došly argumenty? Snad by jste splodil ještě nějakou legrační urážku, ne?

0/0
19.8.2011 16:10

vágus z ODS

Re: Loupežná vražda je neomluvitelná za každého režimu

Tebe nepotřebuji urážet, pa.

0/0
19.8.2011 16:13

imax.van.dort

....

jediným proviněním Mašínů a Paumera tedy bylo, že zabili málo a hlavně ne vysoce postavených komoušů..

rozumím tomu správně?

0/0
19.8.2011 15:51

vágus z ODS

Re: ....

Jo, spáchali dvě neomluvitelné vraždy, rozumíš tomu velice správně.

0/0
19.8.2011 15:53

pavel.61.

Re: ....

jediná chyba bylo dobové přesvědčení, že to svobodný svět tak nenechá a pujde s rusáky do války. (Tohoto omylu se dopustil už J.A.Komenský) Proto , když jim hrozila jistá smrt přešli k "zahraniční" armádě. Chtěli s komunistama bojovat pořádně.

0/0
19.8.2011 15:58

Soros

Re: ....

Jo to je pravda, měli začít v prvé řadě doma, měli tam dva.

0/0
31.8.2011 13:35

reznikznaminko

hmmmm

nevím, který klasik prohlásil: "Člověk to zní hrdě"  podle mě to byl zjevně blázen

0/0
19.8.2011 15:40

pavel.61.

Re: hmmmm

maxim gorkij ,Nádherně psal o komunistickém Soloveckém koncentráku

0/0
19.8.2011 15:54

vágus z ODS

Neskutečné lži místního ideologa dorta

Stanislav Rošický nemá pro čin bratří Mašínů žádné pochopení. V roce 1952, když mu bylo pouhých 10 let, přepadli Mašínové na Čáslavsku auto s výplatami pro dělníky z továrny Kovolis. Jeho otec vezl zaměstnancům 800 000, které Mašínové potřebovali na další ozbrojené akce. "To nemělo nic společného s politikou, to byla loupežná vražda. Můj tatínek nebyl u komunistů ani člen milic, vždyť byl vnukem továrníka... Zastřelili ho, protože jim ty peníze prostě nechtěl vydat. Je potřeba o tom mluvit, rád uvádím věci na pravou míru."

0/0
19.8.2011 15:35

imax.van.dort

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

jistě..odznak KSČ, nalezený u Rošického byl tedy jeho snoubenky, předpokládám...zbrojní průkaz a kvér patřili nejspíš jeho dědovi..

http://www.bojovnici.cz/data/cz/clanky/38/stotricet.jpg

0/0
19.8.2011 15:39

Soros

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

Ne, ne ten komunistickej odznak byl matky Mašínů, ona ho dala Radkovi na hraní a jemu vypadl z kapsy. Alespoň tak to říká 9 z 10 historiků.

0/0
31.8.2011 13:34

pavel.61.

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

dobře tak se zdroje rozcházejí. Musíte mít široké srdce protože ve stejném duchu musíte litovat pět malých dětí R. Heydricha, kterým tatínka zavraždili teroristé v Praze, když tam pouze plnil své povinnosti. Ty chudinky za nic nemohly . Já je lituju stejně asi jako S.Rošického. Děti si rodiče vybrat nemůžou a mají je rády at dělají cokoliv. Zrovna tak lituji děti povražděných lidí komunistama. Zrovna tak lituju děti co mají rodiče v koncenrácích v KLDR. Copak nechápete, že zlo je v komunismu, nacismu ...? Ty lidi by bez tohoto svinstva klidně žili

0/0
19.8.2011 15:44

vágus z ODS

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

Co to meleš? Proč mícháš jablka s hruškama?

0/0
19.8.2011 15:47

pavel.61.

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

je snad malé německé díte něco jiného než malé české, nebo korejské, nebo americké? Ty války a boje o moc a komunismus a nacismus je zlo. A boj proti zlu je hodný obdivu. Utápíte se v detailech. To už říkal soudruh Hitler: Nikdo si nevšimne milionu povražděných Arménů ale každý bude hltat příběh jednoho "pokladníka, jeho rodiny a přátel, tragedii JEDNOHO člověka" (to v "" jsem aktuálně doplnil, Hitler mluvil o nejakém nacistovi zákeřne zavražděném)

0/0
19.8.2011 16:02

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

Děti můžete litivat vždy. Ale řekla bych, že otec Rošického bude mít asi míň na svědomí než Reinhard Heydrich. Nesrovnávejte atentát na vysoce postaveného nacistu s loupežnou vraždou. Kubiš s Gabčíkem si fakt nešli vyzvednout cizí výplaty

0/0
19.8.2011 16:23

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

oprava: "litovat"

0/0
19.8.2011 16:24

pavel.61.

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

chápu, heydrichovy děti mají co chtěly Takový jste vy komunisti a jejich přisluhovači humanisté

0/0
19.8.2011 16:28

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

8-o Tak ještě jednou: děti můžete litovat vždy.  Ale řekla bych, že otec Rošického bude mít asi míň na svědomí než Reinhard Heydrich. Nesrovnávejte atentát na vysoce postaveného nacistu s loupežnou vraždou. Kubiš s Gabčíkem si fakt nešli vyzvednout cizí výplaty.

Opravdu nechápu, jak jste si přebral větu, že "děti můžete litovat vždy" na "jistě, Heydrichovy děti mají, co chtěly" 8-o

0/0
19.8.2011 16:40

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

Pane Bože, srovnávat říšského protektora s účetním, to chce silný žaludek. Taky ho Gabčík s Kubišem obrali o pár říšských marek?

0/0
19.8.2011 15:48

pavel.61.

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

a kdyby si za ně koupili patrony aby se mohli prostřílet za frontu, bylo by to špatně?

+1/0
19.8.2011 16:03

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

Si už děláte srandu ne? Zbraně si opatřili, když podřízli toho Honzátka. Peníze tím pádem za zbraně utrácet nemuseli. Tak že by přece jen byla ta vražda zbytečná?

0/0
19.8.2011 16:09

pavel.61.

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

:-) , jednou pistolkou se vyzbrojí protikomunistická jednotka svrhávající agresivní režim. Bojovala jste někdy, dovedete si předtavit boj. A tím nemyslím jak hrdinné komunistické komando nad ránem obklíčilo tábor malých skautíků a postřílelo je kulometem, protože měli jednu pistolku a řekli si že utečou. Hrdinný komunista pak šlapal ještě po živých chlapcích a dobíjel je z pistole. To byla doba!

0/0
19.8.2011 16:17

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Neskutečné lži místního ideologa dorta

O čem to teď prosím mluvíte?

0/0
19.8.2011 16:25

Tony I.

Dvojí metr

Nemohu si hned teď vzpomenout jak se jmenuje ta obec, co tam po válce Češi povraždili své sousedy německé národnosti a teď se zjišťuje jak to bylo? Neměli by tito vrazi dodatečně dostat také medaile za chrabrost a zařadit je do třetího odboje?

0/0
19.8.2011 14:18

imax.van.dort

Re: Dvojí metr

to je pěkná blbost

0/0
19.8.2011 14:23

jp324

Re: Dvojí metr

V čem? V čem se liší jejich zločiny spáchané po válce od zločinů Mašinů?

0/0
19.8.2011 14:25

imax.van.dort

Re: Dvojí metr

proč by měli být zařazeni do třetího odboje? nemáš v tom trochu guláš?

0/0
19.8.2011 14:37

jxd

Re: Dvojí metr

Mám v tom guláš, proto se ptám. Tak mi pomožte. Možná by to tedy mohl být čtvrtý odboj nebo pátý odboj, ale prostě všichni ti zúčastnění vrazi (Mašíni či oni vesničané) se odvolávali na politické motivy. Tak v čem vidíte rozdíl? Oba režimy, proti nimž vrazi vystoupili byly odporné. Jestliže to ospravedňuje jedny páchat zločiny, proč by to u druhých mělo být nemorální?

0/0
19.8.2011 14:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.