Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atentátník Breivik vyráběl další nálož, vážila přes tunu

Norský fanatik Anders Behring Breivik, který zabil 77 lidí, připravoval podle norské televize NRK ještě jednu silnější nálož. Vojenské zdroje tvrdí, že měl pumu už sestrojenou. Podle policie měl ale pouze připravený materiál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaniokova

Vraždění je neomluvitelné, šílené, ale..

Podstatnější jsou příčiny, proč se to stalo..  nač to byla reakce..  U Breivika to bylo přistěhovalectví a sebevražedná podpora naivních multikulti pseudohumanistů a taky rovněž odpor k vládnoucí polit. straně v Norsku, která má toto ve svém volebním programu. Která v Norsku velmi prosazuje propalestinský postoj a dost silný antisemitismus. Norové tak vytvářejí i silně jednostranné neobjektivní propagační materiálá, jako třeba film Slzy Gazy. Nebo i toto video je silně v duchu norského postoje a antisemitské. - http://www.youtube.com/watch?v=lOW00zxDYSk&feature=player_embeddedytsession=KZ2YQWLfGvpaUezQH60Z2ESFDOqivGt9thRAXJkcQFXXd45lwyN1fFTB7Gau2CcQTy88f_OhYBJNc1ip3CjhZndZLb6opCuI4afe3-2yqr4yPASVpAz3Cfrq28b1Jnq_KeWs5Rvj4I-U1te6I-uCiQtZoKS3khj6Ck8-zTQRf-0g360IHnzj4Z18KvDdpE20oXn5rlOCwZjwB-l5W-hCpa8P0ai8F5bTgbAcDOCD8Pv3eAlvZFxDaBzciwWF4fjEdcC2a88EA2SGU8Y3WPpVHO-gTY8IOY6Y

I tohle video je poučné -  http://www.youtube.com/watch?v=9Q_b7Fl4wb0&feature=youtu.be

+1/0
19.8.2011 12:44

Kaniokova

pokrač.

Rovněž podstatná je příčina v případu Mašínů. Tady je třeba

se ptát, kdo vraždil jako první.. H. Píka 1949, M. Horáková 1950 + další ze

skupiny tehdy obžalovaných + další na uran. V dobách největšího komunistického

teroru u nás v létech 48 - 54 zavraždili 241 lidí. plus další tisíce zničenýc životů.  Takže kdo vraždil jako první?    Útěk Mašínů - 1953 ! 

I tento úhel pohledu je třeba vnímat - Mašínové zabránili mnoha vraždám svých spoluobčanů.  Pokud totiž přišel o život příslušník LM, tzv. ozbrojené pěsti dělnické třídy, jistě si i další členové nejrůznějších ozbrojených složek od milicionářů po bachaře připomněli starou moudrost, že na každou svini se vaří voda. Takže se zcela jistě začali trochu brzdit při likvidaci svých spoluobčanů, aby tak aspoň snížili riziko, že si na ně někdy někdo v tomto smyslu vzpomene. Jistě by se dalo dohledat, že po útěku skupiny bratří Mašínů se snížil počet vražd, spáchaných komunistickou nomenklaturou a jejími ozbrojenci,

+2/0
19.8.2011 12:52

Jan Evangelista Turkyně

Ještě že nás media informovala:)

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/919-stale-vice-otazniku-kolem-masakru-v-norsku.aspx

0/0
18.8.2011 20:07

Roger Wilco 2

.

No jo, měl tam tunu ledku amonného. No a co jako? Vždyť je to obyčené hnojivo. Aby se z něj udělala bomba, musí znát člověk trochu chemii.

0/0
18.8.2011 15:07

wrah

Re: .

Stačí jen smíchat s naftou. A chemii znát nepotřebujete, stačí jen poměr a nějaká vana či káď. A ten poměr je docela volný, řekněme 5-10% objemu tvoří palivo (nafta), zbytek ledek. A pokud chcete ještě zvýšit účinnost, tak můžete přidat třeba jemně mletý hliník. (V našich podmínkách by tuším bylo nejsnadnější dolít barvu stříbřenku)

0/0
18.8.2011 19:39

FiS95

Re: .

Ale odpal to. Na odpálení takového množství ANFO potřeboval nepředstavitelnou počinovku z mnohem citlivější trhaviny. Navíc ledek co dostal byl jen 75%, takže ho musel všechen rozpustit, rekrystalizovat a pak vysušit. A to ne jako na parapetu, ale minimálně v troubě.

0/0
19.8.2011 3:51

pravicovyruger

To je směšné

podbnou nálož vyrobí kdokoli, kdo při chemii na gymplu nechrápe.

0/0
18.8.2011 14:46

Miri

srdečně jsem se zasmál,

idnes mi smazala nějaké dukáty za to, že jsem se jen zeptal, jaký je rozdíl mezi činem Breivika a Mašíny. Takže očekávám další smazání. hihihi.

+2/0
18.8.2011 13:36

pravicovyruger

hmm, mašínové byli odbojáři

Brevik  chladnokravný vrah s pseudopolitickou motivací

0/0
18.8.2011 14:44

Miri

Re: hmm, mašínové byli odbojáři

hihihi, takže žádný rozdíl

0/0
18.8.2011 14:54

dino_na_idnes

Re: hmm, mašínové byli odbojáři

Jinými slovy je rozdíl v tom, jak aktuálně nahlížíme na "boj proti komunismu" a na "boj proti islámu"?

0/0
18.8.2011 16:35

wrah

Re: srdečně jsem se zasmál,

B. nekradl a nevraždil zvlášť zavrženíhodným způsobem. Což tedy podříznutí svázaného zajatce je.

0/0
18.8.2011 19:34

Majkl Najt

Kolaz

Chapu, ze se na idnesu snazili, ale ta kolaz se mi vyrazne nelibi ... :-(

0/0
18.8.2011 12:52

pravicovyruger

Podle policie měl ale pouze připravený materiál.

;-D;-D

Tj. koupím dodávku ledku amonného, a několik sudů nafty a podle pisálků to je "připravená nálož"?;-D

0/0
18.8.2011 11:02

radim36

Mě by zajímalo, z čeho vlastně Breivik ty nálože připravoval

Podle jedněch zpráv sháněl zemědělské hnojivo, to by sedělo na trhavinu na bázi ledku amonného. Podle druhých zpráv sháněl síru, což k ledku amonnému nepasuje, spíš k trhavině na bázi černého  střelného prachu. Což je ale i méně logická, protože pro výrobu nálože  o velikosti  pár stovek kilo je černý střelný prach méně vhodný.

0/0
18.8.2011 10:47

zipx

k islamizaci Evropy

dnešní stav Evropy je neskutečně podobný pozdnímu Římu, jen tenkrát to nebyla islamizace ale germanizace Říma. Římané zpohodlněli, všechno co dosáhly už pro ně bylo samozřejmé, ztratili motivaci něco dělat a mezitím do Říma proudili tisíce germánských přistěhovalců, pro které byl život v Římě nová šance k lepšímu životu. Řím přestal být Římem a Evropu čekaly staletí temného středověku. Dnešní Evropě tikají hodiny stejně tak. Otázkou je, jestli je to možné změnit. Myslím že ne, všechno má svůj životní cyklus, od zrodu přes rozkvět k rozkladu. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat.

+7/0
18.8.2011 9:45

inkognito79

Re: k islamizaci Evropy

ještě bych dodal, že zkorumpovaní Římané mysleli pouze na svoje majetky a požitky a osud říše jim byl ukradený,

je to stejné jako dnešní politické "elity"

0/0
18.8.2011 10:44

Roger Wilco 2

Re: k islamizaci Evropy

Ano, napsal jste to velice přesně. Civilizace, žijící dlouhodobě v blahobytu, degeneruje.

0/0
18.8.2011 15:09

pedro de sančéz

S tou

islamizací má pravdu ale stěma děckama to přehnal. Měl se zaměřit jen na vládu.[>-]

0/0
18.8.2011 9:19

TXTester

Re: S tou

http://www.loupak.cz/video/veda-a-pokusy/2291-minidokument-kolonizace-sveta

0/0
18.8.2011 9:39

Doubas1

Re: S tou

Ale to byla vladni skolka, zrusil vlady a multichtive clovicky na pul generace...Pro policii, jasne ze neschvaluji prosazovani politiky zbranemi, treba v Afghanu.

0/0
18.8.2011 9:58

tojsouveci

Jednou

Jednou z něj bude norský mašínovec :-)

0/0
18.8.2011 8:58

kossacek

Re: Jednou

Taky si myslím, že jeho myšlenky budou možná jednou doceněny. Bojít se však, že to bude příliš pozdě. S formou jeho protestu však trošku nesouhlasím..

0/0
18.8.2011 9:14

Dorotka M.

Re: Jednou

;-DR^

0/0
18.8.2011 9:26

radim36

Re: Jednou

Taky si myslím, že by to tak mohlo dopadnout.

Gró je v dalším politickém vývoji Evropy. Jestliže se během nějaké desítky let multikulturalismus nahradí opačným extrémem, a Evropa se pro ekonomické imigranty uzavře a pokud se toto stane nějakou revolucí, bude mít Breivik coby hrdina národa dost velkou šanci.

0/0
18.8.2011 10:51

dino_na_idnes

Re: Jednou

Váš optimismus bych chtěl mít, jak by se asi dnes nahlíželo na Mašíny, kdyby se tu rudí bratři udrželi? No nic, přestanu tu plkat a jdu udělat něco užitečného do budoucna, třeba si zjistit azimut Mekky...

0/0
18.8.2011 16:39

milla

Lump a lumpové

Breivik je zavrženíhodný   zločinec, ze kterého  se každému  normálnímu  člověku  dělá špatně. Proto  vůbec nerozumím  zájezdu  pana Vondry do  USA, kde kladením  věnců  a předáváním  medailí glorifikuje  bratry Mašíny na nové  obdivu hodné  vzory pro  mladé lidi  v naší  zemi. To  přece není  normální  dávat medaili  lumpům, kteří  se osobně obohacovali  krádežemi, vraždami  a nebylo  jim  eklhaft zabít  svázaného  a omámeného  člověka. A jejich  rétorika  = i názory =  se za ta  uplynulá  léta nezměnily. Vraždění jim  dělalo radost a jak  se zdá,  obdivuje  to už  druhý  premiér této země.

0/0
18.8.2011 8:57

MagorA

Hrdina?

Neměl by pan Vondra zajet také do Norska a dát mu nějaké vyznamenání?

0/0
18.8.2011 8:54

Qlk

Re: Hrdina?

Ne, neměl. Je to celkem jasné, vážně tomu nerozumíte? :-/

+1/0
18.8.2011 9:51

Dorotka M.

Takovej pěknej kluk....

Co blbnul? Zkažený život.

+3/0
18.8.2011 7:49

Bazinga:D

Re: Takovej pěknej kluk....

vy mě děsíte Dorotko :-)

0/0
18.8.2011 8:35

Pruitt Igoe IV.

Re: Takovej pěknej kluk....

Kam jste dala oči? Takovej slizkej šampónek blonďatej se vám líbí? 8-o

0/0
18.8.2011 8:40

kossacek

Re: Takovej pěknej kluk....

Hold máte s Dorot trošku jinej vkus na chlapy no..;-D Nebo nemůžete unést, že se Dorotce líbí i někdo jiný než Vy..?;-D

0/0
18.8.2011 9:22

Dorotka M.

Re: Takovej pěknej kluk....

;-D

0/0
18.8.2011 9:27

sitarista

Re: Takovej pěknej kluk....

no možná dřív...ale podle těch posledních fotek to vypadá, že je nechutně vyžranej.....menší dietka v lágru by byla ku prospěchu ;-D

0/0
18.8.2011 11:13

wrah

Hnojivo

Pardon, že kazím spravedlivé rozhořčení nad jednoduchou dostupností látek použitelných k výrobě výbušnin, ale množství hnojiva potřebné k výrobě tunové nálože má běžně každý farmář hospodařící na třech hektarech. (je to asi tak roční dávka na pohnojení) A naftu též musí mít do traktoru. Ostatně, z vybavení většiny domácností by se dala vyrobit bomba (pravda, malá).

+2/0
18.8.2011 7:45

Walther P99

Re: Hnojivo

Asi tak, sám dám dohromady tak 20t během dvou dnů.

0/0
18.8.2011 8:47

Martin Soušek

Re: Hnojivo

A ani nemusím nic nikde objednávat. Stačí vzít seznam firem a objet třeba v Praze všechny zahradní centra, obi, baumaxy apod. a v každé prodejně koupit dva pytle.

0/0
18.8.2011 8:58

Roger Wilco 2

Re: Hnojivo

Ještě se prodává jako směs s dolomitem, nebo už čistý? Zamlada jsem ho musel vždycky čistit od toho dolomitu, když jsem chtěl dělat bomby.

0/0
18.8.2011 15:11

sámvelkýmao

no

to nebyl odpor k údajné islamizaci evropy, to byl odpor k opravdové, skutečné a existující islamizaci evropy ..........

+16/0
18.8.2011 7:41

Běžný Franta Občan

Re: no

Tak tak, je trochu ironické, že to novináři tak úmyslně přehlížejí v rámci zaslepenosti politickou (pseudo)korektností (v tom lepším případě, v tom horším je to nedostatečnou inteligencí). Přitom následky islamizace evropy pocítí všichni včetně nich, vyjima pár elitářů...

+3/0
18.8.2011 7:57

Radek-DK

Re: no

Napůl s vámi souhlasím - ale jenom napůl.

Islamizace Evropy probíhá - stejně tak jako třeba v minulém století probíhala "ateizace Evropy" (sice stále většina Evropy jsou prý křesťané.....ale jak moc to berou vážně, to už je věc druhá).....zkrátka dějiny nelze zastavit (a kde jedno náboženství "začne mizet", tam nastoupí jiné.......a může se to jmenovat islám nebo třeba komunismus).

Ale pokoušet se tento vývoj zvrátit prostředky, které použil Breivik? ......no pardon - to je na stejné úrovni jako třeba když Hitler bojoval proti údajné/skutečné judaizaci Evropy......toho byste také chválil?

0/0
18.8.2011 8:09

Běžný Franta Občan

Re: no

Tady ani tak nejde o to že nastupuje nějaké náboženství, ale o to kdo nastupuje s tímto náboženstvím. Multikulturalismus, rapidní přistěhovalectí a následná "pozitivní diskriminace" menšin, ignorace problémů s tím vším související. Breivika nikdo neobhajuje, to co udělal bylo k zastavení likvidace evropy jak ji známe dost kontraproduktivní. Popravdě, ten případ taky smrdí a docela by mně zajímalo, kdo například změnil jeho facebookový profil aby více odpovidal pravicovému extrémistovi v době, kdy Breivik sám už nemohl....

0/0
18.8.2011 8:16

Doubas1

Re: no

No v Gladiatorovi zaznela krasna veta "napred musite znicit (vytvorit) jeho obraz, nez ho budete moci zabit. No tak se na tom pracuje...Dozvime se jeste, ze byl pedofil, nemel rad bukvice a orechy a neplatil hlavne dane!. Tak to proste funguje. Aby si ho nahodou nekdo nepletl s Masiny...

0/0
18.8.2011 8:29

sámvelkýmao

Re: no

zkuste si v islámské zemi sníst vepřový řízek, anebo postavit křesťanský kostel. neřeším breivika, ale to, že evropští politici dovolili,aby se přistěhovalci chovali v evropě stejně, jako se chovají ve svých zemích. mají různé výhody, které původní evropské obyvatelstvo nedostává. toleruje se jim jejich náboženství, zvyky, oblečení. vzdávám hold francii a některým dalším zemím, které zakázaly na veřejnosti nosit burky, stavby mešit a další zhovadilosti, které prostě do evropy nepatří a nikdy patřit nebudou. a za to je třeba bojovat, a nebojím se říci, že jakýmikoli prostředky. a raději hned, než bude opravdu pozdě ............

+1/0
18.8.2011 8:46

adam72

Re: no

né že bych se toho šílence nebo jeho metod zastával, ale to slovo "údajné" si opravdu mohli odpustit. Na co si IDNES hraje? Budeme dál pokrytecky tvrdit, že tu k ničemu takovému nedochází...

0/0
18.8.2011 8:39

sámvelkýmao

Re: no

jak píšu. neřešíme breivika, ale rozpínavost islámu a jeho toleranci evropskými politiky v evropských zemích. včetně veškerých negativních důsledků, které sebou islám nese. o žádných pozitivních totiž nevím. .............

0/0
18.8.2011 8:50

adam72

Re: no

vy nevíte že nás kulturně obohacuje? ;-)

0/0
18.8.2011 9:21

sámvelkýmao

Re: no

nevím, jak vás, mě tedy rozhodně ne. a se mnou miliony dalších lidí .....................

0/0
18.8.2011 9:55

dino_na_idnes

Re: no

Tak pokud se třeba budou zlodějům sekat ruce, mohla by klesnout majetková trestná činnost... Je to pozitivní? Negativní mi to nepřijde.

0/0
18.8.2011 16:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.