Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřletou dívku v Brně pokousal pitbul, majitel i se psem utekl

Čtyřletou holčičku pokousal ve středu v Brně pitbul. Pes na ni znenadání zaútočil, když jej hladila. Dívka skončila s poraněním ruky u lékaře, po majiteli i jeho psovi nyní pátrá policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nestačímsedivit

Mobil má už každý ........

Měla si ho vyfotit, jak snadné.

0/0
21.8.2011 7:35

..Bůh..

a pojďte se bavit o tom čoklaři jak mu utekl čokl

a pokousal osmileté děcko... neudělal to prý prvně...:-)

0/0
18.8.2011 18:20

pstrosatko

Re: a pojďte se bavit o tom čoklaři jak mu utekl čokl

chtěls říct, nějaký nevychovanec pokousal bulíčka, ne? To je dnes mládež.

0/0
19.8.2011 12:55

špekovatej

jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

jsou největší mazlíci;-D;-D

0/0
18.8.2011 11:46

BinLadin

Re: jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

jak si psa vychovate  takovej bude,a vzdy berte v potaz ze je to selma...druha vec je ze ani ja nebo Vi jste na miste nebyly a nevite co se na miste stalo,a delo bezprostredne pred utoke.Obecne plati ze pes vzdy varuje nez zautoci,to ze so dotycny signaly bud milne vylozi nebo ignoruje je vec druha.Stejne tak jakym stylem je pez zajisten proti nezadoucimu kontaktu,rozhodne plemena typu pit,terier apod nepatri kazdemu do ruky a i presto ze udelate maximum presto se muze stat maler,nekdy opravdu staci malo aje problem na svete a majitel je vtom nevine,nechci rozebirat vinnu,spise nahlas premyslim.

0/0
18.8.2011 16:04

spiq

Re: jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

Souhlasím v celém znění. Ale člověče, co ta čeština? To je hrůza.

0/0
20.8.2011 11:13

nestačímsedivit

Re: jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

Nedivte se, Laďa do české školy nechodil!

0/0
21.8.2011 7:36

nestačímsedivit

Re: jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

A to prý dokonce i přemýšlí!!

0/0
21.8.2011 7:37

spiq

Re: jj vedle v diskuzi jsem byl přesvědčován, že tito psi

Jsou. Náš byl vždycky děsně rád, když se kolem něj něco dělo a byl o něj zájem, a bylo celkem jedno, jestli to byl zájem ze strany zloděje nebo někoho z rodiny :-)

0/0
20.8.2011 11:16

Scarlett from Scottland

no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

ale matka dovolila že? Holka na něj sahala dobrovolně a ještě se svolením matky....takže asi smolík pacholík....

0/0
18.8.2011 11:41

iVčera.iDnes.iZítra

Re: no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

Holka na něj sahala se svolením majitele...

0/0
20.8.2011 11:35

Scarlett from Scottland

Re: no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

a máma vedle ní nestála?

0/0
21.8.2011 11:55

iVčera.iDnes.iZítra

Re: no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

Asi ano. Tuhle jste brojila proti tomu, že si děti hladí psy, aniž by se zeptali majitele. Holka je asi slušně vychovaná a zeptala se. Majitel mohl třeba slušně říct třeba "nezlob se, ale nejde to, mohl by tě kousnout, protože tě nezná" nebo něco v tom smyslu. Nelíbí se Vám lidi, co nemají rádi psy, ani lidi, co se jim psi líbí a chtějí si je se souhlasem majitele pohladit...

0/0
21.8.2011 12:17

Scarlett from Scottland

Re: no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

to si asi špatně rozumíme. To je dobře, že se zeptaly, zda si ho mohou pohladit. To já vítám. Taky jsem na začátku vlákna napsala, že je blbé, že majitel řekl, že pes je hodný.... a to že mají "smůlu" bylo myšleno tak, že na psa ale snad sahaly dobrovolně. Když něco dělám dobrovolně, tak přeci nesu následek, vy ne? Pes nikde nelítal na volno a holku nenapadl, jak je klasická všeobecná panika, ale šla k němu sama. Jinak mě se líbí lidé, co mají rádi zvířata a se souhlasem si je pohladí. Ale pak nemůžou šílet, když pes reaguje. Je to živej tvor, ne stroj přece.

0/0
22.8.2011 7:14

iVčera.iDnes.iZítra

Re: no sice je blbé, že pán tvrdil, že pes je hodný

A tak to jo, souhlas

0/0
22.8.2011 8:07

svatáDala

Opět

nějaký "blb", který "machruje s pittem" a ani si jej neumí vychovat;-€ Jak může nechat cizí dítě hladit takového psa? Je to nezodpovědnost majitele!!!!

0/0
18.8.2011 10:28

Scarlett from Scottland

Re: Opět

si děláš prču? a co na něj teda sahá? a proč jí to matka dovolila? 8-o

0/0
18.8.2011 11:42

caymanek

Pit ??

0/0
18.8.2011 9:27

spiq

Re: Pit ??

Pro 90% populace je pitbul obecné označení pro jakékoliv plemeno, které ho jen i zdánlivě připomíná.

0/0
20.8.2011 11:15

Dorotka M.

Doufám, že si děvče vezme ponaučení.

Cizí psi se nehladí. Za úraz potom může matka.

0/0
18.8.2011 8:13

pingu1

..nevi nekdo z pejskaru jak se ma chovat

..dite k cizi hyene..asi,si jednu poridim , maj poradnej stisk...:-P

0/0
18.8.2011 8:03

Antikodex

Holka může být vůbec ráda

že se jí povedlo tomu psovi tu ruky z tlamy vůbec vyndat! Pitbull má ve skusu cca 15 ATM:-P

+1/0
18.8.2011 8:00

Reptornicus

a co měl dělat?

Kdyby řekl ne to by bylo nadávek a urážek že je magor debil a že si ´´honí ego agresivním psem ´´(

kor když má pitbula)! Lidi prostě zblblí trendem ´´hodný pes´´ který rozšířili psí časopisy prostě předpokládaj že pes je  když se k němu vrhnou a jdou ho hladit radostně přivítá taky! Sá mjsem s tím měl mnoho nepřijemností. Prostě moji psi mě chrání a maj nedůvěru k cizím lidem. Čili ke mě nikoho nepustí. Lidí kteří jdou normálně kolem si nevšímaj ale jakmile začne někdo dělat tututu  aj de ho laskat pak reaguje kousancem. Jsou lidi tak drzí že se ani nezeptaj a letí k nim. Moji psi už takhle pokousali několik lidí. Jakmile na ně pes začne štěkat a nepustí je k sobě tak je hned agresivní a já magor. Jednou nějaké děcka běžely k mému psovi a já řval na rodiče at si je zavolaj a oni nic děcko přiběhlo až kmému psovi a zatahalo ho za ocas a pes ho kousl. Samozřejmě na vině jsem byl já. Takže když necháte svého psa hladit a ožene se tak jste blbci když nencháte tak jste taky. Je to zač kruh.

+1/0
17.8.2011 22:33

My.WinCleaner

Re: a co měl dělat?

A co tak nelézt se zvířectvem do lidské společnosti?

+2/0
17.8.2011 23:13

Dorotka M.

Re: a co měl dělat?

RvRv

0/0
18.8.2011 8:12

K.ate

Re: a co měl dělat?

Já mám psisko taky nedůvěřivý, ale tak snad pokud víš, že máš psa, kterej je schopnej se po člověku ohnat, není problém mu dát košík, ne? ;-) Já jsem asi cvok, ale i když je psice prcek, tak pokud si ji jde cizí dítě pohladit, držím ji pro jistotu ještě za obojek a to dítě při tom hlazení koriguju tak, aby ten problém nenastal... I když je fakt, že venku má v 99% případů stejně košík...

+3/0
18.8.2011 7:41

Sprintujici.stonozka

Re: a co měl dělat?

já cizí dítě na svého psa sahnout nenechám, ani náhodou

0/0
18.8.2011 7:46

Dorotka M.

Re: a co měl dělat?

rodiče mají své dítě vést k tomu, že cizí psi se nehladí!

0/0
18.8.2011 8:12

pstrosatko

Re: a co měl dělat?

Já bych sice dítě na tyto vydařené rasy sáhnout nenechala, ale myslíš, že když přiběhne maltézák, bišon nebo klidně i ten masový vrah jezevčík, tulí se a vrtí ocáskem, že bych měla dítě vyzvednout do vzduchu, řvát "nedotýkej se ho" a zdrhat do bezpečí? Nedávno jsem vyběhla večer z baráku, zakopla o metrového knírače a málem přes něho přelítla a světe div se, nezakousl mě, ale mile koukal a vrtěl ocasem. Od té chvíle mám nového psího kámoše na sídlišti.      

8-o

8-o

+1/0
18.8.2011 23:55

viveka

Re: a co měl dělat?

Tak já nevím, když moje pejsky přijde někdo pohladit, tak jsou rádi a vděční. Když se mně lidi zeptají, jestli si je můžou pohladit říkám jasně, oni budou rádi, když se nezeptají taky nevadí, psi jsou rádi za každé pohlazení a dobré slovo i tak. :-)

0/0
18.8.2011 7:52

viveka

Re: a co měl dělat?

Myslím si totiž, že přátelský vztah lidí a psů je přínosem pro obě strany.

0/0
18.8.2011 7:54

Reptornicus

Re: a co měl dělat?

No je přínosný akorát tak pro vrahy a násliníky kteří pak budou vědět že pes nic neudělá. Pes který je na každého hodný je k ničemu. Ono je hezké když pes přátelí s každým ale když vás někdo mlátí a on jen stojí a čumí a ještě se s tím hajzlem snaží zkamarádit tak věřte že nic nebolí tak jako zrata pána ve vlastním psu. V lokalitě kde bydlím je zvýšená koncentrace alkohliků násliníků a cikánů. Fyzicky jsem byl napaden několikrát. Z toho jednou za přítomnosti mého ovčáka který dokázal toho ožralého hajzla spacifikovat a pokousat tak že se ani nemoh postavit. Poliši si ho pak odvedli. Nemít psa nevím co bych dělal bo ten hajzl měl nůž! Čili hodný pes by mi byl k ničemu. Jenže příznivci ´´hodných psů´´ budou furt mlet svoje. Jen oni mají pravdu a my jsme ´´psychopati s agresviníma psama´´. Taky už jich bylo hodně zmláceno a zabito v přítomnosti jejich ´´perfektně vychvaného psa´´ který nic neudělal. Netřeba jich litovat.

0/0
18.8.2011 16:53

viveka

Re: a co měl dělat?

"Pes který je na každého hodný je k ničemu" proboha a kčemu byste chtěl aby byl? 8-o Moji psíci jsou kamarádi a rozhodně bych nedovolila, aby šli do kontaktu s agresivním člověkem. Buď by ten člověk ublížil mému psovi, což v žádném případě nedovolím, anebo by můj pes ublížil jemu a za ten průser s policií a novinama by mi to nestálo a zase by na to doplatil ten pes. Takže mám zásadní pravidlo, jestli má být někdo zraněný, musím to být já. Okamžitě chráním psy svým tělem a nedovolím jim jakkoliv zasahovat.

0/0
19.8.2011 12:56

Reptornicus

Re: a co měl dělat?

Dámo jste normální? Patrně ne. A co uděláte? Necháte se ubodoat? Asi jo že? Vy bohužel demonstrujete to co jsem napsal v předchozím příspěvku.  A to že jste typický příznivec ´´hodného psa´´. Prostě jen vy máte prvadu a my co chcem psa na obranu jsme blbci. Já nemám nic proti tomu že někdo vychovává svého psa jinak než já. Ale nesnáším když někdo mele nesmysly! Vy byste byla ta první kdo by při napadení chtěl pomoc od svého psa. Miĺá zlatá ale důvod proč se staly našimi společníky byla schopnost nás bránit. Jenže vám to nevysvětlím vy si budete fur mlet svoje až do té doby než vám někdo ublíží což je to co vám příznivcům ´´hodného psa´´ přeju. Protože pak až vás nějakej hajzl bude dávit a na zemi znáslinovat a pes bude čumět jak suva z nudlí  a nic neudělá pak teprve pochopíte. Pak si na kecy ´´psychopata s agresivním psem´´ vzpomenete ale to už pro vás bude pozdě.;-O

0/0
19.8.2011 18:45

viveka

Re: a co měl dělat?

Tak jestli zrovna blbci to nevím  ale dost bezohlední jste. Protože jednak pes nemá vůči ozbrojenému muži téměř žádnou šanci, a druhak většina útočníků si rozmyslí zabít člověka ale psa zabije úplně klidně. Takže vy posíláte na smrt tvora který vás miluje a je ochoten za vás zemřít, aby vám někdo nepošramotil pěšinku. Tak nějak to vidím co se týče morálky, přeberte si to jak chcete.

Dále tím, že chodíte po světě se psem schopným útočit na lidi kazíte pověst všem těm, kteří se snaží vycházet s ostatními v dobrém.

V mnoha případech se dá nebezpečným místům a situacím vyhnout, a představte si, že se u nás dožívají vysokého věku i takoví, co žádného psa nemají.

0/0
20.8.2011 10:35

Reptornicus

Re: a co měl dělat?

Babo vy jste s prominutím tak blbá že to snad ani není možný! Pes že nemá proti ozbrojenému muži šanci jo? Jakto že teda si můj ovčák poradil s tím chlapem s nožem. On po ní dokonce tou zbraní sekl ale ona uhla a v další vteříně už byla zakousnutá na jeho ruce a chlap s nožem byl v prdeli! Věřte mi viděl jsem mnoho případů kdy ozbrojení útočníci byli přemoženi psem naprosto bez problémů. On přeci je pes je daleko anatomicky vyspělejší než člověk. A víte proč můj ovčák přemohl toho člověka i když měl zbran? Protože jsem ji to naučil a vycvičil. Má obranářský výcvik protože jsem vytvořil skupinu lidí kterým není jedno jak jsou psi kaženi a cvičíme je pomocí ´´jiné metody obrany´´ než ta která je na cvičištích. Ta zahrnuje i schopnost přemoct ozbrojeného útočníka. Jo situacím se lze někdy vyhnout ale ne vždy. Když na vás jdem chlap s nožem nebo se jím povás ožene co uděláte? Vy mu neutečete ob jste ženská a ted co? Já má psa schopného mě bránit vy nemáte nic.Přeju vám hodně štěstí se psem

0/0
21.8.2011 10:46

pingu1

Re: a co měl dělat?

..kosik se to jmenuje , jinak nebo s nim nelezt mezi lidi...

+3/0
18.8.2011 7:57

Scarlett from Scottland

Re: a co měl dělat?

a proč by nemohl? psy má evidentně na vodítku.... že se někdo přiřítí k psovi a drze na něj bez dovolení sáhne je vrchol stupidity, se kterým se denně sama setkávám. Pes má svůj úkol a to, že si hlídá svého pána....

+1/0
18.8.2011 11:45

pingu1

Re: a co měl dělat?

.. precti si laskave clanek...Rv

0/0
18.8.2011 13:09

Scarlett from Scottland

Re: a co měl dělat?

mám přečteno, ale víte, že reaguji na vás a vy jste reagoval na příspěvek a ne na článek? víte to?  tak si to nějak srovnejte v hlavě 8-o

0/0
18.8.2011 14:13

pstrosatko

Re: a co měl dělat?

a co to máš za pejsánka?

0/0
18.8.2011 23:57

Reptornicus

Re: a co měl dělat?

No konečně někdo kdo to chápe ne jak nějaká vivega.;-D

0/0
21.8.2011 10:48

BinLadin

Re: a co měl dělat?

kosik neni vsemocny..i snim muze pes vazne zranit s trvalymi nasledky....a paradoxne je ze zraneni mechanizmus zraneni kovovym kosikem s naslednym hojenim je delsi nez u ciste rany zpusobene bit pokousanim...

0/0
18.8.2011 16:13

pstrosatko

Re: a co měl dělat?

už mnoho let tu máme vynález zvaný kožený košík

0/0
18.8.2011 23:58

Dorotka M.

Re: a co měl dělat?

skvělý příspěvek. Naprosto souhlasím!

0/0
18.8.2011 8:11

Scarlett from Scottland

Re: a co měl dělat?

já souhlasím, o ohlazování psů a ještě bez dovolení nikdy nepochopím....

0/0
18.8.2011 11:46

BinLadin

Re: a co měl dělat?

Ano lide sahaji casto bez varovani nebo dotazu na ciziho psa,ale prave proto je tam majitel ktery tohle ma resit,pokud tohle resi pes aktivne sam je to hodne na hrane a je jen otazka kdy bude problem,a pak se muze stat ze budete i bez psa,to zase zareaguje dotceny clovek nebo nekdo kdo je snim s odvolanim nakrajini nouzy nebo nutnou obranu a pokud se prokaze ze k napadeni diolso,nebude tamprehnana reakce ze strany obrance nic nenadelate,v techto pripadech i pak hodne zalezi na slovickareni a pravnim vykladu dane udalosti.V lepsim pripade vam psa sice sundaji ale pres prezije stim ze tam bude nejaka nezadouci reakce vyvolana obranou napadeneho....

0/0
18.8.2011 16:10

Reptornicus

Re: a co měl dělat?

A co chceš dělat? Když ti lidi si na něj šáhnou aniž ty to chceš. Můžeš jim říkat co chceš oni stejně neposlechonu. I když jim říkáž že ne stejně si na něj šáhnou a to že ty to nechceš ignorujou. Lidi prostě předpokládaj že když máš psa tak se jim ukloníš a řekneš :´´ano sáhybe můžete si mého psa pohladit´´. A když ten pes pak vrčí a štěká nebo kousne a nepustí jek sobě tak se ještě tváří dotčeně že co si to ten pes dovolil. ´´Král světa´´ si na něj chce šáhnout a on is ještě dovoluje štěkat. A já co si to dovoluju s chodit s ´´agresivním psem´´ po ulici a co jsem si to dovolil nenechat ´´pána krále´´ si na něj šáhnout. Nevíc mě serou otázky typu: ´´kouše?´´ Říkám:´´jo´´ a na dotaz: ´´můžu si ho pohladit?´´ říkám: ´´ne´´. Ale někteří lidi na ně prostě šahaj aniž by čekali na odpověd nebo se ani drze nezeptaj. Asi tak!;-O

0/0
18.8.2011 16:38

pstrosatko

Re: a co měl dělat?

kolik lidí ti už sahalo na vrčícího vlčáka, andersene?

+1/0
19.8.2011 0:02

Scarlett from Scottland

Re: a co měl dělat?

třeba nevrčí předem, ale právě až když se na něj sáhne.... :-)

0/0
22.8.2011 7:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.