Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odposlechy se řešily na poradách, uvedl novinář Murdochova bulváru

V Británii se opět řešil skandál s odposlechy v bulvárním týdeníku News of the World. O odposleších se podle jednoho z novinářů běžně mluvilo na redakčních poradách. A to i za účasti šéfredaktora Andyho Coulsona, pozdějšího poradce premiéra Davida Camerona, uvedla britská stanice BBC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blucher

Právní a mediální pomoc z česka

Panu Murdochovi doporučuji právní a mediální pomoc z ČR. JUDr. Vít Bárta s tím má bohaté zkušenosti a zcela jistě by pomohl.

0/0
17.8.2011 8:02

Lanolin

To panu Murdochovi jistě každý soudný člověk věří

Pan svatoušek o ničem nevěděl? No spíše nařídil najděte, napište a metoda mne nezajímá (to v lepším případě).

+2/0
16.8.2011 20:18

petr_kkk

Re: To panu Murdochovi jistě každý soudný člověk věří

Hlupák se mnohdy pozná dle první věty. Murdoch vlastní: 9 satelitních televizí, 40 televizních stanic, 100 kabelových televizních stanic, 40 knižních vydavatelství, 1 filmové studio a 175 NOVINOVÝCH PERIODIK.

-

Vy byste jistě znal všechny ředitele, jejich případné redaktory a jistě byste byl v obraze co kdo dělá.

Je mi to jasné, hlupák zvládne vše levou zadní.

0/0
16.8.2011 21:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.