Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči pozor, obří loď Malše pojede z Orlíku do Hluboké po silnici

Neobvyklý náklad projede ve středu silnicí mezi Týnem a Hlubokou nad Vltavou. Těžká technika tudy bude převážet pětapadesátitunovou loď jménem Malše. Z Orlíku, kde doposud vozila turisty, ji společnost Českobritská plavební stěhuje na vodní cestu mezi Hlubokou a Budějovicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Semper2

Obrovská lod....

;-D;-D hotová Queen Elizabeth III.

+1/0
16.8.2011 18:40

Scarlett from Scottland

dotaz

to je opravdu ta řeka tak vytížená a fakt jsou zájemci, že Lanna dostane posilu? Já tam totiž bohužel ten parníček neviděla plout ještě ani jednou ;-(

0/0
16.8.2011 12:00

Mirco1

No, to je vskutku obří loď...

... hotová Oasis of the Seas.

+4/0
16.8.2011 10:07

Majkl Najt

Re: No, to je vskutku obří loď...

Tak to jsi me predbehnul, zrovna neco takovyho jsem chtel napsat! :D

0/0
16.8.2011 10:21

ScoutX

Re: No, to je vskutku obří loď...

No už se těšim jak budu muset sedět (stát) 2m nad standardní hladinou aby mě při chytání ryb neošplouchla vlna, kterou bude způsobovat. Tenhle projekt je největší nesmysl a těch 8600 lidí to jenom dokazuje. Řekněme že velmi zhruba spočítáno těch 8600 lidí každý zaplatí stovku, tak i kdyby šlo celých 100Kč na již prostavěné náklady, tak návratnost je něco kolem 930 let. Nemluvě o vybagrovaném dně řeky, které se musí jednou za několik let znovu bagrovat aby lodě projely a dalších nákladech spojených s provozem.

0/0
16.8.2011 10:56

CART09

Re: No, to je vskutku obří loď...

Přesně tak, nadáváme na předražené dálnice, ale tohle je s tím srovnatelné, ne-li horší...

A i kdyby to nakonec propojili s dolním tokem - kdo proboha poveze z Prahy nebo Hamburku do Budějic zboží lodí???8-o

0/0
16.8.2011 11:06

pivak

Re: No, to je vskutku obří loď...

Jen pockejte az nam EU zakaze auta. Jeste radi si poridite lodicky a budeme se pohybovat jak v dobe bronzove. ;-D

0/0
16.8.2011 11:46

ScoutX

Re: No, to je vskutku obří loď...

To opravdu nevím. Moje informace jsou takové, že má jít o čistě turistickou trasu z Budějovic do Prahy (nevím zda jsou zcela správné, protože se tady nikdo nikoho z obyvatel neptal a rovnou začli stavět a bagrovat a ničit.). Ale tak co čekat od člověka jako je Zimola, který měl hned po svém zvolení v plánu zrušit Dům dětí a mládeže aby si mohl ve vile po něm zařídit kancelář.

0/0
16.8.2011 16:04

lojza kotleta

návratnost?

Pozor na jednu zásadní věc. Celé to zaplatili daňoví poplatníci [>-] EUa návratnost počítáte soukromému subjektu!!! Rv

Lodě tam zatím provozuje neprůhledná společnost Českobritská plavební s.r.o. a Českobudějovická plavební a.s. (múžete se podívat do OR).

Takže daňoví poplatníci vybudují něco, z čeho pak těží čistě soukromé subjekty...

Každý co tam zatím jel stál daňové poplatníky 100.000 Kč!!! (samozřejmě se to takto nedá počítat - odpis investice je v desítkách let a s přibývajícím počtem návštěvníků to číslo klesá, ale i tak je to strašné)

0/0
16.8.2011 23:34

ScoutX

Re: návratnost?

Nějak nevěřím, že by číslo návštěvníků stoupalo. Z Budějovic až na Hlubokou se pluje umělým korytem, takže nic k vidění a za hlubokou, co bylo krásné, to zničili kvůli cyklostezce. Inu ČSSD dělá vše pro lidi, jak se říká. Zimola by se měl stydět.

0/0
17.8.2011 7:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.