Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bůh je největší, jásají libyjští povstalci po proniknutí do Závíje

Libyjští povstalci vyvěsili vlajku v centru strategického města Závíja. Už jednou ho ovládali, pak ho ale dobyly zpět Kaddáfího jednotky. V sobotu se vzbouřencům podařilo v rámci nejdramatičtějšího postupu za půl roku probít do středu města. Pokud ho ovládnou, prakticky odříznou Tripolis od světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jack Aspirin

Já taky jásám - po proniknutí..................

!;-D;-D

0/0
16.8.2011 8:20

Lady Lucy

Pro speciálně retardované jako je Taras Blba

http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2011/04/28/pleitgen.libya.gadhafi.fighters.cnn?hpt=T2

No ale vlastně ono je tohle lež:-) a nikoho Kaddáfí neozbrojil:-)

+1/0
16.8.2011 2:26

traktorista operator

Libyjští povstalci jsou na dohled Tripolisu

http://www.rozhlas.cz/zpravy/afrika/_zprava/libyjsti-povstalci-jsou-na-dohled-tripolisu--934706R^:-)

0/0
15.8.2011 22:40

petrmoudry

Je třeba ozbrojit lidi

a nenechat se připravit o výsledky revoluce z roku 1969, už se sápou po bohatství Libye...

0/0
15.8.2011 19:19

Taras Bulba

Re: Je třeba ozbrojit lidi

Podle Kaddáfího a zdejší Timurovy party jsou přece ozbrojení už někdy od dubna. Nebo že by plukovník svým až za hrob věrným Libyjcům přece jen až tak moc nevěřil? ;-D

0/0
15.8.2011 19:27

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi

Ozbrojit lidi podle Tebe znamená jim nevěřit, ty jsi zvláštní člověk, když to takto chápeš....

0/0
15.8.2011 19:33

Taras Bulba

Re: Je třeba ozbrojit lidi

Tak dobře, speciálně pro mentálně retardované diskutéry tu poslední větu rozvinu:

... Nebo že by plukovník svým až za hrob věrným Libyjcům přece jen až tak moc nevěřil, a zatím je pro jistotu radši neozbrojil? ;-)

0/0
16.8.2011 1:06

greenalien

Re: Je třeba ozbrojit lidi

Já myslel že plukovník již lid ozbrojil, a ten teď žene své nepřátele od ulice k ulici? Jsem zmaten!

0/0
15.8.2011 19:46

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Je potřeba vyhnat tu chátru z Libye, to je jasné... a teď mám na mysli ten památný projev z 89-roku..... budou vás strašit nezaměstnaností, budou vás strašit zdražováním, že u nás bude kapitalismus, ničemu takovému nevěřte, nebudeme členy žádné útočné aliance.......sním o společnosti sociálně spravedlivé..... trochu to parafrázuji, ale jádro toho je jasné...ha, ha, ha, a toto tu být prý nemělo, vážení Libyjci zapomeňte na svoje výhody, které máte, připravuje se na vás neviditelná ruka trhu, a bankrotující zadlužená společnost, studenti si všechno budou platit, už jsou lační po kořisti, jen tak dále, ha, ha, ha....

0/0
15.8.2011 20:21

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Z diskuze na www.ceskenoviny.cz

Goody |registrovaný|: Bohužel máte pravdu. Se stejnou závistí se dívají zadlužené evropské státy na prosperující a Libuji s vysokým životním standartem. [Reaguje na: Prospektor, závist je to, co žene nemajetné američany do války]

Kaddafiho požadavek aby mu zaplatily dluhy do 2012 není nic nenormálního a pokus Západu ho zavraždit a zbavit se tím dluhů není nic jiného než loupežná vražda. Blbým se ovšem musí servírovat propaganda o zločinném teroristovi Kaddafim. []

15.08.2011 17:35 | Reakcí: 1 zobrazit |

Reagovat

0/0
15.8.2011 20:57

greenalien

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Kaddáfího požadavek zaplatit dluhy do 2012? Na to bych se rád podíval, můžete udat odkud na to ten člověk přišel?

0/0
15.8.2011 23:15

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

jo, udat...... zajímavé, od slova udávat...

0/0
15.8.2011 23:20

greenalien

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Ano, například udávat kurz. Co tím chtěl básník říci?

0/0
15.8.2011 23:24

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

jo, jo udavači byli u nás vždycky....

0/0
15.8.2011 23:37

greenalien

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Vy jste snad opilej, člověče! ;-D

0/0
15.8.2011 23:44

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

pouze rozvíjím vaši slovní zásobu, když používáte slůvko udat, tak koho co asi napadne. ha, ha, ha....

0/0
16.8.2011 4:27

Lady Lucy

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

R^:-) jenže on si do svých "úst" (cenzor - snažím se :DDDD) nevidí;-D;-D

0/0
16.8.2011 4:49

greenalien

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Udavače halt jako první napadne udávání lidí. Za to si ale můžete sám.

0/0
16.8.2011 5:18

petrmoudry

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

jo, povídejte, jo halt, vy máte zajímavou slovní zásobu, asi víte kdo používal slůvko halt.... ale slůvko udat něco, jste použil první vy, za to si můžete sám....

0/0
16.8.2011 8:03

Taras Bulba

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Odkdy se dá zbavit mezinárodního dluhu tím, že nechám zavraždit vedoucího představitele země, které jsem dlužen? 8-o

Notabene, odkdy se dá zbavit mezinárodního dluhu tím, že zabiju (dle interpretace Timurovy party) řadového občana věřitelské země - bezvýznamného staříka bez jakýchkoli pravomocí? 8-o

Soudruzi soudruzi, vy jste to asi dnes na té pévéesce rozjeli hodně přes čáru. Přišla ke slovu i brzdová kapalina? :-)

0/0
16.8.2011 1:16

Lady Lucy

Re: Je třeba ozbrojit lidi a vycvičit na na obranu země

Když jde o změnu režimu a je to třeba domluveno tak proč ne?8-o

Tak proč tady píšeš že o vedoucí představitele země a hned v druhé větě o řadovém občanu věřitelské země?8-o

To tady nikdo nikdy nepsal, ale Tebe chybí asi kyslík tam nahoře (víš kde) aby ty tvoje příspěvky měly aspoň trochu smysl:-)

0/0
16.8.2011 2:47

Dabi

Takže

padesát teroristů za pomocí agresora NATO bude útočiti na Tripolis

0/0
15.8.2011 15:42

Taras Bulba

Re: Takže

To bude ovšem husarský kousek, když 50 chlapů bude obsazovat milionové město. Už přímo v živých barvách vidím, jak jeden "terorista" s kalachem drží v šachu 20.000 Kaddáfího věrných, taktéž ozbrojených minimálně kalachy. Jo pardon, zapomněl jsem na zlá letadla NATO, která zeshora přesně rozpoznají kdo je kdo a těch 20.000 protivníků v případě náznaku odporu vůči tomu jednomu "teroristovi" okamžitě anihilují, nejlépe bílým fosforem nebo napalmem.

Bylo by to pro zasmání, ale skutečnost, že celá Timurova parta podobnému scénáři bezvýhradně věří, je spíš k pláči.

;-( ;-D

0/0
15.8.2011 18:00

Lady Lucy

Re: Takže

A on pise ze budou obsazovat Tripolis? Utocit a obsazovat je trochu rozdil, snad Ti jednou dojde jaký :D

0/0
15.8.2011 18:06

Taras Bulba

Re: Takže

Aha, a všechna ta města, která rebelové kontrolují, a která podle tvých spolubojovníků dobyli stylem "NATO zničí- rebelové obsadí", tak ta také vlastně neobsadili a jen tam permanentně útočí? :-)

A pořád jsi Lucinko neodpověděla na můj jednoduchý dotaz. Jsem ozbrojen, když se mi na zádech houpe AK-47 nebo začnu být ozbrojen teprve tehdy, až z něj začnu střílet? Jestli jsem ale necitlivě vybral příliš vysokou hladinu IQ potenciálního respondenta a ta tvoje na to nestačí, tak to nech bejt. ;-D

0/0
15.8.2011 18:22

Lady Lucy

Re: Takže

Tvoji otazku jsem jeste necetla, jestli jsi psal nize, to se obcas stava :D

0/0
15.8.2011 18:27

Lady Lucy

Re: Takže

Takze se bavis o Tripoli nebo treba malem mestecku Adzebabije :D

0/0
15.8.2011 18:28

Taras Bulba

Re: Takže

Nebo třeba o prťavé Misurátě. :-)

0/0
15.8.2011 18:40

Lady Lucy

Re: Takže

Tak mi ted dokaz ze Misuratu ovladaji rebelove ;-)

0/0
15.8.2011 18:44

Taras Bulba

Re: Takže

Proč bych se namáhal, když stejně žádnému důkazu nebudeš věřit? ;-)

0/0
15.8.2011 18:54

Lady Lucy

Re: Takže

A proč se se mnou namáháš ''diskutovat''? Diskuze v uvozovkach samozrejme.

0/0
15.8.2011 19:04

Taras Bulba

Re: Takže

Já s tebou? Snad ty jsi reagovala na mě. Každopádně občas takto "zpohlavkovat" pár antiami prosťáčků není nikdy na škodu. ;-)

0/0
15.8.2011 19:10

Lady Lucy

Re: Takže

A to znamena, ze musis reagovat? Cili vlastnimi slovy reagujes jen na to co se Ti chce, a zpohlavkovat, co jsi tady jako dokazal;-D

0/0
16.8.2011 2:24

Lady Lucy

Re: Takže

A kromě toho když byly teroristické útoky v USA na dvojčata, tak kolik lidí tehdy zvládlo ublizit? Bylo tech teroristu tisice?

0/0
15.8.2011 18:25

Taras Bulba

Re: Takže

A co teprve taková atomovka, že? Tam jeden pilot dokáže bez problémů zabít i miliony lidí.

Když ovšem chceme, abychom získali kontrolu nad městem s civilními obyvateli, a aby to město zároveň zůstalo v použitelném stavu, tak ani technolgie WTC ani technologie atomovka moc použitelné nebudou. Nečekám ovšem, že by ti to kdy docvaklo. ;-)

0/0
15.8.2011 18:39

Lady Lucy

Re: Takže

A to chteji rebelove, kt. podle HWG rabuji a vrazdi cerne obyvatelstvo a priznivce rebelu? Urcite necekas, a dobre se znas, ze by se Tobe kdy rozsvitilo :D

0/0
15.8.2011 18:43

Taras Bulba

Re: Takže

Jo ták, rebelové chtějí v každém městě kromě černochů vyvraždit všechny své příznivce a nechat naživu jen kaddáfíovce. Z rebelů se nakonec vyklubou skrytí kaddáfího agenti, kteří za pomoci hloupých bělochů z NATO čistí zemi od nearabů a zároveň od všech plukovníkových odpůrců. To je přímo ďábelský plán. ;-D

0/0
15.8.2011 18:52

Lady Lucy

Re: Takže

A Ty jsi to vsechno prokouknul :D Opravdu bys mel do politiky, dalsi trouba by tam nemel chybet.

0/0
15.8.2011 19:06

petrmoudry

Re: Takže

To je teda fakt trouba, to s Tebou souhlasím, takový by měl jít do politiky.....

0/0
15.8.2011 19:17

Geo_ch

Re: Takže

Jasanek, prestan nam tu delat do Heczkovy, nerikali jsme ti, ze ti ten jeji hrdinskej kamarad muze usmiknout dyni? Jo abych nezapomnel. Uz mate tu klubovnu uklizenou? Bylo to tam po te schuzi citit jak v beduinskem stanu. Tak bacha na to jo.;-€

0/0
15.8.2011 20:13

Lady Lucy

Re: Takže

;-D

0/0
16.8.2011 2:48

Lady Lucy

Re: Takže

A jen tak mimochodem pochybuji , že Ti někdy docvakne, že by atomovka skončila jakákoliv podpora této agrese NATO, možná až na Tebe a pár "placených" jedinců

0/0
16.8.2011 4:22

Lady Lucy

Kaddáfí tady byl před 6 měsíci, je tady stále a snad i bude

http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5gLA3kIZAHWfvetMxBo3cVvSBvKDA?docId=CNG.1654077cc4192dd59b39294868953d77.661

0/0
15.8.2011 14:22

Lady Lucy

http://www.youtube.com/watch?v=Y-ilsFyGS4U

Demonstrace na podporu Kaddáfího v Ben Waleed, místo nejpočetnějšího kmene v Libyi, Warfalla (je jich přes milión)

0/0
15.8.2011 13:54

traktorista operator

Re: http://www.youtube.com/watch?v=Y-ilsFyGS4U

to jsou muslimové stejně jako ty jsi muslimkaR^;-D

0/0
15.8.2011 13:56

Lady Lucy

Re: http://www.youtube.com/watch?v=Y-ilsFyGS4U

Rebelové muslimové nejsou?

0/0
15.8.2011 13:57

traktorista operator

Re: http://www.youtube.com/watch?v=Y-ilsFyGS4U

jsou, jako tyR^;-D

0/0
15.8.2011 14:02

petrmoudry

Re: http://www.youtube.com/watch?v=Y-ilsFyGS4U

Dokud jsme vyhráváme v našich myslích, tak nás nikdo neporazí..... venceremos.... nikdy se těm zločincům nevzdáme...

0/0
15.8.2011 14:17

traktorista operator

Nassr al-Mabrouk Abdullah

Nassr al-Mabrouk Abdullah s devíti rodinnými příslušníky opustil LibyiR^:-)dělal tam ministra vnitraR^;-D

0/0
15.8.2011 13:51

traktorista operator

Káhira

Libyjský ministr vnitra dnes přiletel do Káhiry i s rodinnými příslušníkyR^;-D

0/0
15.8.2011 13:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.