Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Republikáni poprvé změřili síly v boji o Bílý dům, vyhrála Bachmannová

Američtí republikáni mají za sebou první důležitý předvolební střet. V Iowě se v sobotu konalo volební shromáždění, při kterém si voliči vybírali nejlepšího kandidáta. Vítězně z něj vyšla zastánkyně konzervativního hnutí Tea Party Michele Bachmannová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

UPA Laborec 25

doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

experimenty a zvoli navrat k tradicnim konzervativnim krestanskym hodnotam

+3/0
14.8.2011 15:16

Sharpe

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Zatim to vypada, ze Obamu bude tezke porazit. 46 procent americanu neplati dane z toho znacna cast pobira nejakou statni pomoc, ty budou za Obamou, cernoci ho budou volit, bez ohledu na jeho politiku, zrovna tam muslimove, vetsina zidu, latincu a znacna cast zen. Takze  proti nemu bude jen bila stredni trida platici dane a tech neni dost na zvoleni. Doufam ze se mylim.

0/0
14.8.2011 19:12

UPA Laborec 23

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Ale jo, ja souhlasim, ze to bude tezke. Uz zive mam pred ocima, jak tem vsem, cos tak hezky popsal, zase naslibuje hory doly. Politici jsou vsude stejny. Muj subjektivni nazor je, ze by mohli ve prospech republikanu rozhodnout Hispanci. Jsou to v drtive vetsine krestani, zejmena pak katolici. Na rozdil od tebe tedy budu, s dovolenim, doufam, ze se mylit nebudu :-)

0/0
14.8.2011 19:26

djrhedy

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

A až přijde ten konzervativec, to teprve nastanou ty správné světlé zítřky ;-D Sorry ale v principu je to téměř jedno, státní kasa je prázdná a s tím neudělá nic ani kdokoli z konzervativců.

0/0
14.8.2011 19:47

Sharpe

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Takze je lepsi tam nechat Obamu.

0/0
14.8.2011 20:03

dana33

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Obama je  vzdelany a inteligentni.

+3/0
14.8.2011 21:32

1000101111001100

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Ano, jeho PR oddělení to tvrdí, přestože se to doposud neprokázalo. No nic, nechme to někde v kategorii dokazování, kde se Obongo vlastně narodil...

0/0
14.8.2011 23:25

Sharpe

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

No a proto se neda ocekavat, ze se neco udela s ochranou hranic a ilegalnimi emigranty. Kdo by jeco takoveho udelal, ztratil by definitivne hlasy latincu

0/0
14.8.2011 20:02

rigel

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

A jakou skodu cini v USA ti ilegalni emigrati? Pracuji na polich na Floride sklizi pomerance,prace na ktere se zadny domorodec nenajde.

+2/0
14.8.2011 20:28

dana33

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Moc se mnozi.

0/0
14.8.2011 21:39

rigel

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Ilegalove o kterych mluvim nemuzou  na mnozeni v USA pomyslet.Vetsinou jich bydli nekolik v maringotce,jednotlivci si nemohou dovolit platit byt.Rodinu nechaji doma v Mexiku apod.kam posilaji penize.Byt v USA s rodinou by bylo pro ne take riskantni,snadneji by je chytli a poslali zpatky.

+2/0
15.8.2011 2:43

dana33

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Jaky je experiment nemocenske pojisteni pro vsechny. Doufam, ze jste si uroven tech volicu v televizi prohledl. Nevzdelani pivni lidi s nadvahou a primitivnimi zpusoby. Ti veri asi opravdu, ze pochazime z Adama a Evy a neprecetli za cely zivot jednu knihu. No jo, kazdy dostane vladu, jakou i zaslouzi. Pan Bush byl take bojovnikem za krestanske hodnoty a zacal par valek, ktere Ameriku staly urcite vic nez socialisicke experimnty. Mimochodem jeho demokraticky predchudce mu predal vyrovnany rozpocet,

+2/0
14.8.2011 21:31

UPA Laborec 23

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Jeho demokraticky predchudce mj. rovnez valcil - Kuvajt, Srbsko,... Jen tak na okraj...

Na ty protikrestanske vypady reagovat nehodlam

0/0
14.8.2011 22:49

rigel

Re: doufam ze Americany presly choutky na socialisticke

Za Kuvajt valcil Bush starsi,Clinton obcas pokracoval s bombardovanim Iraku.

+2/0
15.8.2011 3:20

Alein

Špatná zpráva

Škoda, že to nevyhrál Ron Paul, dle mého je to jediný normální konzervativní politik který v USA zbyl.

0/0
14.8.2011 15:12

Sharpe

Re: Špatná zpráva

Obana by to uvital.

0/0
14.8.2011 19:13

rigel

Re: Špatná zpráva

Obama je unaven byt presidentem?

0/0
14.8.2011 20:31

rigel

Re: Špatná zpráva

Pravda, zapomel jsem,ze za Obamou by se postavila neokonservativni warparty ktera ovlada mainstream media.

0/0
14.8.2011 20:56

bodristarci

Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Michele Bachmann neni zadny tea party konzervativec, ale prachobycejny neokonzervativec typu George Bushe. Bachmann je posedla Israelem a Bibli. Nema rada homosexualy. Jeji muz vlastni kliniku, kde udajne leci homosexualitu. Tato klinika dostava penize z federalnich dani! Bachmann se nekolikrat vyslovila, ze by nemela problem s bombardovanim Iranu a dalsich zemi. Take se vyslovila, ze USA MUSI za kazdou cenu branit Israel, protoze jim to nakazuje Buh v bibli. Bachmann neni racionalne uvazujici clovek nybrz krestansky fundamentalista. Ctenarum doporucuji si vyhledat VIDEA ze ctvrtecni prezidentske diskuze v Iowe. Ron Paul tuto diskuzi jasne vyhral jak konec koncu doklada hlasovani. Bohuzel, mainstream media o tom jaksi zapomela informovat. Stejne jako Idnes zapomela informovat o tom, ze Ron Paul skonci druhy za Bachmann jen o pouhych 170 HLASU!!!!! Vysledky je mozne naji na intrenetu. O tom jaksi Idnes neinformuje....

+5/0
14.8.2011 13:42

čuník007

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Nevím kdo je to Bachmann, ale vím, že tomu co mi předhazují média nemám věřit, nejspíš Bachmann má být takový republikánský Obama.

U mě už dávno zvítězil Ron Paul.

0/0
14.8.2011 13:48

tyraelid

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Ron Paul je takova obskurni postavicka se ztrestenymi napady ktereho nikdo nebere vazne. Neco jako Petr Cibulka u nas.

0/0
14.8.2011 14:08

Qlk

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Jako Petr Cibulka? Tak to se v tom fakt moc nevyznáte. To jste si přečetl v nějakých našich novinách, ne? ;-D;-D;-D;-D

0/0
14.8.2011 14:15

Stein-X

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Proto je kazdou chvili na CNN, Fox nebo NBC.Bez si radeji koupit maly byt v Praze ty jeden obchodniku.;-D

0/0
14.8.2011 14:31

tyraelid

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Z Cecha mulvi zavist co? Ja tri byty a ty furt hypoteka na 35 let. Ron Paula je kombinace Sladka a Cibulky. Podle toho vypada i jeho podpora ;-D;-D;-D;-D

0/0
14.8.2011 14:48

Stein-X

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Nevyadruj se k necemu, cemu absolutne nerozumis.

0/0
14.8.2011 14:53

sipak007

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Ron Paul je jeden z mála politiků, kteří jsou názorově dlouhodobě konzistentní a rozumí hlouběji ekonomickým vztahům, roli státu a osobní svobody v nich. To, že v období vymývání mozků všemožnými politickými a ekonomickými šarlatány, je jeho pozice extrémní není divu. Před rokem 2008 bylo extrémní tvrdit, že stav americké ekonomiky je neudržitelný, že vývoj nemovitostního trhu povede ke krachu. Přesto od roku 2003 bylo některým "extremistům" zřejmé, že vládní intervence vytvářejí na trhu velku nerovnováhu (citace viz 2min 20s) http://www.youtube.com/watch?v=Kgxn4pD08s4&feature=player_detailpage

Pro porozumnění názorovému pozadí Rona Paula doporučuji jeho přednášku z roku 2006, kterou přednesl v Praze na pozvání jednoho českého prezidenta http://www.youtube.com/watch?v=lLoDMv4XsWw. Pak můžeme diskutovat.

0/0
14.8.2011 16:52

Fehrenheit 451

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela.

ty jsi taky zvlastni ;-D

0/0
14.8.2011 20:33

rigel

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Pozor! Kdo zde na diskuzi fandi Ron Paulovi, musi byt komous,antiami a mel by se odstehovat do Severni Koreje.

0/0
14.8.2011 20:39

fearofthe

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Njn..svatá pravda... Já jsem byl ráno kamenován za to, když jsem mluvil o klerofašistech.. Buď bude prezident Ron Paul, nebo lze s klidem říct, že Američané nemají všech pět pohromadě..

0/0
14.8.2011 16:58

Sharpe

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Pokud bude kandidovat Ron Paul, tak to Obama vyhraje

0/0
14.8.2011 19:15

rigel

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Asi mas pravdu. Antiwar Ron Paul by se asi tezko nechal manipulovat neokonservatisty (warparty) kteri ovladaji mainstream media.

0/0
14.8.2011 20:52

dana33

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Jak uz jsem nahore jednou napsala, kazdy dostane vladu, jakou si zaslouzi. Buh chran Ameriku, pred takovymi pomatenci.

0/0
14.8.2011 21:38

duhacenzor3

Re: Rad bych doplnil par udaju, ktere Idnes zamerne opomela...

Pokud je Bachmannová opravdu taková, jakou ji popisuješ, pak přesně takový člověk by měl stanout v čele USA i celého svobodného světa. Bachmann forever

0/0
15.8.2011 7:52

zlomená lopata

Američané zdá se pochopili,

v jaké žumpě končí levicová skluzavka!

+2/0
14.8.2011 11:08

zVysociny

Re: Američané zdá se pochopili,

Nevis o cem blabolis.

0/0
14.8.2011 19:46

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Ron Paul jedině..

Ten by snad mohl USA dát do pořádku..

0/0
14.8.2011 10:54

duhacenzor3

Re: Ron Paul jedině..

Ano, chápu, poslední nadějí levičáků je "republikán" Ron Paul - to než on je i Obama miliónkrát lepší.

0/0
14.8.2011 12:19

martink077

Re: Ron Paul jedině..

Ron Paul je naděje levičáků? Ty jsi blázen? Víš vůbec něco o tomhle chlapovi? Evidentně vůbec nic. Podívej se třeba na jeho návrh dańové politiky. To není moc levicový;-D;-D;-D Ale já chápu, že jsi se dostal jenom ke stažení vojsk z Afghánistánu a nevměšování se do Íránskýho jadernýho programu a stačí ti to k tomu aby jsi ho označil za levičáka ;-D;-D;-D

0/0
14.8.2011 12:25

duhacenzor3

Re: Ron Paul jedině..

Ano, četl jsem celý jeho program, včetně chladnokrevného plánu na likvidaci US měnového zlata a zničení dolaru jako měny, soudruhu. Paul je váš. Ještě více váš než Obama s Al Gorem, Kerrym a Carterem dohromady.

0/0
14.8.2011 12:31

Stein-X

Re: Ron Paul jedině..

Nedelej ze sebe hlupaka

0/0
14.8.2011 13:39

rigel

Re: Ron Paul jedině..

Ron Paul by chtel zlikvidovat Feds(Federal Reserve System).Co to placas o nejakem menovem zlatu a zniceni dolaru? Kde jsi na to prisel?

0/0
14.8.2011 21:11

Lev--_z-_Rožmitálu

Re: Ron Paul jedině..

a kdo je ten správnej republikán?

komouši buš s reganem?;-D

0/0
14.8.2011 13:57

Qlk

Re: Ron Paul jedině..

Buš s reganem? 8-o8-o8-o Proč ze sebe tak rád děláš osla skoro v každé diskusi??? ;-D;-D;-D

+2/0
14.8.2011 14:16

Libcin

Výsledky

Tady něco nehraje ! http://www.topix.com/issue/fox/gop-debate-aug11

0/0
14.8.2011 10:26

král Jelimán

Re: Výsledky

Proč by něco nehrálo? Je všeobecně známým faktem, že Ron Paul má nepoměrně více sympatizantů mezi mladými vzdělanými muži. V politických anketách na internetu tak každoročně poráží kdekoho.... a v reálu je mu to platné jak mrtvému zimník. To má být tedy důkaz nějakého ovlivňování či snad podvodu?

0/0
14.8.2011 11:21

čuník007

Re: Výsledky

FED a globální banksteři s mediálním impériem udělají všechno možné, aby Ron Paul nevyhrál.

0/0
14.8.2011 13:32

vransen

Co může Tea Party vyloženě pokazit?

Ve srovnání s socialistou Obamou, který zadlužil USA během neuvěřitelně krátké doby ze 70% DPH na 100? USA přitom přišly o svůj historický rating a člověk se jenom ptá, co tam ten "afroameričan" ještě nadělá za škody?

+2/0
14.8.2011 10:19

net.Xtreme V.

Re: Co může Tea Party vyloženě pokazit?

DPH;-D;-)

0/0
14.8.2011 10:20

vransen

Re: Co může Tea Party vyloženě pokazit?

Ooooops, soráč, sem se přehlédl.

0/0
14.8.2011 10:23

Vedoucí kolotoče

Re: Co může Tea Party vyloženě pokazit?

V Americe DPH neexistuje. Maji tam pouze Sale Tax v radech desetin a jednotek procent, a navic je odvozena jen z retailoveho prodeje koncovemu spotrebiteli, nikoliv z pridane hodnoty, ktera se kumuluje X-krat behem vyroby a distribuce zbozi jakehokoliv druhu, jako je tomu v EU v pripade VAT anebo v CR v pripade DPH.

0/0
14.8.2011 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.