Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z občanského zákoníku zmizelo registrované partnerství, kritizuje ČSSD

Z gayů a lesbiček dělá nový občanský zákoník občany druhé nebo nižší kategorie, tvrdí místopředseda ČSSD Jiří Dienstbier. V základním kodexu občansko-právních vztahů není totiž žádná zmínka o registrovaném partnerství. "Podle mých informací vypadlo na tlak konzervativní části ODS," řekl Dienstbier.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antiodborář

Nedůležitý člověk

Nedůležitý člověk,který nic pozitivního nevymyslil a sedí tam jenom proto,že na něm ulpěla trochu sláva jeho taty Dientsbiera ,nebo Milouševiče Zemanoviče!:-P;-D!!

+2/0
14.8.2011 10:36

zupan

jeste

...chce udelat obcany druhe kategorie... To by mne zajimalo, v jake kategorii jsou cikani, zide, arabove, proste vsechny narody a narodnosti, nebo treba heterosexualove? Kdo cleni obcany na kategorie. Obcansky zakonik urcite ne, ale pan Dienstbier ano, a to zcela verejne. Co je mi znamo, maji homosexualove uplne stejna prava jako heterosexualove. Nebo maji nekam zakaz vstupu, ci nesmeji navstevovat skolu atd.? Tim, ze nejsou schopni plodit deti (zaplat panbuh za to), nemaji pravo na snatek a vychovy i cizich potomku a to je snad v poradku. Take vyhody vznikle spolecnym souzitim mohou byt reseny pohou smlouvou mezi temito dvojicemi a ne dovolavanim se nejakych zakonnych vyhod, ktere maji normalni obcane.

0/0
13.8.2011 9:06

zupan

Ale

to je pozitivni zprava. Registrovane partnerstvi by nemelo mit oporu v zakone, stejne jako davani deti do vychovy gay a lesbickym parum.

0/0
13.8.2011 8:57

nenovak

Sociálním demokratům se nějak nedaří.

Sobotka je opravdu slabý. Palas je zloděj. Dienstbier je především pravdoláskař a pak až sociální demokrat. Přitom by se zdálo, že je příznivá doba na kritiku vlády. Nic takového se vůbec neozývá, maximálně od VV (paradox) a od přisprostlých odborářů. Jinak si myslím, že ten Sobotka je asi naivní trouba, když trvá na dodržování programu, o kterém musí být každému soc. demokratovi jasné, že je utopický a že slouží jen jako prostředek k dostání se k lizu. Však už taky Sobotkovi ten Palas názorně vysvětlil, jak se to má s tou materialistickou dialektikou.

0/0
13.8.2011 7:15

třetí milenka doktora Krysy

Táta v hrobě rotuje

:-/

+1/0
13.8.2011 2:08

petacx

NEOMARXISMUS a Marxismus V TEORII A PRAXI = homosexualismus

NEOMARXISMUS V TEORII A PRAXI = homosexualismus, pedofilie a sexuální výchova. Kulturní válka a kulturní revoluce   (aneb co na to FEMINISTKY ??? )   ;-€

-

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/6815-neomarxismus-v-teorii-a-praxi-homosexualismus-pedofilie-a-sexualni-vychova-kulturni-valka-a-kulturni-revoluce.aspx

-

Komunisti / Socialisti se prevleknou za kohokoliv v zajmu ... ;-€

+2/0
12.8.2011 23:47

petacx

Re: NEOMARXISMUS a Marxismus V TEORII A PRAXI = homosexualismus

pokud se podivam na web ČSSD 8-o  (http://www.cssd.cz/nase-strana/zahranicni-partneri/) tak jsou cleny Socialistické internacionály R^

-  a kontrolni otazka: Kdo socialistickou internacionalu zformuloval  ci byl hlavni IDEOVY vudce. Aktualni Vudce je Papandreu - ano spravne ten z Řecka  ;-€

http://teorie.komsomol.cz/dila.html

0/0
12.8.2011 23:49

villík

Když teď čtu Dienstbiera, tak mě napadá, že by se mělo....

...říkat "socialistický homosexualismus".

+2/0
12.8.2011 21:53

blahf

bože dej aby gay pride 20011

bylo zároven i poslední.

+4/0
12.8.2011 20:33

Pribinacek

Re: bože dej aby gay pride 20011

Při organizování jednou ročně to znamená ještě 18000 Gay Pride. Tak s tím souhlasím :-)

0/0
13.8.2011 9:11

ZabakKvak

Je opravdu smutné ...

0/0
12.8.2011 20:27

BoaBo

Smutné, tímhle prohlášením

ztratil všechny sympatie, které dosud získal.

0/0
12.8.2011 20:01

blahf

čssd zřejmě zase ztrácí

a tak si chce nahnat preference ale těch 4 procenta jsou trošku málo né.

0/0
12.8.2011 19:25

blahf

právo na výhody by měli mít

především řádné heterosexuální rodiny aby nemuseli své děti vychovávat v chudobě.

+2/0
12.8.2011 19:19

Meteorolog

Jsem pro zrušení registrovaného partnerství pro homosexuály

Nesouhlasím s tím, aby menšina s genetickou odlišností od majoritní společnosti vyžadovala zvláštní zákony pro sebe. Nejsou nic víc než ostatní lidé. Se svými fanatickými homosexuálními vůdci nám neustále předvádějí jak jsou hrdí a obviňují nás, že nejsme k nim dostatečně tolerantní. Popravdě řečeno, už mě to štve!

Ať si doma a ve svých klubech dělají, co chtějí. Pochod Prahou a reakce veřejnosti na něj, bude zase jen vodou na jejich mlýn, aby mohli obviňovat společnost, že je k nim nespravedlivá. A výsledek? Na jejich nátlak jim budeme dělat další ústupky, že?

+2/0
12.8.2011 19:04

Al Pajda

Re: Jsem pro zrušení registrovaného partnerství pro homosexuály

Ideální kombinace - rom bukvice ;-D

0/0
12.8.2011 19:35

van de velwideeck

Nie je tento JDjr trochu prihriaty?

+1/0
12.8.2011 18:31

Al Pajda

Tak teď se ČSSD ukázala

jako homopartaj. Tak už víme, odkud vítr vane ;-D;-D

0/0
12.8.2011 18:31

wrangler

Re: Tak teď se ČSSD ukázala

Každý volič dobrý!;-D

0/0
12.8.2011 19:08

Al Pajda

Re: Tak teď se ČSSD ukázala

Jen jestli to druhé "S" ve zkratce neznamená "sexuálně" ;-D

0/0
12.8.2011 19:34

kukvykuk..

Tak

a tady to máte homo, kdyby jste byli v klidu a nenárokovali si čím dál víc, žádné registrované partnerství by se vám určitě nezrušilo, patří vám to.

+1/0
12.8.2011 18:00

blahf

ano toto je krok správným směrem

zatoto by jsme měli naši zákonodárcům poděkovat.

+2/0
12.8.2011 17:53

kukvykuk..

Re: ano toto je krok správným směrem

Velice jim děkuji.R^

0/0
12.8.2011 18:00

Al Pajda

Re: ano toto je krok správným směrem

Ano, je to krok správným směrem. Ale v naší banánově demokratické republice určitě brzy přijde na popud termoaktivistů náprava.

0/0
12.8.2011 18:45

jarous76

Prijde mi

ze to poskakovani kolem homosexualu se dost zacina podobat poskakovani kolem nasich nejmenovatelnych spoluobcanu.

Cim vic se hyperkorektni populiste snazi prosazovat sve "pravdy" tim vetsi procento populace je vuci dane mensine vice a vice negativne vyhraneno.

+2/0
12.8.2011 17:38

pettyo

Re: Prijde mi

Je to tak. Říká se tomu pozitivní diskriminace. Přesně o tom ostatně mluvil Klaus.

0/0
12.8.2011 17:42

Libor76

Re: Prijde mi

to se vám jen zdá - je okurková sezóna a novináři se chytají i sebemenších náznaků skandálu.

0/0
13.8.2011 13:28

pettyo

Vzhledem...

..k tomu že deviace je odchylka od normy tak bych v zásadě souhlasil s Hajkem. Homosexualita bezpochyby odchylkou od normy je.

0/0
12.8.2011 17:35

třetí milenka doktora Krysy

Z gayů a lesbiček dělá nový občanský zákoník občany

druhé kategorie. JE TO TAK! SPRÁVNĚ PANE ČSSD!;-D;-D;-D

0/0
12.8.2011 17:04

antizelenka

proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

a musí neustále negovat to co udělá ODS, případně varovat před fiktivním nebezpečím, které hrozí od ODS.

Ani jeden z té soc partičky není schopen říct : JÁ mám takový a takový názor a zkusím ho prosadit ( kromě evergreenu zvýšit daně bohatým)8-o

+7/0
12.8.2011 15:53

pomocný učitel Václav Poustka

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

Nebezpečí od ODS rozhodně není fiktivní.

0/0
12.8.2011 16:03

Ten kdo viděl dozadu

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

Zatímco ČSSD hlásá jenom lásku, mír a blahobyt pro všechny ... ;-D

0/0
12.8.2011 16:24

pomocný učitel Václav Poustka

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

To netvrdím.

0/0
12.8.2011 16:50

verkas

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

Ona ODS v opozici vlastně dělala totéž. Ale od toho přece opozice je.

0/0
12.8.2011 16:08

romsky aktivista

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

to urcite

0/0
12.8.2011 17:09

denny6002

Re: proč soudruzi z ČSSD nikdy nepřijdou s vlastní myšlenkou ?

opozice musí kritizovat,ale zároveň předkládat svá alternativní řešení. Naše levice se pouze vymezuje vůči vládě,navíc prostě nemá.

+1/0
12.8.2011 18:44

ligac

Tak hlasů se ti zachtělo

;-D

0/0
12.8.2011 15:37

bohatýr

mnoho povyku pro nic

Nechápu, proč se dělá taková reklamace homosexuality. Je to odchylka od normálu, která může být tolerována zákonem i veřejným míněním. Ale vytvářet kopie manželství, které může být jenom mezi mužem a ženou, je nesmysl. Chtějí-li mít 2 homosexuální jedinci společnou domácnost, je to jejich věc, ale je to soužití občanů, žádné registrované partnerství (to je pouze matení pojmů). Copak hetrosexuálové, které spolu žijí tak zvaně "na psí knížku" mají také něco registrovaného?

Jedná se o podvracení rodiny, která byla, je a bude základem každého státu. Nic nového pod Sluncem. Vezměte si dějepis, přečtěte si, jak toto bylo počástkem minulého tisiíletí v Římské říši a i jak z jakých příčin se tato říše rozpadla. Začínáme si jí v mnohém velmi podobat.:-(!!

+6/0
12.8.2011 15:20

Cynyc_

Re: mnoho povyku pro nic

To jsou ale hovadiny. Jak registrované partnerství nebo případné manželství homosexuálů podrývá rodinu, prosím Vás? Ale co vlastně chtít od někoho, kdo si zřejmě myslí, že se Římská říše zhroutila kvůli homosexualitě a že vůbec důvod, proč se nějaká říše zhroutila, je pro nás jakkoli relevantní?

+1/0
12.8.2011 15:23

Artemy

Re: mnoho povyku pro nic

A navíc - homosexuálové uzavírají registrované partnerství zejména z právních důvodů... Ne kvůli tomu, aby si řekli své "ano".

+2/0
12.8.2011 15:33

rezerva

Re: mnoho povyku pro nic

asi jsem natvrdlý, ale jaký je v tom rozdíl?

0/0
12.8.2011 15:43

verkas

Re: mnoho povyku pro nic

Aby pokud léta budují společnou domácnost mohli po sobě dědit a také v případě vážné nemoci jednoho z nich měl ten druhý právo na informace možnost spolurozhodování a nebyl ostatními příbuznými vyloučen.

0/0
12.8.2011 16:04

rezerva

Re: mnoho povyku pro nic

aha. Tak proto se berou. Narozdíl od obyčejných manželů, kteří se berou jen z lásky a kvůli tomu svému "ANO". .. Nebo ne?

0/0
12.8.2011 17:11

ligac

Re: mnoho povyku pro nic

Co se týče dětí a jejich adopce , tak asi není normální , aby toto dítě vyrůstalo mezi pedálamaRv

0/0
12.8.2011 15:39

gott mit uns

Re: mnoho povyku pro nic

;-)R^R^R^

0/0
12.8.2011 15:53

verkas

Re: mnoho povyku pro nic

Ne že bych tomu fandila, ale někdy je to lepší, než v "děcáku". Samozřejmě po velmi, velmi důkladném zvážení a zejména, pokud je jeden z nich rodičem.

+1/0
12.8.2011 16:06

bitkar

Re: mnoho povyku pro nic

R^

0/0
12.8.2011 16:30

Cynyc_

Re: mnoho povyku pro nic

"Mezi pedálama" může dítě vyrůstat tak možná v autě nebo pod klavírem, což opravdu nejsou vhodná prostředí. Ale já bych se raději vrátil k původnímu tématu, tedy adopci dětí homosexuálními páry. Nemyslím, že je podstatné, co je "normální" (ať už to definujeme jakkoli), ale co je prospěšné pro ty děti. A jak je známo, děti vychovávané homosexuály prospívají stejně dobře jako jejich vrstevníci vychovávaní heterosexuálními páry.

+4/0
12.8.2011 16:12

Ten kdo viděl dozadu

Re: mnoho povyku pro nic

To je známo dle amerických studií jednoho homosexualisty. V českém prostředí toto tvrzení nemáte podleženo naproto ničím. Navíc prospěch jako takový je jenom jedna stránka z celé knihy.

0/0
12.8.2011 16:18

Cynyc_

Re: mnoho povyku pro nic

Lžete. Těch studií je spousta, a, cituji: “Rarely is there as much consensus in any area of social science as in the case of gay parenting, which is why the American Academy of Pediatrics and all of the major professional organizations with expertise in child welfare have issued reports and resolutions in support of gay and lesbian parental rights” (wiki, LGBT parenting). Je to skutečně za základě amerických studií, ale tvrzení, že se tento jev bude v českém a americkém prostředí lišit, je už křečovitým kopáním člověka, který poznal, že jeho předsudky nelze žádnými racionálními argumenty udržet.

0/0
12.8.2011 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.