Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obvinila manžela spisovatelky Monyové z vraždy

Borise Ingra, manžela spisovatelky Simony Monyové, obvinili kriminalisté z vraždy. Pětačtyřicetiletý muž je od minulé středy, kdy se tragédie v brněnských Obřanech stala, v nemocnici. Ještě během pátku jej ale policisté převezou do vazební věznice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ejsí

je úplně jedno co psala

ale pokud ji ten chlap zabil, tak hold musí být souzen. A to je dobře. A ty kecy tady jestli její literatura byla či nebyla dobrá jsou v tuto chvíli úplně mimo mísu.

+1/0
12.8.2011 21:03

pstrosatko

Kdyby

to byl on, kdo by nepřežil, byla by také obviněna z vraždy nebo dostala metál, že se ubránila a přežila?

0/0
12.8.2011 20:55

Podivný Atraktor

Re: Kdyby

to se nedozvíme

0/0
12.8.2011 21:14

špekovatej

hrozná literatura

a pak má tady v tom státě něco fungovat když lidé kupují takové knížky. Njn holt blbcům se lépe vládne, a pak si zase stěžujte na vládu.;-DPo volbách nejlépe

+4/0
12.8.2011 15:29

Grimkin

Re: hrozná literatura

Pokud ji brali a uznávali Mirek Balaštík nebo Martin Reiner, tak to byla spisovatelka a dobrá.

Mohla psát i hodnotnou literaturu pro 2 000 čtenářů a literární kritiky - tou cestou se ale nevydala.

A Michal Viewegh je odsuzován ze stejného důvodu... ale už se mu věnují na VŠ školách samostatné přednášky / předměty... a za x let bude oceňován jako jiní, kterými dříve pohrdali...

A odfrknout si u takové knížky potřebuje spousta lidí - neodsuzujte je. Vy zase třeba koukáte na fotbal... Také je to únik nebo odpočinutí od reality...

+2/0
12.8.2011 17:11

pstrosatko

Re: hrozná literatura

A co teprve Blesk. Až lidé přijdou k rozumu, tak jeho autoři dostanou Nobelovku. R^

0/0
12.8.2011 20:56

Grimkin

Re: hrozná literatura

K Michalu Vieweghovi bych dodal, to se obecně neví, že by si už knížky dávno mohl vydávat sám, a tak by vydělal mnohem více, nedělil by se s nakladatelem - ale díky tomu jeho nakladatelství vydává právě další tituly a spisovatele a básníky, kteří nejsou komerční, řekněme, ale jen pro tu hrstku lidí... která je ocení. V tomto je velký, ale nenápadný přínos MV české literatuře, ale nikdo o tom skoro neví, nebo to ani vědět nechce - zajímavé souvisloti, že?

0/0
12.8.2011 21:02

opportunity

Re: hrozná literatura

Kolik jsi toho od ní četl?

0/0
12.8.2011 21:01

bezdůvodně_smazaný_popáté

Re: hrozná literatura

Můj milý deníčku, neska sem bila na dýze a bilo to tam upa supa wow.;-)

0/0
14.8.2011 1:09

liason

Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

ale tak trošku za knižní popík. Ale ženy k těmhle knížkám občas utíkají jako my k fotbalu nebo hokeji. Důkazem je moje vlastní žena. Podle jejích slov byly slušné zéjmena ty první knížky, pak se to rapidně zhoršovalo a od té doby, co paní Monyová vrhala každých půl roku nový příběh ji přestal číst docela.

Moje žena dokonce byla i na autorském čtení, kde byl přítomný i manžel Monyové a pokud už tehdy měli doma problémy, tak žena soudí, že hráli velmi dobrou komedii, protože tam vystupovali jako dvě hrdličky.......to jen tak na okraj pro ty z vás, kteří neustále omílají něco o nevšímavé společnosti atd.;-)

+3/0
12.8.2011 15:04

DISK

Re:

To znamená, že si za svou smrt snad může sama?

0/0
12.8.2011 15:10

liason

Re:

Copak tak útočně? Nějaký věrný nekritický obdivovatel?

Já, a pro vás speciálně zdůrazňuji, jsem mezi řádky nic nevkládal žádné poselství ani žádné obvinění. U nich doma jsem nebydlel a nic víc o nich nevím, jen jsem si rýpnul do tradičního "viníka", za kterého alibisté považují společnost a okolí.;-)

0/0
12.8.2011 15:17

pufina

Re:

R^

0/0
12.8.2011 16:02

radimdrv

Re:

V podstatě ano. Na ní leží vina za to, že její dítě nemá matku a má trauma a otce bude mít pravděpodobně kriminálníka a vraha. Rozvod by to dítě nepoznamenalo tolik jako toto. – Pokud je tedy pravda, že ji manžel týral, a není to všechno trochu jinak.

0/0
12.8.2011 15:22

opportunity

Re:

8-o nedošlo ti, že tohle byla právě reakce na rozchod?

0/0
12.8.2011 21:02

bavlnka2.0

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

taky podobny brak nectu, tenhle pripad me zaujal jen proto, ze na nem nedava smysl docista nic. je rozdil, jestli znas manzele 5 - 10 minut na verejne udalosti nebo jsi jejich dobry pritel, jak se prezentovali nekteri dobri pratele Monyove. dobry pritel by mel vedet, ze s ni neni neco v poradku a dobry pritel by se mel snazit pomoci.

0/0
12.8.2011 15:13

Durzo Blint

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

Dobrý přítel by i kolikrát pomohl, ale muselo by se o to stát. Už jste se někdy pokusil namontovat mezi nějaký pár? Já ano. A když to spolu dali doma v postýlce zase dohromady a facky byly odpuštěny, tak ten špatný, kdo je chtěl rozeštvat jsem byl já.

0/0
12.8.2011 15:23

bavlnka2.0

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

jo, to se stava, bohuzel.

0/0
12.8.2011 15:25

stonozka

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

Ano, také mohu potvrdit.

0/0
12.8.2011 15:32

Alekks dostal banana

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

bůh ví jak to bylo. jak jsem si zpětně přečetl, tak monyová o sobě vykřikovala, že na nějakou přetvářku nemá ani čas ani povahu, ale není to tak dávno, co se prezentovali jako dokonale šťastný pár. a teď se najednou vyhrne spousta "přátel", kteří vědí. jest to podivné.

0/0
12.8.2011 15:52

bavlnka2.0

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

ano, nedava na tom smysl vubec nic

0/0
12.8.2011 15:55

Grimkin

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

Pokud ji brali a uznávali Mirek Balaštík nebo Martin Reiner, tak to byla spisovatelka a dobrá.

Mohla psát i hodnotnou literaturu pro 2 000 čtenářů a literární kritiky - tou cestou se ale nevydala.

A Michal Viewegh je odsuzován ze stejného důvodu... ale už se mu věnují na VŠ školách samostatné přednášky / předměty... a za x let bude oceňován jako jiní, kterými dříve pohrdali...

0/0
12.8.2011 17:10

flames828

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

Na vš věnují přednášky kdejaké zrůdnosti, především na kvazihumanistických studiích. Viewegh bude zapomenut a nenaděláte s tím nic.

0/0
12.8.2011 21:34

Grimkin

Re: Tento typ knížek nepovažuji za literaturu,

Nebude.

K tomu je jeho přínos i v tom, že jeho nakladatel(ství) díky němu vydává i autory, kteří jsou pro ty 2 000 čtenářů, ale to se moc neví. Také si už dávno mohl vše vydávat sám, zvládl by to, stejně jako Simona Monyová, a vydělal by mnohem více. V tom je tedy jeho další přínos české literatuře, o kterém se ani neví, nebo vědět nechce...

Lope de Vega - je uznávaný, ale svého času to byl komerční autor, který své hry psal proto, aby se uživil... takže chrlil jednu za druhou. Nyní je to klasik a národní bohatsví, ale ne naše. A co Paulo Coelho? Také bude zapomenut? Je kritizován hlavně / jen proto, že se tak dobře prodává...

Ale já ty autory nesrovnávám tak, jak by se mohlo zdát. Podle mě je fajn, že ke knížkám přitáhnou i lidi, kteří by je jinak (vůbec) nečetli.

A přednášky o Michalu Víeweghovi bych tak kriticky neviděl, jiní "vědci" se zabývají neskutečně nesmyslnými záležitostmi, které jsou k ničemu - o těch se dá říct, že postrádají smysl a jsou naprosto zbytečné...

0/0
13.8.2011 16:04

špekovatej

znásilnění manželky

To by mě zajímalo jak se taková věc vlastně dokazuje?;-D

0/0
12.8.2011 14:47

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

stejne jako kterekoliv jine znasilneni, od toho jsou forensni experti.

0/0
12.8.2011 14:50

špekovatej

Re: znásilnění manželky

forenzní experti zjistí tak maximálně že byl sex, ale jak poznají že šlo o znásilnění?

0/0
12.8.2011 14:53

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

ty toho asi moc o forensnich vedach nevis, ze? existuje test, kteremu se v anglictine rika hodinovy. ten urci presne, slo-li o sex dobrovolny nebo znasilneni. dale jsou tu dalsi veci, oderky, apod.

0/0
12.8.2011 14:56

zabanovany lajos

Re: znásilnění manželky

odkaz na ten test - wiki nebo presny nazev? oderky po sexu jsou pomerne caste. zalezi na naruzivosti zucastnenych a vybave muze.

0/0
12.8.2011 15:01

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

jak rikam, v anglictine se to jmenuje hodinovy test, jak tomu rikaji cesti experti nevim. oderky ano, ale pri dobrovolnem sexu jsou oderky na jinych mistech nez pri znasilneni, je to dano anatomii. tenhle test presne pozna, jestli zenska soulozi dobrovolne nebo ne.

0/0
12.8.2011 15:03

CaptainTrips(2)

Re: znásilnění manželky

V anglictine se tomu urcite hodinovy test nerika. V anglictine to, pokud to vubec existuje, ma anglicky nazev. A jelikoz veskere pokusy o preklad a hledani na googlu jsou bez vysledku, tak bych taky poprosil o zdroj.

0/0
12.8.2011 15:06

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

tak zkus hledat v anglictine, vaginal clock exam nebo vaginal clock test

0/0
12.8.2011 15:09

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

http://www.medscape.com/viewarticle/507566_2

napriklad

0/0
12.8.2011 15:10

joyFX

Re: znásilnění manželky

"clock" test odkazuje na výskyt oděrek na stěnách pochvy "podle ciferníku". takový test skutečně existuj. jestli v Česku, netuším

0/0
12.8.2011 15:17

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

R^

0/0
12.8.2011 15:21

špekovatej

Re: znásilnění manželky

a podle toho se pozná jestli šlo o sex dobrovolný nebo znásilnění. ehm věrohodné;-D;-D

0/0
12.8.2011 15:27

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

pro soudy je to verohodne dost

0/0
12.8.2011 15:28

špekovatej

Re: znásilnění manželky

no někde je pro soudy věrohodné o někom říct, že pomluvil alláha. A hned dostaneš trest smrti:-P

0/0
12.8.2011 15:30

špekovatej

Re: znásilnění manželky

nepozná

0/0
12.8.2011 15:06

Alekks dostal banana

Re: znásilnění manželky

třeba to byla anežka hodinová vzpurná

0/0
12.8.2011 15:56

špekovatej

Re: znásilnění manželky

ty se tolik nedívej na kriminálku las vegas ;-D

0/0
12.8.2011 15:05

Zefram Cochrane

Re: znásilnění manželky

Vy toho asi o tomto testu moc nevíte.

Podobné znaky mohou vzniknout i při oboustraně dohodnutém hrubějším sexu, nebo při "hře na znásilnění".

A protože je to pouze prohlášení kamarádů a známých a ještě z doslechu a žádné vyšetření neproběhlo, je to více než diskutabilní.

0/0
12.8.2011 15:40

bavlnka2.0

Re: znásilnění manželky

delat vysetreni nekolik mesicu po udalosti je dosti k nicemu. ale jiste umite cist natolik dobre abyste videl, ze vyse pisu neco o tom, ze je to jedna z moznosti, jak znasilneni poznat. dalsi jsou poraneni i mimo oblast genitalii, napriklad.

0/0
12.8.2011 15:43

DISK

Re:

8-o neuvěřitelně hloupý příspěvek.

+1/0
12.8.2011 14:51

špekovatej

Re:

ó nikoliv vy moudrý, taková věc je neprokazatelná. A proto je taky účelově zneužívána.

0/0
12.8.2011 14:54

bavlnka2.0

Re:

meles kraviny, je to prokazatelne jako kterekoliv jine znasilneni, pokud to nahlasi hned.

+2/0
12.8.2011 14:57

stonozka

Re:

Pán zřejmě nezná ženskou anatomii... Nic ve zlém, ale myslím, že by sis o ní měl něco přečíst, myslím, že by to tvoje milenka/y docela ocenila/y, ovšem mluvit za ni/ně nemůžu...

0/0
12.8.2011 15:35

bavlnka2.0

Re:

to je jako na me, jo? potlesk.:-P

0/0
12.8.2011 15:38

DISK

Je mi to líto, ....

....už proto, že zemřela násilnou smrtí ženská, která se uměla vždycky o věci postarat a mimo talent byla nesmírně pilná.

 Místní povídačky a odkazy na nějakého zkrachovalého bulvárního novináře, který do pár hodin ukazuje SMS od mrtvé je pak jenom důkazem toho, jak málo jsme jako společnost uctiví k životu.

 Nejlepší by bylo v tuto chvíli uklidnit názory a na chvíli se třeba pomodlit - za živé i mrtvé.

+2/0
12.8.2011 14:44

garii v9.0

Upřímně řečeno

Já tu paní neznal, nic jsem od ní nečetl a nevím, jaká byla ona a jký byl on. Jedno vím jistě - i včera někdo někoho přejel, zabil, postřelil...

0/0
12.8.2011 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.