Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusko se s pětiměsíčním zpožděním přidalo k sankcím proti Libyi

Ruský prezident Dmitrij Medveděv podepsal nařízení, kterým vstupují v platnost sankce proti Libyi schválené v březnu Radou bezpečnosti OSN. Medveděv zakázal libyjským letadlům vstupovat do ruského vzdušného prostoru a ruskému námořnictvu umožnil provádět kontroly lodí mířících do nebo připlouvajících z Libye.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lady Lucy

Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

http://www.noi.org/webcast/millionsinharlem/splayer.shtml

:-)

0/0
13.8.2011 21:44

petrmoudry

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

:-)R^

0/0
13.8.2011 21:59

55108311

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

A co ta dnešní demonstrace proti Kaddáfímu před jeho palácem? ;-D

0/0
13.8.2011 23:47

55108311

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

a kolik demonstrantů nechal Obama postřílet? :-)

0/0
13.8.2011 23:48

Lady Lucy

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

Nevidím, že by byli ozbrojení... :-)

0/0
14.8.2011 0:20

55108311

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

To je zvláštní, že nevidíš, že byli v New Yorku demonstranti ozbrojeni.

Nebyla jsi ani na demonstracích v Libyi, ani v New Yorku, a přesto sis vždycky byla jistá, že v Libyi demonstranti ozbrojeni byli. :-)

.

;-D Hele, a proč vlastně nikdo neudělá neozbrojenou demonstraci proti Kaddáfímu před jeho palácem? Neříkej, že by se v Tripolisu nenašlo pár lidí proti Kaddáfímu.

Vědí, že by do nich Kaddáfí nestřílel, a stejně proti němu nedemonstrujou. Fakt divný...

0/0
14.8.2011 0:55

Lady Lucy

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

A proč nikdo neudělá demonstraci na jeho podporu v Benghází? Neříkej že by se tam pár lidí nenašlo;-D

Je tady jeden hodně velký rozdíl.. tuhle demonstraci v New Yorku můžeš skoro celou sledovat živě a byla předem nahlášená a připravena - jen trošku zkus přemýšlet;-);-D

0/0
14.8.2011 1:44

55108311

Re: Jinak dnešní demonstrace v USA proti NATO v New Yorku

Ty srovnáváš Benghází s Tripoli? 8-o

Neříkala jsi, že v Benghází jsou samí vrazi a pojídači dětí, zatímco v Tripoli lidumilný Kaddáfí...?

0/0
14.8.2011 2:39

moš

Právě včas po tom co jsme vybombardovali tu nemocnici.

Taková hrdost na NATO mě při tom pohledu na ta mrtvá tělíčka popadla,až jsem se rozplakal.Také nám to čt. raděj neukázala,aby se ta hrdost nerozšířila.BBC to je jiná liga,ale možná to dávali pro to,že raketa byla jejího veličenstva.

0/0
13.8.2011 21:37

pučmidrát

Tak že se Rusko koneně zachová pragmaticky,

a bude kontrolovat všechny lodě! I ty co pašují těm nebohým civilistům zbraně! Když už je to zbrojní embargo na Libyi

0/0
13.8.2011 20:17

petrmoudry

Re: Tak že se Rusko koneně zachová pragmaticky,

já vidím úlohu Ruska docela skepticky, oni umožnili toto agresivní chování tím, že to v Radě bezpečnosti nevetovali... viděli jsme, když do Jugoslávie přijely ruské obrněné transportéry, které byli tehdy součástí jednotek OSN, tak je tam vítali jako rodné bratry a oni ty Srby stejně potom zklamali a nedokázali je ochránit před těmi kosovskými vyděrači....

0/0
13.8.2011 20:30

pučmidrát

Re: Tak že se Rusko koneně zachová pragmaticky,

Eh, to není určeno tobě;-D

0/0
13.8.2011 21:28

petrmoudry

Re: Tak že se Rusko koneně zachová pragmaticky,

já vím, pochopil jsem to jádro věci, že by se všem mělo měřit stejným metrem, což NATO nikdy nedělalo, ale stejně mě Rusko svým postojem trochu nebo více zklamalo....

0/0
13.8.2011 21:31

petrmoudry

Re: Tak že se Rusko koneně zachová pragmaticky,

Kdyby Rusko za něco stálo, tak tam pošle loď, která by pomohla civilistům, kteří jsou součástí legitimní Libye, jako pomoc právoplatné vládě Libye a ne té povstalecké svoloči.... ono naopak svým postojem spolu s Čínou tomuto vraždění napomohli...

0/0
13.8.2011 21:43

greenalien

Tawerga

Povstalci dobývají město Tawerga, většina města je pod povstalckou kontrolou. R^

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14517267

0/0
13.8.2011 19:41

petrmoudry

Re: Tawerga

To je ale banda, kdyby se v jejich útocích NATO nepodporovali, tak by byli kdoví kde, ale už se chystají vraždit              a rabovat.... o ty bych si neopřel ani to příslovečné kolo....

0/0
13.8.2011 20:00

petrmoudry

Kdo je v Libyi.....

http://marekpapez.blog.idnes.cz/c/203965/Kdo-je-v-Libyi-zlocincem.html

+2/0
13.8.2011 19:07

traktorista operator

povstalci postoupili k Tripolisu

Rebelové postupují z hor

jihozápadně od Tripolisu na Zavíjáh. Povstalcům se podařilo

"odstřihnout" hlavní dálnici směřující do Tuniska, která spojuje

Tripolis s okolním světem.R^:-)

0/0
13.8.2011 18:53

Lady Lucy

http://youtu.be/cu17J6QpKX4

http://youtu.be/cu17J6QpKX4

musím Tě zklamat bohuželR^:-)

0/0
13.8.2011 19:23

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: http://youtu.be/cu17J6QpKX4

... francouzsky sice moc neumím, ale v odkazu se mluví o cestě do Bregy, tedy na východ od Tripolisu ... zatímco on mluví o dálnici Tripolis-Tunisko, tedy na západ od Tripolisu ... takže budeš asi zklamaná dvjnásob, páč jsi poněkud mimo mísu ... ;-D

0/0
13.8.2011 20:25

Lady Lucy

Re: http://youtu.be/cu17J6QpKX4

Promiň, tak nějak mě nenapadlo, že si budeš troufat pořád tvrdit když rebelové neovládli Bregu, že ovládli něco jiného...;-D

0/0
13.8.2011 20:35

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: http://youtu.be/cu17J6QpKX4

... jinými slovy přiznáváš, že jsi se svým odkazem mimo mísu ... ;-D

0/0
13.8.2011 20:41

Lady Lucy

Re: http://youtu.be/cu17J6QpKX4

Ne, to jsou Tvoje slova. Sám píšeš, že francouzsky neumíš, tak prosím Tě nesuď podle jednoho dvou slov které jsi porozuměl;-D

0/0
13.8.2011 20:56

traktorista operator

Kaddáfího propaganda

http://zpravy.idnes.cz/kaddafiho-propaganda-vydavala-dite-zranene-pri-autonehode-za-obet-nato-1z6-/zahranicni.aspx?c=A110607_153057_zahranicni_stfR^;-D

0/0
13.8.2011 18:46

petrmoudry

Re: Kaddáfího propaganda

takže podle toho NATO nezabilo žádného civilistu v Libyi.... ale není to proti lidskosti, když tam padají bomby, jako by to bylo něco běžného.... ale našim takydemokratům to připadá jako něco normálního... vy si myslíte, že kdyby tady začaly padat bomby na údajné vojenské objekty, že by nebyli zabiti řádní civilisté, vy asi hrajete jenom počítačové hry a nebyl jste nikdy na vojně......

0/0
13.8.2011 19:00

traktorista operator

Re: Kaddáfího propaganda

je třeba odstranit nejvyššího představitele Libye kvůli jeho teroristické minulosti a způsobu vládnutí, ani to, že Kaddáfí po pádu Saddáma "přestal zlobit" a změnil své vztahy k Západu, ho nezachrání, Západ s Kaddáfím spolupracoval -bylo to to nejlepší ze všech špatných řešení, která se nabízela, a jestli si někdo myslí, že situace v Libyi se může normalizovat na loňskou úroveň, tak je prosťáčekR^:-)tato diskuse je o přístupu Ruska k režimu diktátora, Rusko se zachovalo realisticky, občanská válka se může protáhnout do příštího roku, ale Kaddáfí je odepsanejR^;-D

0/0
13.8.2011 19:17

petrmoudry

Re: Kaddáfího propaganda

Rusko se naopak dnes chová velice alibisticky, ono když naši takydemokraté nemají argumenty, tak se začnou dovolávat Ruska...... a jak si takydemokrati poradili s nacisty to nám ukázali v Mnichově, s těmi si dokázalo poradit  až Rusko.... co by se stalo kdyby Němci uskutečnili invazi do Británie, to by teprve viděli...

0/0
13.8.2011 19:27

traktorista operator

Re: Kaddáfího propaganda

musím konstatovat, že odvádíš pozornost od tématu článku, nicméně tvé přání a sny ti nikdo nebereR^:-)

0/0
13.8.2011 19:41

petrmoudry

Re: Kaddáfího propaganda

já žádnou pozornost neodvádím, ale snažím se tu danou problematiku chápat v širších souvislostech, smysl mého sdělení byl v tom, že naši taky lidé nemohou Rusku přijít na jméno, ale když nemají argumenty, tak se Ruska dovolávají....

0/0
13.8.2011 19:57

Lady Lucy

Re: Kaddáfího propaganda

Ano, a ty jsi neodvedl pozornost od tématu článku jiným článkem o něčem úplně jiném? ;-D]

0/0
13.8.2011 19:58

pučmidrát

Re: Kaddáfího propaganda

Gríne, tomu fousatému blábolu už nemůže věřit ani arabské vysílání Fréééé Europe!;-D

0/0
13.8.2011 20:12

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: Kaddáfího propaganda

... bláboly ze strany Kaddáfího poskoků jsou tam teda opravdu kolosální ... ;-D;-D;-D

0/0
13.8.2011 20:30

petrmoudry

Re: Kaddáfího propaganda

jo, ty ty jsi také kolosální, ale něco jiného... tři tečky

+2/0
13.8.2011 20:33

pučmidrát

Re: Kaddáfího propaganda

Myslíš, že se dostali poskoci Kadáfího až do Svobodné Evropy??Když jí tak pevně střeží při tom hlásání jediné pravdy??8-o

0/0
13.8.2011 21:27

traktorista operator

klaun Kaddáfí

podobně jako „komický Alí“, legendární mluvčí Saddáma Husajna, i Kaddáfí prorokuje světu drtivou porážkuR^;-D

0/0
13.8.2011 18:43

petrmoudry

Re: klaun Kaddáfí

aha to bylo u toho, jak tam našli ty zbraně hromadného ničení, ha, ha, ha....

0/0
13.8.2011 19:12

Lady Lucy

Re: klaun Kaddáfí

Chceš mi říct, že NATO vyhrává8-o

0/0
13.8.2011 19:28

captain cook

to si ale pospisili!

0/0
13.8.2011 14:51

Lady Lucy

Velmi zajímavé interview

http://allainjules.com/2011/08/12/libye-selon-un-ex-rebelle-ils-ont-perdu-la-guerre/

S bývalým rebelem, který byl proti Kaddáfímu. Je to doktor ekonomie. Řekl, že rebelové již ztratili jejich válku a boj. Také řekl, že Evropané sami svým dočiněním z Kaddáfího udělali nového "Omar Al Mukhtar od roku 2011"R^:-)

+1/0
13.8.2011 14:42

Taras Bulba

Re: Velmi zajímavé interview

Source: pravda.ru ;-D

Teď už jenom ohlídat, aby nikdo z doktůrkových sousedů neprokecnul, že pan bývalý rebel za celou válku nevytáhl paty z Tripolisu. ;-)

0/0
13.8.2011 15:07

Lady Lucy

Re: Velmi zajímavé interview

http://www.indexmundi.com/g/r.aspx?v=39

Zdroj: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/

Teď s těmi Emiráty dáváš zase za pravdu mému tvrzení;-D;-D;-D

Nějak si to kazíš sám:-)

0/0
13.8.2011 15:11

traktorista operator

Re: Velmi zajímavé interview

proč tady propaguješ islám?Rv8-o

0/0
13.8.2011 15:37

petrmoudry

Re: Velmi zajímavé interview

proč tady propaguješ ty hrdlořezy.....8-oRv

0/0
13.8.2011 19:13

Taras Bulba

Re: Velmi zajímavé interview

Ale já nemusím lpět zrovna na těch Emirátech. Dá se tam vyjmenovat spousta jiných zemí, které jsou v tomto ohledu před Libyí, a které si na ropu bohatá Libye takříkajíc za rámeček určitě nedá. Když bych měl jmenovat jenom z Afriky - Kongo, Lesotho, Namibie, Keňa nebo Zimbabwe. A když jsme u těch dříve zmíněných zemí, tak ta Rovníková Guinea, jak jistě vidíš, je před Libyí už ne o jednu příčku, ale o dvanáct. ;-D

0/0
13.8.2011 15:39

Lady Lucy

Re: Velmi zajímavé interview

No to nemusíš, to taky byla tehdy reakce na greenaliena, který věčně srovnává Libyi s Emiráty, a ty které jsou na ropu teprve extrémně bohaté, dalo by se říct, že na ropě plavou, jsou na tom hůře;-D

0/0
13.8.2011 17:40

traktorista operator

General Charles Bouchard, told AFP:

"The Kadhafi regime's forces continue to be weakened, both in strength and their will to fight," he said from his Italian headquarters.

"They are no longer able to launch a credible offensive."

Bouchard reported "activity" on three fronts -- in Brega, Misrata and the Nafusa mountains -- adding that Kadhafi's forces are "shooting blindly on civilians."

"On the three fronts, we're seeing changes as anti-Kadhafi forces march forward to stop the attacks on the population," he said.

Tripoli last week accused NATO of killing 85 people, including women and children, with air strikes on the village of Majer, south of the disputed city of Zliten -- charges Bouchard denied.R^:-)

0/0
13.8.2011 14:02

traktorista operator

Re: General Charles Bouchard, told AFP:

"I can assure you that the target was a legitimate one that contained mercenaries, a command centre and 4x4 vehicles modified with automatic weapons, rocket launchers or mortars," Bouchard said.

 "I cannot believe that 85 civilians were present when we struck in the wee hours of the morning, and given our intelligence" on the target.

 "I can assure you that there (were not) 85 civilians present, but I cannot assure you that there were none at all."R^:-)

+1/0
13.8.2011 14:03

petrmoudry

Re: General Charles Bouchard, told AFP:

Z těchto zločinů se nevykecají, on sice říká, že tam žádní civilisti nebyly a oni tam přece byli, to to slavné NATO nějak přepísklo, co se tal libyjskému lidu alespoň omluvit a zastavit tyto vraždící nálety.... ale to oni neudělají, museli by přiznat, že to v Libyi pros....ali....

+1/0
13.8.2011 14:40

petrmoudry

Re: General Charles Bouchard, told AFP:

nebyli

0/0
13.8.2011 15:09

Alone net

opchodd?

no tak to je husty rudy sou spolceny z fasounama ;-D

cim to je?

0/0
13.8.2011 13:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.