Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MHD v Brně se změní, zastávky v ulicích Úvoz a Údolní budou blíž

Zoufalé dobíhání trolejbusů či tramvají na zastávkách MHD mezi ulicemi Údolní, Úvoz, Grohova a Tvrdého má skončit. Chystá se tam totiž rekonstrukce dopravního uzlu, která vyjde na více než 27 milionů korun. Záměr schválili brněnští radní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S ČSSD do boje proti demokracii

V Pardubicích je jízdné MHD podle počtu projetých zastávek

rozdělených na zóny. Aby se z lidí vytáhlo co nejvíce peněz, jsou zastávky tak nahusto, že často ani řidič nestačí zařadit dvojku a už zastavuje.

0/0
14.8.2011 15:05

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

Už jsem měl strach, že výjimečně prožijeme léto bez rozkopaného a dopravně omezeného centra, ale po této zprávě jsem si oddechl, vše jepři starém.

0/0
12.8.2011 20:42

philby

Re: ...

taky mi připadá vtipné, že OPĚT asi napočtvrté se bude rozkopávat něco z České směrem na Mírák, a zase bude jezdit čtverkobus....... ;-D;-D;-D málo jsme si toho užili....... to asi nejde, zorganizovat ty výluky a výkopy současně??

0/0
12.8.2011 22:41

lachimek

No nevim,

pokud se podivame po Brne, tak toho by bylo potreba prestavet spousty. Ale kazdopadne vsechno strasne dlouho trva,kazda oprava i sebemensi v Brne trva samou vecnost.To co se zvladne kdekoliv za 1/2 nebo 1/3 casu tak tady ne.Predrazene, takze se na tom pekne nekdo napakuje-krome firem taky nejake kancelarske krysy,jako vsude v teto zemi.Jeste,ze se za stareho rezimu neco stavelo a delalo,protoze kdyby DPMB mel vsechno vystavet tak se nedoplatime.Vetsina zastavek a prestupnich uzlu v Brne byla postavena za minuleho rezimu.Po vice jak 20 letech nebyli schopni opravit to nejdulezitejsi a tedka chteji vse dohnat.Obzvlaste v casech,kdy je hluboko do kapsy.Penize by byly,ale to musi nekdo pripravit smysluplny projekt,ktery by byl z vetsi casti proplacen z fondu EU.Ale to uz by doopravdy museli mistni politici a urednictvo zacit poradne makat!!Brno ma urcite potencial,ale musime zacit u sebe a to je hlavni problem.

0/0
12.8.2011 13:09

p_n_2

Re: No nevim,

Tak nějak, stačí se podívat, že oprava Pionýrské co má začít po víkendu, má trvat ROK! To si zase někdo nakapsuje a makat tam budou dva borci s lopatou tak 3x týdně.... mám Brno rád, ale co se tady děje díky šmejdským politikům a úředníkům je smutné. Hlavně že máme č....a na Náměstí Svobody. Kdyby tam radši byly stromy.

0/0
12.8.2011 16:29

lachimek

No, nevim

0/0
12.8.2011 13:03

Janullka

Souhlasím s lanovkou

R^ Myslím, že je absolutně nedomyšlené! To se zase někdo pěkně napakuje. to je úplná kravina. Vždyt by museli zrušit chodníky. No, vidím to vážně na tu lanovou dráhu :-)

0/0
12.8.2011 8:47

bludickan

Takhle zauzlovaných přestupních míst by se v Brně našlo víc

Ale bude to krásné: trjaf nabere lidi na Mendláku, pak dlouho nic, a pak před semaforem - Tvrdého, za semaforem -Úvoz (před technikou), pak Grohova-  Čápkova - Konečného náměstí.  Chtělo by to přidat ještě jednu zastávku dole na Úvoze, pro symetrii.;-)

0/0
12.8.2011 7:31

p_n_2

Jsem nějak nepochopil nahrazení 51čky trolejbusem,

to by museli přece zadrátovat až k Vaňkovce? Nebo nějakou chytrou hlavu napadlo, že by jezdila třeba jen z Mendláku, takže od Zvonařky a Úzké na Žlutý kopec už jen s přestupem? To budou mít pacienti radost....

0/0
11.8.2011 23:27

bludickan

Re: Jsem nějak nepochopil nahrazení 51čky trolejbusem,

Z Mendláku bude lanovka, pak zruší i tu 51.

0/0
12.8.2011 7:32

p_n_2

Re: Jsem nějak nepochopil nahrazení 51čky trolejbusem,

A jo vlastně :-) Ještě bych teda navrhoval nějaké to metro, až jsme světoví.

0/0
12.8.2011 16:30

libedejroznec

bych jim

zrušil všechny zastávky co nevyhovují předpisům .. to by byla sranda..

0/0
11.8.2011 22:31

jhk2

rozsireni

je tu nekdo kdo vi, jakymzpusem se bude rozsirovat ulice ? to zbouraji domy kolem ni ?

0/0
11.8.2011 19:05

nestačímsedivit

Re: rozsireni

Docela jednoduché. Chodníky 4 a 3,65m jsou naprost zbytečné. Nikdo po nich téměř nechodí! 1,5m na každé straně a přitom 2m je jeden jízdní pruh.

0/0
11.8.2011 19:34

Mychal.B.

Re: rozsireni

2 metry jeden jízdní pruh? No to budou zajímavé situace, když vozidlo může mít až 2,5 m šířky aniž by to bylo vedeno jako přeprava nadrozměrného nákladu :-P

0/0
11.8.2011 21:20

nestačímsedivit

Re: rozsireni

Příteli, to je jen otázka značení. Pokud ses nesetkal s jízdními pruhy 2m tak nic o dopravě nevíš!

0/0
12.8.2011 8:09

jupikjupik

Re: rozsireni

a mimochodem se tam parkuje. takže když to zúží, parkovat se tam bude stejně ale už tam nebude místo pro chodce. Takže se tam budou hromadit lidé, co budou kousek odtud na zastávkách. prostě je to celé vymyšlený blbě a doufám, že to kixne.

0/0
11.8.2011 23:11

nestačímsedivit

Re: rozsireni

Víc ale nerozumím tomu přesunování zastávek na Úvoze blíže ke Gorkého. Od Mendláku už to snad ani nejde. Ta zastávka tam je blbě. Dlouhé trolejbusy snad schválně staví o metr dříve a auto ho už neobjede! Navíc přechody s předností a je vymalováno.

0/0
11.8.2011 19:44

Petr PATRYK

Re: rozsireni

Nevim, jestli to opravili, ale maji tam ke Grohove, nikoli Gorkeho. Tedy soucasna zastavka Uvoz bude az u Grohova a u Udolni bude nova zastavka. Vymyslene je to dobre, jenom nevim, jak se tam vejdou. Blbost je akorat prisunuti tramvaje k chodniku, to snizi prujezdnost pro auta.

0/0
11.8.2011 19:55

jupikjupik

Re: rozsireni

já jaksi nechápu tu zastávku na úvoze u techniky v obou !!!! směrech... tam prostě místo není. když by to mělo příjíždět jakoby na chodník. a jinak je to pár metrů nebo desítek metrů před semaforem a to je uchylárna, ne?

0/0
11.8.2011 23:13

nestačímsedivit

Re: rozsireni

Hm, teď jsem znejistěl. V každém případě ten úsek mezi Gorkého a Grohovou je tak krátký, že tam moc místa pro operování s přesuny není! U Grohovy je přechod se zúžením a opět dojde k omezení automobilů při zastavení trolejbusu v zastávce.

0/0
12.8.2011 8:08

p_n_2

Re: rozsireni

To zase vymyslel nějaký chytrák na magistrátu, napřed tam nas.... pruhy pro autobusy a trolejbusy, původně dočasně než se opraví Husova a teď zjišťují, že to nefunguje? Tak je zase zrušte a bude klid, maximálně nechat ten od Konečného náměstí k první zastávce, v opačném směru od Mendláku je stejně zbytečnej.

0/0
11.8.2011 23:30

Prsk

Peníze...

1. Odložena oprava ulice Milady Horákové - nejsou peníze

2. Odložena oprava havarijní ulice Minská - nejsou peníze

3. Odloženo vybudování tramvajové tratě Osová - Kampus (nemocnice Bohunice) - nejsou peníze

4. A máme tu další stavbu ke zvelebení dopravního systému. Budou peníze?

0/0
11.8.2011 18:25

wolflobo

Re: Peníze...

Ony se totiž líp honí politický body při otevření něčeho novýho než jen při opravě....

0/0
11.8.2011 18:36

JiriNovak

Re: Peníze...

Úd na Nám.Svobody - peníze jsou

0/0
11.8.2011 18:49

Carlos

Re: Peníze...

Minskou nemůžou rozsekat, dokud nebudou tunely.

0/0
11.8.2011 23:28

Lukas1000

Re: Peníze...

No vono je to kazdymu jasny ... tady je spis srandovni to, ze redakce poslala dotaz na opravy na magistrat a tam nekdo, asi na vratnici, ke vsem stavbam napsal, ze nejsou penize .... aniz by to cetl.

0/0
12.8.2011 7:32

cmelaaak

Re: Peníze...

zajímavý je, že na cyklostezky je pořád peněz dost

0/0
12.8.2011 9:14

rlpcr

Ilustrační foto

Ilustrační snímek není z ulice Údolní. Když už něco píšu, zjistím si co. Já bych řekl, že je to ulice Úvoz.

0/0
11.8.2011 18:05

jupikjupik

Re: Ilustrační foto

no to je. on to ví každej brňák. jen ne brněnská redakce idnesu. Ta asi žije na marsu.

0/0
11.8.2011 23:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.