- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I na Islandu platí že by řidič měl ject tak rycchle aby bezpečně mohl zastavit. Soudě dle šířky cesty je ta cesta široká sotva na dvě auta která se musí vyhnout opatrně. Takže ta Tatra nemohla ject do zatáčky nějak rychle (navíc do kopce) Tyhle auta nejsou žádní Dakar speciály (ikdyž využívají podvozek) protože má těžiště hodně vysoko a tu Tatru by schodil akorát dolů. Dle fotky je zřejmé že Nissan to valil taky blíž k středu a brzdnou dráhu má min 20m (jen to co je vidět z fotky) Na šotolině to brzdí fakt blbě. Můj názor je ten že místní to tam dobře znal jel tak jak byl zvyklý a z zatáčky se mu vyhoupla Tatra on nestačil dobrzdit a strhnul řízení doprava neboť do leva by to bylo daleko víc o hubu.
jinak zde je vidět že Tatra neměla žádnou brzdnou dráhu tudíž buď jela tak pomalu že se nevytvořila nebo stála
Ctěl jsem napsat to samé Bohužel media mají ohromnou moc a pokud napíší, že za to mohl řidič Tatrabusu, tak to bude pravda na věky věků a ten chudák se z toho nikdy nevykroutí