- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo se hůře pohybuje, kdo prostě nemůže chodit jako zdravý člověk, tak ať vystupuje a nastupuje do tramvaje, autobusu a trolejbusu dveřmi u řidiče. Hlavně zadní dveře těchto dopravních prostředků bez kamerového systému jsou málo hlídatelné. Přeji všem bezpečnou dopravu.
(v přepravních předpisech není ani slovo u důvodech, proč tak nemusíte učinit), napařit pokutu za jízdu na černo. A další pokutu za jízdu v rozporu s přepravními předpisy. Neseděla, ani se řádně nedržela.
Řidiči tramvají spěchají na konečnou aby měli trochu delší přestávku a extrémně brzy zavírají dveře.Arogantně zavírají dveře v době kdy cestující ještě nestihli vystoupit natož nastoupit.A to se opravdu neflákají ani nevystupují na poslední chvíli.To samé platí pro cestující co nastupují.
že snad mají záchranou brzdu to je takový problém to zmáčknout? Nebo to bývá nefunkční aby to nemohli mačkat výrostci? Musím říct že do detailu tohle neznám.
bo v opačnym připadku by eště mohla dostať pokutu za jizdu načerno
Není to tak dávno (21.4.) co přesně tímto způsobem zemřel na Tylové člověk. Nebyla to v Porubě náhodou taky 17ka? To vypadá na nějakýho magora řidiče.
nesviti nahodou pred zavrenim dveri nekolik sekund vystraha, aby se nevstupovalo do prostoru dveri? Ze jsem si uz nekolikrat vsiml, jak se pani v tramvaji zapomela a vylejzala na posledni chvili.
že ani cestující si ničeho nevšimli.možná tam nastoupila na poslední chvíli...
Případ vlečení - jasná chyba řidiče. Může se stát, že dveře někoho přivřou, ale signalizace ukazuje zavřeno. Řidič se ale musí podívat do zrcátka a přesvědčit jestli někoho ve dveřích nemá. Je to částečná chyba cestující, protože když se těžce pohybuje, má lízt prvníma dveřma, aby ho řidič viděl. Druhý připad přivření je spornej. Cestující často naskakujou na poslední chvíli a pak se divěj, když je dveře skřípnou.
Nový tramvaje maj ochranu proti přivření. Když dveře narazej na překážku, samy se otevřou a když jsou dveře otevřený, tramvaj se nemůže rozject.
Případ vlečení je sporný. Jednalo se o dvou vozovou soupravu a cestující vystupoval z druhého vozu. Zřejmě se jednalo o model T3, kde řidič díky tvaru karoserie nemá v případě posledních dveří, posledního vozu možnost optické kontroly prostoru dveří, ani pohledem do zpětného zrcátka.... Musí se spoléhat na techniku a uvědomnělost cestujících....
"Po zaznění zvukového znamení urychleně opusťte prostor dveří!"
Co na tom ty lidi nechápou?
Já třeba nechápu, proč zvukové znamení vřeštíl, když lidi teprve začnou vystupovat, natož aby někdo ěml šanci nastoupit.
které by v těchto případech zabránilo zavření dveří a rozjezdu šaliny? A řidiči na palubovce nesvítí kontrolka, že dveře nesou dovřeny?