Diskuze

Šumavský park dává statisíce mediální agentuře, jako Gott či Bakala

Správa šumavského národního parku platí 150 tisíc korun měsíčně za služby agentury Bison & Rose, která jí pomáhá s prezentací. Ekologičtí aktivisté tvrdí, že správa parku vyhazuje státní peníze. Vedení rezervace se hájí, že jde o třetinové ceny, než je běžné, a pomoc odborníků na komunikaci potřebuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sir Humprey XXXVII

7. 10. 2011 15:05
ach jo, milá Viveko, místní jsou pro tebe TUPCI

:-/

0 0
možnosti

viveka

10. 8. 2011 8:11
Zpráva z místa

"Co se týká té agentury, o tom víme dávno. Má především na starosti štvaní místních tupců proti nám. Jsou už úplně zaslepní nenávistí a jejich sešlost vypadá někdy doslova jako náckovská demonstrace. Se všim všudy, zakuklenci, psi vzpínající se na řetězech, strašný řev...

Mimochodem, vypadá to, že snad tato agentura má i spojení s ruskou mafií. tak odtud asi vítr fouká."

0 0
možnosti

viveka

10. 8. 2011 8:13
Re: Zpráva z místa

Já vsadím boty, že "jamski" je taky od nich.

0 0
možnosti

jamski

10. 8. 2011 7:06
Takže

nedošlo k překvapení, a podle ekologických aktivistů jediným kdo má právo vyjádřit svůj odlišný názor pomocí tzv. občanské neposlušnosto jesou JEN - ekologičtí aktivisté. Ostatní by se dopouštěli trestného činu, protože nemají posudky ekologistických "vědců".

Děkuji za vysvětlení.;-D 

Ale v podstatě jsem to čekal.

Intolerance a upírání práva činit stejné skutky ( nebo mít jiný názor) jsou průvodními znaky všech  extremistických skupin.

0 0
možnosti

heroforseason

10. 8. 2011 11:08
Re: Takže

Sory že začínám svůj příspěvek urážkou, nemám to rád. Ale ty jsi asi trochu na hlavičku, že?

Aktivisti vycházejí z vědeckých poznatků. Místní (a to někteří místní! někteří jsou s aktivisty) jsou popohánění PR agentůrou placenou lidmi, kteří tam tomu vůbec nerozumí. Trošičku rozdíl, ne?

1 0
možnosti

jamski

9. 8. 2011 22:32
Dobře milí ekologičtí aktivisté

Tvrdíte, že na projení občanské neposlušnosti má každý občan právo, a že v tom případě může dokonce nerespektovat nařízení nebo dokonce  zákon.

Pak tedy ale doufám uznáte, že i občané bydlící vedle těch výsledků "práce" vědecké rady NP mají právo projevit svou občanskou neposlušnost.

A mají právo ji projevit například tak, že vezmou pily, a tu hrůzu jednoduše pokácí všude tam, kde uznají za vhodné.

0 0
možnosti

log-out

9. 8. 2011 22:51
Re: Dobře milí ekologičtí aktivisté

Ano, až seženou vyjádření velké většiny předních českých i světových odborníků (přičemž ve vedení parku bude furt zrušená vědecká rada), budou několik měsíců psát petice, pořádat demonstrace a snažit se s vedením parku nějak dohodnout a vedení parku je bude ignorovat a ani s nimi nebude vést diskusi, ani nebude ochotno dokládat, na základě jakých vědeckých výsledků v parku nekácí, budou-li mít legislativní zdůvodnění toho, že dle zákona se na místě musí kácet a stížnost u ČIŽP stejně oproti odborným názorům neprojde, pokud selžou všechny ostatní způsoby, pak bych tento krok schvaloval. Pokud by to dělali opravdu jako "občanskou neposlušnost", tj. veřejně.

-

Museli by se však připravit na to, že stejně jako současní aktivisté jsou popotahováni za přestupek, oni budou "popotahováni" taktéž - v jejich případě by to ovšem byl pravděpodobně trestný čin poškozování cizího majetku. Občanská neposlušnost je sice legitimní forma protestu, nezbavuje ovšem odpovědnosti za provedené činy.

0 0
možnosti

sir Humprey V.

9. 8. 2011 22:02
AKTIVISTI jsou jen sekta. Zahleděná jen do sebe

hluchá, slepá, škodící.

0 0
možnosti

viveka

9. 8. 2011 22:19
Re: AKTIVISTI jsou jen sekta. Zahleděná jen do sebe

Jo, a bílá je černá a kočka je pes. Kdyby byli zahledění jen do sebe, tak asi nebudou obětovat svůj čas a síly záchraně něčeho, co by jim mohlo být ukradené kdyby jim záleželo jen na vlastních zájmech, totiž přírodního bohatství země.

0 0
možnosti

kocy

9. 8. 2011 21:56
Kúrovec, nekůrovec. Vše, co podporuje tato vláda, je špatně.

0 0
možnosti

silný kuřák

9. 8. 2011 19:23
Sleduji tady

osamělý boj jamskiho, s jehož názory víceméně až na několik málo detailů souhlasím. Obrat "společné dobro", použité v souvislosti s paskvilem NPŠ, mě dostal. Všichni diktátoři, politici, ekonomové a řada dalších chce jenom naše dobro. Ve jménu dobra bylo napácháno tolik zla, že je to až k neuvěření.

0 0
možnosti

p0rek

9. 8. 2011 12:34
třikrát fuj

Svou drzou neomaleností si zelení dělají více nepřátel,než některými nápady na hranici normality.Občas opravdu netuším,jestli si nedělají z lidí legraci.Ale vždy mě to přejde a dostaví se téměř brizantní nenávist,když si uvědomím,co ty pubertální výlevy stojí.

1 0
možnosti

log-out

9. 8. 2011 12:36
Re: třikrát fuj

Nu, pak vám doporučuji strčit nohy do ledu, abyste zchladil nenávist, a něco si o problému přečíst. Vůbec tady nejde o nějaké zelené, oranžové či puntíkované, ale o to, zdali bude NP řízen dle doporučení odborníků, nebo ne (otázka je čí zájmy se tam asi prosazují, když to není řízeno dle odborníků?)

http://dopis.cspe.cz/index.php?lang=cz&page=signatories , http://www.avcr.cz/miranda2/export/sitesavcr/data.avcr.cz/sys/galerie-download/kurovec.pdf ,   http://www.sumava21.cz/docs/02-09_Zprava_miseIUCN.pdf, http://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/otevreny-dopis-premierovi-vlady-cr-od-ucastniku-mezinarodni-vedecke-konference-eccb-2009http://www.sumavapro.cz/vedci-vyzvali-k-zastaveni-tezby-a-nabizi-straskemu-odbornou-pomoc/, http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=695536 ,     http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=709548

2 0
možnosti

tap

9. 8. 2011 12:25
Zajímalo by mě...

Kolik ze zde diskutujících rádobyodborníků Šumavu zná, kolik z nich ji navštívilo, kolik z nich někdy obulo "kecky" a alespoň kousek tam prošlo pěšky... Teď jsou ale ze všech zuřiví ochránci, mnohdy navíc velmi neomalení diskutéři... Pan Stránský coby letitý turista a milovník přírody Šumavu nejspíš prošel krížem krážem, a tak mu věřím, že to k čemu se rozhodl, dobře zvážil. Obávám se, že stav šumavského lesa je místy takový, že je třeba vybrat ze dvou zel, že ani jedna varianta dilamatu kácet/nekácet není ideální. 

P.S.: Radost z toho všeho mají určitě hlavně novináři - v letní okurkové sezoně je pro ně takováhle aféra darem z nebes, a tak se v ní rochní a mudrují o sto šest...

0 0
možnosti

log-out

9. 8. 2011 12:28
Re: Zajímalo by mě...

A pokud jsem si prošel křížemkrážem Jihočeskou krajinu a detailně prohlédl chladící věže, tak jsem odborník na jadernou energetiku?

1 0
možnosti

stroup

9. 8. 2011 12:04
A pro odlehčení u oběda:)

0 0
možnosti

stroup

9. 8. 2011 12:07
Re: A pro odlehčení u oběda:)

Pravda o přírodě je silnější a obhájí se sama. Albert Einstein... Vše, co je podle přírody, je hodno úcty. Cicero... Přírodě se nedá poručit jinak, než tím, že se jí podřídíme. Francis Bacon...

2 0
možnosti