Diskuze

Brňané si vymohli vylepšení tramvají Porsche, Pražané si musí počkat

V pražských tramvajích Porsche jsou na několika místech sedačky naproti sobě a velmi blízko, což pro cestující představuje značné nepohodlí. Skoro stejné tramvaje jezdí i v Brně. Tady si cestující na špatné umístění sedaček stěžovali. Brněnský Dopravní podnik jim vyšel vstříc a sedačky nechal seřadit za sebe.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

QDE

14. 8. 2011 18:07
Na MHDB už jen bude blbý ceník

Na šalinách Porsche se mi to fakt nelíbilo, ale teď už je jen ptoblém co nám bude vadit zdražování jízdného, pokud tedy padnou slevy pro studenty a důchodce tě pic ...

0 0
možnosti

dannnny

9. 8. 2011 17:14
onderka

no, tak to skonci,bude nas to stat opet miliony. Snad by bylo lepsi mit na radnici (Brno) lidi, kteri maji alespon maturitu a ne lidi jako onderka.... Jo, vubec jak to dopadlo s jeho diplomem z one podivne Englischovy VS????

0 0
možnosti

Dýzl

8. 8. 2011 23:50
V Brně nejsou žádny tramvaje.

Máme tady jen šáliny !

5 0
možnosti

Seventh son of a seventh son

9. 8. 2011 6:57
Re: V Brně nejsou žádny tramvaje.

A taky jsme Brňáci!

0 0
možnosti

lu2222

8. 8. 2011 22:34
tramvaj na dvě věci

Je tam jen pár sedaček, kde se dá pohodlně posadit a najít místo na stání, kde by člověk nepřekážel, je nemožné.

1 0
možnosti

Martin Šubrt

8. 8. 2011 15:46
...

Škoda, že pan Dvořák nedodal, že o tomto problému se v Praze vědělo už před dovezením prototypu 14T. A že by Škodovka pochopitelně udělala sedačky po směru jízdy 2+1. Ovšem to by do toho nesměli vstoupit politici typu Béma se Šteinerem, u nichž vzniklo přání, že nová tramvaj, která není celá nízkopodlažní, musí tudíž mít uvnitř pouze jeden politicky únosný schod. Takže schod je to jak kráva, ještě se k němu musí zvedat podlaha, ale po tom schodu je pořád podlaha dost nízko na to, aby se pod ní vešly podvozky. Tudíž podvozky jsou pod podélnými sedačkami. V Brně je tam teď ještě malý schůdeček a už se příčné sedačky jakž takž vešly. Přitom tam mohly být dva schody a sedačky úplně normálně. Ale holt objednávali politici a vyřvali si jeden schod. Taky si vyřvali, že musí být jen jedny dveře do vysokopodlažní části. Což jsou ty zadní jednokřídlé, tudíž přední musela Škodovka udělat k řidiči. Co si Praha objednala, to má. V Plzni si ťukali na čelo, co chceme.. Holt dodávka do Kocourkova...

1 0
možnosti

petr.brno

8. 8. 2011 15:22
Lepší, ale pořád nedobré řešení

Sedačky jsou řešeny lépe, ale pořád to není dobré. Velká část sedaček jsou nedělené "lavice" o šířce 1,5 osoby. Sedačky jsou proti sobě a pokud si na jedné straně sedne dospělá osoba, tak naproti už si nikdo nesedne - místa je tam opravdu extrémně málo. Chápu, že uspořádání prostoru má nějaké limity, ale určitě by to šlo vymyslet lépe...

Nicméně za snahu zlepšit kritizovanou věc má DPMB jednoznačně velké +

0 0
možnosti

PIsa.lek

8. 8. 2011 15:51
Re: Lepší, ale pořád nedobré řešení

> Sedačky jsou proti sobě a pokud si na jedné straně sedne dospělá osoba, tak naproti už si nikdo nesedne

Kecy v kleci - není problém, aby se tam dva proti sobě vešli - jezdím tam časo, mám skoro 2 metry a nevidím nějaký extra problém - rozhodně se tam dají nohy natáhnout lépe, než v autě.

0 0
možnosti

kilociP

8. 8. 2011 13:29
dobrej napad

Ja jsem jednou v tehle tramvaji pri prudkem zabrzdeni spadl (neni se tam kde drzet). Mel jsem z toho pochroumany krk.

0 0
možnosti

Nesmazatelny 2.0

8. 8. 2011 12:37
Hmm

No vskutku v Brně oplýváme tímto zázrakem, ovšem ty sedačky jsou široký tak na 1,5 člověka a opět jste blízko kolenama s protisedícím člověk. Takže je to dobrý řešení a) pro milence, co se k sobě tisknou, b) pro matku s dítětem a nákupem, že si to může položit vedle sebe c) pro opravdu nadměrné pasažéry. Všichni ostatní mají radši T3.

0 0
možnosti

hrcprcsalala2

8. 8. 2011 12:40
Re: Hmm

No jasně, všichni starší lidé, matky s kočárky a pohybově omezení lidé T3 zbožňují... ;-D Drobná nápověda: nejsi pupek světa.

0 0
možnosti

KOLDAK

8. 8. 2011 12:36
Celá vec svědčí hlavně o absolutní nekompetentnosti

"špičkových" a královsky placených manažerů DP. Už fakt, že ty paskvily převlečené za tramvaj  za několikanásobek skutečné ceny do vozového parku pořídili, by v normální firmě bylo na vyhazov.

0 0
možnosti

denek

8. 8. 2011 13:04
Re: Celá vec svědčí hlavně o absolutní nekompetentnosti

Problém vidím jinde. Ti, co navrhují uspořádání sedaček v tramvajích, evidentně tramvajemi nejezdí, jinak by nemohli takové zhovadilosti navrhovat.

0 0
možnosti

krop

8. 8. 2011 12:17
...

MHD je jednim z duvodu pro MHD nepouzivam. Nicmene je dobre, ze se tyhle nedostatky resi aspon castecne. Co me udivuje vic je, ze to takova tramvaj dotahne nejen do konce projektu, ale i do vyroby! Kalkulace je jasna. Vyrobime jim hezkou tramvaj, ktera se bude zdat perfektni, ale po delsi zkusenosti se ukazou problemy, ktere bude treba upravit a za to je pekne zinkasujeme...

1 0
možnosti

bebíčko

8. 8. 2011 12:22
Re: ...

MHD je jednim z duvodu pro MHD nepouzivam.

Stává se Vám to často?

0 0
možnosti