- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na šalinách Porsche se mi to fakt nelíbilo, ale teď už je jen ptoblém co nám bude vadit zdražování jízdného, pokud tedy padnou slevy pro studenty a důchodce tě pic ...
no, tak to skonci,bude nas to stat opet miliony. Snad by bylo lepsi mit na radnici (Brno) lidi, kteri maji alespon maturitu a ne lidi jako onderka.... Jo, vubec jak to dopadlo s jeho diplomem z one podivne Englischovy VS????
A taky jsme Brňáci!
Je tam jen pár sedaček, kde se dá pohodlně posadit a najít místo na stání, kde by člověk nepřekážel, je nemožné.
Škoda, že pan Dvořák nedodal, že o tomto problému se v Praze vědělo už před dovezením prototypu 14T. A že by Škodovka pochopitelně udělala sedačky po směru jízdy 2+1. Ovšem to by do toho nesměli vstoupit politici typu Béma se Šteinerem, u nichž vzniklo přání, že nová tramvaj, která není celá nízkopodlažní, musí tudíž mít uvnitř pouze jeden politicky únosný schod. Takže schod je to jak kráva, ještě se k němu musí zvedat podlaha, ale po tom schodu je pořád podlaha dost nízko na to, aby se pod ní vešly podvozky. Tudíž podvozky jsou pod podélnými sedačkami. V Brně je tam teď ještě malý schůdeček a už se příčné sedačky jakž takž vešly. Přitom tam mohly být dva schody a sedačky úplně normálně. Ale holt objednávali politici a vyřvali si jeden schod. Taky si vyřvali, že musí být jen jedny dveře do vysokopodlažní části. Což jsou ty zadní jednokřídlé, tudíž přední musela Škodovka udělat k řidiči. Co si Praha objednala, to má. V Plzni si ťukali na čelo, co chceme.. Holt dodávka do Kocourkova...
Sedačky jsou řešeny lépe, ale pořád to není dobré. Velká část sedaček jsou nedělené "lavice" o šířce 1,5 osoby. Sedačky jsou proti sobě a pokud si na jedné straně sedne dospělá osoba, tak naproti už si nikdo nesedne - místa je tam opravdu extrémně málo. Chápu, že uspořádání prostoru má nějaké limity, ale určitě by to šlo vymyslet lépe...
Nicméně za snahu zlepšit kritizovanou věc má DPMB jednoznačně velké +
> Sedačky jsou proti sobě a pokud si na jedné straně sedne dospělá osoba, tak naproti už si nikdo nesedne
Kecy v kleci - není problém, aby se tam dva proti sobě vešli - jezdím tam časo, mám skoro 2 metry a nevidím nějaký extra problém - rozhodně se tam dají nohy natáhnout lépe, než v autě.
Ja jsem jednou v tehle tramvaji pri prudkem zabrzdeni spadl (neni se tam kde drzet). Mel jsem z toho pochroumany krk.
No vskutku v Brně oplýváme tímto zázrakem, ovšem ty sedačky jsou široký tak na 1,5 člověka a opět jste blízko kolenama s protisedícím člověk. Takže je to dobrý řešení a) pro milence, co se k sobě tisknou, b) pro matku s dítětem a nákupem, že si to může položit vedle sebe c) pro opravdu nadměrné pasažéry. Všichni ostatní mají radši T3.
No jasně, všichni starší lidé, matky s kočárky a pohybově omezení lidé T3 zbožňují... Drobná nápověda: nejsi pupek světa.
"špičkových" a královsky placených manažerů DP. Už fakt, že ty paskvily převlečené za tramvaj za několikanásobek skutečné ceny do vozového parku pořídili, by v normální firmě bylo na vyhazov.
Problém vidím jinde. Ti, co navrhují uspořádání sedaček v tramvajích, evidentně tramvajemi nejezdí, jinak by nemohli takové zhovadilosti navrhovat.
MHD je jednim z duvodu pro MHD nepouzivam. Nicmene je dobre, ze se tyhle nedostatky resi aspon castecne. Co me udivuje vic je, ze to takova tramvaj dotahne nejen do konce projektu, ale i do vyroby! Kalkulace je jasna. Vyrobime jim hezkou tramvaj, ktera se bude zdat perfektni, ale po delsi zkusenosti se ukazou problemy, ktere bude treba upravit a za to je pekne zinkasujeme...
MHD je jednim z duvodu pro MHD nepouzivam.
Stává se Vám to často?