- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ještě používají do tak důležitých a funkčních staveb strusku a podobné odpady?
O Čem to je? Stavební firmy okrádají stát používáním náhražek kvalitních materiálů. Když se k tomu přidají ještě zaměstnanci okrádající firmu o ten zbytek kvalitních materiálů (protože jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá), tak to vypadá takhle. Firma si to šizení napočítá tak, aby dálnice vydržela aspoň 20 let, ale pokoutné machinace zaměstnanců s materiálem tu životnost ještě sníží...
O tomhle problému se v truckerských časopisech diskutuje už dlouho, řidiči na stavbách vám běžně řeknou. že na stavby se používala dokonce ještě hořící struska a všichni šéfové o tom věděli. Jde hlavně o kvalitu poslení dobou stavěných silnic, vydělávají na tom prakticky všichni. Stavbaři místo 10-15 různých podkladních vrstev udělají maximálně 3 a když se silnice zničí, svede se to na přetížené kamiony a na "přetížených" kamionech se zas vydělává ještě mýtným, teď zas lobisté od průjezdných vah nakopili několik politiků co prosazují výstavbu vah ve světě ještě nepoužívaných v hodnotě pár miliard. Šidit cesty se vyplatí všem a politici vždy mají desátky, každý druhý politik vlastní stavební firmu - hned jakmile opustí politiku....
Jasně, truckeři jsou nejchytřejší a celý to je dobře promakané spiknutí :-) To, co píšete je v mnoha ohledech nesmysl, ale to byste musel vědět něco o tom, k čemu která vrstva v tělese slouží.
Radši se nepleťte do toho, čemu nerozumíte.
materiál odpad z chemických procesů, tak se nemůže divit.
Začíná to tak trochu vypadat, že vedení firmy "poroučí větru dešti", kašle na odbornou stránku věci, a pak to takhle dopadá. Je třeba se zamyslet, jestli by se neměl pozavírat vrcholový management téhle firmy.
Dyť ta tam vůbec není, tu prodávali pod rukou všude možně a pod D1čku se cpal bordel a suť z demolic, však ještě budou zírat co tam při opravě najdou.
a projevuje se to na Baníku. Pokud tak bude pokračovat tak ho brzo uvítáme v II. lize . Jediněho může zachránit vstup
do Po lské kopané. Ani tam by ale s takovou hrou neuspěl.
dokument ze série "Hledání ztraceného času" , který se týkal výstavby mostu v Bechyni. No a vzpomínám si, jak tam stavaři dělali vzorky z každé várky betonu a testovali její kvalitu. Prostě snažili se zajistit kvalitní stavební materiál na celou stavbu, aby výsledkem byl most, který slouží dosud a ještě dlouho sloužit bude. Co pro dodržení kvality dělali na těch dálnicích?
každýho zajímá jen jak se napakovat.. dnes je to hrůza a děs. kde je všechna ta morálka co měli naši dědové... to je samej rádoby odborník
No jo, příroda. Není někde ňáký vypínač, že by jsme tu přírodu konečně vypli?
snad jen, že bych k té žalobě přidal i žalobu za obecné ohrožení, podvod, úplatky apod.