Diskuze

Pod Ostravou bobtná velký problém. Ocelárenská struska v podloží

Dálnice D47 a vstupní objekt Faktulní nemocnice Ostrava mají stejný problém. Stavební firmy totiž použily do podloží nevhodnou strusku, která po čase začala bobtnat a zničila tak vstupní atriový objekt ve fakultní nemocnici i část dálnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pteryx

9. 8. 2011 10:26
Šetření na nesprávném místě

Ještě že se už nestaví přehrady.

0 0
možnosti
E

ephemeroptera

9. 8. 2011 8:38
Kde na světě...

... ještě používají do tak důležitých a funkčních staveb strusku a podobné odpady?

O Čem to je? Stavební firmy okrádají stát používáním náhražek kvalitních materiálů. Když se k tomu přidají ještě zaměstnanci okrádající firmu o ten zbytek kvalitních materiálů (protože jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá), tak to vypadá takhle. Firma si to šizení napočítá tak, aby dálnice vydržela aspoň 20 let, ale pokoutné machinace zaměstnanců s materiálem tu životnost ještě sníží...

2 0
možnosti
MZ

Mira ze Zlína

8. 8. 2011 22:12
že to bude problém se vědělo

O tomhle problému se v truckerských časopisech diskutuje už dlouho, řidiči na stavbách vám běžně řeknou. že na stavby se používala dokonce ještě hořící struska a všichni šéfové o tom věděli. Jde hlavně o kvalitu poslení dobou stavěných silnic, vydělávají na tom prakticky všichni. Stavbaři místo 10-15 různých podkladních vrstev udělají maximálně 3 a když se silnice zničí, svede se to na přetížené kamiony a na "přetížených" kamionech se zas vydělává ještě mýtným, teď zas lobisté od průjezdných vah nakopili několik politiků co prosazují výstavbu vah ve světě ještě nepoužívaných v hodnotě pár miliard. Šidit cesty se vyplatí všem a politici vždy mají desátky, každý druhý politik vlastní stavební firmu - hned jakmile opustí politiku....

2 0
možnosti
GO

DISK

9. 8. 2011 4:54
Re:

Jasně, truckeři jsou nejchytřejší a celý to je dobře promakané spiknutí :-) To, co píšete je v mnoha ohledech nesmysl, ale to byste musel vědět něco o tom, k čemu která vrstva v tělese slouží.

 Radši se nepleťte do toho, čemu nerozumíte.

0 0
možnosti
HR

balalajka01

8. 8. 2011 21:52
příroda nedělá starosti, když někdo použije jako stavební

materiál odpad z chemických procesů, tak se nemůže divit.

2 0
možnosti
P

pteryx

8. 8. 2011 21:01
ODS / Eurovia

Začíná to tak trochu vypadat, že vedení firmy "poroučí větru dešti", kašle na odbornou stránku věci,  a pak to takhle dopadá. Je třeba se zamyslet, jestli by se neměl pozavírat vrcholový management téhle firmy.

0 0
možnosti
AA

abc

8. 8. 2011 20:32
Jaká struska

Dyť ta tam vůbec není, tu prodávali pod rukou všude možně a pod D1čku se cpal bordel a suť z demolic, však ještě budou zírat co tam při opravě najdou.

0 0
možnosti
K

kocourek25

8. 8. 2011 16:11
Že by i na Bazalech byla struska.....

a projevuje se to na Baníku. Pokud tak bude pokračovat tak ho brzo uvítáme v II. lize . Jediněho může zachránit vstup

do Po lské kopané. Ani tam by ale s takovou hrou neuspěl. Rv

0 0
možnosti
C

celim

8. 8. 2011 15:40
No já jsem svého času viděl

dokument ze série "Hledání ztraceného času" , který se týkal výstavby mostu v Bechyni. No a vzpomínám si, jak tam stavaři dělali vzorky z každé várky betonu a testovali její kvalitu. Prostě snažili se zajistit kvalitní stavební materiál na celou stavbu, aby výsledkem byl most, který slouží dosud a ještě dlouho sloužit bude. Co pro dodržení kvality dělali na těch dálnicích?!!

2 0
možnosti
TH

Tomas Gembler

8. 8. 2011 20:42
Re: No já jsem svého času viděl

každýho zajímá jen jak se napakovat..:-/ dnes je to hrůza a děs. kde je všechna ta morálka co měli naši dědové... to je samej rádoby odborník

1 0
možnosti
Z

zihon

8. 8. 2011 14:14
Příroda dělá investorům i stavebníkům obrovské starosti

No jo, příroda. Není někde ňáký vypínač, že by jsme tu přírodu konečně vypli?

0 0
možnosti
LC

bílá-modrá-červená

8. 8. 2011 12:51
Co k tomu dodat,

snad jen, že  bych k té žalobě přidal i žalobu za obecné ohrožení, podvod, úplatky apod. Rv

0 0
možnosti