Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Historici vykopali na poli za Telnicí motor stíhačky Messerschmitt

Torzo motoru a podvozku německé stíhačky u Telnice na Brněnsku vykopali odborníci z Moravského zemského muzea v Brně společně s místními. Messerschmitt 109 se 11. dubna 1945 zřítil při jedné z bitev o osvobození Brna kousek za vsí do pole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modrozlodějskej fógl

Hm., ještě že ten motor nenašli dříve hledači pokladů.

Mohlo se to na Aukru dobře bouchnout. Určitě to nebude polský plagiát militárie!

0/0
7.8.2011 13:15

dudlop

Re: Hm., ještě že ten motor nenašli dříve hledači pokladů.

;-D;-D;-DR^

0/0
7.8.2011 23:39

eskimo

šrot

Na šroťák do Tuřan než se v tom někdo začne rýpat a chtít dotace na opravu zahnojenýho německýho motoru a nedejbože na to dělat výstavy 8-o

0/0
7.8.2011 11:33

Pavel Skeptik IV

A nyní už

jenom najít toho lumpa, co ubohému pilotovi tak strašně ublížil ;-D

MFD zum Angriff!!!

+1/0
7.8.2011 9:10

Ejsí

Na té fotce

vypadá na první pohled ten ležící, jako kdyby ho právě vykopali. Zábavné.:-)

0/0
7.8.2011 9:01

Dr.Onufrakova

V málo oblastiach môžu historici konzultovať s pamätníkmi

O archeológoch ani nehovorím. V našej obci sa mu hovorilo kronikár.

0/0
7.8.2011 6:40

Ejsí

Re: V málo oblastiach môžu historici konzultovať s pamätníkmi

No tak se do tej tvojí obce vrať. Nechápu proč se tady vyjadřuje nějaký Slovák! Ano může se zde vyjádřit každý, ale  i tak vy slováci nekecejte nám do toho tady, prosím.

Děkuji.

0/0
7.8.2011 8:59

Dr.Onufrakova

Vlastník tohto plátku je zainteresovaný na počte kliknutí

na reklamné banery. Rozdiel medzi češtinou a slovenčinou je pod jeho rozlišovacou schopnosťou. Vlastníkom je holding Rheinisch-Bergische Druckerei und Verlagsgesellschaft mbH. Darum nicht quatschen, lieber klicken, bitte.

0/0
7.8.2011 14:44

Chosé34

Re: V málo oblastiach môžu historici konzultovať s pamätníkmi

Ty jsi ale prase. Nemáš žádný právo si to tu usurpovat pro sebe.

+1/0
7.8.2011 16:58

PIsa.lek

Re: V málo oblastiach môžu historici konzultovať s pamätníkmi

Neprojevuj se příště jako šovinistické prase. Děkuji.

0/0
7.8.2011 21:03

bobomyl

Pisálci z Mfdnes se můžou pokakat radostí

nad motorem docela tuctové stíhačky která byla vyráběna v desetisícových sériích celou válku a není opravdu ničím vzácná.Možná že přijdou i na to že ji sestřelili zlotřilí Češi a nebohého německého pilota který chránil území protektorátu před ruskými bolševiky a západními plutokraty  zákeřně zlikvidovali..

+1/0
7.8.2011 6:37

moš

Dobrá práce pane Schildberger.

Máte můj obdiv.Přeji hodně dalších úspěchů.R^![>-]

0/0
6.8.2011 21:53

kilociP

Bezva

tak to snad konečně dají dohromady ten letoun CASA;-D

0/0
6.8.2011 21:46

ašant překrásný, Luny jasnější..

české slouhovství v praxi.....

Nevím, proč je kolem toho takový tyjátr. A samozřejmě i to výrazivo.  "Historici vykopali,..i odborníci z  Moravského zemského muzea, ....Messerschmitt 109 se 11. dubna 1945 zřítil při jedné z bitev o osvobození Brna,...(radši mlčet nad tím, že se jednalo o osvobozovací Rudou armádu),....Žádný přímý svědek události však znám není a proto se ani neví, zda byl pilot sestřelen nebo měl technickou poruchu...(A proč by se mělo znát jak uhynul příslušník armády určené m.j. k likvidaci Čechů?)..."na Moravě havarovalo asi čtyři sta stíhaček různých armád"...(Jakých různých? Jen proboha neprozradit, že převážně Sovětských)..."Jedinečný nález se po pečlivém očištění dostane do sbírek Moravského zemského muzea"...Proboha - proč  "jedinečný" a do Moravského zemského muzea?

+3/0
6.8.2011 20:38

Mysel

Re: české slouhovství v praxi.....

Jeste nejaka jina uchylka krome germanofobie a pocitu menecennosti Vas trapi? :o)

Je treba pokazde uvadet, kdo byl osvoboditelem konkretniho mista?

Co bylo pricinou padu toho Bf-109 by bylo dobre vedet, protoze je to zajimavy historicky fakt.

Ruznych armad - letadla nemecka, sovetska, americka, rumunska,...

Nalez je jedinecny, protoze pamatek na letecke boje druhe svetove valky zas tolik neni.

+1/0
7.8.2011 6:05

Chosé34

Re: české slouhovství v praxi.....

R^

0/0
7.8.2011 17:01

sámvelkýmao

no

stará dobrá německá práce ruského vývojáře a židovského dělníka................

0/0
6.8.2011 19:56

fredyy

Dobrá práce

Je vidět,že technika něco vydrží.

0/0
6.8.2011 19:09

eskimo

šrot

Hned bych to odvezl do šrotu dokud je to naložený ;-) zato bude kolem tisícovky tu dat Láďovi ten da pěto traktoristovi a je klid - v Číně je nedostatek železa tak aspoň něco každý kilo dobrý ať mají z čeho dělat kluci šikovní !

0/0
6.8.2011 18:12

stoker303

Re: šrot

s Vaší inteligencí byste mezi tu rudou dělnickou sílu jistě zapadl.

+3/0
6.8.2011 18:22

;-)

Re: šrot

Rudá dělnická síla? A tu jste viděl kde? V Číně určitě ne. Možná tak na protičínských letácích českých aktivistů;-D

+1/0
7.8.2011 9:48

eskimo

Re: šrot

IQ nemám velký a proto bych to odvezl do šrotu ;-) v Tuřanech je šroták je to zahumnama to není nic vzacnýho v německu byl takovej motor dokonce na ebay.de na prodej v dobrým stavu žadnej šrot vod hnoje

0/0
7.8.2011 11:29

trikmann

Re: šrot

Teď jste mi připomněl majora Terazkyho z černých baronů. Ten taky nechal všechno "popilit"...

+3/0
6.8.2011 18:36

sámvelkýmao

Re: šrot

ten to má chudák nějaký nahnutý.............

0/0
6.8.2011 20:23

Mc_Bain

Tohle je záslužná činnost ...

... jen by se ještě mělo napsat proč? Hospodářská krize určitým způsobem stála taky za tím, že lidé tehdy bezmocně padali z nebes ... holt všem, kteří za "dobro" položili svoje životy ...

0/0
6.8.2011 16:39

špilas

Solidní jméno

Klasický moravský jméno Laďa Kořalník.;-)

Trochu mě to spravilo náladu

+2/0
6.8.2011 15:40

sámvelkýmao

Re: Solidní jméno

laďa kořalník moravsko-ostravské kerndl........

0/0
6.8.2011 19:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.