Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Věci veřejné čelí insolvenčnímu řízení kvůli jediné tisícikoruně

Městský soud v Praze letos už podruhé vyhlásil insolvenční řízení se stranou Věci veřejné. Do situace dlužníků ji dostal někdejší předseda její organizace v Uherském Hradišti Libor Zeman. Kvůli tomu, že mu nevrátila tisícikorunový členský příspěvek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sámvelkýmao

no

někdo by zde měl vyjevit,kolik stojí takové insolvenční řízení a kdo ho platí...............

0/0
5.8.2011 8:44

FandaVV

Hm, není to ten pověstný dvojí metr?

Socani (a nejen ti) dluží, kam se podíváš, a to i s výnosným Liháčem v zádech (jak obrali toho advokáta, co jim ho vysoudil - to je taky výkon, obrat advokáta ;-D) a nic. Jedou dál. A VV jsou pruzené kvůli jednomu neukojenému "podnikateli" Tady se asi někdo VV fakt dost bojí, a patlá bláto, vem kde vem - konečně je tady po letech něco [>-]nadějného, ne jen béčko ODS (TOPka)

0/0
5.8.2011 8:38

sombreri

Re: Hm, není to ten pověstný dvojí metr?

,,konečně je tady po letech něco [>-]nadějného, ne jen béčko ODS (TOPka),, -To myslite VAZNE???

VV jsou obycejni zlodeji, lhari a podvodnici jako vsichni ostatni... Zadna zmena.. Zapadli do te vladnouci spiny velice rychle a hladce..

0/0
5.8.2011 9:18

macrakantorhynchus hyrudynaceus

A co na to finanční expert, analytik a kouzelník BABÁK ??

0/0
5.8.2011 7:40

FandaVV

Re: A co na to finanční expert, analytik a kouzelník BABÁK ??

Tohle označení mu ale připsali pologramotní pisálci - něco, jako když Nova tlačí tvrdošíjně svoje označení typu: vrah, známý jako vinohradský řezník apod.Rv Ale je vidět, že Pepa Goebelsů měl pravdu o té 100x opakované lži...Rv

+2/0
5.8.2011 8:41

Dr.Onufrakova

Včasné platenie členských známok bolo výsadou KSČ

Museli sa platiť v hotovosti osobne, kontrolovala sa tým lojalita. Keď tohto dokonca straníckeho funkcionára vyhodili bez nejakého čakania na bankový prevod, bola to jasná buzeráž ako reakcia ne ich spory. A tak by som sa dívala na ďalší priebeh ako neskoré vrátenie členského a návrh na nesolventnosť. Bohvie, či to nebude, že co se škádlívá, to se rádo mívá, a situácia sa otočí a všetci sa budú diviť, kto to tam znovu preceduje.

0/0
5.8.2011 6:25

FandaVV

Re: Včasné platenie členských známok bolo výsadou KSČ

Snad každá polit.strana, pokud vybírá příspěvky, má ve stanovách, že nezaplacení včas znamená konec členství. Taky je to často způsob, jak v tichosti nějakou stranu opustit. Že by VV byly najednou nějaké jiné a divné?R^

0/0
5.8.2011 8:30

dogi2

Jo, hodně lumpů tvrdí,

že je jejich věřitelé šikanují. Ale kdyby své dluhy platili řádně a včas, tak je nikdo šikanovat nebude. Tvrzení te veverčácké lojzičky o šikanování je směšné a ubohé. Ale čemu se u veverek divit? Majitel strany korupčník, předseda strany lhář a kašpárek... Nu což, co jste si zvolili, to tam máte.

0/0
5.8.2011 6:01

FandaVV

Re: Jo, hodně lumpů tvrdí,

Majitel strany korupčník, předseda strany lhář a kašpárek...X

O které straně píšete? Mě to tak nějak sedí napříč spektrem ;-D

0/0
5.8.2011 8:43

mázaušima

Re: Jo, hodně lumpů tvrdí,

R^!;-D

0/0
5.8.2011 12:37

dogi2

Re: Jo, hodně lumpů tvrdí,

Přečti si ještě jednou můj příspěvek. Pokud nemáš potíže s chápáním psaného textu, tak pochopíš, o které straně to je.

0/0
7.8.2011 5:25

parlost18

...

;-D;-D

0/0
5.8.2011 3:29

Usmolená štětina

Kdy soud s podvodníky z VV?

Jenom to zakrývá velké podvody, kterých se veverky dopustily a dopouštějí (Bárta, Škárka, Kočí, Babák....) Občan chce vědět, kdy bude tato banda podvodníků postavena před soud, vyhnána z vlády a parlamentu. Šaškárny s nezaplacenými příspěvky nikoho nezajímají...Rv

0/0
5.8.2011 0:46

Inž.ZABABA

Re: Kdy soud s podvodníky z VV?

Si děláte srandu??? Jo holt mediální masáž - aby jste zapomněli na Jyrku, Řebíčka, DRátha, Standu, Hulínského, Blažka... Prostě všechny lumpíky a kmotříky, i kvůli kterým vůbec VV vznikly, v té beznaději na změnu k lepšímu!

+1/0
5.8.2011 8:49

wena.cb

Vybírat peníze ano a platit ne?

"Insolvenční návrh bývalého člena strany kvůli tisíci korunám

je směšným projevem uražené ješitnosti a neúcty k právním institutům

této země," uvedla  místopředsedkyně strany Dagmar Navrátilová

Pokud by jste to vrátili tak, jak máte, tak by nikdo ani neceknul. Vybírat peníze ano a platit ne?

Když dnes nedostanu za své peníze co bylo dohodnuto, tak je to podvod. A nebo jedna velká politika?

0/0
4.8.2011 23:32

SmejiciSeHyena

pravni intitut

"Insolvenční návrh bývalého člena strany kvůli tisíci korunám je směšným projevem uražené ješitnosti a neúcty k právním institutům této země,"

No, mne osobne to pripada, ze uctive vyuzil pravniho institutu teto zeme, aby z vas tu jeho tisicovku vypacil...;o) Je sice prvada, ze za to zrejmne utrati vice, nez tu zminovanou tisicovku, ale nekterym lidem jde o princip.

0/0
4.8.2011 23:30

dogi2

Re: pravni intitut

Ale neutratí! Byl by hloupý, kdyby nechtěl uhradit i náklady řízení. Zcela jistě to udělal.

0/0
5.8.2011 6:02

Polárníkočka

no a co jako

exekutor je schopnej prijit k beznymu cloveku i kvuli petikorune...

+1/0
4.8.2011 23:02

Huckelberry Švédd 5

jó ... dluhy se holt

platí !!!! R^

0/0
4.8.2011 22:25

Rubik1

Zákon je šikanózní

Jestli se jim nelíbí, když někdo jedná v rámci zákona, tak ať se starají, aby byl zákon změněn.

0/0
4.8.2011 22:07

beanator

...

Babák si na to vezme další úvěr.;-D

+1/0
4.8.2011 21:35

ForestGump

Re: ...

R^;-D

0/0
4.8.2011 22:25

doktor_bota_2

Pokud jsou VV finančně zdravou stranou,

je insolvenční řízení neuvěřitelnou buzerací. Neřeším "má dáti - dal", to je naprosto nepodstatné.

+1/0
4.8.2011 21:12

ForestGump

Re: Pokud jsou VV finančně zdravou stranou,

Přesně tak...ovšem on na to má ze zákona právo...

0/0
4.8.2011 22:04

boardx

Re: Pokud jsou VV finančně zdravou stranou,

Pokud jsou VV finančně zdravou stranou, mají vrátit co jim nepatří

0/0
4.8.2011 22:10

MiroTR

Re: Pokud jsou VV finančně zdravou stranou,

Pokud je VV zdravou stranou, proč už dávno ty peníze navrátila ?

0/0
4.8.2011 22:14

dogi2

Re: Pokud jsou VV finančně zdravou stranou,

Jo, že ty jsi příznivec veverek? Normálnímu člověku to jako buzerace nepřijde. Platit dluhy se jim hajzlíkům nechce, tak se holt nedá nic dělat.

0/0
5.8.2011 6:04

nestačimsedivit

Mít

tu tisícovku,tak jim ji pošlu,ať je klid.Takoví milí,slušní a poctiví politici ! Bylo by jich fakt škoda . . . ;-(;-(:-P

0/0
4.8.2011 21:03

antiodborář

VV

Veselé veverky;-D;-D;-D;-D;-D;-DV!!

+1/0
4.8.2011 20:49

notordluhousek

velmi zajimave nevratit

nekomu JEHO penize je v poradku, kdyz si nekdo na podvodnika postazuje tak je to neucta k pravu  ;-D;-D;-D

a co takhle ucta k poctivosti veverky ? vase reakce mela byt, omlouvame se posilame. tecka

+2/0
4.8.2011 20:24

ForestGump

Re: velmi zajimave nevratit

Nechci se jich zastávat, ale myslím, že tohle není chyba Vv, jako celku, ale chyba u toho, kdo má nastarosti tuto agendu...

0/0
4.8.2011 20:43

notordluhousek

Re: velmi zajimave nevratit

chybou vv jako takovych rozhodne neni nevraceni, to se stat muze. ale ta arogantni reakce kdyz naprosto jasne chyba je na jejich strane

+1/0
4.8.2011 20:48

ForestGump

Re: velmi zajimave nevratit

Jasně, je to přirozená obranná reakce...

0/0
4.8.2011 21:07

Rubik1

Re: velmi zajimave nevratit

Přirozenou obrannou reakcí by byla omluva. Tady jde o útočnou reakci a jen potvrzuje, že pan Zeman použil stejný metr.

0/0
4.8.2011 22:10

MiroTR

Re: velmi zajimave nevratit

Pokud vím, návrh na insolvenční řízení nelze vydat bez uznání dluhu.  Tudíž to nelze omlouvat jednou ztracenou žádostí.

0/0
4.8.2011 22:18

Petr K_.

Re: velmi zajimave nevratit

Úcta ? Vždyť veverky ani neví co to znamená ;-D

0/0
4.8.2011 21:09

Deratizátor is back!

A dost!

Asi takhle nějak to řekl Bárta.;-D

0/0
4.8.2011 20:22

Chlastousek Topowyj chemik

A čo audít stranickej kásý

to bylo keců .....

0/0
4.8.2011 20:22

Sharkee okraden cenz0ry

soudruhu cenzore

proč nedovlíte dotaz na to, zda-li bude psát o bankrotu ČSSD?????

+2/0
4.8.2011 20:19

hopajda

Re: soudruhu cenzore

Asi nejste tak důležitej jak si myslíte že vám sem bude redakce Idnesu odpovídat;-D;-D

+1/0
4.8.2011 21:53

brezovak

A

teď o té karkulce

0/0
4.8.2011 20:18

Nostromo1975

Re: A

;-DR^

0/0
4.8.2011 20:18

whitepawn

Babáku čaruj!

0/0
4.8.2011 20:11

Nostromo1975

Re: Babáku čaruj!

!!R^

0/0
4.8.2011 20:18

Sharkee okraden cenz0ry

nejde o pomstu?

opravdu někdo utratí tisíce, aby dostal zpět tisícovku?

Tomuhle nemůže veřit snad nikdo.

0/0
4.8.2011 19:50

ivoš

Re: nejde o pomstu?

Když ti nevrátím tiskara, necháš si to líbit? Pokud soud vyhraješ, bude mě to stát mnohem, mnohem víc. Ono řešit všechno ráznou domluvou přes obě tváře nejde.

0/0
4.8.2011 20:22

Sharkee okraden cenz0ry

Re: nejde o pomstu?

S ohledem na skutečnost, že jsem byl nedávno postaven před podobnou otázku, musím říci jen jedno. raději oželím již tracené peníze, než-li podávat insolvenční návrh a platit s ním spojené další poplatky.

0/0
4.8.2011 20:38

fryzy

Re: nejde o pomstu?

podat insolvenční návrh nestojí tisíce, navíc zahájení insolvenčního řízení nic neznamená, to jen česká média každou takovou koninu víří. Když na vás podám insolvenční návrh, že mi dlužíte tisícovku a tento návrh bude mít formálně vše v pořádku, tak soud zahájí insolvenční řízení. Soud poté rozhodne, zda jste v insolvenci nebo ne a podle toho rozhodne. Pokud VV dluží kam se podívají a jejich aktiva jsou mnohem menší než dluhy, půjdou do konkursu. Teprve tehdy by to bylo zajímavé.

+1/0
4.8.2011 20:34

Sharkee okraden cenz0ry

Re: nejde o pomstu?

Ano, ale za podání ono návrh osudu prostě musíte zaplatit a jedná se skutečně o tisíce...viz výše.

0/0
4.8.2011 20:39

Sharkee okraden cenz0ry

Re: nejde o pomstu?

http://www.mojepoplatky.cz/soudni-poplatky/poradna/pravni-poradna/exekuce/poplatek-za-podani-insolvencniho-navrhu-7.html

0/0
4.8.2011 20:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.