- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cyklisté budou mít kde jezdit no a že nám nadále tranzitní doprava bude jezdit pod okny ve městech to nevadí.takže hurá z města na C1
těch polních cest je většina a adál se používá spousta místních komunikací, sice s asfaltovým krytem ale samou dírou, podél baťova kanálu taky nic moc, od kromeříže chybí úsek kvasice hřiště - jez bělov, kroměříž most u fatry - pahrbek a pak kostelany - uherský ostroh, na trase kroměříž - přerov pak je vybudovám pouze úsek konec kroměříže - chropyně, z přerova to jde po týn nda bečvou pak je konec pod helfštýnem, pokračování valmez - rožnov a směr vsetín je částečně ve výstavbě, pak jsou kousky vsetínem a kousky v okolí huslenek, ústí a velkých karlovic, takže do cyklodálnice v podobě třeba dunajské stezsky to má hodně daleko, zvláště v současném počasí a se současným značením, nenechte se nalákat pozlátkem
V době, kdy nejsou peníze na nic, je to opravdu skvěle odvedená práce lobbistů. Cyklistika je dobrá pro zdraví, to ano, ale zejména je to obrovský kšeft. Pravda, pár lidí má práci, dost peněz se utratí, ale v době kdy není na opravu chodníku je takováto akce poněkud podivný nápad. A ortodoxní cyklista vůbec nezaostává v názorech a chování za jinými fanatiky, například náboženskými, politickými nebo činžákovými chovateli psů. Ale pokud by se našel na takovouto akci soukromý investor, proč ne?
Jsem docela zvědavej, zda nebude do několika let povinnou výbavou jízdního kola i palubní jednotka od firmy Kapsch :-)
tak si C1 niekam strčte. Ešteže ich zďaleka poznať podľa toho, že nemajú ani prilby.
Bohužel bude:( Ještě lepší pak jsou bruslaři se sluchátky, kteří jedou zprava doleva, hledí pod sebe dolů a neregistrují ani toho, kdo jede proti nim...
Jestliže se z polních a lesních cest stanou cyklostezky, tak jak budou chodit a jezdit ostatní ? Vždyť ty cesty nyní používají lesáci, zemědělci, místní. Těm se vybudují nějaké jiné cesty ?