Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gayové jsou devianti a primátor Prahy kryptosocialista, útočí Hájek z Hradu

Vicekancléř prezidenta Petr Hájek opět jitří svými výroky emoce. Homosexuály označil za devianty a pražského primátora Bohuslava Svobodu společně s poslancem a předsedou ODS v Praze Borisem Šťastným za kryptosocialisty. Primátor totiž převzal záštitu nad akcí homosexuálů Prague Pride a Šťastný ho podpořil. To Hájka pobouřilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pivko1111

To je moderní?

[>-][>-]Co má společného pochod nahých úchyláků s moderním městem? Může mi to někdo vysvětlit? Kdyby šli Prahohou nazí  muži a ženy a při tom souložili tak je zavřou! Maj snad buzici výjimku?

0/0
12.8.2011 10:44

peggy.66

homosexualita

Neodsuzuji homosexuály, ale jejich nechutnou snahu se opět veřejně ukazovat a předvádět, myslím, že spoustě lidí vadí právě jejich nelušná prezentace.

0/0
10.8.2011 9:21

javurek

Plácání

ODS a další strany hlásají o rozvinuté demokracii v našem státě. Jak potom může pan Hájek plácat o tom, že homosexuálové jsou devianti. Měl by si nejdříve přečíst, co je vlastně deviace ( sexuální ). Každý člověk by měl mít v naší společnosti svoje místo, se svými právy i povinnostmi. Právo na hodnotný život musí mít i homosexuálové, či lesbičky. Jsou to občané naší země jako každý druhý,i když mají jinou sexuální orientaci, a nikdo jim nesmí upírat právo na lásku a nazývat je devianty. Takže podle slov pana Hájka : demokracie jen pro někoho, což je vlastně předmětem celého vládnutí Hradu a Strakovy akademie.

0/0
9.8.2011 22:54

Aladár Krickenhammer

Deviace....

Můžu říci, že jakýkoliv  intímnější dotyk muže, pokud se nejedná o blízkého příbuzného, mně je nepříjemný a ihned mi naskočí husí kůže. Ale rozhodně nepovažuji homosexuálně orientované lidi za devianty.  Jako deviace mi spíš připadá jednání pana Hájka.

0/0
9.8.2011 16:48

pepr.pepr

Homosexualita II

Nikdo by neměl osobám stejného pohlaví bránit, aby spolu žily, ale stát nesmí úředně potvrzovat jejich "manželství".

Pokud státní úředník veřejně podporuje propagaci homosexuality, není to člověk na svém místě.

Bohužel značná část mládeže a hlavně školáků bere homosexualitu za naprosto normální. Lví podíl na tom mají, podle mého názoru, média, která velmi přispívají k šíření těchto nezdravých názorů ve společnosti jen proto, že to je v některých západních zemích módní.

Nezaměňovat toleranci s propagací!

+3/0
9.8.2011 11:48

Roch Kowalski

Výborná chrakteristika kolaboranta Havla

souhlasím s petrem hájkem !R^R^R^

+1/0
7.8.2011 23:36

PrezdivkaJizExistuje

Re: Výborná chrakteristika kolaboranta Havla

Rv

0/0
8.8.2011 22:54

zakazd

Hájku,háječku

Hájku, háječku, to by také ty opičky dost ponižovalo a uráželo, kdyby měly připustit, že ty jsi nějakých jejich byť i vzdálený potomek.

0/0
7.8.2011 19:34

_Kryštof_

Dokud nebyla homosexualita

vyškrtnuta ze seznamu deviací, tak se léčila podobnými metodami a s podobnou úspěšností jako jiné sexuální deviace.

+1/0
7.8.2011 16:10

kuttna

Re: Dokud nebyla homosexualita

Možná by stálo za zvážení, jestli by neměla být na seznam deviací připsána intolerance.

0/0
7.8.2011 22:53

PrezdivkaJizExistuje

Re: Dokud nebyla homosexualita

Na to je nejlepe se zeptat Alana Turinga, ktery si takovou lecbou prosel a i diky kteremu dnes sedite u PC u jakeho sedite.

0/0
8.8.2011 22:54

_Kryštof_

Re: Dokud nebyla homosexualita

http://cs.wikipedia.org/wiki/Gerard_J._M._van_den_Aardweg

0/0
9.8.2011 20:53

asphaltpress

nerozumím systému cenzury příspěvků

opravdu nerozumím...Rv

0/0
7.8.2011 14:24

karel.prg

vědí o čem mluví

Tak já myslím, že Hájek i Klaus musí o deviaci vědět svoje.

0/0
6.8.2011 9:03

KarelPl

Každý podporuje své blízké

Je to přeci nemoc. Nemocným jsou blízcí ti, se stejnou nemocí. Kdyby byl primátorem někdo bez nohy, tak by zase zaštítil festival beznohých.

+1/0
6.8.2011 2:43

donquijotedelamancha

co bude následovat příště?

Co bude následovat příště? Karneval pedofilů s podporou primátora Prahy, Sobotky a a VV?

+1/0
5.8.2011 23:34

Mirek51

Snášenlivost

Klaus a Hájek se asi museli strašně dlouho hledat. Takoví bloudi se totiž často nevidí. Je jen škoda, že je to špička naší státní reprezentace. Naprosto zde souhlasím s názory pana Šťastného, i když nejsem příznivcem ODS. Zde však nejde o politiku, ale o zdravý rozum.

Ačkoliv homosexuálům přeji veškeré svobody, nesouhlasím s jejich okázalým předváděním jejich orientace. My, heterosexuálové, to přece taky neděláme. V tomto směru se těmito akcemi podle mého názoru spíš shazují.

0/0
5.8.2011 23:20

Karel2002

Homosexualita bude vždy duševní poruchou

přesněji poruchou sexuálního pudu. Pokud to někdo kvůli jakémusi politickému tlaku popírá a snaží se jí vyzmizíkovat z učebnic, jedná se o obrovskou hloupost této části lékařské obce.To bychom mohli vyškrtat z učebnice psychiatrie např. poruchy osobnosti a další poruchy, protože nikoho nepoškozují a postižení si žijí ve vlastním světě. Že označíme homosexualitu za poruchu přece neznamená, že budeme homosexuály vraždit a mučit jako nacisté, islamisté, v minulosti i křesťané.

USA by se měly hlavně snažit, aby jeho muslimští spojenci a la Saudská Arábie přestaly homosexuálům ubližovat. Ale na to jsou pokrytecké USA příliš zbabělé a tak se musí navážet do Čechů.

+1/0
5.8.2011 22:37

kosican76

fuj

Fuj se píchat do prdele, ale na druhou stranu;-)esbičky jsou úžasné.... tak si vyber ...ja jsem neutrální k tomuto tématu

0/0
5.8.2011 20:22

Alein

Deviantní chování

sexuální akt je přírodou veden k jednomu cíli, k rozmnožování. Deviantní chování je pak takové, které se tomuto cíli ani náhodou nepřibližuje tj, sex se zvířaty, dětmi a nebo s osobami stejného pohlaví.

+3/0
5.8.2011 20:07

kosican76

Re: Deviantní chování

o pan ubohý.... hlavně asi o tom tajně sníš co?R^

0/0
5.8.2011 20:23

Vojtěch Vít

Re: Deviantní chování

Jistě, třeba orální sex nebo onanie.. Celé lidstvo je asi deviantní..

0/0
7.8.2011 17:33

labea

Homosexualita není už dlouho deviace

Pan Hájek zřejmě dostatečně nečte odbornou literaturu. Homosexualita byla ze seznamu sexuálních poruch vyškrtnuta, a proto ani Petr Weiss ve své knize Sexuální deviace, o ní nepojednává.

0/0
5.8.2011 19:50

wayward_man

Hned mne napadla klasická scéna z Red Dwarfu

2:50, 3:13, 3:23

http://youtu.be/eYtLiKJDsoc

Klasika ;-D;-D

0/0
5.8.2011 15:44

JoHNNY_CoNNoR

Co tu ještě děláte?

Vždyť na toto téma před pár minutami vyšel nový článek! ;-D

0/0
5.8.2011 14:18

karbidikova

dotaz na místní bukvice

připadáte si zdraví ?

0/0
5.8.2011 13:57

Reg

Re: dotaz na místní bukvice

Zdraví je definováno jako stav, který člověka neomezuje v životě. Já jsem "bukvice", mohu pracovat, vydělávat, platit daně, provozovat veškeré koníčky, takže ano, připadám si zdravý. Nebo přinejmenším ne méně zdravý než třeba běžný neplodný heterosexuál. Tak třeba senná rýma mi vadí víc. Pokud bych si mohl při narození vybrat, tak bych si vybral heterosexualitu, ta je pro život výhodnější. Ale to jsem nemohl. Stačí vám tato odpověď. Pokud ne, ptejte se dál.

+5/0
5.8.2011 14:00

karbidikova

Re: dotaz na místní bukvice

platit daně je snad normální, stejně jako pracovat. To snad děláme všichni. Koníčky má taky každý. Ovšem genetickou vadu v podobě homosexuálního chování má málokdo. Myslíš si, že když tě přitahuje konečník nějakého jiného chlapa, jsi nejlepší vzor pro případné adoptované dítě. Máš představu, že rodina dítě- bukvice-bukvice je vzorem rodiny ? Jaké asi získá to dítě představy o fungování NORMÁLNÍ rodiny, když bude vyrůstat v tomto podivném slepenci. A kecy o nefunkčních rodinách si nech na koledu, to opravdu není argument, takových rodin není majorita.

0/0
5.8.2011 14:05

Reg

Re: dotaz na místní bukvice

Nevím, proč oslovujete mě. Mě konečník nepřitahuje (ne každý gay provozuje anální sex, naopak mnohé heterosexuály konečník přitahuje). A také nechci adoptovat děti. Takže opravdu brečíte na nesprávném hrobě.

Nicméně ani u gay párů, které vychovávají děti, si nemyslím, že by děti vedly k tomu, že dvě osoby stejného pohlaví jsou typickou rodinou.

0/0
5.8.2011 14:10

karbidikova

Re: dotaz na místní bukvice

to jako na rovinu říkají těm dětem, že jejich "svazek" je nenormální ? To je asi schizofrenní, takhle se odhalit, když tady bojujete za "normálnost" teplých.

0/0
5.8.2011 14:14

Reg

Re: dotaz na místní bukvice

Jste v zajetí slov. "Normální" je příliš nicneříkající slovo (nevím, kde jste přišel na to, že za toto slovo bojuju). Já bych nejspíš tomu dítěti řekl, že to je neobvyklé, stát se to může (říká se, že ve 4 % případů) a že pokud se to stane, tak nemá páchat sebevraždu. Pouze v tomto smyslu to je "normální". Samozřejmě bych mu přál, aby bylo radši heterosexuální. Žádnou schizofrenii v tom nevidím.

0/0
5.8.2011 14:18

kacinecka

Re: dotaz na místní bukvice

R^R^

0/0
13.8.2011 12:42

Cynyc_

Re: dotaz na místní bukvice

Kdyby jste si měla nechat kecy na koledu Vy, nemohla byste sem nic napsat a všichni bychom si oddechli. Vaše emotivní dojmologie o tom, jak homosexuální pár není způsobilý výchovy dítěte, byl vyvrácen mnoha studiemi, které shodně konstatovaly, že v žádném parametru včetně sexuální orientace neexistuje statisticky významný rozdíl mezi dětmi vychovávanými homosexuály a heterosexuály. Takže Vám opět nezbývá lepší argument proti homosexualitě, než že se Vám iracionálně hnusí. Mně se zase hnusí Vaše hloupost a homofobie.

+2/0
5.8.2011 14:11

karbidikova

Re: dotaz na místní bukvice

kolik máš nicků Lanto ? Tak si to konečně přiznej, že nejsi tak úplně OK, že jsi tak trochu zvláštní ;-D

0/0
5.8.2011 14:15

Cynyc_

Re: dotaz na místní bukvice

Odpovíte na obsah mého příspěvku, nebo se nezmůžete na víc než výmysly?

0/0
5.8.2011 14:24

JoHNNY_CoNNoR

Re: dotaz na místní bukvice

Ono všecko zlý je k něčemu dobrý... Kdyby tady Kelišová nepsala všecky ty ošklivý věci, nebyl by žádnej důvod, aby si všechny ty děcka (nebo vůbec všichni) četly ty pěkný věci, který tady píšeme my. Třeba to někoho donutí se zamyslet (a někoho taky ne ;) ) a třeba se nad tím zamyslí.

Ať si každý udělá názor sám že...

0/0
5.8.2011 14:23

JoHNNY_CoNNoR

Re: dotaz na místní bukvice

To děcko pozná, že normální nemusí být jen výchova muže a ženy, ale také dvou mužů nebo dvou žen... vždyť přeci uvidí maminky s tatínkama všude okolo...

Dítě vychovávané maminkou a tatínkem v kolektivu dalších dětí vychovávaných maminkou a tatínkem nabyde dojmu, že není normální být vychováván dvěma otci nebo matkami. Vždyť tu máte spoustu takových příkladů.

A na vaše stupidní reakce typu mamka Karel taťka Pepik reaguji mávnutím ruky... Viz 1. stupeň 3. třída :))

;-D

0/0
5.8.2011 14:16

karbidikova

Re: dotaz na místní bukvice

cituji "nabyde dojmu, že není normální být vychováván dvěma otci nebo matkami". A s tím lze souhlasit, normální to OPRAVDU není.Tak proč hnát děti do podobných stresových a nenormálních situací.

0/0
5.8.2011 14:19

koutlosh

Re: dotaz na místní bukvice

Lepší než matka fanatická jehovistka a otec alkoholik, nebo následný ústav.

0/0
5.8.2011 14:24

karbidikova

Re: dotaz na místní bukvice

alkoholismus je na stejné úrovni jako bukvicovatost nebo fanatická víra.

0/0
5.8.2011 14:30

JoHNNY_CoNNoR

Re: dotaz na místní bukvice

Mě uniká, co je na tom stresujícího... Leda tak, že jeho pěstouni nejsou jeho originální rodiče, což je stresující asi pro jakékoli děcko.

Když se tátovi a mamce narodí děcko a žije u nich brácha, mamka však po porodu umře a dítě zůstane na starost muži a jeho bratrovi, muž je třeba škaredej a tak si nikdy nenajde ženskou, co já vim, a brácha neni schopnej sehnat si vlastní kvartýr, děcko bude vyrůstat s tátou a strejdou a to je ok ne? Tak jakej je rozdíl? Nebo maminka s tatínkem před očima svých potomků snad obcují? Nebo já nevim, jakej stres...

Pro většinu dnešních děcek a vůbec společnosti je normální to, co viděj v tv. V přátelích třeba dvě lesby vychovávaj Rossova syna... no a co... Jakej kluk ve škole kámošům může říct, že má dvě takový pěkný mamky :))

Teď přehánim, ale prostě si to přiznejte, vždyť tim směrem směřuje moderní civilizace 21. století. A křeni budou furt brblat pod vousy, tomu se prostě nevyhnem :)

0/0
5.8.2011 14:37

ChrisEvans

Re: dotaz na místní bukvice

A myslíš si, že rozvrácená rodina je správná pro výchovu dítěte ? Nikdy nebylo prokázáno, že pokud jsou rodiče ditěte homosexuální, tak dítě bude taky homosexuál, co to je za kecy ? Žijeme snad v 16. století ? A mimochodem, když tu mluvíš o konečníku, ty jsi nikdy s holkou anální sex neprovozoval ?! A jak proboha můžeš ty chytráku přirovnávat alkoholismus k homosexualitě, ty jsi asi fakt úplně mimo :-D

+1/0
5.8.2011 15:43

JoHNNY_CoNNoR

Dotaz pro místní homofoby...

Zajímal by mě Váš názor na toto... Když tedy muž zjistí, že je gay a že mu to takto nevyhovuje, projde sérií psychologických vyšetření (bez toho to nejde) a na základě posudků pak podstoupí operativně změnu pohlaví... Pak je to ok? Úchylka se vytratí, protože ze strejdy Honzy je teta Jana? :) Pokud to v pořádku stále není, pak sorry, ale smrdí to pokrytectvím :):-)

0/0
5.8.2011 13:28

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: Dotaz pro místní homofoby...

a je skutečně ženou nebo jen takovou jalovou náhražkou?

0/0
5.8.2011 13:39

JoHNNY_CoNNoR

Re: Dotaz pro místní homofoby...

No nazývat jakéhokoli člověka náhražkou muže nebo ženy by zasloužilo pouze tehdy, kdyby ten člověk spáchal čin nehodný člověka (muže či ženy) prostě netvor... Nicméně ve vašem kontextu bych řekl, že byl spíš dříve náhražkou muže (žena v mužském těle)...

Ale to samotný slovo náhražka, nevim... pro mě je náhražkou člověka Breivik, Fritz bo jak se jmenoval a jim podobní, lidé, co jsou schopni páchat zvěrstva...

+1/0
5.8.2011 13:44

karbidikova

Re: Dotaz pro místní homofoby...

copak nechal jsi si ufiknout pinďulu ? Žůůůůch.

0/0
5.8.2011 13:54

JoHNNY_CoNNoR

Re: Dotaz pro místní homofoby...

Kunovjanka je zpátky :D Jupí :D Našel jsem pro Vás čupr písničku, teta :D Doufám, že o tom pohoršení hned povyprávíte tetce Kelišový :D

http://www.youtube.com/watch?v=lm7fSCcz5fQ

0/0
5.8.2011 13:56

karbidikova

Re: Dotaz pro místní homofoby...

ale jinak jsi na bukvici celkem vtipný R^

0/0
5.8.2011 14:17

asphaltpress

... osud ...

znám osobně pár lidí po podobném zákroku a musím napsat, že vaše reakce zde jsou neuvěřitelně ubohé...

0/0
7.8.2011 14:22

karbidikova

Re: Dotaz pro místní homofoby...

jó v 20 století na tuto homoúchylku znali řešení.;-)

0/0
5.8.2011 13:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.