Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová strana je víc než ve stadiu úvah, prohlásil Paroubek

Expředseda ČSSD Jiří Paroubek přiznal, že plány na vznik nové politické strany jsou v pohybu. "Je to více než ve stadiu úvah," řekl iDNES.cz někdejší premiér. Strana by se mohla veřejnosti představit na podzim. Sociální demokraté se obávají, že zbytečně roztříští síly na levici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nestačímsedivit

Asi tak!

Docela jsem už pochopil taktiku bývalého pana předsedy. Okopáváním kotníků sočasného vedení a kohokoliv ze špičky si vytváří pozici pro "úspěšné" etablování jeho zamýšlené nové strany. On se nechce vrátit tam, kde to mírně řečeno, už jednou pohnojil. Je ale divné, že tak moudrý muž jde cestou jednoho ze svých předchůdců! Cestou M. Zemana který na těchto hrátkách také vyhořel. A řekl bych, že pan Zeman byl mnohem silnější osobností než je pan Paroubek. Oba dva číní ve stylu čím hůře, tím lépe. Myšleno na ČSSD!

0/0
4.8.2011 12:15

Dudlik12

to je něco

1. opět si tu í hašek se sobotkou honí tričko - mandát má Paroubek od socanů tak není nic jednoduššího než společně s komančema a VV ,kteří měli plnou hubu keců o slušné politice, dát v PS návrh na vázaný mandát a není co řešit ... přes noviny toho moc nevyřeší, navíc v tomto složení mají ústavní většinu ...

alespoň vidíte jak to socani myslí s bojem proti všemu skutečně vážně --- mají strach že by je mohl kdykoliv kdokoliv odvolat z PS

2. rath s dramlem "nepřemlouvají" paroubka zbytečně mají totiž strach že z mocných socanů se sttanou nemocní a to už začínají cítit všichni i odska že začínají jít k ledu také jsou všichni tak trochu nervózní... mají se doufám za 4 roky na co těšit dávám tomuhle národu ještě 1 šanci jinak si ovšem myslim že opět skočí na lep někomu jako byly VV jenom protože je povede někdo koho "znaj" třeba z televize... . viz John --- dneska vím že s ním natočit na živoi muselo být terno a drahé to muselo být aby z něho vypadla souvislá věta...

0/0
4.8.2011 11:30

noorange

Jyrko, jdi do toho prsama!

Je potreba vyvolat chaos a zmatek ;-)

0/0
4.8.2011 11:26

komentator-1

dobře si pamatuji

kterak Jiří hřímal proti Melčákovi, Pohankovi, Snítilému či Wolfovi za složení mandátu, když nereprezentují zájmy strany. Nyní tentýž muž veřejně přiznává rozpracovaný záměr nové strany, leč o vzdání se mandátu ani slůvko. Ona se přeci jenom ta erární výplata hodí bez ohledu na ideový rozchod. FUJ.

0/0
4.8.2011 8:33

Tonda Brno

Tak novou stranu se mu zachtělo založit,

že čSSD nedělá tu správnou politiku. A čím to asi tak bude? Pokud si pamatuji, tak čSSD vedl asi 5 let a mám dojem, že po jeho odchodu se vůbec nezměnila, takže problém nebude v čSSD a v něm.

+1/0
4.8.2011 8:32

volím KSČM

uvidíme

jakmile bude vládnout KSČM, a já nebudu s její politikou spokojen, tak začnu zvažovat podporu jiných stran:-)

0/0
4.8.2011 8:28

Seventh son of a seventh son

Re: uvidíme

Abys měl pak ještě někdy možnost volit někoho jiného...

+2/0
4.8.2011 8:31

Skeptik proti septiku

Tak prvního už máme. A kdo bude Melicharem a Baltazarem

české politiky?;-)

0/0
4.8.2011 8:19

navstevak nakopne socana

Sobotka, jeste nestacil pripravit partaj

na volby 2014 a uz se mu premierske kreslo zase vzdaluje. ;-D

0/0
4.8.2011 8:08

Seventh son of a seventh son

Re: Sobotka, jeste nestacil pripravit partaj

To máme... Miloš pěkných 4,5%, Paroubek pěkná 3%, socani 10.... Jen tak dál soudruzi!

0/0
4.8.2011 10:04

Seventh son of a seventh son

Mno, včera v televízi řikali, že se příští rok...

... Mars nebezpečně přiblíží Zemi...

+1/0
4.8.2011 7:50

vseznalek_z_hradu

Pomoc

Paroubek, tak hrozný národ snad nejsme ;-(

0/0
4.8.2011 7:45

navstevak nakopne socana

Re: Pomoc

;-D ale jsme, vzdyt uz jste ho jednou volili tak nejak nejvic. A v podstate rozdil mezi Paroubekm a zbytkem cSSd neni zadny.

0/0
4.8.2011 8:08

fufy

občané této tunelářské zemičky

si jinou stranu ani lepší politiky nezaslouží.

0/0
4.8.2011 6:31

(š)moula

Stačí tři

Zeman, Paroubek a Bobošíková. Žádný z nich nepřetáhne voliče KSČM, ale hezky oškubou ČSSD. A o to tu jde.

A kdyby si do hry vrátili lidovci a nedej bože zelení bude mít Sob otka problémRv

+2/0
4.8.2011 0:57

IZIDOR.ZULA

stačí KSČM,víc nepotřebujem

0/0
4.8.2011 0:45

aju reptans

Re: stačí KSČM,víc nepotřebujem

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
4.8.2011 0:48

navstevak nakopne socana

Re: stačí KSČM,víc nepotřebujem

tady souhlas. Konecne by se jasne ukazalo, ze ODS je klasicka socialni demokracie zapadniho strihu - ostatne vetsinu programu vykradaji od SPD co SPÖ. A pak uz by byly jen stredov TOP a v pravo by konecne nastoupili nove pravicove strany.

0/0
4.8.2011 8:10

kung-fu-jane

Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

Pochopila bych, kdyby se p.Paroubek snažil založit novou stranu v případě,že by se ČSSD nedařilo a její preference by klesly. Tohle je jasná pomsta a jenom se potvrzuje, že nejhorší jsou ješitní politici. Stejně skončí na smetišti dějin jako p.Zeman . :-/

0/0
4.8.2011 0:06

libynn

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

Jeho důvody k založení nové strany mě moc nezajímají. Jeho šance na úspěch ano! Paroubek je na vrcholu sil, má příznivce ve straně, díky populismu i v lidech a vyretušovaná p. Petra, bude přijatelnou tváří kampaně.

0/0
4.8.2011 0:12

aju reptans

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

:-/ Možná je to myšleno jako alternativa .Odvod lidí ochotných volit komunisty , by mělo logiku jeho rozhodnutí...jinakRv

0/0
4.8.2011 0:17

libynn

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

stoupajících preferencí komunistů se bojí každý soudný člověk! I když Gorbačov dokázal, že Stranu reformovat lze (pěrestrojka), u těch našich leváků, bych na to moc nespoléha!

0/0
4.8.2011 0:22

(š)moula

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

Přes 5 % se nedostane, komunistům hlasy nesebere. To je jen stejná pomsta jako od Zemana!!

0/0
4.8.2011 1:00

kung-fu-jane

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

V každém případě ubere voliče jen levicovým stranám, takže výsledný efekt se bude rovnat nule.  A pokud propadne, levice na tom prodělá. Má cenu riskovat ? ;-(

0/0
4.8.2011 0:27

libynn

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

hlasy komunistů jsou dlouhodobě nepoužitelné! Obávám se, že Jirka chce na tomto nevyužitém potenciálu novou stranu postavit! Ale nechci mu křivdit, jen hledám prostor, který by mohla nová strana, tohoto ražení využít a nedopadnout přitom, jako zemanovci.

0/0
4.8.2011 0:34

aju reptans

Re: Nová strana , nebo-li pomsta zhrzeného politika?

V každé straně dochází k pnutí a každý ze stoupenců má co dělat s pýchou a nadutostí připomíná mi to "ring volný ""býky v ohradě";-D

0/0
4.8.2011 0:13

T55

Založení nové tradice ČSSD

Jiří Paroubek má šanci pokračovat v tradici založenou již Milošem Zemanem, že každý bývalý předseda ČSSD si založí vlastní novou nebo staronovou politickou stranu. Už teď se voliči těší na novou stranu Standy Grosse (doporučuji název KČS- Křišťálově čistá strana, se sídlem na Floridě) a ještě více radosti udělá nová strana Dluhoslava Sobotky založená po dalších volbách (doporučuji název ČSOBotka-Strana za vyšší poslanecké náhrady), která bude mít v členské základně určitě nejvíce bývalých poslanců. Držím všem bývalým a budoucím předsedům ČSSD palce a hlavně nám voličům přeji co nejvíce krásných nových stran...

0/0
3.8.2011 23:57

aju reptans

Re: Založení nové tradice ČSSD

Ještě větší komedii než je dnešní současná ....uneseme " Hůř a větší kapky " ?? Probíhá prověrka většiny lidí této země...

0/0
4.8.2011 0:07

libynn

předpokládám,

že se Paroubek poučí ze Zemanových chyb. Nechá si udělat analýzu jeho neúspěchu, rozpitvá to, přidá zkušenosti se svým politickým pádem a proto mu dávám šanci na úspěch!

0/0
3.8.2011 22:54

nestačímsedivit

Re: předpokládám,

Jo,  a ještě si na to koupí průzkum veřejného mínění!

0/0
4.8.2011 12:57

Ejsí

No to zas bude bžunda

komedie!Rv

0/0
3.8.2011 22:06

jarda

ČEKÁ NA MARTANY ?

Už tohoto exdemokrata bylo dost. Nyní ale je to až přespříliž.:-PRvRvRv

+1/0
3.8.2011 21:29

Big-M

Sranda

0/0
3.8.2011 21:24

basbas007

Re: Sranda

Ano, je to správně - titulek měl znít:

Nová sranda je víc než ve stadiu úvah ...

0/0
3.8.2011 22:49

dřistala

dobře nám tak...

Je to naše vina-nás voličů-ať z levé či pravé strany....stačí si někdy poslechnout kecy naších politiků-oni žijou tím že opravdu oni jsou tou jedinou solí této země-a my jako voliči máme jednou za 4 roky možnost si rvát vlasy nad jakímkoliv volebním výsledkem....já už si je nervu a ani nebudu-Juro zrob si třeba 50 novejch partají-já už budu z principu volit komanče...a je to vina všech rádoby demokratických stran-prostě už není koho volit-stejně nás vždy ošulí....;-Okomači si zaslouží být voleni-jsou parlamentí stranou-a mnozí naši špičkoví politici u nich začínali8-omožná se po příštích volbách nám všem otevřou oči a konečně se vrátíme k oficiálnímu feudalismu....dobře nám tak

+3/0
3.8.2011 21:22

werwolf

Re: dobře nám tak...

Rveš si vlasy sám nad sebou,máš pravdu jenom komouši zkrouhnou tvého pracovitějšího souseda.

0/0
3.8.2011 21:24

johnymistr

bendu

nepřekousnu

0/0
3.8.2011 21:18

jack007jac

Re: bendu

nejsi sam, dal se dohromady s Bendou a vsichni vime co je to zac. Takze na severu je volit stejne nikdo nebude.

0/0
3.8.2011 21:21

johnymistr

Re: bendu

bohužel bude, dneska mi zrovna jedna paní povídala, že nechápe, jak se takový gauneři mohli dostat tak vysoko

0/0
3.8.2011 21:28

Pláteník

Re: bendu

pokud máš špatný chrup, tak ho zkus přefiknout.. pilou

0/0
3.8.2011 22:11

levicový mudrc

Bratr/přítel Paroubek již vykonal mnoho záslužného

pro naší vlast a nezaslouží si posměch od lokajů buržoazie. Bohužel, i do současné sociální demokracie pronikly tendence vedoucí k odklonu od prosazování zájmů pracujících a proto je třeba vytvořit novou, nezkaženou autentickou levicovou stranu, která bude důsledně hájit potřeby dělníků, rolníků a pracující inteligence.

0/0
3.8.2011 20:58

censo.red

Re: Bratr/přítel Paroubek již vykonal mnoho záslužného

Vždyť komáry ještě nezrušili, ne?

0/0
3.8.2011 21:02

levicový mudrc

Re: Bratr/přítel Paroubek již vykonal mnoho záslužného

Současné vedení KSČM načichlo maloburžoazním způsobům a přestalo cítit s pracujícími. Poslanecké prebendy jim dokonale otrávily mozek a přivodily zradu třídních zájmů.

0/0
3.8.2011 21:14

dnes ne

Re: Bratr/přítel Paroubek již vykonal mnoho záslužného

...a zasadně se tak odklonilo od zavěru XVII. sjezdu a vubec od skoro všeckych idealu marxismu-leninismu. Soudruh Jakeš musi plakať, co ze stranou ti oportunysti zrobili!

0/0
3.8.2011 21:33

Škubi

Re: Bratr/přítel Paroubek již vykonal mnoho záslužného

Začni přemýšlet o Anarchii ;-)

0/0
3.8.2011 23:30

hph

"Vlevo" je těch stran

opravdu nějak moc. Aspoň se ukáže, o co mu doopravdy jde. Protože kdyby stál jen o moc, založí stranu pravicovou (teď o zařazení jen mluvil, to se může změnit). Tam je menší konkurence a alternativa k ODS a TOP se uživí. TOP se taky zázračně rychle uchytila, především otevřenou "pravicovostí".

Ale mohl by z ČSSD k sobě vytáhnout "svoje" lidi, to by jí jen a jen pomohlo.

0/0
3.8.2011 20:32

werwolf

Re:

Von vlevo je i podstatně více materiálu ke sběru.

0/0
3.8.2011 20:35

werwolf

Má to jistý

Olepený a obtloustlý strejda který nikdy nepracoval bojuje za sociální jistoty lidu a proti kůrovci.To bude stačit.

0/0
3.8.2011 20:28

Sharkee okraden cenz0ry

přeběhlíci

a složí přeběhlíci svůj poslanecký, či jiný mandát?????

0/0
3.8.2011 20:23

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: přeběhlíci

Těžko, voliči jim přece dali důvěru a vložili do nich své naděje..  nemohou je zklamat tím, že by předčasně složili mandát.. ;-D

0/0
3.8.2011 20:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.