Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští vojáci dopadli povstalce Talibanu bez jediného výstřelu

Českým vojákům v afghánském Lógaru se podařilo dopadnout povstalce Talibanu zodpovědné za výrobu nastražených náloží. Bez jediného výstřelu. Při jiné operaci se ale dostali do několikahodinové přestřelky, ve které byl jeden voják zraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mallinali

Johoho

Dobře že se procvičujou, možná se ještě budou hodit.R^

0/0
4.8.2011 14:08

jekkal

je

to jen drahá fraško, 11 tzv civilnách odborníků musí hládati 292 žoldáků, ti afgánci je opravdu, ale opravdu musí míti rádi asi tak jako my po roce 1968 rusáky. No afgánci tam jsou doma, takže nejde o povstalce a všecny je pozatýkati nedokáží a až okupanti budou vypráskáni, tak se vše vrátí do jejich normálních kolejí, jen kolaboranty, kteří neutečou pověsí, tak tam tomu bylo vždy a nic se tam neměnilo.

0/0
4.8.2011 12:22

Cizurator

Jsou to profíci.

Dobré zprávy, jen tak dál, naši vojáci!

[>-]

+1/0
3.8.2011 21:40

Stříhali dohola velikou holčičku

Humanisté touží po dalším Somálsku ...

!

0/0
3.8.2011 17:51

brekebrekeke

Re: Humanisté touží po dalším Somálsku ...

maji vubec naboje? porad tady ctu, ze zrusi army cr, ze nemaji naboje, nemaji nic...mohli si rict, amici by jim naboje dali ;-)

0/0
3.8.2011 17:59

jxd

Postroj vám tu nenechám pacholci,

bručel si pro sebe vozataj Bong.

A podle DNA poznali ho. Ježíši Kriste!

0/0
3.8.2011 16:56

Sharpe

Re: Postroj vám tu nenechám pacholci,

Jste verici clovek, neverici v DNA ?

0/0
3.8.2011 18:37

vmlich

Až okupanti odejdou

Až čeští okupanti odejdou, vesničani si to s kolaboranty vyřídí..

0/0
3.8.2011 15:50

brekebrekeke

Re: Až okupanti odejdou

;-€ a vis jak si s vesnicany vetsinou neco vyrozuji? vis to? a neni to kolaborace, je to napr jen takova malickost, ze chtej vesnicany okrast a oni se nechtej nechat !! vubec nevis, co mluvis ;-€

0/0
3.8.2011 15:54

jxd

Re: Až okupanti odejdou

To je pravda. Například za Hitlera byl v Česku nějakej pořádek. To taky všechny zlobivý rovnou stříleli. Okupanti. Už chápete, pane? :-)

0/0
3.8.2011 16:58

brekebrekeke

Re: Až okupanti odejdou

chces byt za kazdou cenu vtipny? nic o afganu nevis, nic Rv

0/0
3.8.2011 17:06

jxd

Re: Až okupanti odejdou

Máte pravdu, nebyl jsem tam. To mi však opravdu nebrání poznat, co je to okupace a okupant. A taky jsem si maličko o Afgháncích přečetl. A z toho mi vyplývá, že jen opravdový hlupák může chtít okupovat Afghánistán - po zkušenostech, jaké v minulosti učinili Britové či Rusové. Víceméně další Vietnam, další porážka. Jen co USA odtáhnou, spadne Afghanistán zpátky do nejtvrdšího islámského zřízení, jaké si lze představit.

0/0
3.8.2011 17:42

brekebrekeke

Re: Až okupanti odejdou

je v tom maly, ale zasadni rozdil - nikdo nechce afgan okupovat !! krome tebou jmenovanych ovsem! nevim, jakou mas predstavu o vypadnuti z afganu, ale minimalne 10 let tam spojenci budou. a tve cteni ruskych mouder o afganu nevypovida evidentne nic! realita v afganu je neco, co zapad ani komunista nepochopi, kdyz to nezazije. a mmch - usa ve vietnamu neprohraly !!

0/0
3.8.2011 17:48

jxd

Re: Až okupanti odejdou

Teď ovšem nemáte pravdu. Protože i ta loutková korupční vláda, co ji tam okupační mocnosti drží, už žádalo okupanty o odchod - zatím marně. A ani tato "loutkovláda" ty cizí jednotky o pomoc či zásah na jejich území nepožádala - okupace jak z učebnice.

0/0
3.8.2011 18:11

greenalien

Re: Až okupanti odejdou

Zatím marně - promiňte ale nevedou tady poslední dobou komunisté jako vy oslavy že ti zlí okupanté už konečně táhnou pryč?

0/0
3.8.2011 18:21

greenalien

Re: Až okupanti odejdou

Jinak samozřejmě hnusně lžete jako obvykle, koalice měla jak mandát na zásah od Afgánců před invazí (tzv. Bonnská dohoda), tak mandát Přechodové správy v roce 2002, v roce 2003 byla přítomnost mezinárodní koalice potvrzena oficiálním požadavkem Afgánské vlády. 

Tady je kopie tzv. Military Technical Agreement z roku 2002.:

http://www.privatesecurityregulation.net/files/isafmta.pdf

0/0
3.8.2011 18:36

greenalien

Re: Až okupanti odejdou

Jako dodatek zde máte dohodu mezi ISAF a afgánskou vládou z roku 2006.: http://www.nato.int/isaf/docu/epub/pdf/afghanistan_compact.pdf

Na nalezení všech relevantních dokumentů by vám stačilo cca 20 minut na googlu plus trocha znalosti angličtiny.

0/0
3.8.2011 18:50

jxd

Re: Až okupanti odejdou

Usa ve Vietnamu neprohrály - cha! ;-D;-D;-D

Víte, kdysi tady někdo na diskusi psal, že někteří Američané prý ani nevědí, že prohráli válku ve Vietnamu a já oponoval, že tak blbej být nikdo nemůže, že je nespravedlivě shazuje.

No, dokázal jste mi, že jsem se hluboce mýlil a kdybych si toho původního diskutujícího pamatoval, tak se mu teď omluvím.

0/0
3.8.2011 18:12

Sharpe

Re: Až okupanti odejdou

Vazeny, jiz tim ze ten soudruh poklada viteztvi komunistu za nejvetsi uspech jaky se muze lidem prihodit by vam melo ukazat marnost vasi diskuse s nim. Jste kazdy na opacne strane barikady

0/0
3.8.2011 18:28

brekebrekeke

Re: Až okupanti odejdou

8-o ja bych soudruhy nestihl, i kdybych chtel! jakoze bych nechtel! :-/

0/0
3.8.2011 18:42

Two-by-four

Re: Až okupanti odejdou

Skoda, ze jsme si to s kolaboranty nestihli vyridit my.  A to uz je 20 let co Rusaci odtahli.

Ale to bys tu uz mozna ani ty neprudil, ze.

0/0
3.8.2011 16:15

Mallinali

Re: Až okupanti odejdou

Je zajímavé, vy inteligente, že pomoc těch tzv. okupantů byla při boji s Talibanem široce vítána nejen Severní aliancí (se kterým se intervence dohodla, američani vlastně jen bombardovali), ale i obyčejnými lidmi, kteří byli z pádu Talibanu nadšení a vítali ho. Jestli v tom vidíte nějakou paralelu s Protektorátem Čechy a Morava, tak si dejte facku.;-)

0/0
4.8.2011 14:05

Usmolená štětina

A co až je budeme potřebovat doma?

Zatímco elitní české jednotky válčí prohranou partii v Afgh., otázka je, zda dnes máme u nás doma tak profesně a materiálově vybavené vojáky a policisty, aby rychle a účinně zasáhli proti hrozbě typu Breivik. Zda by náš tým Delta taky nesháněl narychlo vrtulník nebo obrněné vozidlo.

0/0
3.8.2011 15:37

brekebrekeke

Re: A co až je budeme potřebovat doma?

cesko zadnou deltu nema

0/0
3.8.2011 15:54

Padouch.hr

situace

Protivládní povstalec v Libyi je přítel, o pár tisíc kilometrů dál v Afghánsitánu je to už nepřítel.

0/0
3.8.2011 15:24

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: situace

no, a dál?

0/0
3.8.2011 17:53

Mallinali

Re: situace

V životě je plno paralel. V Anglii pak zavřeli trochu zblázněnýh chlapa za to, že dal vepřovou slaninu k mešitě. Jo, je to paradox.

0/0
4.8.2011 14:08

Padouch.hr

okupace?

To Taliban okupuje Afghánistán, toto teroristické hnutí je složeno z bojovníků mnoha muslimských zemí (Pákistánu, Čečenska, Somálska, Jemenu...), terorizují místní obyvatele, zabíjejí civilisty, vybírají od nich výpalné atd..

0/0
3.8.2011 15:17

ELAPHURUS

Kdo to je ( co to je )

POVSTALEC TALIBANU ;-D ?

0/0
3.8.2011 13:34

___M___

Re: Kdo to je ( co to je )

Musíš používat háčky, čárky a mezery. Má být: Ta líbá Nu

0/0
3.8.2011 13:49

___M___

Jsem neznalý

Mohl by mi někdo vysvětlit, jak vypadá "útok za použití nástražného výbušného systému"?

0/0
3.8.2011 13:31

greenalien

Re: Jsem neznalý

Auto jede, projede okolo bomby (nebo nad bombou), bombu někdo odpálí.

0/0
3.8.2011 13:35

ELAPHURUS

VINNETOU

POSLEDNÍ NEVÝSTŘEL :-)

0/0
3.8.2011 13:27

___M___

Re: VINNETOU

Jo aha. Tak to je tedy ten útok. Sedí u cesty a čekají až pojede kolem auto AČR. Jen jestli se při takovém útoku moc nezapotí.

0/0
3.8.2011 13:44

___M___

Re: VINNETOU

Nevím proč to skočilo sem, ale má to být o vlákno výš.

0/0
3.8.2011 13:45

Padouch.hr

Re: VINNETOU

Je to jejich způsob boje. Američané proti nim nasazují bezpilotní bitevní letouny, které nepozorovaně shazují bomby na povstalce. Talibanci naopak používají výbušná zařízení, proti kterým také většinou není ochrana.

0/0
3.8.2011 15:21

dropa

Jedna vlašťovka jaro nedělá!

Předem prohnaná válka je ta, kde jedna rodina (vesnice) hostí vojáky a druhá beztrestně povstalce!!!!!!

0/0
3.8.2011 13:26

good_luck!

Re: Jedna vlašťovka jaro nedělá!

ovšem z pohledu dnešní morálky je nemyslitelné někoho trestat za podporu teroristu/povstalce.... To jsou ty zvrácenosti dnešní války, kdy sice válčíme, ale na všechny okolo se bojující voják musí usmívat, nikomu neublížit a politik za bukem v bezpečí dělá, že je mír... a běda, všem zlým vojákům, kteří....

0/0
3.8.2011 14:15

dropa

Re: Jedna vlašťovka jaro nedělá!

Asi (určitě) tento stav vyhovuje všem stranám! Co by dělal takto rozeběhnutej kolotoč peněz bez válčení. Horší to bude, až krachnou zdroje! To bude teprv mazec...;-(

0/0
3.8.2011 15:32

pk08

tak to má být,tak je to správné

výborně hoši-skvělá práce

0/0
3.8.2011 13:22

hriva5

otázka

A co na to Mistr Kroupa?;-D

0/0
3.8.2011 13:15

brekebrekeke

dobre kluci, jen tak dal

R^R^R^

0/0
3.8.2011 13:13

ELAPHURUS

Re: dobre kluci, jen tak dal

Když už Amíci nechtějí, aspoň naši....:-) Rv

0/0
3.8.2011 13:19

Big-M

Re: dobre kluci, jen tak dal

Amíci nenápadně berou kramle

0/0
3.8.2011 13:25

ELAPHURUS

Re: dobre kluci, jen tak dal

NÁPADNĚ....;-D

0/0
3.8.2011 13:26

brekebrekeke

Re: dobre kluci, jen tak dal

neberou zadny kramle, to se pletes !!

0/0
3.8.2011 15:52

OMG_WTF

NJN

Přesně tyhle typ komentářů jsem čekal, čeští žoldáci atd. Já nevim proč na to každej nadává, kdyby vojáci nebyli v afganistanů, tak má taliban klid, na výcvik, na zločiny proti lidskosti, vraždy atd. A komentáře, že válka v afganistánu je nelegální, je hloupost, tuhle "operaci" OSN schválila. No a poslední věc, která me štve, to že pomáháme americe mi nepřijde nic hroznýho, naopak prostě jsem jednou v NATU a je to naše povinnost!! Kdyby se na nás američani vykašlali ve druhý světový válce, tak by sme byli víte kde!!!!!

0/0
3.8.2011 13:08

ELAPHURUS

Re: NJN

Co to je OSN, že by filiálka Pentagonu ? A jestlipak víš, že USA platí 75 % výdajů NATO ?;-D;-D;-D

0/0
3.8.2011 13:17

Usmolená štětina

Re: NJN

Jsi ignorant nebo jsi jenom chyběl v dějepisu? 99,1 % našeho území osvobodila Rudá armáda. Amíci samozřejmě mohli osvobodit i více, ale holt tak už se nějak dohodli....Další historické souvislosti, jak tak pročítám tvůj cint, nemá právě tobě cenu vysvětlovat.

+1/0
3.8.2011 15:29

Sharpe

Re: NJN

Je to jen nepochopeni vyznamu slova  OSVOBODIT. To znamena prinest nekomu svobodu a neznamena to pripojit nekterou zemi ke svemu imperiu, zavest tam vladu podrizenou Moskve a diktaturu.

0/0
3.8.2011 18:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.