Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I patnáct let vězení je málo, zavrhl soudce matku za vraždu novorozence

Pražský vrchní soud zamítl odvolání ženy, která loni v Litoměřicích zavraždila novorozence. Zdravou holčičku po porodu hodila do záchodové mísy a druhý den v tašce do popelnice. Soudce potvrdil verdikt soudu ústeckého, krkavčí matku poslal za mříže na 15 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

piters44

ostuda pro vsechny

Dite je pro stat pouze potencionalni danovy poplatnik ktereho az bude makat stat vysaje a spoustu let..nyni az do 70 ti let veku. Tak za ty toky dostala matka trest.

Jinak logicky je to jeji dite, jeji telo, kdyby si usekla ruku a hodila do zachodu tak by se netrestalo...tyto udalosti po porodu by se nemely vubec trestat..je to jeji vec co udela a nikomu do toho nic neni, natoz zlodejskemu statu.

Proc se toto stavalo kdysi vyjimecne? Protoze stat kdyz vedel ze novy prirustek bude potencionalni danovy poplatnik tak se o matku postaral..alespon tak ze mela kde a za co...dnes chce stat vychovej dite..nic ti nedam a potom at plati hlavne dane a vse co pujde...tak i proto je dnes vice takovych pripadu.

Rici dal bych ji i vice let muze podle mne clovek dokonale odtrzeny od dnesni reality..a ktery se chce jen krasne prezentovat pro media.

Kdyby takhle taky trestali ty nahore za jejich zlodejiny..

0/0
4.8.2011 7:34

MDP

Zadny

rozsudek neni spravedlivy nad touto kreaturou, pokud to nebude trest smrti!

0/0
4.8.2011 1:39

Lvy

Konečně spravedlivý rozsudek!!

Já bych to bral jako minimální sazbu za něco takového, takže já jsem spokojen. Kdyby to tak šlo vždycky!

0/0
3.8.2011 21:48

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Tu matku bych vyléčil konopným provazem...

hodit narozený děcko do záchodu... OMG WTF!!!

0/0
3.8.2011 19:34

cyankáli v šampaňském

horší?

a to jako proč ? 8-o

0/0
3.8.2011 17:40

nms

Výsledek dlouhodobé propagace

Neustále se v naší zemi propaguje že dítě patří matce a ta si s ním může dělat co chce a otci do toho nic není pak se nedivme že ženská si to vysvětlí po svém

0/0
3.8.2011 16:43

Petronaska

Re: Výsledek dlouhodobé propagace

Proboha, ty jsi asi hodně frustrovaný, co? Jinak bys takový nesmysl ani napsat nemohl.

0/0
3.8.2011 17:55

Nesmazatelny 2.0

Hmm

Co tady všichni voláte po krvi? Udělala sice hroznou věc, ale určitě to není v historii poprvé ani naposled, co mladá zblblá holka reagovala podobně. Souhlasím, že to měla řešit babyboxem, ale soud byl teda dost přísný. Když vás někdě v parku zapíchne recidivista, tak dostane míň než ona.

0/0
3.8.2011 16:10

Mysel

Re: Hmm

..coz je taky spravne. Vrazda nemluvnete je neoddiskutovatelne horsi zlocin.

0/0
3.8.2011 16:44

jural

Re: Hmm

Popravde, vubec netusim proc. Ne ze by to nebyl hrozny zlocin, to netvrdim, ale proc by mel byt hroznejsi nez vrazda dospeleho, mi moc jasne neni.

Tusim, ze to lidska spolecnost takto vnima, ale priroda to vidi hodne jinak.

Ukazkou budiz situace z holocaustu, kdyz si mela matka vybrat, zda zustane na zivu starsi nebo mladsi dite.

Vzdy si vybrala starsi.

A je to dost logicke. Do mladsiho proste bylo nutne investovat mene a to starsi mohlo byt drive prospesnejsim.

0/0
3.8.2011 18:08

jural

Re: Hmm

upresneni:  ....Do mladsiho proste bylo investovano mene....

0/0
3.8.2011 18:20

prognostique

Tuto "matku" okamžitě popravit !

Tuto "matku" okamžitě popravit  !!

0/0
3.8.2011 15:33

kecálek_český

je mi

z toho na blití, když jsem si to přečetl :-(

jak se někdo může takhle zachovat ke svému dítěti, tak bezbrannému a nevinnému? ;-(

+2/0
3.8.2011 14:57

macarát

V situaci

kdy je legální zabít nenarozené dítě, se mi to zdá přehnané.

0/0
3.8.2011 14:16

virginia

Re: V situaci

A já s tebou souhlasím. Hysterické reakce všech poté, co se někde najde novorozenec vs. časnější i pozdnější potraty dětí, např. 20. týden při nějaké vadě. Pořád je to člověk, pouze ještě neopustil dělohu.

0/0
3.8.2011 14:29

uživatel eliminován

Re: V situaci

A právě proto, že ještě nepostí dělohu, navíc pokud ho utratí kvůli nějaké vaděš mi příjde logické, tady se jednalo o narozené zdravé dítě. Ne o nenarozené postižené !!

+5/0
3.8.2011 14:33

Petronaska

Re: V situaci

Já bych nepoužil slvo utratí... No tak, přeci jen se jedná o lidský plod.

0/0
3.8.2011 14:35

uživatel eliminován

Re: V situaci

utratí, potratí, interupce jsem tedy měl použít? Stejně je to slivíčkaření, výsledek je pořád stejný :-/

0/0
3.8.2011 14:39

Petronaska

Re: V situaci

Sice je stejný, ale ty také jednou zemřeš, jistě bys nechtěl, aby se říkalo, žes chcípl nebo zhebl, přestože je výsledek stejný...

0/0
3.8.2011 14:40

IARK - Králíček ušáček

Re: V situaci

Je rozdil mezi smrti neceho co si smrt samu dokaze uvedomit ci ne, tohle je smrt organismu zatim na urovni pokojove rostliny

0/0
3.8.2011 14:42

virginia

Re: V situaci

O tomto se můžeme bavit až do skonání světa. Stává se člověk člověkem v okamžiku opuštění dělohy? Ve chvíli početí? Ve chvíli, kdy začíná připomínat člověka? Nosím snad 9 měsíců anonymní plod, který se stane člověkem ve chvíli, kdy ho porodím? Zbytečné věty, každý to má pocitově jinde.

Z hlediska práva - prosím, zabít porozené dítě = vražda, neporozené = lékařský zákrok , ale...nač potom až tak hysterické reakce těch, kdo baží po krvi matky? Zabila ho ve chvíli, kdy opustilo dělohu, jiná ho nechá zabít ve svém těle - pro to dítě to má stejný výsledek - je mrtvé. Navíc starší potrácené plody vnímají bolest i úzkost, tak, jak novorozenci.

0/0
3.8.2011 14:48

/dev/null

Re: V situaci

Podle mého názoru se člověk stává člověkem až když si dokáže uvědomit sám sebe, myslet a mluvit. To je tak ve třech letech. Do té doby probíhá vývoj, který se ke koncovému stavu čím dál víc přibližuje, a míru závažnosti vraždy v nějakém okamžiku tohoto vývoje vidím tím větší, čím blíže je k jeho konci, přičemž na začátku je nulová, a nemění se lineárně. Ten porod sice trvá jen třeba hodinu, ale z hlediska vývoje to je zásadní proces, a pokud proběhl úspěšně, je plod mnohem blíže k tomu stát se člověkem. Proto je také podle mě vražda novorozence trestána mnohem přísněji než třeba potrat. Ale vraždu třeba pětiletého dítěte nebo dospělého bych stejně trestal mnohem přísněji, než toho novorozence. Jak jsem psal už dříve, spíše bych poslal matku na psychiatrii než do vězení.

+1/0
3.8.2011 15:14

jural

Re: V situaci

hm, jenze clovek se stava clovekem tehdy, kdyz si k nemu zacne tvorit v prve rade matka nejaky citovy vztah.

K tomu je potreba, aby plod vubec nejak svym telem vnimala. Drive si ten vztah tezko muze tvorit.

Jiste, casova hranice pocatku takoveho vnimani je u kazde zeny jina, ale nerekl bych, ze ten, kdo stanovoval casove limity pro legalnost potratu, nevedel, co dela.

0/0
3.8.2011 18:13

IARK - Králíček ušáček

Re: V situaci

A je, fanatici dorazili. Normalni diskuse konci, zvelebovani neexistujiciho zacina :-/

+1/0
3.8.2011 14:43

Petronaska

!!!

Popravdě řečeno, trest smrti bych přivítal.

0/0
3.8.2011 13:46

sluni-sluni

Re: !!!

ano, protože pokud je někdo takový ve vězení tak hrozí, že se na dobré chování dostane dřív ven

0/0
3.8.2011 14:38

/dev/null

Re: !!!

Ano, v tomto případě by byl určitě přínosem...8-o

Nebo jste to myslel ironicky?

0/0
3.8.2011 15:17

T+A

???

Jste si všichni opravdu tak jistí, že kdyby alkohol a jiné drogy ta dotyčná neužívala, že toto (tu strašnou věc s dítětem) neudělá?Třeba ze strachu z budoucnosti nebo reakce rodičů, školy, apod.To co udělala je hrozné, ale takovéto a podobně zrůdné činy dělají i lidé kteří nejsou na všeobecně známých a zakázaných látkách závislí (a možná jich je i víc) a neznamená to, že u takových je tento čin méně hrůzný nebo méně častý.Drogami bych ten čin neomlouval, nehájil ani bych jim to nedával zcela za vinu.

0/0
3.8.2011 13:32

seelen

Jj začíná to květináčem za oknem

pět kytek,pět gramů,pět houbiček a jsme mistři v dogovém opojení Evropy!!

0/0
3.8.2011 13:21

seelen

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

drogovém ,aby mne někdo nechytal za slovíčko;-) hlavně ti kolem patnácti !!

0/0
3.8.2011 13:23

svobodnik Halik

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

Měl jsem spolužáka...výborný kluk.Pak přičichl k marihuaně...pořád všechny přesvědčoval,že to má pod kontrolou....časem přišel toluen,vyhazov ze školy kvůli prodeji a podmínka....kde je mu konec...těžko říct...

Ale měl to pod kontrolou..;-D

0/0
3.8.2011 13:36

fascinatedbyhumanity

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

ze se vyskytuji labilni jedinci neznamena, ze k tomu musi zakonite sklouznout ostatni...to uz bych davno slapala ulici, abych mela na davku:-P

+2/0
3.8.2011 13:48

IARK - Králíček ušáček

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

Neni to jen o labilite, znam dost lidi, ktery kourili mariuanu par roku, ted uz jsou nekolik let bez toho. Poskozeni mozku ktere to ovsem zanechalo opravdu zakryt nejde

0/0
3.8.2011 14:45

T+A

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

....přičichl k marihuaně ...(a potom dokonce)...časem přišel toluen (asi přešel na tvrdší a lepší) ...kde je mu konec..Sám jste si odpověděl...těžko říct. Ale proč "měl to pod kontrolou a smích" když jste sám přiznal, že těžko říct?! ACH JO! seelene tohle jsou ti 15-ti letí co by tě mohly vzít za slovo!To jsi pořád samý začíná to špekem a začíná to květináčem a takhle to dopadá. ;-D;-D

0/0
3.8.2011 14:09

Sir Humphrey Appleby

Re: Jj začíná to květináčem za oknem

toluen? to jste chodil na zvláštní školu? vždyť čichat tohle nikoho s IQ nad 70bodů ani nenapadne....

0/0
3.8.2011 15:45

svobodnik Halik

za komárů?....

....trest smrti....R^

0/0
3.8.2011 13:11

vransen

To je tady nějaký rozruch

Interupce OK, aktivistky by se pomalu nechaly mlátit, a tohle obrovský problém. Tohle už jako není shluk buňek? Nebo tady neplatí ten argument, že než nechtěné, tak radši zavčas pořešit?

+2/0
3.8.2011 13:08

Scarlett O Hara

Re: To je tady nějaký rozruch

To tvoje slovíčko "zavčas" tam hraje podstatnou roli. Tohle řešení už "zavčas" opravdu nebylo.

0/0
3.8.2011 13:37

vransen

Re: To je tady nějaký rozruch

Jako podle vás zavčas? Podle čeho tak usuzujete?

0/0
3.8.2011 13:45

terezav

Re: To je tady nějaký rozruch

největší fór je v tom, že pokus se provádí interupce třeba až v jedenáctém týdnu na přání matky, tak se opravdu už dávno nejedná o shluk buněk, ale o embryo s tlukoucím srdcem - jen proto, že mělo nezodpovědnou matku a fotra...!

0/0
3.8.2011 14:53

fouly

Doživotní

nucené práce by byl ten správný trest! A nejen pro ni!

0/0
3.8.2011 12:55

richu_ch2

zavrena od 21 do 36 ...

no, to je opravdu tvrdy trest ... hlavne pro zenskou.

0/0
3.8.2011 12:52

nonick

Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

- a to se pokusila svou mrtvou dcerku ještě spálit...! ;-€

+1/0
3.8.2011 12:47

LuK63

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

... jenze ta dcerku zalehla v opilosti a neplanovala to radu mesicu! ;-O

0/0
3.8.2011 12:55

nonick

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

moc tady nehulákej - oheň pod svou dcerku rozdělávala střízlivá. ;-€

+1/0
3.8.2011 12:59

Petronaska

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

To už ale ve chvíli, kdy byla mrtvá. A to nehraje roli. Takže se uklidni.

0/0
3.8.2011 13:43

nonick

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

Jako...dost dobrý...:-/ nabádat ke klidu v Absurdistánu, kde řidiči, kterému naměří alkohol v krvi, hrozí stejný trest jako bestii, která spaluje svý dítě, který předtím udusila...Rv

0/0
3.8.2011 14:32

Petronaska

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

Jedna věc: že to byla svině, která pak spálila (anebo chtěla spálit, už si to nepamatuji) svou mrtvou dcerku, to je jasné. Usmrtila ji z nedbalosti, to je taky jasné. Druhá věc: za alkohol v krvi takové tresty nejsou, leda by se k tomu přidružilo něco závažnějšího.

0/0
3.8.2011 14:35

nonick

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

http://www.policie.cz/clanek/za-alkohol-az-tri-roky-vezeni.aspx

No dávám téhle justiční praxi nějakých 20 let, než nastoupí šaríja...a diskutovat budeme leda o vhodné barvě burky.

0/0
3.8.2011 14:41

IARK - Králíček ušáček

Re: Nějak přitvrdili... Čermáková vyfasovala jen 3 roky -

potom uz to byla neziva vec, to co s ni delala trest nijak neovlivnuje, maximalne barevnost prasku na klinice

0/0
3.8.2011 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.