Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ztráta letadla z hangáru mohl být fingovaný podvod, zjišťuje policie

Zmizení letadla Fascination F100 přímo z hangáru letiště v Plané u Českých Budějovic policie prošetřuje také jako možný pojistný podvod. Ztráta stroje za 1,5 milionu korun by mohla majiteli pomoci z finančních problémů, do kterých se podle informací MF DNES dostal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lexusis

není se co divit.

Jak vím z vlastní zkušeností nejsou to první finanční problémy pana Sedláčka v jeho podnikatelské činosti a jeho způsob řešení jak získat finance je bezmezný.

0/0
2.8.2011 11:17

Králík z klobouku

Titulkář zase perlí

"Ztráta letadla z hangáru mohl být fingovaný podvod" - no hlavně že to nebyl doopravdový podvod. Ale nevím, kdo by něco fingoval tak, aby to vypadalo jako podvod.

+1/0
2.8.2011 10:13

Schmouddle

Mno zkušený pilot....

Na ovládání stavitelné vrtule a zatahovacího podvozku člověk nemusí být Fajtl nebo Peřina. To zvládne každé děcko co má v MSFS nalítáno pár hodin. :-P

0/0
2.8.2011 9:19

qwerkan

Re: Mno zkušený pilot....

Kolik hodin máš nalétáno s Fascíkem?

0/0
2.8.2011 10:46

Schmouddle

Re: Mno zkušený pilot....

No, mám tady nalítáno cca 45 hodin a cca 150 přistání na srovnatelném typu s pevným podvozkem a stavitelnou vrtulí (ručně stavitelná, ne constantspeedka). A  pak mám cca 10 hodin a přistání na Cessně 172RG a 5 hodin na Cessně 152 s plováky (oboje ne v ČR). Takže tuším, o čem je řeč, když se řekne stavitelná vrtule a zatahovací podvozek..:)

Co máš nalítáno ty?:-)

0/0
2.8.2011 11:16

pilot Čkalov

Re: Mno zkušený pilot....

Hm., nevím jesti to máš nalétáno na nějakém simulátoru, ale s tím náletem by jsi měl u nás čerstvou licenci PPL.

0/0
2.8.2011 11:26

Schmouddle

Re: Mno zkušený pilot....

Na simulátorech mám nejméně tisíc hodin, třetí místo na neofiko soutěži dvojic virtuálních pilotů IL-2 na MFLF 2005.:-P Jojo, "propič cheat" na mezku, to člověka vyškolí...;-D

No a k věci mých oprávnění, na piloťák na Fascíka potřebuješ stejný nálet jako na můj typ, tedy 20 hodin minimálně, jistě víš, že je to ULLa pod LAA, tak mi uniká, cos chtěl tou poznámkou o PPL obecenstvu sdělit.

Jo a já udělal piloťák LAA za 22 hodin, mezi mými instruktory byl mimo jiné i jeden velmi známý zkušební pilot. (A PPL nechci, je to IMHO moc peněz za stejnou muziku jako na moderních ULLa.)

0/0
2.8.2011 11:35

pilot Čkalov

Re: Mno zkušený pilot....

Hm., určitě vím co je to sportovní létající zařízení (ULLa,ULLi a pod). Létat na kterém koliv ULL je již jen otázka typovky.Létat na ULL mohu taky, ale jen na registrovaných pod UCL. Z LAA jsem před lety odešel, neměl jsem žaludek na politiku tehdejšího" presidenta".Když později zahynul na svém stroji, tak se zjistilo že neměl medikl ani licenci, o techn.stavu éra ani nemluvě. No s průkazem PPL je to více peněz, ale rozhodně i muziky. Z hlediska další perspektivy (více mistné stroje, IFR výcvik, vyšší pilotáž) příp. přechod na obchod pilota! A proč jsem připomenul PPL, no že jsi tady uváděl jak létáš na těch Cesnách??!

0/0
2.8.2011 13:34

Schmouddle

Re: Mno zkušený pilot....

Tak na Cessnách sice hodiny mám, ale PPLko ne, lítal jsem pod dohledem majitele letounu (držícího SE land a water IR, takže legálně to bylo OK)

Já PPL nechci. Kvůli očím nedostanu Medical class 1, dosáhnu jen (s bídou) na medical class 2, takže mým stropem je PPL, možná k němu IR, ale nevím k čemu by mi bylo. Na turistiku po hradech ULLa a slušný ultralajt bohatě stačí, navíc mám mnohem menší náklady na letovou hodinu.

LAA mi nevadí, neřeším politiku, setkal jsem se jen s profesionálním a rychlým přístupem ale nikdo mi nic zadarmo nedal. Teorii jsem dělal přes internet a pod dohledem examinátora (podvádění nemyslitelné), examinátor byl příjemný a vstřícný, ale také docela náročný při praktické zkoušce.

Jinak, pokud máš PPLko, tak ULL od LAA je taky otázka typovky.

Jinak můj přístup k "velkým" letadlům se asi změní příchodem LPL co má EASA supstit od roku 2012, LPL Extended by mi asi vyhovovalo, protože by se mohlo nechat přejít se stávajícím průkazem LAA na LPL pod UCL. Uvidíme.

0/0
4.8.2011 9:31

halaker

toho jsem se obaval

aha, takze zase jeden bolsevicky myslici mozek prisel na to, jak svuj neuspech prenest na nekoho jineho, napr. pojistovnu, a zachovat si tak cistou tvar pred pribuznymi a okolim, ktere se krmi pribehy o podnikatelskem uspechu a jedinecnosti ....;-D Ale pockejme si na vysledek setreni ....

0/0
2.8.2011 8:52

Zoro.Vomáčka

...tož i hloupýmu Vomáčkovi hned napadne....

X...dyž všichni vokolo se dušujou...

X...jak sou letiště a hangár supr hlídaný....

X...tak by těm supr hlídačům přeci nemoho ujít...

X...že z toho supr hlídanýho letiště jim někdo krade dokonce celý letadlo..

X....takže se stačí těch velice pozornejch hlídačů zeptat, hlídali jste nebo ne?

0/0
2.8.2011 8:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.