- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
letectví podařila, a je letuschopná.
každá replika toho stroje je tím letuschopnější, čím víc je vzdálena originálu... Kdo chce s replikou páchat nějaké veřejné propagační vzlety, musí se od originálu ve vlastním zájmu méně či více odchýlit a vybalancovat bezpečnost s věrností repliky. Někomu se to podaří, někomu ne - nikdy to ale nebude bezpečné letadlo.
u dnesnich letadel ma za sebou kazdej nyt duvod proc tam je a taky nezridka havarii ktera vznikla proto, ze na tom letadle drive nebyl. Tohle byli dedouskove, ktere by zadne aerolinky na svete uz litat nenechaly, na krapce s nulovou bezpecnosti a spolehlivosti, s ovladatelnosti a letovymi vlastnostm cihly. to letadlo ma svoje misto v dejinach, kus na nem nekdo se stestim uletel, ale litat na tom dneska, kdyz tisice lidi zaplatily zivotama aby byla letadla spolehlivejsi a pak tyhle draze nabyte zkusenosti hodit za hlavu je hloupost a riziko, ktery spatne konci...
no tento letoun jistě neměl sloužit k bezpečné přepravě - účel stavby je v článku popsán...
nebyli to na takovýhle vylomeniny dva starý blázni?
Možná je pro ně lepší zahynout takto než se trápit těžkou nemocí. Mladých, kteří mají rodiny, by byla větší škoda.
Teď jsou tam nahoře s Nungesserem, Earhartovou, Komarovem nebo posádkami Challengeru a Columbie...
tak to vypadá na Bárta Simpsona a jeho prak.
Springfield je něco jako u nás Lhota ... Je jich tam hafo.