Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při dvou nehodách vykolejily ráno tři vlaky, škody jdou do milionů

Před pátou hodinou ráno se jen pár minut po sobě staly na kolejích v Čechách dvě nehody, při kterých vykolejily tři vlaky. Nejprve narazil osobní vlak mezi Lochovicemi a Příbramí do spadlého stromu, o chvíli později se pak na děčínském nádraží při posunování srazily dvě osobní soupravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

(š)moula

A za chvíli se dočtete, že za všechno může Bárta

;-D

0/0
1.8.2011 10:14

femmefatalegia

A to je cena ...

... jako plechu, který by jim vyčíslili ve sběru???? 8-o;-D ..

+1/0
31.7.2011 14:16

Adalbert Kolínský

V článku mi chybí vyjádření NEZÁVISLÉHO odborníka ze

Student Agency k situaci v ČD. :-P

+4/0
31.7.2011 14:10

dudlop

Re: V článku mi chybí vyjádření NEZÁVISLÉHO odborníka ze

;-D;-D

0/0
31.7.2011 14:11

dudlop

Nafouknutý článek..

to se stává. Za strom dráhy nemohou, to druhé se stalo při posunu. Nic neobvyklého-jasně, nemělo by-ale může se stát. Železnice je bezpečný a pohodlný způsob přepravy.

0/0
31.7.2011 14:05

xychteen

Re: Nafouknutý článek..

Taktak... mně například vypadne při posunu nějakej vagón z kolejí každou chvíli (v TRAINZech)

:-)

(I když zcuknout na veksli dvě osobní soupravy, to se asi moc často nepovede)

0/0
31.7.2011 14:56

dudlop

Re: Nafouknutý článek..

Nejlépe v plné rychlosti prosvištět stanicí..a napálit to do šturcu;-D;-D Trainz!

0/0
31.7.2011 15:20

Klement a Denisa

zlate ceske rucicky

nebo lepe mozky,zodpovedny je generalni reditel CD

0/0
31.7.2011 14:01

Adalbert Kolínský

Re: zlate ceske rucicky

Jak může být zodpovědný generální ředitel ČD za strom spadlý na trať?

Mimochodem. Žaluda je nejlepší ředitel drah od roku 1945.

0/0
31.7.2011 14:07

Leinad

Re: zlate ceske rucicky

Za překážku na trati může SŽDC. Strom spadlý na trať si můžou vyřešit maximálně u sebe ve firmě nebo s majitelem sousedního pozemku.

Když si vlakový dopravce zaplatí možnost jízdy po kolejích, tak by koleje měli být volné a trolej napájená, i kdyby to znamenalo dat neskutečnou finanční čásku na kus pletiva okolo trati.

A to, že ČD platí SŽDC i za nekvalitně poskytnuté služby, je chyba i u ČD.

0/0
31.7.2011 14:41

pvl1

Re: zlate ceske rucicky

Ani vichřice a povodně by neměly být, naopak trať prosluněná a vyhřátá na +20 stupňů.

0/0
31.7.2011 19:04

Leinad

Re: zlate ceske rucicky

Větru a dešti asi soudruzi odboráři ze státní firmy neporučí. ;-D

Ale mít tratě zajištěné tak, aby v místě běžný výkyv počasí neměl vliv na průjezdnost, by mohli.

A platit dopravcům škody spojené s překážkami či neprůjezdností by také šlo. (nehoda vlaku, vypravení náhradních autobusů, vracení peněz cestujícím za zpoždění/kvalitu spoje...)

0/0
31.7.2011 22:49

Seniorintelektualka

Posunovači, pochůzkáři...

všichni mají   své  místo ve společnosti...

   Za  komančů pracovali  8  hodin denně  a to ještě    jedna cigareta za druhou

/  dlouhé  čekání, pak rychle  stras, pak  zase  čekání/..

0/0
31.7.2011 13:36

Leinad

Re: Posunovači, pochůzkáři...

Jsou zvyklý na svůj režim - cigára, čekání,... a nedošlo jim, že jich je míň, než bývalo. :-/

Manažeri ČD i SŽDC tomu pomohli - čekali, že se zvyky odborářů změní ze dne na den. Nechali tabulkové ohodnocení místo platů za provedenou práci a osobní odpovědnosti.

0/0
31.7.2011 14:48

gentlastwo

Osobně si myslím, že pochůzkáři

a  ostatní  dělníci práce mají  své místi ve společnosti..

   Stále snižovat. Pak to tak vypadá

0/0
31.7.2011 13:33

Lady Humussprey

To by se v kapitalismu stávat nemělo

0/0
31.7.2011 13:32

slepice acs

Re: To by se v kapitalismu stávat nemělo

Škoda , že tady není kapitalismus[>-]

0/0
31.7.2011 13:37

slepice acs

at žijou

České Dráhy!Kvalita přepravy jakou svět neviděl[>-]

0/0
31.7.2011 13:13

rompelnik

Re: at žijou

To je fakt. slépko :-)))

0/0
31.7.2011 13:24

Adalbert Kolínský

Re: at žijou

Nerozumím tvému příspěvku, slépko.

Spadlý strom na trať - to se stává, ne?

Nehoda při posunování? Taktéž.

0/0
31.7.2011 13:37

slepice acs

Re: at žijou

Myslím to všeobecně , nedůvtipný bambulo;-)

0/0
31.7.2011 13:39

Adalbert Kolínský

Re: at žijou

Já jsem s ČD plně spokojený.

Vždy jedu buď City Elephantem nebo při delších cestách vagony Siemens vyrobenými v tomto tisíciletí. :-P

0/0
31.7.2011 13:45

jannes

Re: at žijou

Nech ji vykokodákat... vždyť kvoká úplně z cesty:-)

0/0
31.7.2011 13:56

Leinad

Re: at žijou

Spadlý strom na trať je chyba SŽDC. SŽDC by nyní měla zaplatit ČD:

1) nemožnost ujet spoje dle grafikonu vinou traťové závady -> vracení cestujícím části z ceny jízdného + vypravení náhradních autobusů.

2) Zranění cestujících nebo zaměstnanců ČD -> platit nemalé odškodné.

3) Poškození vlaku -> platit opravu.

Mimochodem nehoda se sice stát může, ale neměla by. Nehoda je něčí chyba.

0/0
31.7.2011 14:59

Tipeq

Dobře,

že bez zranění. Ten odhad škody dost vysoký, ale na dráze všecko draze vyjde.

0/0
31.7.2011 13:12

rompelnik

ČR

Dobrý den přátelé i nepřátelé.

Řekl bych že vykolejila celá naše společnost. Škody jsou nevyčíslitelné.

Ahojte

+3/0
31.7.2011 12:39

navstevak nakopne socana

Re: ČR

;-D to je tak kdyz levicakum popustis uzdu. Tak to dopadne vzdy.

0/0
31.7.2011 12:50

pučmidrát

Re: ČR

...a nebo když se pseudopravičáci dostanou ke žlabu! Včera rudý modrý dnes, to se volic ............!!

0/0
31.7.2011 13:01

rompelnik

Re: ČR

Přesně tak to je !!

0/0
31.7.2011 13:22

gentlastwo

Wolker

Dělník je smrtelný,¨práce je živá

0/0
31.7.2011 13:32

Vlastíček

Škoda 3 miliony? Nevěřím.

To snad není možné, že pokud se srazí dvě soupravy 30 let staré (a to jim ubírám), může vzniknout taková škoda.

0/0
31.7.2011 12:09

polpot1

Re: Škoda 3 miliony? Nevěřím.

Ono je třeba,asi připočíst tu škodu za ombucmana co bral a nic nedělal;-D;-D

+2/0
31.7.2011 12:18

Titan no.1

Re: Škoda 3 miliony? Nevěřím.

Samozřejmě, ta vlaky mají cenu železného šrotu, ale stát si umí své škody vždy nějak zdůvodnit co nejvyšší částkou, kterou pak zaplatí daňový poplatník. V jiném případě zase železniční příživníci argumentují, že režijní jízdenky nikoho nic nestojí, protože ten vlak ani nepozná pár pasažérů navíc, takže je v podstatě jedno, jestli železničáři jezdí, nebo nejezdí...

0/0
31.7.2011 12:55

Adalbert Kolínský

Re: Škoda 3 miliony? Nevěřím.

Vlastíčku, škoda může být na trati. Vytrhané koleje něco stojí......

0/0
31.7.2011 13:39

Titan no.1

Re: Škoda 3 miliony? Nevěřím.

Tolik pražců v hodnotě 50,- Kč...?

0/0
31.7.2011 14:35

barbudos

Dráhy v bludném kruhu.

Výsledky šetření. Penězi se plýtvá na ombucmana a jiné nesmyslné projekty, ale bezpečnost se zanedbává. Koledujeme si o neštěstí velkého rozsahu. Také časté změny ve vrcholných orgánech ČD nevedou ke zlepšení situace. Vedení neplní svou funkci a ti dole toho mají nad hlavu.[>-]

0/0
31.7.2011 11:59

jakobin

.

Začíná to být nějaký častý. Jestli chtěj dráhy snížit počet cestujících ať to řeknou na rovinu a nechodí kolem horký kaše :)

Toto ještě více vyzdvihává bezpečnost letecké dopravy :-P:-P

0/0
31.7.2011 11:52

doktor_bota

Re: .

Správně. Nevíš, kdy mi letí spoj do Pičína s mezipřistáním v Řitce?

0/0
31.7.2011 11:58

georghios

Re: .

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
31.7.2011 12:05

tučňák v exilu

Re: .

16:45, Gate 13A. K odbavení se dostav 2 hodiny před odletem.:-)

0/0
31.7.2011 12:08

Leinad

Re: .

Pokud vás jede víc tak na tom nejsou ČD tak špatně, jak se říká (Praha - Pardubice - Olomouc - Ostrava většinou jede v hodinu uvedenou v jízdním řádě, občas se trefí i do správné desítky minut), nebo aspoň máte na výběr (Plzeň - Praha - Brno autobusem).

Pokud je vás tak kolem deseti, zkuste se domluvit a zaplatit si bustaxi nebo vůbec, použít idos na hledání bus spoje. ;-D

0/0
31.7.2011 15:09

maxmilian

Re: .

Za spadlý strom asi ČD nemůže. Ta druhá nehoda se stala při posunu v Děčíně Jih. Což je odstavné nádraží. Proto nikdo nebyl zraněn. Mohl to ale odnést posunovač.

0/0
31.7.2011 12:41

Pavel Skeptik V

Vedení má

malé platy a proto tam chybí kvalitní menežment ;-D 8-o

0/0
31.7.2011 11:46

kunta_kinte

Re: Vedení má

No, tak zrovna tenhle typ nehod bych na menedzment nesvadel. Ten strom urcite ne. :-)

0/0
31.7.2011 11:49

Leinad

Re: Vedení má

Proč ne? Ukážete na provozního zaměstnance, který za to nese přímou odpovědnost?

Co není odečteno někomu z platu, to je chyba managementu. Stromy můžou padat na silnice třetích tříd či cyklostezky v lese(tam bych to neměl silničářům za zlé, na cyklostezce si většinou hlídám brzdnou dráhu a bezpečnost), ale vlaková trať s větším provozem by mohla být od SŽDC zabezpečená - pletivo, sítě na stromy, "hlukové" stěny, bezpečná zóna kolem kolejnic,...nebo aspoň signalizace, díky které by strojvedoucí mohl včas zastavit a odvrátit nehodu... proč není?

0/0
31.7.2011 15:17

navstevak nakopne socana

Auta stoji, vlaky jedou

;-D

+2/0
31.7.2011 11:42

Rostislav S.

Re: Auta stoji, vlaky jedou

;-D

0/0
31.7.2011 12:47

Rascher

.

škoda byla 3 000 000 Kč?;-D to jo..

0/0
31.7.2011 11:41

zlomená lopata

U ČD opravdu chybí

ombudsman Fejk!

0/0
31.7.2011 11:10

venouš

Re: U ČD opravdu chybí

No jo, když měl tak malinkej plat, co mu zbejvalo?

0/0
31.7.2011 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.