Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič kamionu přehlédl kombajn, výsledkem je nehoda pěti aut

U Neslovic na Brněnsku se odpoledne stala hromadná nehoda, po které zde zůstala nabouraná čtyři osobní a jedno nákladní auto. Jednu z řidiček navíc musel kvůli zranění páteře transportovat vrtulník do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sámvelkýmao

no

a to vůbec nemluvím o těch dalších "řidičích proti vlastní vůli" , kteří to nahulili do kamionu a do sebe navzájem.......typické.nárazník na nárazníku a jedu,co cajk drží,kůřím,loket z okna,mobil u ucha,tuctuc na plný koule a druhou ruku spolujezdkyni...................na rameni........................

0/0
31.7.2011 16:13

Bývalý volič ČSSD

Re: no

Ona je od cirkusu, že tam má i rameno?

0/0
2.8.2011 5:35

sámvelkýmao

no

jedna věc je,že kamionista měl v řepě.potrestat.druhá je ta,že vozidlo,které vjíždí na hlavní z místa ležícího mimo silnici musí dát přednost....blablabla a tak dále.což kombajnista neučinil.takže kamionista pil a kombajnista nedal přednost.potrestat víc.a toho v tom doprovodným vozidle potrestat nejvíc.asi nezvládl svoji práci........a pokud vím,přednost má každé vozidlo jedoucí po hlavní.nikde se nepíše o tom,že pokud je řidič jedoucí po hlavní pod vlivem,ztrácí právo přednosti v jízdě...................

0/0
31.7.2011 16:01

Leinad

Re: no

Nepíše, ale v Bananistánu to platí. Stejně tak nikdo z kolony za opilým se nemusí dodržovat bezpečný rozestup.

0/0
31.7.2011 16:05

sámvelkýmao

Re: no

jo,von si každej nalitec dá ceduli za čelní a zadní sklo......jedu opilej....................mě nemusíte dávat přednost .............

0/0
31.7.2011 16:08

PIsa.lek

Re: no

A co když kombajn začal vjíždět na silnici ve chvíli, kdy ještě ten kamion nebyl vidět?? Ono totiž vyjetí takového kolosu z pole přes často poměrně úzký nájezd (třeba můstek přes příkop u silnice) není tak jednoduché jako s osobákem a nějakou dobu to trvá - právě proto je tam to doprovodné vozidlo s majákem, které signalizuje, že se děje něco neobvyklého, řidiči mají zpozornět a případně i přibrzdit/zstavit bez ohledu na to, jestli mají přednost, nebo ne.

0/0
31.7.2011 17:30

sámvelkýmao

Re: no

souhlas.v případě,že to doprovodné vozidlo bylo 50m   p ř e d    místem vjíždění kombajnu na silnici.v případě,že bylo 50m  z a   tím místem,bylo tam na 2 věci.na nic a hádejte,která je ta druhá věc................

0/0
31.7.2011 18:37

cecilka82

Re: no

Doprovod má maják, kaion má maják... narazit do nich může buď opilec nebo vocas... :-P

0/0
23.9.2011 16:49

danny47

Kamion nebo náklaďák..

Byl to skutečně kamion (kterej má obykle návěs a jezdí spíš "dálkový" trasy) nebo náklaďák s přívěsem, kterej vez třeba obilí ze sousedního pole do sousední vesnice do sila... ? ;-)

0/0
31.7.2011 10:44

sámvelkýmao

Re: Kamion nebo náklaďák..

byl to neskutečnej kamion,kerej měl přívěs před tahačem, ( tedy tlačičem ) a návěs měl naloženej na střeše tahače ( tlačiče ) a to naštorc............ach jo.........................

0/0
31.7.2011 16:06

Doktor_z_údolí

Smutné je to,...

že všichni jeli jako vožralí, ale jen ten kamioňák neměl žízeň...

0/0
31.7.2011 6:35

sámvelkýmao

Re: Smutné je to,...

no,dodržoval pitnej režim......................

0/0
31.7.2011 16:02

cecilka82

---

Klasika, bezpečnou vzdálenost tady v republice skoro nikdo neřeší... Kamion jel relativně pomalu a osobáky na něm byly navešený po pár metrech :/

[>-]

0/0
31.7.2011 2:21

Katkaacai

Re: ---

já jsem ta řidička co vrtulník transportoval do nemocnice a můžu ti řct že jsem za to nemohla ale to bys musel(a) být u toho aby ste tady vy všichni mohly kritizovat!!!

0/0
21.9.2011 19:08

cecilka82

Re: ---

To je mi líto a doufám, že už se váš zdravotní stav zlepšil.

Nicméně to nemění nic na tom, že 90% našich řidičů bezpečná vzdálenost nic neřiká... A vzhledem k tomu, že kamion má obvykle nepoměrně delší brzdnou dráhu než osobák, tak tenhle případ to nic než potvrzuje...

0/0
23.9.2011 16:47

stenley67

!!!!!!!!

Opilý řidič???Nic zajímavého!!!nevím,proč o tom tady vůbec píšou!!!:-P

0/0
30.7.2011 23:40

bezdukátů

Re: !!!!!!!!

a kamionu - to je normální. Větší machři se při dvou promilích ještě dívají na film z DVD;-(

+1/0
30.7.2011 23:50

Leinad

Re: !!!!!!!!

Protože redakce idnesu má ráda rychlosoudy řidičů, jako "pirát" a "kamioňák." Mimochodem, ten, kdo jede těsně za kamionem, v levé části svého pruhu, poté do toho kamionu vrazí, není pirát.

Škoda, že pití v ČR znamená automaticky zvýšení podílu na zavinění nehody, bez ohledu na to, jak se nehoda stala. :-P

+1/0
31.7.2011 8:31

millo11

Re: !!!!!!!!

ty si trouba

0/0
31.7.2011 10:46

Dukátštan

Re: !!!!!!!!

JeR^

0/0
31.7.2011 11:41

Leinad

Re: !!!!!!!!

Proč myslíš? Prohlásil jsem někde, že omlouvám opilého blbouna za volantem?

+1/0
31.7.2011 14:24

pes74

neměla na výběr

To by mě teda zajímalo , jak můžou napsat že se ten ožralej ,srazil s kombajnem , když to tak nebylo , ta holčina za to nemohla vyděla vijíždět kombajn tak přibrzdila a ten debyl jí natlačil do kombajnu , bohužel tu holčinu znám , a viděl jsem i to auto , a ona nemohla nic dělat

0/0
30.7.2011 23:23

Doktor_z_údolí

Re: neměla na výběr

To musel bejt tvrdej kombajn... ;-)

0/0
31.7.2011 6:29

Heřman z Brna

Re: neměla na výběr

Doufám že číslo za vaším nickem není ročník narození, pokud ano, je mi vás líto a měl by jste se vrátit do školy...

0/0
31.7.2011 10:45

jeenka

Re: neměla na výběr

Hm, miluji lidi, kteří někoho peskují za pravopis a sami udělají ve větě hrubku :-)

0/0
31.7.2011 11:09

sámvelkýmao

Re: neměla na výběr

no pes tam má alespoň 4.........síla.................

0/0
31.7.2011 16:16

Šerlok Homeless

Jestlipak ta auta jedoucí za kamionem

dodržovala bezpečnou vzdálenost ?

0/0
30.7.2011 22:23

rafol

Kombajn

cyklista se da prehlednout, ale kombajn? :-/

0/0
30.7.2011 22:19

Tryskomys Muf

Re: Kombajn

Když se díváš na film, nebo si čteš, jak to tiráci v drtivé většině dělají, tak celkem snadno. 8-o

0/0
30.7.2011 22:40

Jjelen

Re: Kombajn

Na tu drtivou většinu jsi přišel jak? Ještě že je diskuze anonymní:-/

+1/0
30.7.2011 22:56

bezdukátů

Re: Kombajn

asi pozorováním "kamioňáků". ze své zkušenosti bych to viděl na většinu ( né na drtivou ):-(

+1/0
30.7.2011 23:51

doktor_bota

Re: Kombajn

To mi řekni, jak z osobáku vidíš do kabiny tahače, prosím pěkně.

0/0
31.7.2011 8:31

B.Walsh

Myslím si,

že jsem ohleduplný a trpělivý šofér, ale ve čtvrtek kolem jedné odpoledne se přesunovaly 2 kombajny po státní, pravda měly mezi sebou rezestup a vedlo je auto s majáčkem, ale ta kolona za něma co se plížila c. 30km/h měla několik kiláků. To už mi pěkně tekly nervy, když člověk vyjede s časovou rezervou a potká jézéďáky, co to nemohli nechat na později až nebude takový provoz, tak je mu i ta časová rezerva málo. Na přesun takových vozidel by měla být vyhláška, aby se přesouvaly třeba až na večer, když je to samotné nenapadne.

0/0
30.7.2011 21:59

Jjelen

Re: Myslím si,

Trochu úcty k zemědělcům, vždyť oni nás živí. Nebo si snad myslíte, že ovoce, zelenina a maso pocházejí z obchoďáku?

0/0
30.7.2011 23:00

bezdukátů

Re: Myslím si,

někteří si myslí, že z kamionu:-)

0/0
30.7.2011 23:52

B.Walsh

Re: Myslím si,

Já jsem asi ten poslední co by si to myslel, ale ono přesouvat stroje co jedou kolem 30km/h v době dopravní špičky a ještě po poměrně vytížené komunikaci, se opravdu nezdá jako nejlepší nápad.

0/0
31.7.2011 1:51

PIsa.lek

Re: Myslím si,

Jenže musíš pochopit, že když ty kombajny prostě skončí práci na jednom poli, tak se musí co nejrychleji přesunout na další a ne čekat několik hodin na sklizeném poli - jednak je ve hře počasí (pokud trochu víc zaprší, tak se pak nedá sklízet třeba několik dní, než půda a zrno zase vyschne), druhak ty kombajny většinou nejsou (jenom) těch zemědělců, ale jsou pronajaty odjinud a peníze na pronájem naskakují bez ohledu na to, jestli se kosí, nebo stojí.

+1/0
31.7.2011 9:32

maniacc

Re: Myslím si,

To snad neznamena, ze u prace nemusi myslet, ne?

0/0
31.7.2011 8:47

Leinad

Re: Myslím si,

R^ nadruhou stranu chápu, že pracovat se musí. Dokud nebude zákon, tak je to samotné nenapadne - řidič na denní směnu je levnější, než na noční.

0/0
31.7.2011 8:26

habr

Re: Myslím si,

Zas jeden - B.Walsh - z těch co chtějí aby se lidi co pracují v přírodě, tedy v zemědělství řídili podle přání výletníků či pracovníků v mimopřírodních povolání.

Jenže problém je v tom, že počasí si nevybírá a letos se seče jak je kde sucho, sušeji.

V noci přepravovat kombajny ? Ani náhodou - to by bylo bouraček ještě víc - kombajny by někteří řidiči v noci neviděli.

+1/0
31.7.2011 9:06

Leinad

Re: Myslím si,

Jak je časté, že někdo nevidí kombajn doprovázený doprovodným vozidlem a se zapnutými světly? "viděl jsem dvě bílá světla, myslel jsem, že to sou dvě motorky, tak sem chtěl projet mezi nimi a on to byl kombajn." Já v noci vidím lépe to, co na silnici patří (osvětlená vozidla včetně cyklistů, reflexní značky, vodorovné značení, patníky na stranách...) - vy ne??

Mimochodem, nemá náhodou kamion při vjíždění na pozemní komunikaci dát přednost ostatním?

0/0
31.7.2011 16:04

karelman

Meli bychom si dát pozor,

abychom neodsuzovali kombajny jako takové a všechny poctivé kombajnéry!!

+2/0
30.7.2011 21:36

villík

Hmmm. Takže špatné reakce v tomto případě měli:

řidič kamionu, řidička  prvního vozidla za kamionem, řidička druhého vozidla za kamionem, řidič třetího vozidla za kamionem, řidič čtvrtého vozidla za kamionem.

A  na druhé straně, jsou hlavními viníky ...patrně naši milí zemědělci, protože:

( podle znění zákona 361: § 23 Vjíždění na pozemní komunikaci ...."(1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci.".....)

      To, že byl šofér kamionu kapánek nacamranej je pouze jemu přitěžující okolnost.

Teda, pokud je článek napsán bez účelově zamlčených pravd.;-)

0/0
30.7.2011 21:25

villík

P.S. :

(2) Vyžadují-li to okolnosti, zejména nedostatečný rozhled, musí řidič

zajistit bezpečné vjetí na pozemní komunikaci pomocí způsobilé

a náležitě poučené osoby......................;-D;-D

0/0
30.7.2011 21:31

karelman

Nejlepší story s kombajnem byla

ve tom filmu, teď nevím, jak se jmenoval, jak tam otiskli toho borce do hlíny.

0/0
30.7.2011 21:10

lol

Re: Nejlepší story s kombajnem byla

Pane, Vy máte zásadní kulturní nedostatky. :-) (Vesničko má, středisková)

+2/0
30.7.2011 21:18

karelman

Re: Nejlepší story s kombajnem byla

ano, dík

0/0
30.7.2011 21:19

přezdívka není potřeba

Re: Nejlepší story s kombajnem byla

borec se jmenoval Drápalík.

0/0
30.7.2011 21:22

matysek-k

Re: Nejlepší story s kombajnem byla

zocelenej chlap

0/0
30.7.2011 22:38

Kei: místní od roku 2001

Re: Nejlepší story s kombajnem byla

No hlavně vo tom všude vyprávějte, ať máme na krku bezpečnost práce!

0/0
30.7.2011 23:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.