Diskuze

Environmentalismu a odnárodňování se bojím víc než al-Káidy, říká Klaus

Václav Klaus při své cestě po Austrálii zmínil, že největší ohrožení svobody vidí v environmentalismu, odnárodňování států a přechodu ke globálnímu vládnutí. Těchto věcí se prý bojí více než teroristů z al-Káidy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dannny

31. 7. 2011 16:19
A prosím Vás, pane prezidente,

bylo by možné vysvětlit, co to ten enviromentalismus vlastně je? Vím, že je to nějaké hrozně sprosté slovo, ale zatím se mi nějak nepodařilo vystopovat nějaký jednotný myšlenkový proud, který by měl sílu cokoli prosazovat. Dokonce jsem zatím nezaznamenal ani nějakou jednotnou stranu zelených, která by konzistentně táhla za jeden provaz. Obvykle na mě působí jako inspirující grupa intoušů a snílků, kteří by rádi měnili věci k lepšímu, jejich úsilí se ale tříští v názorové nejednotnosti. A že by mi z nich vystupoval studený pot po těle a oči lezly hrůzou z důlků, to fakt asi nee...

A bylo by možné ještě uvést nějaký příklad evropské země, kde dochází k odnárodňování? Třeba ve Švýcarsku? Nebo Belgii? Sakra, já se donedávna bál, aby vzrůstající nacionalismus nevyprovokoval nějaký další nesmyslný konflikt, a hle, hlavním problémem je odnárodňování... Rád bych si na toto téma přečetl nějaké poučné pojednání, abych se trochu zorientoval...

0 0
možnosti
F

felson

31. 7. 2011 22:15
Re: A prosím Vás, pane prezidente,

Enviromentalismus prosadil obchodování s emisními povolenkami na oxid uhličitý, dotace na pěstování biopaliv, na získávání energie z obnovitelných zdrojů, zákaz stowattových  žárovek.

   Na vzrůstajícím nacionalismu má podíl i přenášení pravomocí národních (národ ve smyslu politickém, nikoliv etnickém) států na nadnárodní celek.

0 0
možnosti
JK

Kaniokova

30. 7. 2011 21:06
Naprosto souzním s Klausovou odpovědí,

protože tzv. enviromentálci a lidi, kteří nemají ke své vlasti a svým kořenům úctu, to je větší průšvih, než naše nebezpečí ze strany al-Káidy.  Zatím tady těch islámských imigrantů nemáme moc, takže nám ještě nemají moc co "vyčítat". Jestli se ale nezastaví islamizace Evropy, tak to bude jednou neskutečný mazec. Chudáci naši potomci, budou nám chodit plivat na hrob.

2 0
možnosti
S

Světlonoš

30. 7. 2011 21:20
Re: Naprosto souzním s Klausovou odpovědí,

dost podobné názory měl i ten norský šílenec.

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

30. 7. 2011 18:55
Zdejší lid je opravdu pragmatický

a nevěří tudíž strašení enviromentalismem a odnárodňováním. Pan prezident varuje před strašáky, ale sám je jejich největším rozmísťovatelem.

1 0
možnosti
PK

minutos007

30. 7. 2011 21:28
Re: Zdejší lid je opravdu pragmatický

Pan prezident je nerozmisťuje, jen na ně upozorňuje a odhaluje... A to je sakra rozdíl...

2 0
možnosti
ZB

zberanek

30. 7. 2011 13:59
V tomto případě má Klaus pravdu

Klaus udělal několik hrubých chyb a Česko na to bude doplácet ještě dlouho. Co se ale týká otázek environmentalismu a globální ekonomiky, tak s ním lze souhlasit. Nejlepším systémem pokroku a blahobytu lidstva je doposud kapitalismus. Bohužel globální ekonomika je ničitel konkurence, pod krásnými slovy několika lidiček světa se skrývá stagnace a úpadek národních ekonomik. Environmentalismus je jen další náboženství jak ovládat a oblbovat lidi a přitom získat tučné finanční částky na nesmyslné projekty.

2 0
možnosti
HD

opportunity

30. 7. 2011 17:13
Re: V tomto případě má Klaus pravdu

Klaus udělal několik hrubých chyb a Česko na to bude doplácet ještě dlouho.- tak už by se raději k ničemu vyjadřovat neměl a měl by makat na odstranění důsledků svých činů.

0 0
možnosti

Taras Bulba

30. 7. 2011 13:47
je snad Klaus přirodovědec nebo klimatolog?

Docela mě baví, jak tady globální oteplovači v každém druhém příspěvku napadají Klause, že je ekonom, a tudíž klimatologii určitě nerozumí a nemá do ní co kecat. Račte si milí oteplovači uvědomit, že ten váš slavný IPCC se z drtivé většiny skládá z ekonomů, politologů, lobbistů a různých vládních úředníků. U nich vám jejich neodbornost nevadí? ;-)

0 0
možnosti
MH

Larry Matejka

30. 7. 2011 17:06
Re: je snad Klaus přirodovědec nebo klimatolog?

Třeba spoluzakladatel IPCC Maurice Stong je samouk, který začal v brokerské firmě a později dělal v ropném průmyslu pod  Jackem Gallagherem... Nakonec vyměnil byznys za povolání byrokrata a nahrabal si v rámci UN programu Oil For Food... Jeho nejznámější výrok z RIa: "Isn't the only hope for the planet that the industrialized civilizations collapse? Isn't it our responsibility to bring about?"  O nic jiného těmhle služkám oligarchií nejde...

Nebo Rajendra Kumar Pachauri, šéf IPCC je železniční inženýr... Dnes zavízá fabriky po Evropě, zejména v UK a stěhuje produkci do indických firem, ve kterých má nemalý podíl... 

Kenneth Lay, který s Alem Gorem vymyslel “Carbon tax Credits scheme” a položil základy Cap and Trade měl PhD z ekonomiky... A tak by se dalo dlouho pokračovat... Celá tahle podvodnická partička patří dávno před soud za zločiny proti lidskosti, zločinné spolčení a přípravu genocidy...

0 0
možnosti
R

Rotutrumb

30. 7. 2011 13:16
nejvíc se bojím Klause a jeho obdivovatelů typu Braivicka

Mě je ůplně jedno, kdo tady bude vládnout, jesli přiblblá Klausova ODS nebo nějaká evropská strana, hlavně aby nebyli ty přiblblí teroristi jakýhokoliv druhu, a aby už přestalo mrzačení přírody tou svobodnou konzumní společností

0 0
možnosti
JK

Sharpe

30. 7. 2011 17:57
Re: nejvíc se bojím Klause a jeho obdivovatelů typu Braivicka

Takze nejprve je nutno znicit svobodnou konsumni spolecnost

0 0
možnosti
O

Oerteplur

30. 7. 2011 12:36
Postupným odnárodňováním

se mj. zmenší počet dobře placených politických korýtek, zjednodušší a zefektivní řízení ekonomiky, ujednotí právní systém a otupí nacionalismus. Ale zkostnatělí dinosauři ze Štrasburku a politici z malých státečků o tom celkem pochopitelně nechtějí ani slyšet. Na jejich malém dvorku hezky v závětří se jim daří poměrně dobře i bez nutnosti znalosti cizích jazyků, natožpak nějakých, třeba i místních zákonů, které si pod vlivem občerstvení v poslaneckém bufetu sami schválili ;-D

0 0
možnosti
MN(

multi naštěstí (ne)obohacen

30. 7. 2011 13:10
Re: Postupným odnárodňováním

;-D

Tak to vidíme, jak se to zjednodušuje. Kdejaká zhovadilost musí mít svůj manuál. Nejlíp co nejrozsáhlejší. Toliko k tomuhle.

Zdravý nacionalismus je naprosto nezbytný. Jenom naprostí mimoni si myslí, že jeho potíráním se tato společnost dostane někde dál. Jedině k horšímu, což se vlastně už dávno děje. Vy jste se zrovna asi probudil po třicetileté hybernaci.

0 0
možnosti
JV

moim

30. 7. 2011 9:53
Ach jo, pane prezidente!

Někdy s Vámi souhlasím, někdy zase ne! Někdy mně dokážete zvednout ze židle a někdy Vám tleskám.

Souhlasím, že globalizace, je pohroma, svět na ní ještě není připraven - jednou snad bude!

Bohužel enviromentalismus - je důležitý. Nebo ekologové, chápu, že chráníte svou ekonomiku, ale čemu nerozumíte, nepleťte se do toho. Jasně, že mnoho lidí zvednu ze židle, protože luxus, který se nám do dnešních dob dostává je právě díky znečišťování prostředí, apod., takže budeme držkovat a bránit si ho. Bohužel tento přístup je špatný. Nechci říkat, že všechny akce "rádoby" ekologů jsou správné...ale je VÍC NEŽ NUTNÉ brát některá varování v potaz.

Hurá do mně!

0 0
možnosti
E

emil2

30. 7. 2011 9:57
Re: Ach jo, pane prezidente!

Souhlasím s Vámi. Jen k osobě VK - je to jen věčný blábolista, který podle mých měřítek neudělá za celý život ani za korunu poctivé práce. Ale hodně uškodí.

1 0
možnosti
JB

kokrhell05

30. 7. 2011 8:36
Jak kdo, jak kde

U nás se zatím víc obávám rusofila Václava Ješity, než al-Kejdy;-€

Soudruzi okupanti se nám sem vrací zadními vrátky...

0 0
možnosti