Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anonym ohlásil na Šumavě bombu, pyrotechnik žádnou nenašel

Do oblasti Ptačího potoka na Šumavě zamířil v pátek odpoledne policejní pyrotechnik. Někdo totiž nahlásil na linku 158, že v lokalitě je bomba. Policisté, dřevorubci i aktivisté bránící v těžbě stromů napadených kůrovcem, museli z lesa okamžitě ven.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mayer

Zcela jasný planý poplach,

zbytečná akce, kdyby pyrotechnik prověřoval oblast, je tam doteď. Jen se divím, že nenechali vyklidit celou Šumavu. Co až někdo ohlásí bombu v Amazonii, Antarktidě nebo na Měsíci.

0/0
30.7.2011 6:26

sir Humprey V.

Ekoteroriste

0/0
30.7.2011 0:03

censo.red

Ekologiste

Je hezký, jak tu všichni umějí nadávat na ekologisty bez toho, aby věděli, o co jim vlastně jde. Hlavně si sedět v pohodlí domova a za svoji pravdu nebojovat, jen nadávat a nadávat....

0/0
30.7.2011 0:02

chataricek

Chytrých je tu mraky,

ale málokdo víte, o co tam jde - a prakticky nikdo jste nebyl u toho. Z toho - co jsem viděl a z mnoha  rozhovorů na místě - jsem jednoznačně na straně aktivistů.

0/0
29.7.2011 23:44

sir Humprey V.

Re: Chytrých je tu mraky,

tak šup do sítě

0/0
30.7.2011 0:02

Ejsí

Re: Chytrých je tu mraky,

A ty jsi jako ten jediný, který přesně vše ví a zná o co jde?

0/0
30.7.2011 8:41

na to se nedá dívat

a co aktiviste, stale visi?

+1/0
29.7.2011 23:26

libynn

co na to foto

říká bezpečák?

0/0
29.7.2011 22:07

stroup

Re: co na to foto

taky jsem na to koukal a říkám si že je to vcelku o hubu.. ono ochranými pomůckami vybavených dřevorubců tam moc není (alespoň podle fotek)

0/0
29.7.2011 22:13

jpvJ

Bláhový byznis zvaný ekologie

http://jdem.cz/qf5q5

0/0
29.7.2011 22:07

mire

.

by mě zajímalo kolik procent anonymních telefonátů vyhrožujících bombou bylo pravdivých.

0/0
29.7.2011 21:19

Korektní Želva

...

Navrhuju vlade, aby nechala za kazdeho ekoteroristu ktery v nasledujicim mesici vstoupi na kacene uzemi postavit jeden novej blok do Temelina. :)

0/0
29.7.2011 21:18

stroup

Re: ...

víte aktivista který blokuje kácení není zároveň aktivista který je proti JE..

0/0
29.7.2011 21:36

Příbram

TERORISTI

ekoteroristi

+4/0
29.7.2011 20:48

JAR-47

zelená

verbež - jen škodí a kam šlápnou tam to stojí okolí jen peníze za nesmyslné projekty, vše jim dávat k náhradě, jakým právem vnucují druhým svoji pravdu ?

0/0
29.7.2011 20:20

stroup

Re: zelená

jakým právem mi vnucujete svoji pravdu? já myslel že svoboda vyjádřit svůj názor je základ.. proto nesouhlasím s tím omezovat kohokoli kdo říká něco jiného než většina.. například ačkoli nesouhlasím s názory krajní pravice postavím se za jejich právo jejich názor říkat.

0/0
29.7.2011 21:40

JAR-47

Re: zelená

ČIM VNUCUJU SVOJI PRAVDU ? tím že to tady pronesu ?  prosťáčku zelený..............

0/0
29.7.2011 22:04

stroup

Re: zelená

to byla řečnická otázka.. :-)

ale můžem to zkusit jinak, kdo má pravdu? kdo určuje co je pravda? vy si myslíte že ji nemáme my, prosťáčci zelení, a my si zase myslíme že ji nemáte vy..

kdo má pravdu ? politik (a tím p.Stráský je) nebo odborník?

0/0
29.7.2011 22:10

JAR-47

Re: zelená

jenže zelení svoji pravdu ostatním vnucují a to i těm kteří ji nechtějí: a co jejich rozmar to průšvih-ekonafta, solární elektrárny, ted kůrovec...........nebo to přivazování ke stromum není vynucování ?

0/0
29.7.2011 22:14

stroup

Re: zelená

tak můžem se bavit o tom jestli je a nebo není ekonafta průšvih, můžem se bavit kdo průšvih s fve zavinil (a že v tom zelení zas tak prsty nemají) ale to je na jinou diskuzi.. můžem se bavit o tom jestli je kůrovec v dané lokalitě průšvih, jestli by nebylo lepší proti němu zasahovat jinde.. ale blokáda je podle mého přijatelný prostředek obrany. dá se to srovnat se situací kdy přes vesničku projíždí x tisíc aut až se místní rozhodnou že budou neustále přecházet přes přechod.. blokují tím mnohonásobně víc lidí než žije v té malé vesničce a proto na tento protest nemají právo?

0/0
29.7.2011 22:20

JAR-47

Re: zelená

nikomu neberu právo na názor, ale demokracie je podle mne to že moje právo končí tam kde začíná omezovat druhé.....shodneme se na tom ?

0/0
29.7.2011 22:25

stroup

Re: zelená

sice je pojem demokracie docela široký pojem ale se samotnou větou se nedá nesouhlasit.. bohužel ji můžeme vykládat tolika způsoby že se dostáváme do patu.

0/0
29.7.2011 22:31

JAR-47

Re: zelená

no pokročíme- srovnal jsi protestujicí nas přechodě s těmi aktivisti, ale kulhá to, na přechodu mají chodci práco přecházet jak chtějí, aktivisti v tom parku nemají coi dělat -je tam vstup zakázán, čili ,,protestují,, protizákonným způsobem............je to tak ? a mají x jiných způsobů jak svoji ,, pravdu,,  vyjádřit

0/0
29.7.2011 22:34

stroup

Re: zelená

no dejme tomu že protestujcí považují kácení v daném místě parku za protizákoné, Stráský nemá vyjímku (a to že zákony porušoval již v minulosti sám přiznal takže tu máme i příklady z minulosti).. tudíž se svoji blokádou snaží zabránit porušování zákona a nevratným škodám na daném území.

soud sice vydal předběžné opatření.. ale to bylo přímo určeno hnutí DUHA a to jej dodržuje.

0/0
29.7.2011 22:43

JAR-47

Re: zelená

jenže bojovat nezakonnými prostředky proti nezákonostem je cesta do pekel, že to dostala duha ? kdo vlastně ví kdo u tohoto spolku je a kdo není, typicky české vyčůrávání se zákony a jejich výkladem:-(

0/0
29.7.2011 22:48

stroup

Re: zelená

tak to jistě je.. jenže se musíme ptát kdo v tomto případě porušil zákon první.. a to byl p.Stráský nařízením kácet.. on se sice ohání tím že bojuje proti kůrovci ale nemá na to potřebné povolení (a ono kácení na Ptačím potoku nemůže podle odborného posudku zabránit rozšíření kůrovce)

0/0
29.7.2011 22:55

JAR-47

Re: zelená

není to soutěž kdo porušil zákon prvý, je to také o odpovědnosti a tu aktivisti absolutně nemají žádnou (ale přiznám také že o odpovědnosti naich politiků si také nedělám iluze-tedy o té praktické)Rv

0/0
29.7.2011 22:57

stroup

Re: zelená

no přesně jsi to vystihl jakou odpovědnos má p. Stráský? žádnou... snad jen k lidem kteří ho značně nestandartně do funkce dosadili, a tam svůj účel plní.

a nelze se jen tak ohánět odpovědností.. pokud vidím že se páchá špatná věc mám mlčet protože ji páchá odpovědný?? to je cesta do pekel.. i holokaust byl v podstatě páchán odpovědnými a většina mlčela...

0/0
29.7.2011 23:03

JAR-47

Re: zelená

ano máš pravdu a jak je to s odpovědností zelených? bionafta.........tvrdí že to mysleli jinak, solární energie- my nic to politici...........kde je jejich odpovednost, všude se ohánějí alternativfními zdroji ale jak to dopadá??  to je to co mne štve, někdo něco rozryje načne, nedokončí a pak jen říká já to myslel jinak-proto jim říkám zelení prosťáčci

0/0
29.7.2011 23:07

stroup

Re: zelená

já v bionaftě nevidím nějaký velký problém.. mě nevadí. podpora FVE byla prosazena v době kdy zelení o vstupu do parlamentu jen snili. myslím že návrh na zákon který by zvyšoval poplatek za výjmutí z půdního fondu byl zamítnut právě zeleným (aby ho pak s velkou slávou prosadila nová vláda). Alternativní zdroje nejsou blbost a ani zelení netvrdí že se obejdeme bez "konzervativních" zdrojů.. podívej jako každá strana dělají chyby ale podle mého ne tak velké jako jiné strany...

0/0
29.7.2011 23:16

JAR-47

Re: zelená

podívej se kolem sebe místo aby se pestovaly kvalitní potraviny frčí řepka,,,,pro zvěř zdaleka ne to pravé ořechové, ekologický zisk nulový, soláry všude kam se podíváíš - z mého hlediska pustoší krajinu (na střecvhách je beru jakpo vhodné) navíc půda pdo nimi v mnoha případech chemicky mořena aby se nemusela sekat tráva.....hrůza a to jsem zvědav co s s těmito elektrárnami bude po jejich dožití ....., zelení tvrdí ve většině že atom ne, uhlí ne, - přitom každý realista ví že bez této alternativy již lidstvo být nemůže

0/0
29.7.2011 23:25

stroup

Re: zelená

řepka na polích mi opravdu nevadí.. je to plodina jako každá jiná.. při výrobě měřa (bionafty) je jedním z produktů i šrot.. navíc každoročně klesá podíl obdělávané půdy. pokud to prpočítáš na vloženou a získanou energii zjistíš že na 21,0 GJ/t získáš 61,4 GJ/t.. tudíž trojnásobek.

o solárních elektrárnách na polích .. vláda kde byli zelení skončila myslím 8.5.2009. v té době nebyl boom fotovoltaických elektráren ještě rozpoznatelný. byla známá jen data ze začátku roku a to instalovaných 66 MW.. což opravdu tehdy nebylproblém. uvědome si to co se stalo z podpory FVE je jen díky nestandartním podmínkám dotací a za ty zelení nemohou, ty tenkrát nebyli ve vládě.. a představa že si zelení přáli na polích místo obilí lány panelů je opravdu mimo...

o tom že uhlí a atom ne .. to opět není v případě uhlí pravda tady jde o to že pokud by se současnými zdroji uhlí bylo hospodařeno s rozumem nepotřebujeme další uhelné elektrárny.. ale tady se necítím být odborníkem..

0/0
29.7.2011 23:37

JAR-47

Re: zelená

jo  a jinak dobrou noc ..........loučím seR^

0/0
29.7.2011 23:26

stroup

Re: zelená

taky jdu.. dobrou..

0/0
29.7.2011 23:38

stroup

Re: zelená

ak tady máš odkaz na to jestli kácení v dané lokalitě omezí kůrovce, je to hned první članek v hlavnim sloupci.. mě jako člověku s lesnickým vzděláním připadají jako logické závěry ...podle mě je kácení v dané lokalitě zvěrstvo ..

http://www.infodatasys.cz/

0/0
29.7.2011 23:10

JAR-47

Re: zelená

v tom se neshodneme........ale aspon je s tebou diskuze na úrovni, jen jsi mi neodpovedel na odpovednost zelených za ekonaftu či soláry :-(

0/0
29.7.2011 23:12

stroup

Re: zelená

už to tam máš.. osobně nepovažuju ekonaftu za závažný problém.. co přesně ti na ní vadí? a soláry (lépe řečeno velmi nestadartní podporu FVE) opravdu nezpůsobili zelení.. v té době ani nemohli bo v parlametu nebyli..

víš já bych chtěl slyšet co je v tom posudku špatně z odborného hlediska že s tím nesouhlasíš...

0/0
29.7.2011 23:18

JAR-47

Re: zelená

a ještě jeden fakt..protestující na přechodě protestují k stavu který se týká jich přímo, aktivisti až je to řestane bavit odjedou plašit jinam protože nejsou místní a nežijí tam

0/0
29.7.2011 22:36

stroup

Re: zelená

NP je důležitá věc pro celý národ ať se to místním líbí nebo ne.. je to stejné jak v případě dálnic, či energetiky...

0/0
29.7.2011 22:45

JAR-47

Re: zelená

np bez stromů po kurovci to bude fakt hezké..............  nesouhlas s tebou, to se neshodneme, navíc se zde ochranuje neco co vlastně ani tím není

0/0
29.7.2011 22:50

stroup

Re: zelená

o tom to je, ty uvažuješ NP pouze jako lesu.. přitom to tak není, a už vůbec nezáleží na tom jestli to je "hezké" (mě se to osobně líbí víc než hospodářský les na rovině, ale to je věc názoru)

0/0
29.7.2011 22:58

krajcadom

...

Nemám nic proti dřevorubcům, kteří jen dělají svou práci za mizerné peníze. Naopak mám hodně proti aktivistům, kteří jsou zfanatizovaní. Kdyby radši nafasovali rýče a sazenice a šli sadit stromy. Vymáhal bych po nich soudně ušlý zisk dřevorubců.

+1/0
29.7.2011 20:14

JAR-47

Re: ...

R^

0/0
29.7.2011 20:20

bozkovak

Re: ...

R^R^

0/0
29.7.2011 20:35

stroup

Re: ...

ani sami aktivisté nemají nic proti dřevorubcům..(pokud jim zrovna nemávají nastartovanýma pilama před ksichtem) ale zajímalo by mě kým jsou ti aktivisté zfanatizováni.. protože pokud se podívám na ty kdo blokádu podporují....

0/0
29.7.2011 21:42

psýtchoř

paráda

teď jsem viděl ve zprávách tu uječenou pí... Tak ta byla fakt luxusní;-D

+1/0
29.7.2011 19:57

Sendyman

Re: paráda

Má přece vzor, Kačenku Jaujau, taky to chce někam dotáhnout...Rv

+1/0
29.7.2011 21:11

bezdůvodně_smazaný_popáté

Anonym ohlásil na Šumavě bombu

Tak to je bomba! Kácet lesy dynamitem? Hmm?;-)

0/0
29.7.2011 19:38

division.blanche

Ach jo

to abych zase proti ekologum protestoval hazenim plastovejch lahvi do kontejneru na sklo a naopak.

+1/0
29.7.2011 19:35

bozkovak

Re: Ach jo

Lepší by bylo házet jim rozbitý flašky na palici! Stejnak jich většina díky absenci mozku nepotřebuje

+1/0
29.7.2011 20:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.