- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebo že by se začalo blýskat na lepší časy?
A proc by museli cyklisti jezdit hlavnim tahem pres pardubice a riskovat svuj zivot i kdyz tam nebude nikdo parkovat, kdyz paralelne vede spousta mensich a klidnych ulicek? To uz by za chvili mohli chtit cykostezku v odstavnem pruhu na dalnici.
Když naši mocipáni a mocidáma dokázali nejen vymyslet, ale i realizovat takovou mega...... jako instalace omezení na 30km/ a příčný práh do Češkovy ulice, kde se ani zdaleka 30km/h jet nedá a práh slouží původcům problému v lokalitě jako vítaný důvod, proč na silnici hrát fotbal, věřím, že dokáží vytlačit parkující i jedoucí auta jakož i cyklisty z tř. 17. Listopadu a ještě se budou bít v prsa, jak jsou skvělí a akční. Mimochodem, k nehodám došlo i u zasávek MHD, měli by tedy zrušit i zastávky. Jsou přeci nebezpečné.....
Tak to parkování na hodiny je jediná pozitivní věc na celé dopravě v Pardubicích. Jejím zákazem se nic nevyřeší a myslím si že paní starostka by se měla zabývat důležitějšími věcmi, podívejte se například na tu špínu na tř. Míru. Mimo jiné, doprava se v Pardubicích neřeší již mnoho let a žádné zákazy tomu nepomůžou.
Nic proti tomu, kdyby to ovšem nebylo provedeno pěkně po pardubicku: Placené stání ano, ale parkovací automat ne a SMS platba taky ne. Takže je to jen jiná forma zákazu, jak naoko udělat spoooustu míst k parkování, ale stát na nich nemůžete. Že je to nesmysl? Nikoliv, denní realita, takových míst je v PA spousta. Například v celé zóně placeného parkování za kostelem Sv. Bartoloměje není ani jeden parkovací automat, ale podle značek se tam smí parkovat za poplatek. Totéž lokalita Matiční jezero atd.
Také tam často jezdím ( autem ) a navíc vidím problém v přechodech. Jsou nepřehledné právě kvůli parkujícím autům ( i když jsou ohraničeny bariérami ) a právě chodci tam skáčou do silnice celkem pravidelně. Potom se to ucpe až ke křižovatce u Domu služeb, který je blízko přechodu. Nebo spíše přechod je situovaný blízko křižovatky......
když se všechno zpoplatňuje,proč ne cyklisti?povinný ručení a další poplatky.to by jich ubylo...............
A pak ještě zpoplatnit pohyb chodců a bude to komplet, ne? Kde žijete??
má jezdit po chodníku. Toť má rada aktivního cyklisty a ještě aktivnějšího motoristy.
Taky to tak delam:-D
Jestli nejsou cyklostezky určeny pro rychle jedoucí cyklisty,ale především pro všechny sportovce - a navíc tam nesmí cyklista, který by rychlou jízdou ohrozil či omezil ostatní.A proto musí cyklisté využívat cestu. Na chodník cyklista nesmí - může ale jít vedle jednoho kola.Cyklostezky dosud nic nevyřešily, kromě toho, že se tam vztekají důchodci cyklisti,když jim jiný důchodce zkříží cestu.
.
Já když jedu autem a mám pasažéry,vždy s nimi mluvím o provozu- je to dobrý zvyk.A i když mám centrál, upozorním je, že za náma jede cyklista, který nás zrovna bude objíždět ZPRAVA před křižovatkou či kruháčem.Protože mu to takto ukládá vyhláška.Ne všichni lidé to ví, i když by měli.
.
Taky jezdím na kole a mám na paměti, že mi to může nějaký přitroublý spolujezdec udělat. Mám proto dobrou pojistku, diktafon a mobil s foťákem v nerozbitném pouzdře. I kdyby se mi nic nestalo - lehám a volám sanitku. Fotím a fotku posílám policii. Za stupiditu musí řidič a spolujezdec zaplatit celým svým majetkem.
Ještě malá poznámka, ono totiž objíždějí zprava i motorkáři na silných strojích. To pasažérům říkám POZOR, DÁRCI ORGÁNŮ, NIC NEOTEVÍRAT, NEPROVOKOVAT, DRŽTE SE. Někdy to nepomůže, jde o život. Motorkáři jsou neviditelní když jede 200 km / h, vy na téčku vjedete na hlavní a najednou vrrrrrr. Zastavíte uprostřed téčka a nebýt ohleduplnosti jiných řidičů, je havárka.
.
Tak si myslím, že ti cyklisti by se mohli uhlídat, ti nejezdí jak motorkáři. A silnice bohužel patří více jim, než automobilistům. My automobilisti jsme cizinci, oni jsou doma, ty cesty většinou patří jim
Chyba je už v samotné myšlence masového automobilismu. Co to bylo za nápad, celou republiku zacpat plechovkama ...
ale většina z nich jezdí po chodníku....
V praze žádné pruhy pro cyklisty nejsou, jestli myslíš tu parodii jménem olezlá čára namalovaná místo krajnice kde se předjíždějí náklaďáky a taxikáři, tak tam jde nakole o život..
Chodníky jsou na ulici 17. listopadu dost široké, aby se tam dala vyznačit cyklostezka. Jejich šířku však likvidují nesmyslně umístěné reklamní poutače, které kdosi (že by Magistrát???) povolil umístit kolmo na směr chůze. Tyto reklamy ohrožují chodce, zejména pak hendikepované spoluobčany (např. pro nevidomé jsou tyto reklamní poutače postavené přímo do cesty na chodníku nečekanou překážkou).
Reklamy mají v Česku zelenou a ne jinak tomu asi v Pardubicích a určitě je nekonečno důvodů, že se s nimi nedá nic dělat. Smlouva majitele chodníku s reklamkou bude nevypověditelná a ten, kdo za ni zodpovídá či ji podepsal je neznámý... Odhaduji, že zisk z těchto reklam pro město je zanedbatelný, ale cena za pronájem se nijak nedá zvýšit, protože to tak stojí v tajném dodatku ke smlouvě, který není možno zveřejnit