Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za trest měl odpracovat 300 hodin. Dřel za něj ale někdo jiný

Soud ho odsoudil k odpracování tří set hodin obecně prospěšných prací na sportovištích v Novém Boru. Trest už měl skoro za sebou, ale přišla kontrola. Ukázalo se, že místo čtyřicetiletého odsouzeného muže celou dobu pracuje někdo jiný. Oba jsou nyní obviněni z maření výkonu úředního rozhodnutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

..hovoří CML..

Ale že to tomu s lopatou obzvlášť sluší!

;-D;-D;-D

0/0
28.7.2011 20:57

pavel.n

nucené práce

a co jiné nám chystá Drábek a ta jeho sebranka - nucené práce zprostředkované pracákem - za 10kč / hodinu - tomu říkám podpora nezaměstnaných !!!!!!!!!!!!!!!

0/0
28.7.2011 20:08

goz

Re: nucené práce

a jak by jste si podporu představoval. Ležet doma a dostávat tak 15 táců?

0/0
31.7.2011 15:05

Sidonie_11

40 a 64 let je poměrně dost velký rozdíl

To pracovníkům těch sportovišť nebylo divné hned od začátku? 24 let věkový rozdíl není zanedbatelný...

0/0
28.7.2011 16:27

Zabr-Ali Mubarak

Proč pracoval za něj, policie neví

Tak asi z lásky k bližnímu ne...

8-oRv

0/0
28.7.2011 16:16

villík

Inspirace?

Nedávno běžel v TV "Anton Špelec"....;-D

0/0
28.7.2011 15:49

Zabr-Ali Mubarak

Re: Inspirace?

Taky mě to napadlo. R^

0/0
28.7.2011 16:16

lopenik III - duveryhodny ctenar

co na to rict...?

chybelo jen 59 hodin... ;-D

0/0
28.7.2011 15:48

Zabr-Ali Mubarak

Re: co na to rict...?

Na to říkával bodře můj děd: "Už už bral za kliku od hajzlu, a přece se pos...l".

:-)

+5/0
28.7.2011 16:17

Karel moudrý

omyl

Ve skutečnosti tam pracovali oba, ale ten mladší byl neviditelný.

+6/0
28.7.2011 15:43

Zabr-Ali Mubarak

Re: omyl

;-DR^

0/0
28.7.2011 16:19

EU je ZLO

Hnát někoho k soudu za to,

že konal užitečnou práci, to je dokonalý kocourkov ;-€RvRvRvRv

+1/0
28.7.2011 15:01

briza

Re: Hnát někoho k soudu za to,

Jenze on tam neni hnan za to, ze vykonaval uzitecnou praci, ale za to ze se podilel na podvodu.

0/0
28.7.2011 15:48

Apolena Kolenatá

Re: Hnát někoho k soudu za to,

pletete si veřejnou službu s obecně prospěšnými pracemiRv

0/0
28.7.2011 21:27

jeenka

Neříkám, že je to tento případ...

Známý byl odsouzen také k 300 hodinám PP za rvačku v hospě. Nehodlám komentovat, jestli to bylo spravedlivé, nebo se jen bránil, soudce v rychlořízení takto rozhodl sám, aniž by se někoho na něco zeptal (svědci).

Každopádně můj známý má rodinu, chodí normálně do práce a prostě nedalo se v termínu 300 hodin stihnout, ledaže by pracoval 20 hodin denně.

Takže jsme mu chodili pomáhat (my ostatní, kterří viděli tu "rvačku"), protože handrkovat se po soudech s nějakýma odvolánima je nejisté a ve finále může zabrat více času či peněz naž uložený trest.

Takže jsme chodili vždy ve dvou několik víkendů za sebou (práce na obecní stavbě), vždy "odsouzený" kamarád + jeden z nás - psali mu bezproblémově hodiny i za nás. I takto to měl jen tak tak v termínu.

Chci tím říct, že někdy může takto vysoký trest (300 hodin) nereálně splnitelný, pokud si odsouzený nevezme dovolenou (pokud má a dostane ji), či neplacené volno. Takže teď se dovídám, že jsem mohl vyfasovat tři roky...?

+1/0
28.7.2011 14:28

dhumah

Re: Neříkám, že je to tento případ...

to jsou zase plky, tvůj kámoš na to měl 1 rok, to je bajoko 52 víkendů - 104 dnů, + dovolená 4-5 týdnů, kdyby se snažil, odpracoval by to, je to uložený trest, a to nemá být procházka růžovým sadem, ale znamená omezení, a obecně prospěšné práce se z 90% dávají lidem, kteří už mají škraloup (odsouzení, jsou v podmínce), takže pláčeš na nesprávném hrobě a buď rád, žes ty práce nevyfasoval taky ...

0/0
28.7.2011 15:23

Vymiczek

Re: Neříkám, že je to tento případ...

ehm ehm nechci poučovat, ale pokud má někdo podmínkua spácha něco, tak jde natvrdo...:) Proto je to podmínka :) Právě že OPP se dávají v případech, kdy jsou to přestupky první, či malé.

0/0
28.7.2011 15:51

dhumah

Re: Neříkám, že je to tento případ...

jó hóšo, kdyby se měli zavřít všickni ti, co sou v podmínce a spáchají něco dalšího, pak by tu nebylo 30 tisíc pravomocně odsouzených po výzvě k nástupu trestu, ale dvoj až trojnásobek, halt je společnost takováto...

0/0
28.7.2011 19:49

jeenka

Re: Neříkám, že je to tento případ...

Hm, plky. No, máš pravdu v tom, že kámoš již měl kdysi škraloup. Sice zcela jiného rázu - neříkám, že je (byl) svatoušek -  a asi 15 let starý, ale měl. Ale problém byl v tom, že i když se intenzivně snažil, tak nebylo kde veřejně prospěšné práce udělat, prostě obec neměla co nabídnout. Mimojiné vyfasoval PP v období, kdy se handrkovalo o tom, že nebyli lidi, co by na "odsouzené" dohlížel (zkrácený rozpočet obce a technických služeb) - což se musí, takže k práci (jekékoli - nevybíral si) se dostal až po několika dlouhých měsících - a pak se to nedalo prostě standardně stihnout. Ona je asi jiná situace bude ve velkoměstě a jiná v obci s několika tisíci obyvateli. Nevím, jak lépe to popsat, aby neinformovaní lidé jako Ty nedělali závěry o konkrétních situacích, o kterých vědí pramálo. Ale asi jsou holt lidé, kteří za vším vidí lež a nepravdu.

0/0
29.7.2011 17:48

Apolena Kolenatá

Re: Neříkám, že je to tento případ...

ale ale, že by to za 1 rok nestihnul?  stíhají to jiní bez problému a kromě toho jste se právě veřejně přiznal k trestnému činu maření výkonu úředního rozhodnutí...Rv:-P

0/0
28.7.2011 21:26

Prngr1

Půjdu dělat poradce PČR

Policie neví?

Asi se tam nechám zaměstnat jako poradce - nebo tam pošlu dvanáctiletého syna

+1/0
28.7.2011 14:27

zab5

Policie neví?

Já myslím, že to kromě ní ví každý. Důchodce si chtěl přivydělat a pan namachrovaný mu radši zaplatí, než aby vzal do ruky lopatu.

0/0
28.7.2011 13:28

sampis

Re: Policie neví?

Předpokládám, že tuhle spekulaci mají taky, ale dokud ji nemají potvrzenou a prokázanou, tak neví.

0/0
28.7.2011 13:30

zab5

Re: Policie neví?

Aha. Tak teď se policie dozví od trestaného, že hrozně moc každý den chtěl, ale ten zlý dědek mu odmítl vydat lopatu...

0/0
28.7.2011 13:36

sampis

Re: Policie neví?

A jak tvů blábol koresponduje s mým příspěvkem?

+1/0
28.7.2011 13:39

zab5

Re: Policie neví?

Že až jim to dědek řekne, potvdí se jim spekulace jiná, to dá rozum

0/0
28.7.2011 15:52

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

Pan namachrovany? Kdybych mel plno prace a kvuli nejaky banalite dostal takhle nevyznamnej flastr, uvazoval bych o temz. Pan nemusi bejt namachrovanej, muze to bejt treba soukromej remeslnik, kterymu hori zakazka. Tak pribrzdi.

0/0
28.7.2011 13:37

petr____22

Re: Policie neví?

Az pujde do basy, taky posle za sebe nahradu ? Kdyz hori ta zakazka....

0/0
28.7.2011 14:56

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

To by asi neproslo. Navic je to jina liga. Navic jsem reagoval na prispevek vyznivajici tak, ze ten odsouzenej je "stoprocentne namyslenej manazer". Takovy blaboly mi totiz lezou krkem.

-

Co je vlastne smyslem techhle nucenejch praci? Prevychova u lopaty? To by pak k vyreseni nedostatku VPP stacil kamenolom nebo prehazovani hromady hliny tam a zase zpet. Nebo aby byly uklizeny ulice a uhrabana trava? Pak je prace hotova a chlapek za ni musel zaplati (a duchodce si jeste privydelal) a vsichni jsou spokojeni, na tom nevidim nic spatnyho.

0/0
28.7.2011 15:04

zab5

Re: Policie neví?

Je to FORMA TRESTU. Chápete? Nebo když mám peníze, trest za mě odpracuje jiný? Vy budete taky ten namachrovanej, ze kterého je zle zase mě

0/0
28.7.2011 15:54

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

Takze by stacilo, kdyby tam stal a opiral se o lopatu?

-

Proto jsem se ptal, co je cilem toho trestu. Aby byla prace hotova (coz mi prijde rozumny), nebo aby dotycnej prisel o cas (tim, ze tam proste bude, za neodvedenou praci mu ale sankce nehrozi)? V druhym pripade bych mel pochybnosti o rovnosti pred zakonem.

0/0
28.7.2011 16:08

briza

Re: Policie neví?

Clovek, ktery neumi nest odpovednost za sve ciny je obycejny srab. Zakazka nezakazka.

0/0
28.7.2011 15:50

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

Co placas o odpovednosti? Kdyz dostal VPP, spis nez o vrazdu asi slo o drobnou vytrznost. Ten clovek byl odsouzen, coz ne vzdy znamena, ze ma za co nejakou odpovednost prijimat. Ale i kdyby, penalizoval se tim, co zaplatil duchodci (pricemz absence v praci by mohla byt vyrazne citelnejsi, nez soudni rozhodnuti). Bottom line tedy je, ze odsouzenej vinik zaplatil cenu podle rozsudku, duchodce si vydelal a prace je hotova. Mne to prijde jako fer kseft.

-

Kdyz nuz jsme u prijimani odpovednosti, kdybys nekde prekrocil rychlostni limit, sel by ses sam udat na fizlarnu? Prijal bys odpovednost jako chlap, nebo bys jako srab drzel usta?

0/0
28.7.2011 15:58

briza

Re: Policie neví?

Ten clovek byl pravomocne odsouzen a vyhyba se trestu. To je prosty fakt a tve pokusy to okecat na tom nic nemeni

+1/0
28.7.2011 16:05

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

Prve jsi placal o odpovednosti za vlastni ciny, ted uz zustavas jen u "pravomocne odsouzen". Bud aspon tematicky konzistentni.

-

Nechal jsem se zatahnout do zbytecny debaty. Kdyz se podivas na jeji zacatek, uvidis, ze jsem puvodne reagoval na implicitni vyjadreni v tom smyslu, ze je to nejspis nejakej prachatej pirat silnic, nebo tak neco a jen jsem poukazal na to, ze to tak bejt nemusi. Halt jsem se nad tim zamyslel. Zkus to taky nekdy.

0/0
28.7.2011 16:11

zab5

Re: Policie neví?

Reagoval jste na mě. A nepsal jsem nic o managerech ani o prachatejch pirátech silnic ale uvedl jsem "pan namachrovaný". Zas tak těžké to není, podívat se na začátek. Spíše je jasné, že vy přesně víte, koho by se to mohlo týkat, že?

0/0
29.7.2011 7:23

z-VV-na-bliti

Re: Policie neví?

Na zacatek jsem se podivat zapomnel, delam deset veci najednou. / Co teda "pan namachrovany" znamena? Ja podotykam, ze motivaci k takovymu reseni muze bejt cokoli. Treba lenost, uprednostneni volnocaseovejch cinnosti, pece o prarodice...

0/0
29.7.2011 9:05

luban12

Policie neví,

proč se vydával za někoho jiného. Pokud to nevypátrají,tak já jim to zdarma,nezištně řeknu,ale ať se zeptají spíše novináři než něco takového napíší.

0/0
28.7.2011 13:27

Šihi

:D

Ted budou povinne pracovat oba :D

0/0
28.7.2011 12:56

Zelenej Raul

Rozdíl...

Na rozdíl mezi 64 letým a 40 letým přišla až důkladná kontrola? ;-D

+1/0
28.7.2011 12:54

absolvent ščukovy akademie IQ65

Re: Rozdíl...

Naopak kontrole je třeba vyseknout hlubokou poklonu. Zkuste si sám najít neviditelného při práci.

+3/0
28.7.2011 12:59

LazyFatMan

Re: Rozdíl...

Ne, má to být *PŘI* kontrole je třeba vyseknout hlubokou poklonu - 64 letý to nezvládne a tudíž je jasné, že jde o podvodníka.

0/0
28.7.2011 14:01

ftdolton

Njn,

souhlas, asi za peníze. Škoda, že více nepřiblížili toho odsouzeného - st. zaměstnanec, podnikatel .... Dalo by se usoudit co ho motivovalo. Zřejmě zaplatil bezdomovce (?).

0/0
28.7.2011 12:50

zdeseny obcan

Re: Njn,

Novy Bor, to by vam mohlo dojit kdo asi.

0/0
28.7.2011 15:18

pivak

Pro se vydaval za nekoho jineho?

To je celkem jednoduche, ne? Za prachy.

+1/0
28.7.2011 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.