Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus nechtěl na bezpečnostní kontrolu kvůli zmatkům a davu školáků

Český prezident Václav Klaus se vyjádřil k incidentu v australském parlamentu, kde se podle místní televize odmítl podrobit bezpečnostní prohlídce. Bezpečnostním rámem nechtěl projít kvůli organizačnímu chaosu a davu školáků, kteří měli absolvovat prohlídku před ním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emannn

potentáti

Ostatně soudím, že mezi presidenty a potentáty je více teroristů, než mezi normální populací a tudíž zejména potentáti by kontrolou měli procházet. Každý den a několikrát.

+1/0
30.7.2011 10:37

brekebrekeke

aha, to jim to ale trvalo

;-) nekolik dni vymyslet, jak z kase

+3/0
29.7.2011 12:08

captain cook

Re: aha, to jim to ale trvalo

tak se mi z toho opozdeneho vysvetleni zda, ze ma maslo na hlave a konecne si to uvedomil

+3/0
29.7.2011 12:32

Antonín, topič

Re: aha, to jim to ale trvalo

Vysvěltení přišlo velmi brzo, to vy dva trubadúři jste si ho opožděně přečetli ;-D

+1/0
29.7.2011 12:38

brekebrekeke

Re: aha, to jim to ale trvalo

ne, my mame jine, a rozhodne lepsi, zpravy :-P

+2/0
29.7.2011 13:04

Antonín, topič

Re: aha, to jim to ale trvalo

To je možné.

I tak, házet na Klause to, že dnes komentuješ článek z úterý, to je poněkud úsměvné.

0/0
29.7.2011 13:14

brekebrekeke

Re: aha, to jim to ale trvalo

ja na neho nic nehazu

0/0
29.7.2011 13:52

Antonín, topič

Re: aha, to jim to ale trvalo

"...jim to trvalo..."

Ne, tobě to trvalo.

0/0
29.7.2011 13:56

woodward.b

jak dlouho ještě

bude smrdět na hradě?:-/

+1/0
29.7.2011 11:56

Antonín, topič

---

Odpověď na tuto otázku dokáže najít i podprůměrný žák II. stupně ZŠ během cca 30 sekund.

+1/0
29.7.2011 12:27

captain cook

Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

ve vlade, Parlamentu, senatu, v meste, co spatne funguje v uradech, zdravotnictvi, skolstvi, policii, justici.... statnim hospodarstvi, danich, penzich.....? Existuji problemy?

Poradek v civilizovanem zapadne demokratickem state se dela od hlavy dolu. V techto statech nepredstavitelne, aby jejich hlava statu behem sveho radneho terminu v urade jezdila po svete po soukromych, (mozna vydelecnych?) prednaskovych turne ve svem specializovanem oboru, natoz aby rozdavala amaterske rozumy v oboru, ktery nikdy nevystudovali.

Jsou plne zamestnani praci pro zajmy a poradek statu a jeho obcanu, kteri je plati ze svych dani. Cestuji v ramci statnich zajmu a pro navazovani dohod a rozsireni mezistatni spoluprace.

Zadne hlave civilizovaneho statu by ani nenapadlo jezdit po svete za soukromou agendou dokud jsou v urade, pockaji si az budou v penzi.

Jinak to je Kocourkov!

+4/0
29.7.2011 11:50

brekebrekeke

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

4-6 tisic liber za prednasku v anglii, behem uradu. behem vsech svych uradu a funkci. ... jinak, jako vzdy, absolutni souhlas R^

+1/0
29.7.2011 12:07

Antonín, topič

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Omezování svobody ve jménu boje proti změně klimatu lze považovat za soukromou agendu výhradně silně omezeneckou optikou.

0/0
29.7.2011 12:31

captain cook

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

to je jen takove hodne hloupe mlzeni v goebbelsovskem stylu - cesky a jasne receno LZES jak kdyz Rude pravo tiskne

0/0
29.7.2011 12:34

Antonín, topič

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Pokud nejsi schopen pochopit delší souvětí, neznamená to, že jeho pisatel lže.

0/0
29.7.2011 12:35

jadp67

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Proč by se president nemohl vyjádřit k otázkám, na které se ho někdo zeptá? Václav Havel se také vyjadřuje ke všem možným tématům a nemá na to vzdělání, ale vám to zřejmě vadí jenom u Václava Klause. Ostatně vy se také vyjadřujete k různým tématům v oborech, které jste jistě nevystudoval, tak proč by se nemohl vyjádřit V.Klaus?

0/0
29.7.2011 13:30

captain cook

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

prezidenti demokratickych statu si nejzdi po soukromych prednaskach vydelavat vykladanim osobnich nazoru, ktere neodpovidaji stanovisku vlady.

To je mozne jenom v nejakem -stanu nebo bananove republice.

+1/0
29.7.2011 13:39

jadp67

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Václav Havel také jezdil po světě s jinými názory, než zastávala oficiálně vláda. I v ČR dělal protichůdná rozhodnutí ke stanoviskům vlády. Např. Z.Tůmu jmenoval guvernérem ČNB, přestože ho nechtěl ani premiér M. Zeman, ani bývalý guvernér J. Tošovský,atd.

0/0
29.7.2011 13:47

captain cook

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

V CR a v zahranici jsou nebe a dudy.

0/0
29.7.2011 14:24

Antonín, topič

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

No a co má jako bejt?

0/0
29.7.2011 14:51

jadp67

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Proč by se president nemohl vyjádřit k otázkám, na které se ho někdo zeptá? Václav Havel se také vyjadřuje k tématům, na které nemá vzdělání, ale vám to zřejmě vadí jen u Václava Klause. Ostatně vy se také vyjadřujete k různým tématům, jejichž obory jste zřejmě nevystudoval, tak nechápu, proč by se nemohl vyjádřit i V. Klaus.

0/0
29.7.2011 13:36

jadp67

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Nějak se mi to seká. Nejdřív nic a teď oba příspěvky.:-/

0/0
29.7.2011 13:40

captain cook

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Ja nejsem prezident a moje nazory mj. nepredstavuji vmesovani se do zalezitosti ciziho statu pri verejnych projevech behem navstevy.

0/0
29.7.2011 14:29

Antonín, topič

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Alarmistické hnutí on climate change není žádná vnitřní záležitost Austrálie. Podpořit nějaký politický směr není nic zvláštního. Nedávno to u nás prováděl Tony Blair.

0/0
29.7.2011 15:06

jadp67

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Možná to bude tím, že vaše názory nikoho nezajímají ( proto je prezentujete v diskusích), zatímco názory V. Klause zajímají spoustu lidí, novinářů, atd. Proto si ho zvou do televize, nebo na různé přednášky. Nemusím s jeho názory souhlasit, ale nic to nemění na faktu, že má právo vyjádřit svůj názor.

0/0
29.7.2011 15:34

captain cook

Re: Jak jsou obcane CR spokojeni s vykonem jednotlivcu

Tak tady se moooooc mylis. ZADNY seriozni a respektovany politik pozvany na soukromou navstevu do jineho statu, se nezaplete do jeji politicke debaty. Prijmout pozvani na prednaskove turne v oboru, ktery je predmetem soucasneho politickeho jednani ve state je VMESOVANI SE DO ZALEZITOSTI CIZIHO STATU a tomu se kazdy slusny, respektovany statnik uzkostlive vyhne a zachova neutralitu.

V konkretnim priklade se bohuzel zminena adjektiva na daneho statnika nevztahuji.

PS. Tva logika je dokonale na hlavu postavena. DISKUZE znamena vymenu nazoru, jinak by diskuze neexistovala. Tudiz to zajima prinejmensim ty, kteri se do diskuze zapojili, vcetne tebe. Kdyby te to nezajimalo, nevsiml by sis toho, presel to a sel jinam. Ze ti nedalo se ozvat znamena, ze ses chytil do vlastni site.

+2/0
31.7.2011 14:52

ahaswer

Uražený

"profesor" zřejmě nebyl dotčen čekáním za omladinou (pochybuji, že před ním vůbec nějaká byla), ale tím, že by "pípal". Na základě jiné informace v tomto "plátku" se mi vybavilo, že má endoprotezu a kov by aktivoval kontrolní rám!!! On by se, chudák, cítil dotčen a ponížen a proto rámem neprošel. V kombinaci s tím, že předtím několik minut musel čekat, se mi to zdá jako nejpravděpodobnější varianta. On, který je přece precizní a jedinečný, nemůže přiznat, že je "pokažen" ve své dokonalosti. ;-DRv

+2/0
29.7.2011 9:50

tajny agent

Tak jaksi

jako obvykle svemu prezidentovi neverim ... ponevadz je naprosty rozdil kdyz reknu ze tama neprojdu anebo ze uz odmitam cekat ...

+2/0
29.7.2011 2:56

petrmoudry

Otázku kterou jsme si nepoložili

tato otázka zní, co asi pan prezident skrýval, že nechtěl projít bezpečnostním rámem, a co kdyby to začalo pískat,

hmmm, třeba umělý kloub nebo osobní nějaká jiná ochrana..... zamysleme se věcně.... třeba je nějak chráněn nechce se mi použít slůvko zbraň....

0/0
28.7.2011 20:03

woodward.b

Re: Otázku kterou jsme si nepoložili

kdoví, jestli neměl v zadní kapse kladivo na ekoteroristy...:-P

0/0
29.7.2011 11:58

___M___

Re: Otázku kterou jsme si nepoložili

Myslíš že mu Livie připnula železný pás cudnosti?  ;-D

0/0
31.7.2011 15:16

Durika

Tak to si astratralski burani spravili celkom slusnu hanbu.

0/0
28.7.2011 19:05

woodward.b

Re: Tak to si astratralski burani spravili celkom slusnu hanbu.

aha, takže teď se budou na celým světě australanům smát že neznaj klause, co?;-D

0/0
29.7.2011 11:23

Antonín, topič

Re: Tak to si astratralski burani spravili celkom slusnu hanbu.

Ne, smát se jim budou, že si pozvou prezidenta svrchovaného státu (což oni nejsou) do TV na rozhovor a tahaj ho přes detektor s turistama.

0/0
29.7.2011 11:46

woodward.b

Re: Tak to si astratralski burani spravili celkom slusnu hanbu.

pozvala si ho televize do budovy, kde sídlí parlament. Tudíž si případný extrabuřty pro svýho hosta měli vyřídit nejdřív s "panem domácím". takže za to nemůžou "australani", ale nějakej moula od televize, kterej neudělal všechno co je potřeba. asi ho nenapadlo, že takovej kašpárek jako klaus si zaslouží zvláštní zacházení. mě by to taky nenapadlo. a nejsem australan.

+2/0
29.7.2011 11:51

captain cook

je nutne se predevsim zasmat pisalkum

kteri nechapou rozdil mezi oficialni zahranicni navstevou hlavy statu na pozvani jineho statu a soukrome cesty za ucelem kydani SOUKROMYCH amaterskych rozumu na nejakem soukromem prednaskovem turne.

Australane dosud nezazili, ze by hlava nejakeho civilizovaneho statu jela do zahranici delat soukrome prednasky, namisto aby se venovala statnim zajmum, za nez je placena svymi obcany. Kdyby tohle udelal predni australsky politik nebo jiny predni predstavitel zapadne demokratickeho statu, obcane by to nespolkli a vyletel by z uradu. To je demokracie v praxi. V civilizovanych statech je od drzitele verejneho uradu ocekavano, ze bude slouzit zajmum statu dokud je v urade a soukrome zajmy si necha az odejde do vysluzby.

Treba takovy Bill Clinton, ktery je i jako ex-prezident neskonale vetsi pivo nez jaky Vaclav Klaus je nebo kdy bude, jezdi na prednaskove turne a nikdo s tim nema problem.Take se nejezi prilisnou sebedulezitosti kdyz ma projit nejakym ramem.

+3/0
29.7.2011 12:07

Antonín, topič

---

Bohužel pro tebe, mluvka toho vašeho tax-giving parlamentu se Klausovi omluvil.

0/0
29.7.2011 12:25

captain cook

Re: ---

mas to cele zprehazene, proletari. Ale u tebe se tomu vubec nelze divit; kecani za ucelem mlzeni nebo anti-zapadni propagandy je u tebe normalni. Jinak by sis ani na chleba nevydelal.

Pouziti slova "mluvka" je od tebe vylozene freudovske uklouznuti; prozrazujes o sobe co jsi a jak se u vas divte na vase politiky.

V Australii neni v cele Parlamentu zadny mluvka ale oficialni Mluvci. Ten se omluvil se predevsim proto, ze to je slusny clovek, ktery ma klasu a vi, ze je projevem velkorysosti se omluvit i kdyz to vubec nebyla jeho vina ani jeho zodpovednost.

Zrejme se mu zazelelo jesitneho starika a politika 3. svetove cenove skupiny, ktery si odmitnutim chtel dodat chybejici sebedulezitosti a namisto toho se v ocich Australanu jenom zesmesnil. Tak mu proste dal naplast na bebicko.

+3/0
29.7.2011 12:46

Antonín, topič

Re: ---

Hezky se vymlouváš, ale skutečnost je prostě taková, že chybu udělali pracovníci TV stanice. Ani tvá nenávist vůči ČR na tom nic nemůže změnit.

0/0
29.7.2011 12:55

captain cook

Re: ---

pracovnikum TV neni mozne se divit, protoze se jeste nesetkali s tim, ze by si nejaky politik delal behem terminu sveho uradu vydelecne privatni vylety na privatne zorganizovane prednaskove turne, navic v oboru, kde nema zadne kvalifikace a je prokazatelne jen laikem ohanejicim se osobnimi nazory. Pri tom vsem dokonce ani nereprezentuje oficialni stanovisko vlady zeme, kde prezidentuje. No proste naprosto nezvykla exitika!

Nejspis proto vubec necekali, ze jim ten vrtosivy exoticky starik odmitne projit ramem, kudy chodi kdekdo a normalne prochazeji i jeich vlastni politici.

+3/0
29.7.2011 13:08

Antonín, topič

Re: ---

Je úplně jedno, jak a co Klaus dělá. Jednou je prezident, tak je naprostá pitomost ho strkat do security check. Tečka.

Lidé z australské TV se buď mají chovat tak, jak přikazuje protokol, když si pozvou na interview hlavu státu, nebo si ho zvát nemají, pokud jim to dělá potíže. Přitom není jejich úkolem hodnotit Klausovu erudici.

0/0
29.7.2011 13:18

Antonín, topič

Re: ---

BTW pro tebe platí to stejné, až budeš významnější, než Klaus, tak ho můžeš hodnotit. Zatím jsi ale proti němu naprostá nula.

0/0
29.7.2011 13:23

captain cook

Re: ---

proletari, ja vim,ze ti porad jeste dela potize pochopit jak to chodi v zapadnich demokraciich.

Tam smi a je zvykly hodnotit hlavu statu a zastance verejnych uradu kazdy bez ohledu na postaveni.

Ja hodnotim Klause podle jeho cinu a na to mam pravo. Proletari zvykli na diktaturu proletariatu mne od toho nicim neodradi.Pokud se jim to nelibi, mohou si tak leda trhnout nohou nebo vis-co.

0/0
29.7.2011 13:34

Antonín, topič

Re: ---

Ale jistě, jen si hodnoť. Skutečnost je však taková, že Klaus to dotáhl na prezidenta republiky. Kam jsi to dotáhl ty?

0/0
29.7.2011 14:00

captain cook

Re: ---

tim ho nijak neobhajis. Hitler to take dotahl na kanclere Nemecka.

Pletes si pojmy. Moje osoba s tim nema co delat. Jakozto svobodny obcan v demokraticke spolecnosti mam pravo ohodnotit jeho chovani. Tim spis, kdyz vleze do ME zeme na soukrome pozvani nejake skupiny lidi a nechova se jak ma.

+2/0
29.7.2011 14:34

Antonín, topič

Re: ---

Proboha!!! Jak se má podle tebe chovat? Nezdá se ti, že jsi poněkud mimo? Šel tam na pozvání, nechtěl čekat / se nechat scanovat, tak šel zase pryč? Co se ti na tom nelíbí? Že se urazila nějaká káča z produkce? A co jako? Její chyba!!!

0/0
29.7.2011 14:52

___M___

Re: ---

Ježíš, nedělej ostudu lidem z ČR.  Cooku, my za něho opravdu nemůžeme. Párkrát už byl zavřen v Bohnicích v klecovém lůžku, ale vždycky nám utekl a pak sem píše tyhlety bláboly. Omlouvám se za něho.

0/0
31.7.2011 15:30

captain cook

PS. nevkladej mi do ust ani do pisma neco,

co jsem nerekl a nepovidej mi o nejake nenavisti vuci CR. Ze jsem behem let ztratil veskery respekt vuci Klausovi (ktereho jsem puvodne respektoval)neni projevem zadne nenavisti vuci CR, ale projevem despektu k OSOBE, ktera dela Ceske Republice OSTUDU v zahranici a take bohuzel ostudu uradu prezidenta. Jak rad bych videl prezidentem CR nekoho, koho bych mohl zase jednou respektovat!!!

Uz jsem rekl, ze kdyby takhle vystupoval prominentni politik zapadne-demokratickeho statu, bylo by to povazovano za nepristojne chovani a vyletel by z uradu ani by se nezastavil. I v USA je mozne vyhodit prezidenta z uradu behem terminu za nepristojne chovani a ze americky prezident zaujima podstatne dulezitejsi pozici svetoveho vyznamu!

Muj nedostatek respektu se tyka OSOBY, ktera se nechova tak, aby si respekt zaslouzila a dela ostudu. Delam presne to, co delaji mnozi cesti obcane, kteri svou nespokojenost a despekt projevili uz driv. Nastesti je to dnes mozne v Cesku rici nahlas a nebyt za to zavren.

+3/0
29.7.2011 13:23

Antonín, topič

Re: PS. nevkladej mi do ust ani do pisma neco,

To je tvůj názor a máš na něj pravdu, nicméně ani totální nedostatek respektu ze strany australské TV vůči Klausovi neomlouvá jejich faux pas.

Co se týče odvolatelnosti amerického prezidenta, to jsme viděli u Clintona.

0/0
29.7.2011 13:25

Antonín, topič

Re: PS. nevkladej mi do ust ani do pisma neco,

errata: ... máš na něj právo...

0/0
29.7.2011 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.