Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěl jsem chránit Evropu, řekl Breivik. Soud ho poslal do izolace

Norský soud uvalil na Anderse Behringa Breivika, který se přiznal k pátečním útokům v Norsku, osmitýdenní vazbu. První čtyři týdny stráví pravicový radikál v naprosté izolaci samovazby, nebude dostávat dopisy ani přijímat návštěvy. Breivik u soudu varoval před dalšími "dvěma buňkami v jeho organizaci".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomtop

už o tom přestaňte psát

proč mu pořád děláte reklamu ? Proč dáváte dalším šílencům inspiraci ?

0/0
31.7.2011 17:10

rompelnik

Pomoc z východu :-\))))))))))))))

Dobrý den přátelé i nepřátelé. Chtělo by to udělat nějakou sbírku pro pozůstalé.

Ekonomicky silný národ by měl přispět. Čest práci.

0/0
30.7.2011 22:51

biggles

Za pokus ochránit Evropu vás tímto odsuzuji...

no takhle asi rozsudek znít nebude... ;-D ;-D ;-D

je totiž jedno co chtěl - odsouzen bude za to co udělal...

bude odsouzen jako bezcitná vraždící zrůda...

a nepomohlo by mu ani kdyby vymyslel lék na rakovinu...

0/0
30.7.2011 21:42

beda venerabilis

Breivik ve vazbě

a Evropa bez ochrany.

0/0
30.7.2011 19:31

hlava.dvacetdva

Evoluční prototip

nové větve se projevuje. Lidstvo je přemnožené a přírodní zákony nejde ošulit. Po člověku rozumném přichází něco něco těžce pojmenovatelného, co se má samo svou blbostí vyhubit.

0/0
29.7.2011 21:02

Pavel Brno po smazání

Re: Evoluční prototip

Trošku protimluv.

0/0
30.7.2011 6:45

kocourek25

Chtěl bránit Evropu ?

Hitler taky bránil Evropu ?  Když chtěl Breivik bránit Evropu tak ji měl jít bránit do Afganistánu. Tam by ale musel nastavit svoji hlavičku .Na to ovšem byl zbabělý. Tak raději zabil mnoho mladých nevinných dětí. Ubožák na duchu.

;-ORv

0/0
29.7.2011 7:29

hnedka_zdrapana

Re: Chtěl bránit Evropu ?

To nedává smysl. Jemu vadí tahání muslimů sem, ne muslimové v Afghánistánu. Dokonce píše, že jihadisti a konzervativní nacionalisté jeden druhého potřebují pro rekrutování nových členů.

+1/0
29.7.2011 17:02

Sinnorca

Re: Chtěl bránit Evropu ?

Ať mu vadí cokoliv, řešení které zvolil je neospravedlnitelné, zbabělé, odporné........................

0/0
29.7.2011 20:55

hnedka_zdrapana

Re: Chtěl bránit Evropu ?

Neospravedlnitelné ano, zbabělé ne (kdo z nás by byl ochoten za svou ideologii položit život a věnovat roky přípravě?), odporné ano.

0/0
29.7.2011 21:31

beda venerabilis

Re: Chtěl bránit Evropu ?

Takže nejprve statečně nastražil bombu a ještě statečněji utekl, aby mu při bouchnutí neublížila.

A vrcholem statečnosti bylo, když si odvážně s kvérem došlápl na neozbrojené puberťáky. A neváhal dát všanc i svůj život, neboť věděl že trest smrti v Norsku není.

Zkuste se trochu zamyslet, než něco napíšete.

0/0
30.7.2011 19:37

hnedka_zdrapana

Re: Chtěl bránit Evropu ?

To zkuste spíš vy :) Kdyby se nechal zabít bombou, už by nemohl pokračovat k dalšímu objective. Dále pak jeho cílem nebylo vraždit puberťáky, ale spíše poškodit rekrutovací schopnosti (jeho vlastní slova) jejich socanské strany. Když už provedl toto a viděl policejní přesilu, co by získal odporem? Určitě míň než by získal vzdáním se, protože takhle se o něm bude ještě diskutovat dlouho.

+1/0
31.7.2011 0:48

beda venerabilis

Re: Chtěl bránit Evropu ?

Nastražit bombu je zbabělé. Na tom se shodne celý Západ. Islámským sebevahům od stigmatu zbabělosti nepůmůže ani to, že se přitom nechají sami roztrhat. Což onen Nor neudělal, ovšem nikoli ze zbabělosti, ale aby "mohl pokračovat k dalšímu objective". (To si musím zapamatovat jako odůvodnění, kdykoli odněkud zbaběle uteču).

Poškozování "rekrutovací schopnosti socanské strany" mělo podobu vraždění bezbranných puberťíáků střelnou zbraní. Což je rovněž svrchovaně zbabělé.

S užitím Vaší terminologie lze holocaust označit za "zvyšování obytné plochy na obyvatele" a "omezování nezdravé konkurence", případně i "příznivé ovlivnění etnického složení obyvatelstva".

Jo, jo. Dolfík si na tyhle multikulti dovedl došlápnout, že?

0/0
31.7.2011 12:54

Jarai

spolunažívání

Město Někde v Itálii prý se ztotožnují s tím co ten Breivik udělal, že treba bojovat proti muslimskému ovládnutí, to je pěkna hloupost, já mám zkušenost, protože momentálne tohle píši na baráku ve meste Walsall, ve čtvrti kde je hrozne veľa muslimů, mimochodem i náš majitel domu je muslim, nažívání tady s jinými kultúrami je dá se říct harmonické. A taky jsem videl nedávno, škoda, že jen první díl filmu o Mohamedovi, jeho život je srozumitelnejší pro mně než život Ježiše. I tak já jsem Čech a Slovák a vyznání ani nevím. Já jsem rímsko-katolického vyznání. Walsall, střed Anglie.

0/0
28.7.2011 13:57

beda venerabilis

Re: spolunažívání

Odchodem k cizákům jste se odrodil.

Ve Vrchotových Janovicích sice žádní muslimové nejsou, ale všichni tam vědí, že islám je tou největší zhoubou pro náš národ i Evropu. Vy v té Anglii jste úplně zaslepení.

Přívětivý muslimský houselord Váj úplně vymyl mozek. Což nechápete, že právě tihle jsou ti nejnebezpečnější. A co máte vůbec co koukat na nějaký život Mohameda? Raději si pořádně prostudujte Eurabia.cz, tam stojí všechno.

S takovejma, jako Vy, náčelníku, ten islamismus nevymýtíme.

0/0
30.7.2011 19:46

Kaniokova

To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

levicové mládežnické úderky.  Vymývání mozků už u dětí, výroba příštích voličů levice a protiizraelských aktivistů 

Stačí se jen na ty norské zprávy podívat pořádně. Což ovšem nijak neospravedlňuje jejich vraždy.

Právě PL a multikulti může zato špatné, co se v Evropě dopustilo a tak i my jsme potenciální příští oběti. Pasivita, lhostejnost k veřejnému dění a zalezení do ulity není cesta, jak mít klid, bezpečí.   Multikulti s islámem je zvrácený projekt, v Evropě skončilo bezbečí. Ti, kdo žijí podle koránu, budou vždy ctít pravidla vytvořená pro sedmé století.  Nikdy nebudou ochotni přijmout hodnoty a principy hostitelské země. Jdou sem jen a jen pro štědrý sociální systém. Budou nezaměstnatelní a na sociálních dávkách. Ve Francii jsou už oblasti, kde se bojí i policisti, zločinnost v Norsku, a vlastně všude, kde jich je víc, se násobně zvýšila. I Cameron a Merkelová už přiznali, že multikulti selhalo.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_zahranici.asp?c=A110724_172614_p_zahranici_wag

+1/0
26.7.2011 19:14

GoodToKnow

Re: To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

rekneme ze sposuta lidi, kteri ho ted prirovnavaji k nacistovi se plete a situace je uplne opacna. Cele to bylo zorganizovano Izraelskou tajnou sluzbou k rozdmychani nenavisti v Evrope. Proc by meli valcit, kdyz do toho muzou namocit Evropu - to je jedna vec proc se jim to hodi do kramu. Druha je to ze Norsko s nima prestalo obchodovat, pro priklad pro zakazky na obranne systemy v Norsku byl Izrael vyskrnut z listu... Oni zase media to umi zahrat jak chteji.[>-]

0/0
27.7.2011 14:26

beda venerabilis

Re: To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

Ježíšmarjá, a já tyhle slinty čtu.

+1/0
30.7.2011 19:55

nakej_nick

úřady uniformu pravicovému radikálovi nepovolily

Úřady mu uniformu nepovolily.

proč je tohle slovní spojení i ve větě, kde nemá faktický smysl - máte nějakou minimální kvótu na článek?

0/0
26.7.2011 11:54

Marpes

Probůh to se ho bojí? To je tedy ubohost :(

"Do soudní síně v pondělí nesměli žádní novináři ani veřejnost, mimo jiné i proto, aby Breivik nezneužil jednání k hlásání své propagandy."

0/0
26.7.2011 11:10

nakej_nick

Re: Probůh to se ho bojí? To je tedy ubohost :(

každopádně je takhle snažší referovat a jeho výrocích, i kdyby je vůbec nevyslovil, jsou možné i další důvody ...

+1/0
26.7.2011 11:55

beda venerabilis

Re: Probůh to se ho bojí? To je tedy ubohost :(

U soudu se projednávalo jen to, zda jsou či nejsou dány důvody pro vazbu, a jaké mají být její podmínky. Samotný čin a jeho pohnutky nebyla předmětem jednání. Soudce opravdu nebyl zvědavý na to, aby mu tam ten mládenec vykládal narvané soudní síni své "nepříjemné pravdy". Na to bude mít prostoru až až při hlavním líčení.

0/0
30.7.2011 20:00

slepice acs

za vším

hledej náboženství.Zfanatizovanej magor zastřelí nevinný lidi , protože si myslí , že můžou za expanzi muslimů do Norska.Co dodat?Jen se bojím toho , že se z něj stane u některých dalších zoufalců , mučedník!

0/0
26.7.2011 9:34

Bubrak

Re: za vším

mate pravdu, muslimu se boji hodne lidi v evrope a ze obcas nekomu rupne v bedne bude asi castejsi

0/0
26.7.2011 11:16

dulka

Co změnil?

Nic.Jen změnil několika stovkám lidem život.I ti co odešli bez úhony budou mít problém.Blázni patří do blazince,za nejsilnějsí mříže a do klece.Na ty co by si zasloužili potrestat na ty si netroufl.Není to nic než jen blázen a zbabělec.Střílet měl jinde.

0/0
26.7.2011 7:57

PořízkovabastaII

Re: Co změnil?

to uvidíme již brzy jestli něco změnil nebo jestli to je jak říkáte

0/0
26.7.2011 8:05

dulka

Re: Co změnil?

To víte,že se změní.Změní se zákony,tato strana,nebo hnutí nebo co to je půjde mimo zákon.Názor davu si možná vynutí trest smrti,snad ne.Nové zákony jistě,nic víc.A byly tam i děti,co ty komu udělaly?Chci vidět v kterem kriminále vydrží.

0/0
26.7.2011 9:21

PořízkovabastaII

Re: Co změnil?

Nic se mu nestane, všichni tihle vrazi na doživotí jsou zavřený v celách pro jednoho, i u nás.

0/0
26.7.2011 9:26

JanictooN

Re: Co změnil?

Je to tak, je to prostě blázen co měl být dávno v kleci.

0/0
26.7.2011 8:09

swampy1977

Re: Co změnil?

strilet nemel vubec a ne jinde jak radite vy

0/0
26.7.2011 8:53

dulka

Re: Co změnil?

já myslela,že když už měl tu potřebu si vybít zlost,tak v lese je místa dost,kde není živá duše.

0/0
26.7.2011 9:23

swampy1977

Re: Co změnil?

nezamlouvejte to, moc dobre vite, ze jste to myslel jinak

0/0
26.7.2011 9:28

vypsanafixa

Rodiče na prd

Zavřela bych i otce, který se na výchovu synka vykašlal i hysterickou matku která TOHLE vychovala

0/0
26.7.2011 7:55

Slavomír 1966

Re: Rodiče na prd

Na základě jakého zákona? Asi patříte k lidem, kteří by zavírali na základě emocí a určité logiky, kterou vašemu příspěvku musím přiznat, protože tam je. Nicméně zavírat lze pouze na základě konkrétního paragrafu, který v tomto případě patrně neexistuje. To by museli být zavíráni i rodiče například zlodějů automobilů. Sice na podstatně kratší dobu než rodiče vrahů, protože i zloděj automobilů je zavřen na kratší dobu než vrah, ale musí platit, že buď zavíráme ve všech případech jen příslušnou generaci, nebo ve všech případech i rodiče. Prostě na co není paragraf, za to nikoho zavřít nemůžete.

0/0
26.7.2011 8:10

jenicek22

Re: Rodiče na prd

a nezapomínal bych ani na rodiče jeho rodičů, kteří tomu asi taky moc nedali :-)

0/0
26.7.2011 8:41

Cavaliere

Re: Rodiče na prd

Já bych pozavíral všechny co mají děti. To co se dneska děje není ani možný.

0/0
26.7.2011 9:11

mira77888

jeste jak ho nenechali ani verejne

promluvit. doufam ze vyda aspon knihu.

0/0
26.7.2011 7:31

JanictooN

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

Doufám, že se nic takového nestane, to byl jeho cíl, pozabíjet co nejvíc lidí aby se stal viditelnější a hlásal nějaké svoje bláboly. Nejlepší trest pro něj bude když už nikdy nevyleze z vězení a hlavně, když už o něm nebude nic slyšet.

0/0
26.7.2011 8:08

Slavomír 1966

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

Bude o něm slyšet stále více. Jak budou problémy s přistěhovalci narůstat, tak se o něm bude mluvit čím dále tím více. Neříkám, že jeho čin schvaluji. Říkám, že se o něm bude mluvit. Nic více nic méně.

+1/0
26.7.2011 8:12

Cavaliere

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

A že těch přistěhovalců bylo , mezi těma co zastřelil.

0/0
26.7.2011 9:12

Slavomír 1966

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

Zastřelil ty, kteří problém přistěhovalců přehlížejí, ba mu napomáhají. Tím neříkám, že udělal dobře. Tím říkám, že se o něm bude mluvit právě v souvislosti s rostoucím problémem přistěhovalectví. Prostě se o něm mluvit bude.

0/0
26.7.2011 10:08

barb.udo

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

... stěhovat se je zakázáno?

0/0
26.7.2011 11:57

Pavel Brno po smazání

Re: jeste jak ho nenechali ani verejne

Slušným lidem ano.

0/0
30.7.2011 6:44

mira77888

kdyby zil v jine dobe byl by to hrdina

doufam ze me za to cenzor nesmaze. tady clovek nikdy nevi jestli muze napsat pravdu.

0/0
26.7.2011 7:30

JanictooN

Re: kdyby zil v jine dobe byl by to hrdina

Zrovna tak platí, že kdyby žil v jiné době, byl by dávno veřejně lynčován.

0/0
26.7.2011 8:16

Chytrakz hospody

Re: kdyby zil v jine dobe byl by to hrdina

Oba máte pravduR^

0/0
26.7.2011 10:14

beda venerabilis

Re: kdyby zil v jine dobe byl by to hrdina

Kdyby žil v jiné době, tak by ho nejpozději po třetím vystřeleném šípu zástup rozdupal. Nebyl by to lynč, jen trochu přetažená sebeobrana.

0/0
30.7.2011 19:54

mira77888

ale ma pravdu

zvolil radikalni reseni ale ma pravdu a jsem zvedavej co s tim hodlaj delat.

0/0
26.7.2011 7:28

swampy1977

vy vsichni tady

kteri pouzivat vyrazy multikulti, muslimsti bojovnici, rucnikari, zachranit evropu apod. laskave si vyjedte za hranice, zijte v zemich kde jak tvrdite je problem s muslimskou komunitou a potom sirte svoje moudra, nevite o cem mluvite, maximalne se zmuzete papouskovat blaboly z hospody ci postovat sem pomatena videa z youtube ala cbn!

0/0
26.7.2011 7:24

PořízkovabastaII

Re: vy vsichni tady

Spíš mi řekněte jestli jste se už někdy s někým z nich setkal? Osobně. Já jo a do smrti na to nezapomenu. Do smrti nezapomenu na bandu německých Turků co maj u nás kebab, který v noci před maturitním plesem ve 4 ztřískali nějakýho kluka i jeho holku(kterou pak na zemi ještě zkopali)..... do tý doby jsem myslel že to dělaj jen ožralý náckové. A takovejhle hvězd se zastáváte proti vlastním lidem, který označujete za omezence a kdoví co. Reakce že všichni nejsou takoví není moc namístě, protože ono stačí aby takovej byl jen jeden, zbytek se s chutí přidá, i když to byli ještě včera usměvaví a uctiví prodavači. To tu nemáme dost bláznů a cvoků že musíme přijímat ještě ty z ciziny?

+1/0
26.7.2011 9:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.