- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně, ve většině evropských zemích je tohle značení úplně normální. Zdá se, že už by konečně mohlo dorazit i k nám. I když by se páni soudruzi měli spíše zaměřit na opravu silnic a dálnic. Taková jízda po D1 z Praha - Brno je celkem zážitek a to nemluvím o cestě na Vyškov - hrůza a ještě chtějí zdražit dálniční známky! By nám měli spíš platit oni, že jim po těch dálnicích vůbec jezdíme.
No já nevím, ale přijde mi to jako zbytečná investice. Plánuje se zdražení dálničních známek, tak proč když je málo peněz se plánuje takováto věc? Co kdyby se ty peníze, které jsou určené na tuto koninu daly někam jinam a zůstaly by na silnicích stávající značky, které jsou podle mě zcela dostačující.
blaznis, a co by z tehle varianty meli ty prasata nahore?....
No jo, přesně. Třeba by mohli začít opravovat ty díry na dálnicích, aby lidi přestali mít pocit, že místo toho, aby jezdili po silnicích, za které si platí, jezdí na tankodromu...
No konečně si někdo všiml nekoncepčnosti v dopravním značení na D1. Z Brna je na ní značená Ostrava, což je vpořádku, pak Olomouc, která leží na R46, a pak Uherské Hradiště, které je na I/50. Ale Zlín na R55 značený není, ten je až před Vyškovem a důsledně až od Hulína. Navrhovaný způsob by do značení vnesl řád, uvádět na dálnici cíle na navazujících rychlostních komunikacích dává smysl.
objevili Ameriku. To je tím, že ječn létají a na silnicích tito "odborníci" na dopravu nejsou vidět.
Jo a hlavně, aby výdaje na nové značení nebylo výmluvou na neopravené silnice, že nejsou peníze. Dobrá dopravní infrastruktura je základem ekonomického fungování státu.
Mě ale stále chybí údaj o vzdálenosti k příští odbočce. V Německu a dříve také u nás, byl vždy pod vzdáleným cílem, třeba BRNO i název další křižovatky a vzdálenost. Takže se mohl řidič připravit, že za 10km bude sjíždět. Nyní tam je místo toho vzdálenost až do města, do kterého se po sjezdu dostanete. Takže řidič najednou zjistí, že sjezd je už po 3km a 7km pojede po silnici. Přitom, když se u nás zrušily názvy exitů, stačilo by pod dálkovou návěst přidávat dodatkovou tabuli: symbol s číslem křížovatky a vzdálenost k němu. Něco jako NEXT EXIT...
že ouřadové přišli s vylepšením. Bylo ale opravdu nutné čekat s tím do doby, kdy má každý druhý navigaci a vzdálenost do cíle mu svítí na displeji? Zvláště pokud podobné značení mají vedle v Německu už roky?
Čekalo se na kreativce vystudovaného v příslušném oboru, viz níže.
A co takhle místo cpaní peněz do nového dálničního značení opravit vozovku? Poplatek za používání dálnic sice není až tak vysoký, ale když už je to placené, tak by dálnice neměla být jako tankodrom!
Na tak naprostou přirozenou jednoduchou věc jsme čekali takovou dobu. Možná to bude tím, že na nějaké "prestižní" české universitě vznikla katedra "Značení vzdáleností na dálnici v evropských zemí" a čekali jsme, než tento prestižní obor vystuduje nějaký kreativec, aby pomohl s návrhem na nové tabule.