Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkářka nepřežila střet s autem, jeho řidič nadýchal 2,5 promile

Na Táborsku v neděli zahynula pětadvacetiletá motorkářka. Srazila se s osobním automobilem. Policisté, kteří na místo nehody přijeli, dali řidiči auta dýchat, přístroj pak ukázal více než dvě promile alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

traxina

Je to zapeklitý, co?

Asi jsem blbá, ale když srovnám situaci na silnicích v ČR a Německu, přičemž v obou zemích aktivně jezdím již deset let, nějak mi nedotejká, proč se v Německu cítím mnohem, mnohem bezpečněji, když mají na dálnicích neomezenou rychlost, pouze doporučenou, a za volantem mají toleranci na alk. 0,5 - neplatí u řidičů mladších 21 let nebo u starších řidičů disponujících řidičským průkazem kratší dobu než 4 roky. Jsou ukázněnější a nejsou arogantní. To nám tady bude asi ještě dlouho trvat. Jo a pro odlehčení - němci mají v povinné výbavě jen a pouze výstražný trojúhelník. Jak je tedy možné, že tam, kde lze jet po dálnici kolik chci, před jízdou si můžu dát pivko a nic mi za to nehrozí, se jezdí klidně, tolerantně?

0/0
25.7.2011 14:12

Scarlett from Scottland

Re: Je to zapeklitý, co?

páč z trestu nebo pokuty by se pokakali......... ale když Němec přijede k nám, tak taky jede jako vepř, protože z naší pokuty se nepokaká :-) Ale jinak souhlasím. Já nejraději zase jezdím v Rakousku.

0/0
26.7.2011 7:19

othoma

Re: Je to zapeklitý, co?

chcete říct, že  naši lidi si z pokut a bodů nic nedělají ? Dělají a statistiky  dokazují, že na tom nejsme už vůbec tak špatně jako v minulosti. Na západ to sice ještě není, ale výrazně jsme se jim přiblížili, takže já bych ty předsudky už pomalu zanechal.

0/0
26.7.2011 10:38

Scarlett from Scottland

Re: Je to zapeklitý, co?

přiblížili jsme se jim v čem? ve výši pokuty nebo ve stylu jízdy? 8-o

0/0
26.7.2011 10:50

othoma

Re: Je to zapeklitý, co?

myslím statistiky nehodovosti samozřejmě...

0/0
26.7.2011 16:00

Antonín, topič

Re: Je to zapeklitý, co?

Proč? Mají přísnější a zejména účinnější postihy. Arogantní a neukáznění jsou hned za Rozvadovem.

P.S. Na to pivko bacha, kromě zákona jsou důležité i pojistné podmínky.

0/0
27.7.2011 17:35

kocourek25

Ať jedu v autě nebo...

na motorce,kole, pěšky vžda musím počítat s tím , že nejsou všichni účastníci sil. provozu  O.K. . Jsou bohužel mezi námi i účastníci sil.provozu s IQ-Tykve a nebo zdrogovaní, opilí, a rovněž i bez řidičského oprávnění.  S tím vším je třeba počítat. Pokud toto nepsané pravidlo nedodržím tak potom to i takhle končí.  Bohužel.;-O

0/0
25.7.2011 10:39

kebab

Re: Ať jedu v autě nebo...

Bohužel to tak je, ikdyž jedu po hlavní a na semaforu zelená a všichni ostatní mají červenou, tak je dobré trochu zpomalit, nikdy nevíš na koho narazíš.

0/0
25.7.2011 12:12

A/D

Já to řikám furt,

na motorku sedne jen blázen. Ten plech v autě, co má člověk okolo sebe, aspoň náraz tlumí. A to není jen o tom, když to do motorkáře někdo napere. Uplně stačí, když sebou někde v pěkný rychlosti sekne. Na tyhle rány prostě tělo není moc stavěný.

0/0
25.7.2011 8:45

Hanyz01Reloaded

kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

kolik jela ta holka na motorce, to policie zjistí podle stop. Jediné, co je jisté, že ten řidič auta neměl za volantem co dělat a měl by dostat aspoň deset lete natvrdo, protože sednout ožralý za volant je samo o sobě pokus o vraždu - v tomhle případě bohužel dokonaný.

A neřešme, kolik kdo na cestách potkal prasících motorkářů/plechovkářů, řešme tento konkrétní případ. Pro úplnost podotýkám, že motorkou nejezdím a na českých silnicích je vídám nerad.

+1/0
25.7.2011 8:30

Smrť

Re: kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

R^

0/0
25.7.2011 8:55

nepetr

Re: kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

Na motorce nejezdím a motorkáři mi nevadí. Stačí se jen soustředit na jízdu!!Nehody typu nedání přednosti při odbočování mě moc nepřekvapují v ČR častější jev než jízda na zelenou. Viz videa níže.Kdo mi naopak vadí jsou cyklisté, na to jak jsou pomalí jsou až moc odvážní. Jízda v početných skupinkách nejlíp ještě dva až tři vedle sebe, bezohledné vyhýbání se něčemu na ulici atd. Řešit kdo jel po hlavní a tudíž měl přednost a jak jel rychle je pouze polehčující okolnost. Hlavní je že má PŘEDNSOT.!! Je to to samé jako řešit kolik jel kdo po dálnici když to nějakej frajírek v 90 km/h pošle s připojovacího pruhu hned do lévého. Pro bezepečnost na silonicích je hlavní ododžování bezepečné vzdálenosti, přednost v jízdě, používání zrcátek a blinkrů.

0/0
25.7.2011 9:07

nepetr

Re: kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

Pro bezpečnost na silnicích je hlavní dodržování bezpečné vzdálenosti, přednost v jízdě, používání zrcátek a blinkrů.

SORRY;-D

0/0
25.7.2011 9:09

nepetr

Re: kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

http://www.youtube.com/results?search_query=nemysl%C3%AD%C5%A1+nejezdi&aq=f

0/0
25.7.2011 9:11

Hanyz01Reloaded

Re: kouká, že tady zase každý ví, jak to bylo...

No obecně je to o používání mozku při jízdě na čemkoliv, cyklisté v tomto rozhodně taky umí potrápit, to máte pravdu. S čím si dovolím nesouhlasit je ta vaše polehčující okolnost - ono totiž pokud je na tu hlavní výhled třeba sto metrů a je tam padesátka a někdo jede po hlavní 150km/h, tak z vedlejší nemáte šanci ho efektivně vidět a dát mu přednost a v případě střetu bude viník on - což je v  naprostém pořádku.

0/0
25.7.2011 9:21

Scarlett from Scottland

musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

evidentně jste tak zaujatí vůči motorkářům, že i když to není vina motorkáře, tak dle vás vlastně je. Nevím, co máte za komplexy 8-o Na motorkách jezdí převážně slušní lidé, kteří si váží svého života. Že je jich pár hlupáků je jasné a jen ty vidíte, ale v autech je těch hlupáků stejně sedí víc.....!!

0/0
25.7.2011 7:09

OrignalTrotl

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

Nejde vůbec o to zda si Váží života. To musí být opravdový magor, který chce cíleně zemřít. Co je na této skupině špatné? Bezohlednost. Bohatě stačí slyšet uprostřet noci kravál, který vydávají tyto stroje. Zvuk který se rozléhá na míle daleko. Ale dotyčným jedincům to přece nevadí, co? A s čím se setkávám dennodenně na silnici to ani nebudu komentovat. Rv

0/0
25.7.2011 7:39

jamski

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

Jezdím autem i na motorce. Ročně najedu tak 60000km, a musím říct, že to s čím se setkávám je chvílemi opravdu šílené. Ale pokud bych měl porovnat kdo způsobí těch krizových situací víc, pak je to tak  řidiči aut - 8 versus řidiči motrek - 2.

A pokud píšete o hluku, tak to jejich tuc tuc tuc, které je z reproduktorů jeddoucího auta slyšet až ve čtvrtém patře, je minimálně stejně bezohledné, jako "soutěžácký" tlumič na motorce. Takže suma sumárum - je to VŽDY !! jen o lidech, a o jejich IQ.

0/0
25.7.2011 7:47

Scarlett from Scottland

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

si snad děláte srandu. A kolik vám těch motorek takto pod okny v noci projede? a kolik vám tam projede aut - viz jak píše kolega? a jiné hluky vás neobtěžují? skutečně jen motorkáři? a jen motorkáři se na silnici chovají jako čuňata? buďte trošku soudnej, propánajána 8-o

0/0
25.7.2011 8:02

OrignalTrotl

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

Takže když Vás někdo zbudí uprostřed noci, tak je důležité kolikrát? 8-o Navíc naproti u baráku parkují dva takoví jedinci, takže se to stalo jistým pravidlem. Netvrdím, že to dělají vždycky jen motorkáři, ale "tuning" club tak díky bohu už není.

0/0
25.7.2011 8:14

přezdívka není potřeba

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

pěknej nick.

0/0
25.7.2011 8:22

traxina

Re: musím teda říct, že někteří jste vážně trapní

Takhle ´tolerantní´ jedinec se často nevidí... 8-o

0/0
25.7.2011 14:00

mike_kr

Jak silný motocykl to byl, policie nesdělila

A jaky vyznam to ma pro urceni vinika nehody? Proc by to vubec mela policie sdelovat?

0/0
25.7.2011 7:06

kamenacka

krásná holka

Byla jsem u ní, dávali jsme masáž srdce 20 minut, než přijeli záchranáři z Pacova...Pravděpodobně nejela 90 km rychl. ale o moc ryhleji taky ne...,ale podnapilý řidič na silnici nemá co dělat,dokud nebudou za to vysoké tresty, bude to pořád stejné...

0/0
25.7.2011 7:00

OrignalTrotl

Re: krásná holka

Tresty nikdy nic nevyřešily. Nebo si myslíte, že když ve středověku padaly tresti smrti, tak běhalo po ulicích o to méně vrahů?

0/0
25.7.2011 7:40

HKRepresent

Re: krásná holka

srovnáváte nesrovnatelné. Pokud bude za řízení pod vlivem 5-7 let natvrdo nebo pokuta 100.000 CZK (event. kombinace), lejskne si to jenom tatar, který nemá za volantem co dělat.. ve středověku sice byly tresty smrti, ale existovala obrovská šance, že když zalezete do lesa nebo do vedlejšího města, tak trest nikdy nedostanete...jinak holka měla smůlu, potkala blbce.. sám jezdím na motorce a občas si fakt nejsem jistej, jestli ten řidič, co stojí naproti mě, mě hodlá dát předost nebo ne.. budiž jí země lehká

0/0
25.7.2011 9:25

traxina

Re: krásná holka

Je mi to jasný - vy byste ty motorky rovnou zakázal!

0/0
25.7.2011 14:01

venoch

strasne

Jak muze nekdo shvalovat smrt mlade holky???Jako motorkar musim rict, ze vzdycky jezdim tak, jako by me ostatni chteli zabit. A mnohokrat se mi to vyplatilo. At uz s 1% ridicu, kteri asi nemaji radi motorkare a schvalne vjedou do cesty a brani predjizdeni, jakmile zahlednou motorku tak take s ridici, co proste nehledi ani na stav vozidla...naposledy traktor s vleckou, co ukazoval, ze odbocuje vpravo na pole, a ejhle, zahnul doleva protoze mel prehozene blinkry na vlecce. V aute uz bych v nem asi byl nabourany, ale na motorce jsem mel strach ho predjet a to me zachanilo. Musim ale rict, ze spousta ridicu u nas je opravdu slusnych a klidne uhnou a jeste pozdravi a tech par nemocnych, co nenavidi vsechno kolem sebe, tem nebude pomoci nikdy, ti se svou nesnasenlivosti tak nejak patri do tech dob tridnich nepratel a ty ta jejich nenavist sama sezere i bez motorkaru. Jinak...ridim auto kazdy den a motocykl mam pro relax.

0/0
25.7.2011 4:31

KaceneSs23

Re: strasne

Souhlasím

0/0
25.7.2011 9:20

traxina

Re: strasne

R^

0/0
25.7.2011 14:02

CeskaChatra1a2

Socialismus

Kdy už se s ním vyrovnáme? Za socialismu o všem rozhodovala strana a vláda, obyvatelstvo bylo považováno za nesvéprávnou masu. Nějak nejsme schopni nebo ochotni nést následky za své činy. Osobně si myslím, že jedno pivo k obědu nic neovlivní, takže do 0,5 promile by neměl být problém, ale něco za něco, jestli i s alkoholem do 0,5 promile způsobíš nehodu, pak dvojnásobná trestní sazba. To by bylo fér. Jinak lidi co si sednou za volant s 2,5 promile bych trestal velmi tvrdě, alespoň 5 let a pokud něco způsobily tak ještě víc. Jenže to by to musel také někdo kontrolovat a ne provádět nesmyslné buzerační akce jako za totáče. K čemu jsou dobré všechny ty Kryštof akce, kdy vás policie zdržuje a otravuje, aniž jste něco porusili? Kdyby se zrušily všechny městské policie a ušetřené peníze se daly na PČR, třeba by to bylo někde vidět a mělo by to vliv na bezpečnost a botičky by nebyly středobodem problému - respektive příjmem městské kasy, ze které se oni strážníci bez pravomocí platí......

0/0
24.7.2011 23:38

venoch

Re: Socialismus

Souhlas...naprosty souhlas. mestskou policii bych na hodinu zrusil a pokud ma mesto na to financovat mestaky, tak at ty penize da do normalni policie, tam je alespon nejaka garance nececeho a alespon prodelali nejakou policejni skolu a ne treba ucnak na kuchare, nebo nekdy ani to ne.

0/0
25.7.2011 4:16

barb.udo

Re: Socialismus

... pokud jezdíte jako s 0,5 promile, pak odevzdejte řidičák, než dojde k neštěstí ...

0/0
25.7.2011 7:36

Antonín, topič

Re: Socialismus

Klid barbudo, není každej bez alkoholdehydrogenázy jako ty.

0/0
27.7.2011 17:36

PaulKucera

:(

0/0
24.7.2011 23:32

ybes

Dva jednou ranou

Babetistka a ožrala zároveň, to je za sto bodů.

0/0
24.7.2011 23:04

Mrzout

Re: Dva jednou ranou

Přečtěte si prosím, ještě jednou článek. To řidiš vozidla byl pod vlivem, né motorkářka.

0/0
24.7.2011 23:50

toxxik

zase ti motorkari

RvRv

+1/0
24.7.2011 22:39

třetí milenka doktora Krysy

Re: zase ti motorkari

Zase ti hlupáci

+2/0
24.7.2011 22:48

Hynek Vilém Jarmila reloaded

kdyby policajtio honili opravdový opilce ..

Tam, kde je tolerance 0,5 promile, se zabití s 2,5 promile v krvi trestá podstatně ostřeji než u nás. Tady dostane 5 let, za 2,5 roku je za dobrý chování doma a druhej den je hned za volantem. Jinde by dostal 10 let natvrdo.

http://vorisek.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=191485&bk=71531

0/0
24.7.2011 20:59

Mozna Fcera i Dnes.cz

Re: kdyby policajtio honili opravdový opilce ..

Kamos v praci byl zavrenej na pul roku jenom proto, ze jel ozralej a nikoho neboural. Nicmene to nebylo v CR..:-)

0/0
24.7.2011 21:09

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: kdyby policajtio honili opravdový opilce ..

R^ tak to má bejt

0/0
24.7.2011 22:17

Mrzout

Re: kdyby policajtio honili opravdový opilce ..

R^

0/0
24.7.2011 23:50

SYETEY-KOTZOUR

toho by měli rovnou setnout

.....2 promile už není žádné "zbylo v krvi něco málo po včerejší oslavě", ten člověk musel vědět, že je na šrot. Pověsil bych ho na sloup jako varování ostatním.

0/0
24.7.2011 20:55

Persching2

Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

A teď si představme, jak by to tady vypadalo, kdyby se povolilo 0,002 / 0,003 / 0,005 . Podle mě by to bylo ještě horší, než teď - hrůza, katastrofa. Taky by mě zajímalo vyjádření toho řidiče, až přijde k sobě.

0/0
24.7.2011 20:39

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

Nebylo. Ono totiž to povolení 0,5 promile zároveň znamená brutální tresty pro tyhle individua. Tresty rostou s každou desetinou nad 1,0 promile geometrickou řadou. U nás dostane člověk s 0,5 promile a 2,5 promile víceméně stejnej trrest.

                                                                                                                                                                           

http://vorisek.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=191485&bk=71531

0/0
24.7.2011 21:01

Persching2

Re: Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

To, co píšete je možná pravda, ale v jiném ( jiných ) státě. A protože je to u nás ( zatím ? ) takhle => 0,000 !!!

0/0
24.7.2011 22:18

buzzzzzz

Re: Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

R^...v Cechach neni zvykem vypit jednu malou sklenicku piva, a proto je lepsi zustat na  Nule.

0/0
24.7.2011 23:02

franta-t

Re: Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

Já jezdím ožralý na in-line bruslích i rychlostí 25 km/h a nikdo mi nemůže nic říct - ze zákona su totiž chodec :-)

0/0
24.7.2011 21:25

mobilis in mobili

Re: Nalitejjezdí kdekdo, řidiči i cyklisti. Viz dnešní zprávy.

A tím se chlubíš?

0/0
24.7.2011 21:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.