Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha je příliš bezpečná, zbraně tu neseženu, píše v manifestu Breivik

Norský střelec Anders Behring Breivik loni strávil několik dní v Praze a v nočních klubech a nevěstincích sháněl obchodníky se zbraněmi. Lidé se ho ale báli a považovali ho za policistu. Nakonec odjel s prázdnou. Praha je totiž podle něj příliš bezpečná a dokumenty BBC ji neprávem vykreslují jako rejdiště kriminality.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Orwell2008

nakup zbraní

O jeho IQ a pohledu na svět svědčí komická návštěva prahy,kdyby nešlo o takovou tragedii bylo by to doslova k smíchu,člověk který vidí reportaže BBC a nasledně jede do Prahy shanět zbraně a chce kontaktovat motokařský gang - dobrý den potřeboval bych rpg a par granátů...panenkomarja evidentně viděl svět přes nějakou vyšinutou clonu,toto neuděla normalní člověk ani zločinec.Škoda že jeho mozek asi nebude poskytnut pro výzkumy,myslím že tyto typy tam budou mit podobný zkrat.

0/0
25.7.2011 12:23

radik

Re: nakup zbraní

No když člověk žije ve švýcarsku, kde má bouchačku každej druhej - třetí, tak se to dá pochopit. Jenom ta představa kolik švýcarů maji doma útočnou pušku?! Zase je třeba dodat že kriminalita spojená se zbraněmi je ve švýcarsku nízká.

0/0
25.7.2011 16:20

zloděj s oranžovou šálou

Je to pěkný nordický typ.

Blond vlasy, modré oči...Pro členství u nacionálních socialistů (NSDAP) jako stvořený.

0/0
25.7.2011 10:48

REDD-Grrr

Re: Je to pěkný nordický typ.

S jeho sympatiemi k Izraeli, Benesovym dekretum a jednosmerne nenavisti pouze k muslimum by tam nejspis pohorel na plne care. Cetl jste vubec ten clanek?

0/0
26.7.2011 5:50

Jeffy

Re: Je to pěkný nordický typ.

Zatímco hitler muslimy miloval. ;-D

0/0
26.7.2011 14:11

Šerlok Homeless

Re: Je to pěkný nordický typ.

Ano.

Among eastern religions, Hitler described religious leaders such as "Confucius, Buddha, and Mohammed" as providers of "spiritual sustenance". In this context, Hitler's connection to Mohammad Amin al-Husayni, the Mufti of Jerusalem — which included asylum in 1941, the honorary rank of an SS Major-General, and a "respected racial genealogy" — has been interpreted more as a sign of respect than political expedience.[60] Hitler expressed admiration for the Muslim military tradition and directed Himmler to initiate Muslim SS Divisions as a matter of policy. According to Nazi-era Minister of Armaments and War Production Albert Speer, Hitler stated in private, "The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?" According to Speer, when discussing with Hitler events which might have occurred had Islam absorbed Europe:

0/0
26.7.2011 22:18

Šerlok Homeless

Re: Je to pěkný nordický typ.

"Hitler said that the conquering Arabs, because of their racial inferiority, would in the long run have been unable to contend with the harsher climate and conditions of the country. They could not have kept down the more vigorous natives, so that ultimately not Arabs but Islamized Germans could have stood at the head of this Mohammedan Empire."

0/0
26.7.2011 22:19

felson

Re: Je to pěkný nordický typ.

http://konzervativnilisty.cz/archiv/235-nacisticka-propaganda-pro-arabsky-svt

0/0
26.7.2011 22:46

Lisen

Ironie

A co takhle zakázat KSČM jako levicovou extrémistickou stranu? Když fraška - tak pořádná.

0/0
25.7.2011 10:28

carlossaura

Kolik dostane nabidek k snatku?

Kdyz jiny vrah zabil Jiccaka Rabina v roce 1996, tak dostal desitky nabidek k snatku od nadrzenych fanynek. Kolik asi podobnych nabidek dostane tenhle ten? Z nejakeho duvodu podstatnou cast zen vrazi a jim podobni strasne pritahuji...

0/0
25.7.2011 9:32

carlossaura

Hruza

Ten cin je priserny, ale velmi spatne take je, jak novinari a massmedia pomahaji dotycnemu dosahnout jeho cilu. Kazdy pisalek otiskne portret dotycneho na prvni strane, jeho cele jmeno a jeste cituje z jeho blabolu. Co si vic dotycny muze prat, nez aby o nem kazdy vedel, kazdy mluvil, kazdy ho znal? Ve starovekem Recku, kdyz jisty clovek vypalil apollonuv chram, tak jeho jmeno nikde nesmelo zaznit, ze vsech seznamu bylo vymazano, jeho portret nebyl nikde zobrazen. Ostatne ani prave jmeno Jidase dnes nikdo nezna (Jidas je jen zkomolenina "Judas", tedy clovek zidovske narodnosti, nejde o jmeno).

+3/0
25.7.2011 8:55

neandrtálec

Nedávno se tu prodávaly raketomety na náklaďáku

I s municí pro první salvu.

:-)

0/0
25.7.2011 7:39

duchodkyne

Re: Nedávno se tu prodávaly raketomety na náklaďáku

Kdyby odpálil salvu na ten ostrov, tak to bude mnohem účinnější...

0/0
25.7.2011 8:10

Čojo Čagas

AK 47

V jednom článku puška, ve druhém moderní automatická puška.8-o

Starý dobrý a spolehlivý Kalašnikov, nic jiného to není;-D

0/0
25.7.2011 0:48

neandrtálec

Re: AK 47

U nás se měl ptát po SA58, ne bo po škorpiónu.

:-)

A taky pracovníci Pražských nevěstinců, jak se o nich píše teď po celé Evropě, více věří stálému zákazníkovi.

:-)

Ale to ten Vojta zřejmě nebyl, protože byl zaměřený spíš na jiné subjekty.

0/0
25.7.2011 7:37

neandrtálec

Re: AK 47

Když jsem se naposledy procházel po Václavském náměstí, tak všichni diváci reportáže mohli na obrazovkách vidět, že tu je bezpečno.

:-)

Když byl císař pán "Procházka na mostě", tak proč bych já nebyl "Procházka na náměstí".

:-)

0/0
25.7.2011 7:41

bitkar

Re: AK 47

nj, hlavne me dostava, ze ak47 je tak supermoderni a asi nova dle autora :D Hlavne v Norsku asi nemaj modernejsi :)

0/0
25.7.2011 8:16

Stoura

Re: AK 47

AK47 i český SA58 jsou především spolehlivé. Pro masového vraha není nic trapnějšího, než když se mu po první ráně zasekne závěr a tou první ránou se navíc netrefí.

0/0
25.7.2011 9:18

Hadr

Re: AK 47

... pak to ale není masový vrah

0/0
27.7.2011 13:07

Pikinaus

BBC o nás takhle opravdu informuje?

Tak to je tedy nepěkná reklama....

0/0
25.7.2011 0:18

carlossaura

Re: BBC o nás takhle opravdu informuje?

O kazde zemi se v zahranici dozvite jen katastrofy, problemy, negativni veci. Pokud mexican, american, spanel ci nor slysi o Ceske republice, tak jedine ve zprave o tom, ze na Vaclavaku nekdo hodil granat, na staromaku okradli turisty, v pulce republiky je povoden nebo v Ostrane zadrzeli italskeho mafian, ktery se tam dvacet let skryval. Jaky asi dojem pak cizinec o CR muze mit? I my cesi si myslime o zahranici spoustu nesmyslu, kdyz slysime o Indonesii, Egyptu, Turecku, Kolumbii... je to take vzdy v souvislosti s nejakou katastrofou.

0/0
25.7.2011 9:02

Dickhead54

To je taky napad shanet zbrane v Praze!!!

Mohl se nekoho normalniho zeptat a kazdy by ho poslal do Karlovych Varu....Tam by si koupil i bazuku a nebo tank!!!;-);-DR^

0/0
25.7.2011 0:16

mirek103

Evropa

Evropě by pomohl osvícenský absolutismus. Jenže i takové vládnutí má mnoho úskalí.

+1/0
24.7.2011 22:29

Anon

Re: Evropa

a mohl bych být tím osvíceným nebo to snad chceš vzít sám?

0/0
24.7.2011 22:32

mirek103

Re: Evropa

ne já nechci vládnout, nicméně právě úskalí celé věci je v tom, že nevím o nikom kdo by měl přijatelné názory a přijatelná řešení pro většinu národa.

0/0
24.7.2011 22:36

hnedka_zdrapana

Re: Evropa

Osobně bych byl spokojen s Klausem. A kdyby zde nevládnul nikdo (rozuměj: nikdo neschvaloval další nové zákony), tak by to bylo možná ještě lepší.

0/0
25.7.2011 2:27

petrucciani

Re: Evropa

To muzes rovnou zvolit toho Breivika. ;-)

0/0
25.7.2011 2:44

saharské iglú

Re: Evropa

určitě mnohem méně než zlodějská zastupitelská demokracie viz ČR , lepší Ivan Hrozný než tahle zkorumpovaná sebranka

+2/0
24.7.2011 22:32

Bennu

Re: Evropa

Gratuluji k vyberu, to sis rovnou mohl vybrat Stalina. Rv

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ivan_IV.

0/0
24.7.2011 22:40

saharské iglú

Re: Evropa

to byla samozřejmě nadsázka , ale zamyslete se nad tím o co  "lepší" jsou zkorumpovaní politici , kteří skoro všechny s vyjímkou sama sebe  dovedou do maléru , viz řecko  , pasok od 80 let nakupoval voliče , ale bohužel na dluh  starý pán Papandreu by mohl vyprávět , laboristi v GB zvali negramotné přistěhovalce  doufajíce , že si zvou armádu voličů , v ČR podplácíme vzorné menšiny  atd

0/0
24.7.2011 22:47

stryke

Re: Evropa

Já neustále žasnu nad tím, že pod každým tématem, které se na idnes (nebo novinkách, aktuálně...) objeví, se vždy vyrojí zpolitizované bláboly. Tohle je článek o tom, co si Nor zapsal o ČR....a reakce pod článkem? Stále ty samé kecy o našich politicích, vládě, stále se opakující rádoby vtipná klišé o tom, jak všichni politici kradou atd. Nedávno jsem četl článek o tom, že se v Praze vyskytují štěnice a půlka komentářů v diskuzi byla o štěnicích v parlamentu, o tom jak se všude krade bla, bla... Opravdu kultura diskuzí strašně upadá. Na závěr se všem omlouvám, protože i můj příspěvek je tak trochu off-topic...

0/0
25.7.2011 0:07

mirek103

Re: Evropa

no vidíš v ČR nikomu ještě nehráblo z politiky natolik že vezmou flintu a postřílí přes 90 lidí.

0/0
25.7.2011 7:54

Angis

Re: Evropa

Proto až na výjimky už čtu jen diskuse o sportu.. tam se nevyskytují placení diskutéři, kteří mají za úkol vše politizovat a napadat ostatní strany a hlavně ostatní placené diskutéry jiných stran. Ti , kterých se to týká vědí a pozorný čtenář si taky snadno všimne. A na to se pak nabalí spousta studentíků co mají ještě dost naivní vidění světa.

0/0
27.7.2011 12:30

Bennu

Re: Evropa

Proc si nekteri lide mysli, ze bude lepsi, kdyz za ne bude rozhodovat nekdo jiny?

0/0
24.7.2011 22:32

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: Evropa

A teď snad rozhodujete sám za sebe? Nebo rozhoduje parta zkorumpovaný bolšanských pohrobků?

+1/0
24.7.2011 22:35

Bennu

Re: Evropa

Kez bych vas z fleku mohl poslat drzkovat do feudalniho Ruska, abyste poznal ten uzasny osviceny absolutismus na vlastni kuzi.  Rv

0/0
24.7.2011 22:52

Ulrich

Re: Evropa

Nebyl osvícený.

+1/0
24.7.2011 23:01

stryke

Re: Evropa

Další takovej... přečti si ještě alespoň JEDNOU titulek a strč si ty svoje politické agitace někam! ;-O

0/0
25.7.2011 0:09

mirek103

Re: Evropa

jde o to aby rozhodoval proevropsky, pro česky pro občana. Nemusí rozhodovat o tom v kolik máš jít do práce, ale měl by se postarat o to aby si mohl prcovat na sebe v klidu a dostal to na co máš nárok.

0/0
24.7.2011 22:38

sedmý ze tří

Re: Evropa

navrhuji posvícenský absolutismus, každý druhý víkend povinné posvícení!

0/0
24.7.2011 22:41

mirek103

Re: Evropa

aby si neposvítil někdo jiný :-)

0/0
24.7.2011 22:46

Stoura

Re: Evropa

Chcete říci, že Breivik je pro demokracii tím, čím byl Gavrilo Princip pro monarchii?

0/0
25.7.2011 9:21

vver440 1@klikni.cz

nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

cca v 15 hodin se mi povedlo po složitým klikání dostat k e jménům obětí pana Breivika. a nechal jsem komp porovnat jména úředníků státní správy norska s jmény zastřelených. výsledek byl docela šokující. ten člověk moc dobře věděl, co dělá. a není to žádnej psychopat. on se mstí vládě a jejím pomocníkům. těžko říct zaco, to se teprve dovíme-možná. ale základ byl pomsta vládnoucí garnituře. a povedlo se-bomba byla druhotná-on se trefil do živýho. totiž cca půlka obětí jsou děti politiků a úředníků vládní strany. proto trvalo tak dlouho to střílení-to nebyla náhoda. a pan Breivik si byl dobře vědom toho, co dělá-podařilo se mu totiž odstranit děti politiků, který by v budoucnu šli ve stopách svých rodičů a vládli by ještě hůř. když to převedu na situaci v čr-krásnej příklad je poslanec benda

+3/0
24.7.2011 22:27

mirek103

Re: nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

to je trošku drsné řešení, Nicméně když se to vezme kolem a kolem, tak pro defenestraci naší politické scény by bylo také hodně lidí. Kolikrát já už slyšel že měli vyhodit do luftu PS nebo je tam postřílet.

+2/0
24.7.2011 22:34

Neplatiče vystěhovat

Naprosto souhlasím, defenestrace je demokratické,

rozumné a nejlepší řešení pro Prahu. Proč zabíjet nevinné děti? Jsou děti Alca Poneho zlodčinci, že si užívají krvavých peněz? Nejsme přece nějaký šílený Breivik, jsme češi. Pražská defenestrace - ryba smrdí od hlavy!

+1/0
24.7.2011 22:47

mirek103

Re: Naprosto souhlasím, defenestrace je demokratické,

To by bylo hlavně rozumné řešení pro ČR. Největší paradox byl když nejméně paskvilů bylo za úřednické vlády. Bylo to tím, že se zajmala pouze o chod země a nedělala žádná populistická rozhodnutí.

+1/0
24.7.2011 22:54

KYNG.SAZE

Re: nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

ano...v norsku je bezna praxe ze se politicka prislusnost vychovava uz ve skolnim veku a vetsinou se dedi..taky si myslim ze kdyby mu slo o pouhy masakr tak sunda nekde v klidu v centru nejakej gympl nebo zakladni skolu

+1/0
24.7.2011 22:37

mirek103

Re: nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

jenže v ZŠ bude i spousta lidí co nesdílí stejný politický názor z domova. Na ostrově měl šanci zcela jinou, téměř 100%

+1/0
24.7.2011 22:40

KYNG.SAZE

Re: nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

proto pisu ze mu neslo o samotny masakr...masakrem chtel pouze prosadit sve mysleni

+1/0
24.7.2011 22:42

vver440 1@klikni.cz

Re: nic-běží mi v tv detektivka-už nebudu napínat

i to by vysvětlovalo, proč bombu nenechal vybouchnout na tom ostrově-prostě nechtěl pozabíjet nevinný lidi

+1/0
24.7.2011 22:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.