- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a zabezpečení horší než za císaře pána.
Podle vašich kritérií je zabezpečení horší než za císaře pána i v Japonsku, Německu, Rakousku a dalších zemích. I tam se stávají tragické nehody.
aby to vůbec bylo srovnatelné, proč zrovna HDP má jenom asi 31x větší než ČR? Nevíš dojilko?
co tady nějaký komunistický šulín vykřikoval, že naše dráhy si mohou o rychlosti, kvalitě a spolehlivosti těch čínských nechat jen zdát. Později zase jiný šulín vychvaloval čínské dálnice, jak si o jejich kvalitě při nízké ceně taktéž můžeme nechat jen zdát. Nu a o týden později jsme se dočetli, že jednu z nově postavených čínských dálnic spláchnul deštík - dva dny po přestřižení pásky.
holt kvalita made in čajna, co o kvalitě nemá ve skutečnosti ani šajna, haha
ale ve srovnání s počty mrtvých na silnicích je železnice stále velmi bezpečný způsob přepravy. Plivání na železniční dopravu, jak tu někteří předvádějí, je zcela iracionální.
Je dobře, že v Číně pochopili, že masový automobilismus je slepá ulička, a rozjeli investice do železnic, kéž bychom k tomu dospěli i u nás
A proto se tam prodává nejvíc aut na svět.
Bóže, bože, do čeho jsi to vložil duši!
Výrobce jedné ze souprav pro japonský deník Jomiuri prohlásil: "Technická úroveň obou souprav byla vysoká. Poruchu na vlaku můžeme vyloučit." Jako možnou příčinu označili závadu na zabezpečovacím zařízení. Druhý přijíždějící vlak zřejmě nedostal příkaz k zastavení, a tak došlo ke srážce.
Zdroj: Yomiuri Online. http://www.yomiuri.co.jp/world/news/20110724-OYT1T00621.htm?from=top
i vlakovou nehodu v Číně. Sečtěte si oběti vlakových neštěstí u nich a u nás a pak ty naše vynásobte 130.000, tolikrát jsou větší než my. Abychom byli plichta, muselo by na každého Čecha být usmrceno ve vlaku 13.000 Číňanů. Tolik jich zřejmě nezahyne že?