- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je tomu naopak. Děravá polňačka se perem úředníka stává dálnicí a komunikací první třídy. A ještě za její používání musíme platit - my řidiči. V Číně to slízne úředník.
co se tady psalo, že v komunistické EU se zemědělcům přidělují dotace podle družicových snímků polí a nějakého stupidního klíče, načež zemědělci začali ničit stromy a keře kolem polí, aby dosáhli na vyšší dotace
Tady v komunistické EU se věci tohoto charakteru dějí také, akorát to není tak okaté
nejblbejsí bulvární výmysl jaký jsem kdy cetl. Ani vtipný to není
začali pracovat v květnu a už mají hotovo, no u nás by terve vykopávali zeleninu. přece by to nemohlo stát tolik peněz, kdyby to měli za tři měsíce hotový
Minule tu byl ten co popíjí benzí. Přitom na fotce měl ten člověk kanistr s rýžovým vínem.
Dneska tohle. Budiž. Je to dosti čínské. Jen by to zase mělo být uvedeno na pravou míru.
"...vykopali naše plodiny a
prostě přes naši půdu položili silnici," řekl deníku The Daily Telegraph
farmář Mao Čchuan-čcheng. "Nikdy nám za to nedali žádné kompenzace..." Dlužno dodat, že v Číně žádná "jejich půda" neexistuje. Veškerá půda je státní a lidé si jí mohou pouze pronajmout. Pokud jí stát potřebuje, prostě si jí vezme zpět. V případě, že na půdě stojí dům, je zbourán a majiteli vyplacena odhadní cena stavby. V případě, že se jedná o pole, není jaksi co vyplácet. Majitel může požádat o pronájem jiného pole a mělo by mu být akorát přednostně vyhověno. Jinak nic.
Bylo tím myšleno asi kompenzaci za ušlé plodiny.
Tak socialismus snad ani jiný být nemůže, ne?
Ale jinak souhlas.
S tak neskutečnou pitominou může přijít jedině "respektovaný" bulvár iDNES. To muselo dát práce, vypotit kravinu jak barák.